Şimdi Ara

Skoda SuperB E sınıfı mı;yoksa D sınıfı bir araç mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
12.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar soru basit.
    dünden beri bir arkadaşla bir konuda bunu tartışıyoruz ve ısrarla superb'in e sınıfı olduğunu iddia ediyor
    ben de passat'tan türeyen bir aracın e sınıfı olamayacağını diyorum
    öyle ya d sınıfı passat'la ortak platform,aynı kasa kullana araç ta d sınıfı olur değil mi?

    neyse ben fazla uzatmayayım ve sizlerin de görüşlerini alalım.
    özellikle belli bir kanıta dayanarak cevap yazarsınız daha da bilgilendirici olur.
    belki ben yanlış biliyorumdur(benle beraber çoğu kişi forumda d sınıfı diyor halbuki)



  • bu benim auto show dergisinden aldığım bir yazı superb için.


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/429/0/SKODA



    not:Auto Show testinden alıntıdır;devamı yukardaki linkte:
    "Uzaktan bakıldığında dikkatli olanların bile Passat'la karıştırabileceği Superb, genel hatları, alt yapısı ve hatta tekniği Passat'la ortak olmasına karşın bambaşka bir otomobil. Burun yapısında saldırganlıkla estetiği birleştiren ızgarası ve iri farlarıyla özgünleştirilen otomobilin arkasında da Skoda'yla özdeşleşen stop lambaları fark ediliyor. Profilse tasarımcısını bile yanıltabilecek kadar Passat'a benziyor. 4803 mm'lik boyu Passat'tan 100 mm daha uzun olan Superb'in 2805 mm'lik aks mesafesi de Passat'tan 100 mm daha fazla. Ancak bu farklılıklar Superb'in Passat'la akrabalığı konusunda şüphe yaratmasın. Çünkü Superb'in platformu, Çin'de üretilen Passat'tan alındı. Bu da otomobilin B sütununa kadar Passat'la aynı boyutları, sütundan itibarense 100 mm daha fazla diz mesafesi sunduğu anlamı taşıyor. Zaten dikkatli gözler dışardan baktıklarında arka kapının uzun yapısını kolayca fark edebilir."

    şimdi dergide bile passat'la aynı kasa denilen aracın(zira passat d sınıfı bir araç) nasıl e sınıfı yani bir üst sınıf araç olduğunu iddia ediyorsun?
    sırf passat'tan fazla 100mm'lik uzunluğundan dolayı mı e sınıfı superb?
    eğer bundansa ben tamam yanlış biliyormuşum doğrusu bu derim ama bundan olacağını zannetmiyorum
    çünkü passat'la aynı platform bir araç.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 17 Aralık 2007; 21:43:23 >




  • bu da wikipedia'dan bulduğum bilgiler ve 2 bilgi de aracın d sınıfı olduğuna işaret ediyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    bunu da şimdi wikipedia'da yani sanal ansiklopedi'de buldum

    Škoda Superb
    From Wikipedia, the free encyclopedia
    (Redirected from Skoda Superb)
    Jump to: navigation, search
    Škoda Superb

    Manufacturer:Škoda Auto
    Production:2002-
    Body style(s):4-door sedan
    Transmission(s):5 speed manual
    Wheelbase:2803 mm (110.4 in)
    Length:4803 mm (189.1 in)
    Width:1765 mm (69.5 in)
    Height:1489 mm (58.6 in)
    Fuel capacity:62 litres (16.4 US gal/13.6 imp gal)
    Related:Volkswagen Passat
    The Škoda Superb is an executive car built by the Czech car manufacturer Škoda Auto. It is based on the platform of the Volkswagen Passat (but was elongated by 10 centimetres (3.9 in)) and shares its mechanicals with that model. It is currently the largest and most luxurious model in Škoda's lineup. The Superb name is a resurrection, originally used by Skoda for a similarly large 1936 model.

    Contents [hide]
    1 First generation (2002-2007)
    1.1 Characteristics
    2 Second generation (2008-present)
    3 References
    4 External links



    [edit] First generation (2002-2007)

    [edit] Characteristics
    The Superb is available with several petrol and diesel engines. The base model, the Classic, is available with a 1.9 L TDI turbodiesel rated at 74 kW, or a 2.0 L I4 engine rated at 85 kW. The Comfort and Elegance models are offered with a with either a 142 kW V6 2.8 L petrol engine, or a 2.5 L TDI rated at 120 kW. Transmissions available are a six-speed manual or five-speed tiptronic. As well as offering Volkswagen's older 1.9 L PD engine, the Superb also uses the new 100 kW 2.0 L TDIs found in other cars of the Volkswagen Group.

    The Superb was facelifted in 2006 to incorporate Skoda's new grille, headlights and tail lights. A Laurin and Klement model became the top of the range, deposing the Elegance model from that position. A range of new engines was introduced and the interior featured real wood as part of some trim levels. Akin to the Rolls-Royce Phantom some higher spec models even have an umbrella secreted in the rear door panel.

    Although the Passat upon which it is based competes with the likes of the Ford Mondeo and Peugeot 407, the Superb is marketed as an alternative to the more prestigious likes of the BMW 3 Series and Audi A4, though it is actually cheaper than the Passat.


    The superb’s 2.8 liter v6 engine displaces more than both the e and c class, but manages to be more efficient than the e class. In the city it returns only 7 km/l, while on the highway it returns 9 km/l. In mixed conditions it can manage a little more than 7 km/l which makes it a quite thirsty.[1]


    quote:

    Although the Passat upon which it is based competes with the likes of the Ford Mondeo and Peugeot 407, the Superb is marketed as an alternative to the more prestigious likes of the BMW 3 Series and Audi A4, though it is actually cheaper than the Passat.


    şimdi alıntı yaptığım yerde ne yazıyor?
    superb'in de passat,mondeo,407,3 serisi ve a4 ile aynı gruba girdiğini ve bunlara karşı bir alternatif olduğu yazıyor
    burada dahi diğer d sınıfı araçlarla bir tutulan araç e sınıfı olamaz.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    bu da wikipedia'dan bulduğum bilgiler ve 2 bilgi de aracın d sınıfı olduğuna işaret ediyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    bunu da şimdi wikipedia'da yani sanal ansiklopedi'de buldum

    Škoda Superb
    From Wikipedia, the free encyclopedia
    (Redirected from Skoda Superb)
    Jump to: navigation, search
    Škoda Superb

    Manufacturer:Škoda Auto
    Production:2002-
    Body style(s):4-door sedan
    Transmission(s):5 speed manual
    Wheelbase:2803 mm (110.4 in)
    Length:4803 mm (189.1 in)
    Width:1765 mm (69.5 in)
    Height:1489 mm (58.6 in)
    Fuel capacity:62 litres (16.4 US gal/13.6 imp gal)
    Related:Volkswagen Passat
    The Škoda Superb is an executive car built by the Czech car manufacturer Škoda Auto. It is based on the platform of the Volkswagen Passat (but was elongated by 10 centimetres (3.9 in)) and shares its mechanicals with that model. It is currently the largest and most luxurious model in Škoda's lineup. The Superb name is a resurrection, originally used by Skoda for a similarly large 1936 model.

    Contents [hide]
    1 First generation (2002-2007)
    1.1 Characteristics
    2 Second generation (2008-present)
    3 References
    4 External links



    [edit] First generation (2002-2007)

    [edit] Characteristics
    The Superb is available with several petrol and diesel engines. The base model, the Classic, is available with a 1.9 L TDI turbodiesel rated at 74 kW, or a 2.0 L I4 engine rated at 85 kW. The Comfort and Elegance models are offered with a with either a 142 kW V6 2.8 L petrol engine, or a 2.5 L TDI rated at 120 kW. Transmissions available are a six-speed manual or five-speed tiptronic. As well as offering Volkswagen's older 1.9 L PD engine, the Superb also uses the new 100 kW 2.0 L TDIs found in other cars of the Volkswagen Group.

    The Superb was facelifted in 2006 to incorporate Skoda's new grille, headlights and tail lights. A Laurin and Klement model became the top of the range, deposing the Elegance model from that position. A range of new engines was introduced and the interior featured real wood as part of some trim levels. Akin to the Rolls-Royce Phantom some higher spec models even have an umbrella secreted in the rear door panel.

    Although the Passat upon which it is based competes with the likes of the Ford Mondeo and Peugeot 407, the Superb is marketed as an alternative to the more prestigious likes of the BMW 3 Series and Audi A4, though it is actually cheaper than the Passat.


    The superb’s 2.8 liter v6 engine displaces more than both the e and c class, but manages to be more efficient than the e class. In the city it returns only 7 km/l, while on the highway it returns 9 km/l. In mixed conditions it can manage a little more than 7 km/l which makes it a quite thirsty.[1]


    quote:

    Although the Passat upon which it is based competes with the likes of the Ford Mondeo and Peugeot 407, the Superb is marketed as an alternative to the more prestigious likes of the BMW 3 Series and Audi A4, though it is actually cheaper than the Passat.


    şimdi alıntı yaptığım yerde ne yazıyor?
    superb'in de passat,mondeo,407,3 serisi ve a4 ile aynı gruba girdiğini ve bunlara karşı bir alternatif olduğu yazıyor
    burada dahi diğer d sınıfı araçlarla bir tutulan araç e sınıfı olamaz.




    Skoda modelleri boyutları ile her zaman benzer karışıklıklara neden oluyor.

    Octavia C sınıfı olmasına rağmen iri boyutları yüzünden çoğunlukla D sınıfı olarak belirtiliyor.
    Aynı şekilde SupeB de D sınıfı ancak ekonomik fiyatına rağmen E sınıfın göndermeler yapan boyutları yüzünden E sınıfı sanılması doğal.

    Bana göre E sınıfı bir aracın boyutları olmasada kalitesi ve doğal olarak fiyatı daha farklı olur.
    Octavia C sınıfı Vw den,SuperB D sınıfı Vw den geliştirilmiştir ve geliştirildikleri sınıfa aittirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    bu da wikipedia'dan bulduğum bilgiler ve 2 bilgi de aracın d sınıfı olduğuna işaret ediyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    bunu da şimdi wikipedia'da yani sanal ansiklopedi'de buldum

    Škoda Superb
    From Wikipedia, the free encyclopedia
    (Redirected from Skoda Superb)
    Jump to: navigation, search
    Škoda Superb

    Manufacturer:Škoda Auto
    Production:2002-
    Body style(s):4-door sedan
    Transmission(s):5 speed manual
    Wheelbase:2803 mm (110.4 in)
    Length:4803 mm (189.1 in)
    Width:1765 mm (69.5 in)
    Height:1489 mm (58.6 in)
    Fuel capacity:62 litres (16.4 US gal/13.6 imp gal)
    Related:Volkswagen Passat
    The Škoda Superb is an executive car built by the Czech car manufacturer Škoda Auto. It is based on the platform of the Volkswagen Passat (but was elongated by 10 centimetres (3.9 in)) and shares its mechanicals with that model. It is currently the largest and most luxurious model in Škoda's lineup. The Superb name is a resurrection, originally used by Skoda for a similarly large 1936 model.

    Contents [hide]
    1 First generation (2002-2007)
    1.1 Characteristics
    2 Second generation (2008-present)
    3 References
    4 External links



    [edit] First generation (2002-2007)

    [edit] Characteristics
    The Superb is available with several petrol and diesel engines. The base model, the Classic, is available with a 1.9 L TDI turbodiesel rated at 74 kW, or a 2.0 L I4 engine rated at 85 kW. The Comfort and Elegance models are offered with a with either a 142 kW V6 2.8 L petrol engine, or a 2.5 L TDI rated at 120 kW. Transmissions available are a six-speed manual or five-speed tiptronic. As well as offering Volkswagen's older 1.9 L PD engine, the Superb also uses the new 100 kW 2.0 L TDIs found in other cars of the Volkswagen Group.

    The Superb was facelifted in 2006 to incorporate Skoda's new grille, headlights and tail lights. A Laurin and Klement model became the top of the range, deposing the Elegance model from that position. A range of new engines was introduced and the interior featured real wood as part of some trim levels. Akin to the Rolls-Royce Phantom some higher spec models even have an umbrella secreted in the rear door panel.

    Although the Passat upon which it is based competes with the likes of the Ford Mondeo and Peugeot 407, the Superb is marketed as an alternative to the more prestigious likes of the BMW 3 Series and Audi A4, though it is actually cheaper than the Passat.


    The superb’s 2.8 liter v6 engine displaces more than both the e and c class, but manages to be more efficient than the e class. In the city it returns only 7 km/l, while on the highway it returns 9 km/l. In mixed conditions it can manage a little more than 7 km/l which makes it a quite thirsty.[1]


    quote:

    Although the Passat upon which it is based competes with the likes of the Ford Mondeo and Peugeot 407, the Superb is marketed as an alternative to the more prestigious likes of the BMW 3 Series and Audi A4, though it is actually cheaper than the Passat.


    şimdi alıntı yaptığım yerde ne yazıyor?
    superb'in de passat,mondeo,407,3 serisi ve a4 ile aynı gruba girdiğini ve bunlara karşı bir alternatif olduğu yazıyor
    burada dahi diğer d sınıfı araçlarla bir tutulan araç e sınıfı olamaz.




    şimdi sizin yazdığınız kanıta karşılık bende şöyle bir hatırlatma yapayım...grande punto B sınıfı bir otomobil,fakat aynı platformda üretilen linea C sınıfı bir otomomil...

    superB passat ile bire bir aynı platformu kullanmıyor...Çinde üretilen uzun kasa passat ile aynı platformu kullanıyor...

    bence sizin verdiğiniz kaynağın superB nin d sınıfı bir otomobil olduğunu kanıtlaması için,çinde üretilen ve sanırım sadece Çinde satılan,uzun kasa passatın satıldığı ülkelerde D segment mi E segment mi olarak lanse edildiğini öğrenmemiz gerekir...

    zaten kaldı ki segmentler çok iç içe girmiş durumda...bende okuduğum bazı yerlerde,bunlara otomobilgazetesi.com,fifh gear'ın sitesi gibi sitelerde dahil,superB yi E segment olarak gösteriyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roomi02

    şimdi sizin yazdığınız kanıta karşılık bende şöyle bir hatırlatma yapayım...grande punto B sınıfı bir otomobil,fakat aynı platformda üretilen linea C sınıfı bir otomomil...

    superB passat ile bire bir aynı platformu kullanmıyor...Çinde üretilen uzun kasa passat ile aynı platformu kullanıyor...

    bence sizin verdiğiniz kaynağın superB nin d sınıfı bir otomobil olduğunu kanıtlaması için,çinde üretilen ve sanırım sadece Çinde satılan,uzun kasa passatın satıldığı ülkelerde D segment mi E segment mi olarak lanse edildiğini öğrenmemiz gerekir...

    zaten kaldı ki segmentler çok iç içe girmiş durumda...bende okuduğum bazı yerlerde,bunlara otomobilgazetesi.com,fifh gear'ın sitesi gibi sitelerde dahil,superB yi E segment olarak gösteriyorlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: roomi02

    şimdi sizin yazdığınız kanıta karşılık bende şöyle bir hatırlatma yapayım...grande punto B sınıfı bir otomobil,fakat aynı platformda üretilen linea C sınıfı bir otomomil...

    superB passat ile bire bir aynı platformu kullanmıyor...Çinde üretilen uzun kasa passat ile aynı platformu kullanıyor...

    bence sizin verdiğiniz kaynağın superB nin d sınıfı bir otomobil olduğunu kanıtlaması için,çinde üretilen ve sanırım sadece Çinde satılan,uzun kasa passatın satıldığı ülkelerde D segment mi E segment mi olarak lanse edildiğini öğrenmemiz gerekir...

    zaten kaldı ki segmentler çok iç içe girmiş durumda...bende okuduğum bazı yerlerde,bunlara otomobilgazetesi.com,fifh gear'ın sitesi gibi sitelerde dahil,superB yi E segment olarak gösteriyorlar


    linea c sınıfı bir araç değil;tofaş yöneticisi bile lansmanında linea için c giriş segmenti diye bahsetti.

    ayrıca normal kasa passat'tan 100mm uzun ve geniş diye mi e sınıfı oluyor şimdi bu araç?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: roomi02

    şimdi sizin yazdığınız kanıta karşılık bende şöyle bir hatırlatma yapayım...grande punto B sınıfı bir otomobil,fakat aynı platformda üretilen linea C sınıfı bir otomomil...

    superB passat ile bire bir aynı platformu kullanmıyor...Çinde üretilen uzun kasa passat ile aynı platformu kullanıyor...

    bence sizin verdiğiniz kaynağın superB nin d sınıfı bir otomobil olduğunu kanıtlaması için,çinde üretilen ve sanırım sadece Çinde satılan,uzun kasa passatın satıldığı ülkelerde D segment mi E segment mi olarak lanse edildiğini öğrenmemiz gerekir...

    zaten kaldı ki segmentler çok iç içe girmiş durumda...bende okuduğum bazı yerlerde,bunlara otomobilgazetesi.com,fifh gear'ın sitesi gibi sitelerde dahil,superB yi E segment olarak gösteriyorlar


    linea c sınıfı bir araç değil;tofaş yöneticisi bile lansmanında linea için c giriş segmenti diye bahsetti.

    ayrıca normal kasa passat'tan 100mm uzun ve geniş diye mi e sınıfı oluyor şimdi bu araç?


    Alıntıları Göster
    D Segmentinde
    NCAP sitesindede D segmentinde gösteriliyor




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: roomi02

    şimdi sizin yazdığınız kanıta karşılık bende şöyle bir hatırlatma yapayım...grande punto B sınıfı bir otomobil,fakat aynı platformda üretilen linea C sınıfı bir otomomil...

    superB passat ile bire bir aynı platformu kullanmıyor...Çinde üretilen uzun kasa passat ile aynı platformu kullanıyor...

    bence sizin verdiğiniz kaynağın superB nin d sınıfı bir otomobil olduğunu kanıtlaması için,çinde üretilen ve sanırım sadece Çinde satılan,uzun kasa passatın satıldığı ülkelerde D segment mi E segment mi olarak lanse edildiğini öğrenmemiz gerekir...

    zaten kaldı ki segmentler çok iç içe girmiş durumda...bende okuduğum bazı yerlerde,bunlara otomobilgazetesi.com,fifh gear'ın sitesi gibi sitelerde dahil,superB yi E segment olarak gösteriyorlar


    linea c sınıfı bir araç değil;tofaş yöneticisi bile lansmanında linea için c giriş segmenti diye bahsetti.

    ayrıca normal kasa passat'tan 100mm uzun ve geniş diye mi e sınıfı oluyor şimdi bu araç?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: roomi02

    şimdi sizin yazdığınız kanıta karşılık bende şöyle bir hatırlatma yapayım...grande punto B sınıfı bir otomobil,fakat aynı platformda üretilen linea C sınıfı bir otomomil...

    superB passat ile bire bir aynı platformu kullanmıyor...Çinde üretilen uzun kasa passat ile aynı platformu kullanıyor...

    bence sizin verdiğiniz kaynağın superB nin d sınıfı bir otomobil olduğunu kanıtlaması için,çinde üretilen ve sanırım sadece Çinde satılan,uzun kasa passatın satıldığı ülkelerde D segment mi E segment mi olarak lanse edildiğini öğrenmemiz gerekir...

    zaten kaldı ki segmentler çok iç içe girmiş durumda...bende okuduğum bazı yerlerde,bunlara otomobilgazetesi.com,fifh gear'ın sitesi gibi sitelerde dahil,superB yi E segment olarak gösteriyorlar


    linea c sınıfı bir araç değil;tofaş yöneticisi bile lansmanında linea için c giriş segmenti diye bahsetti.

    ayrıca normal kasa passat'tan 100mm uzun ve geniş diye mi e sınıfı oluyor şimdi bu araç?




    superB de e giriş segmenti oluyor o zaman

    bazı ciddi kurumlar e segmenti diyorlarsa vardır bildikleri diyeyim o zaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roomi02

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: roomi02

    şimdi sizin yazdığınız kanıta karşılık bende şöyle bir hatırlatma yapayım...grande punto B sınıfı bir otomobil,fakat aynı platformda üretilen linea C sınıfı bir otomomil...

    superB passat ile bire bir aynı platformu kullanmıyor...Çinde üretilen uzun kasa passat ile aynı platformu kullanıyor...

    bence sizin verdiğiniz kaynağın superB nin d sınıfı bir otomobil olduğunu kanıtlaması için,çinde üretilen ve sanırım sadece Çinde satılan,uzun kasa passatın satıldığı ülkelerde D segment mi E segment mi olarak lanse edildiğini öğrenmemiz gerekir...

    zaten kaldı ki segmentler çok iç içe girmiş durumda...bende okuduğum bazı yerlerde,bunlara otomobilgazetesi.com,fifh gear'ın sitesi gibi sitelerde dahil,superB yi E segment olarak gösteriyorlar


    linea c sınıfı bir araç değil;tofaş yöneticisi bile lansmanında linea için c giriş segmenti diye bahsetti.

    ayrıca normal kasa passat'tan 100mm uzun ve geniş diye mi e sınıfı oluyor şimdi bu araç?




    superB de e giriş segmenti oluyor o zaman

    bazı ciddi kurumlar e segmenti diyorlarsa vardır bildikleri diyeyim o zaman.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı:





    arkadaşın e segmenti diye gösterdiği resimler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı:





    arkadaşın e segmenti diye gösterdiği resimler..

    Alıntıları Göster
    bir araçın sınıfı yada segmenti belirlenirken boyutlarına göremi belirleniyor

    Octavia D
    Super B E sınıfındadır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayern.cousen -- 17 Aralık 2007; 23:10:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayern.cousen

    bir araçın sınıfı yada segmenti belirlenirken boyutlarına göremi belirleniyor

    Octavia D
    Super B E sınıfındadır

    Alıntıları Göster
    suberb d sınıfında diye biliyorum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 17 Aralık 2007; 23:34:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayern.cousen

    bir araçın sınıfı yada segmenti belirlenirken boyutlarına göremi belirleniyor

    Octavia D
    Super B E sınıfındadır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bayern.cousen

    bir araçın sınıfı yada segmenti belirlenirken boyutlarına göremi belirleniyor

    Octavia E
    Super B D sınıfındadır


    tam tersi olmasın!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pspcü

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bayern.cousen

    bir araçın sınıfı yada segmenti belirlenirken boyutlarına göremi belirleniyor

    Octavia E
    Super B D sınıfındadır


    tam tersi olmasın!

    Alıntıları Göster
    bakın arkadaslar olay su daha fazla uzatmayın....

    octavia tour(eski kasa)---C segment

    yeni octavia(A5)----D segment

    SUBERB-----E segment

    tartısmayın bence yetkili agızlardan alınan bilgiler ve dorusu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    suberb d sınıfında diye biliyorum....

    Alıntıları Göster
    yazım yanlışı,düzenlendi
    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bayern.cousen

    bir araçın sınıfı yada segmenti belirlenirken boyutlarına göremi belirleniyor

    Octavia E
    Super B D sınıfındadır


    octavia nası e sınıfında yahu?



    suberb d sınıfında diye biliyorum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayern.cousen -- 17 Aralık 2007; 23:10:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkaaan06

    bakın arkadaslar olay su daha fazla uzatmayın....

    octavia tour(eski kasa)---C segment

    yeni octavia(A5)----D segment

    SUBERB-----E segment

    tartısmayın bence yetkili agızlardan alınan bilgiler ve dorusu


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    bakın arkadaslar olay su daha fazla uzatmayın....

    octavia tour(eski kasa)---C segment

    yeni octavia(A5)----D segment

    SUBERB-----E segment

    tartısmayın bence yetkili agızlardan alınan bilgiler ve dorusu


    o zaman vw passat niye e sınıfı değil?

    bu mantıkla phaeton'un da f sınıfında olması gerekmez mi?

    altı üstü 2001-2002 passat kasasıyla üretilen ve sadece ondan 100 mm uzun ve geniş olan bir araç bundan dolayı mı e sınıfı oluyor?

    yapmayın yaa!
    hele ki octavia için d sınıfı dediniz ya?

    o zaman yeni fabia da bundan sonra golf'le,astra'yla;megane'la;bravo'yla boy ölçüşsün?
    b sınıfında işi ne?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    bakın arkadaslar olay su daha fazla uzatmayın....

    octavia tour(eski kasa)---C segment

    yeni octavia(A5)----D segment

    SUBERB-----E segment

    tartısmayın bence yetkili agızlardan alınan bilgiler ve dorusu


    o zaman vw passat niye e sınıfı değil?

    bu mantıkla phaeton'un da f sınıfında olması gerekmez mi?

    altı üstü 2001-2002 passat kasasıyla üretilen ve sadece ondan 100 mm uzun ve geniş olan bir araç bundan dolayı mı e sınıfı oluyor?

    yapmayın yaa!
    hele ki octavia için d sınıfı dediniz ya?

    o zaman yeni fabia da bundan sonra golf'le,astra'yla;megane'la;bravo'yla boy ölçüşsün?
    b sınıfında işi ne?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    bakın arkadaslar olay su daha fazla uzatmayın....

    octavia tour(eski kasa)---C segment

    yeni octavia(A5)----D segment

    SUBERB-----E segment

    tartısmayın bence yetkili agızlardan alınan bilgiler ve dorusu


    o zaman vw passat niye e sınıfı değil?

    bu mantıkla phaeton'un da f sınıfında olması gerekmez mi?

    altı üstü 2001-2002 passat kasasıyla üretilen ve sadece ondan 100 mm uzun ve geniş olan bir araç bundan dolayı mı e sınıfı oluyor?

    yapmayın yaa!
    hele ki octavia için d sınıfı dediniz ya?

    o zaman yeni fabia da bundan sonra golf'le,astra'yla;megane'la;bravo'yla boy ölçüşsün?
    b sınıfında işi ne?



    vala sen istedigin kadar konus arkadasım..bu böledir..

    yeni octavia d suberb e sınıfıdır.. bu kadar uzatmaya gerek yok bunun cok tartısması yapıldı forumda..

    hıı inanmıyosan yarın gidersin bi skoda bayisine sorarsın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkaaan06

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    bakın arkadaslar olay su daha fazla uzatmayın....

    octavia tour(eski kasa)---C segment

    yeni octavia(A5)----D segment

    SUBERB-----E segment

    tartısmayın bence yetkili agızlardan alınan bilgiler ve dorusu


    o zaman vw passat niye e sınıfı değil?

    bu mantıkla phaeton'un da f sınıfında olması gerekmez mi?

    altı üstü 2001-2002 passat kasasıyla üretilen ve sadece ondan 100 mm uzun ve geniş olan bir araç bundan dolayı mı e sınıfı oluyor?

    yapmayın yaa!
    hele ki octavia için d sınıfı dediniz ya?

    o zaman yeni fabia da bundan sonra golf'le,astra'yla;megane'la;bravo'yla boy ölçüşsün?
    b sınıfında işi ne?



    vala sen istedigin kadar konus arkadasım..bu böledir..

    yeni octavia d suberb e sınıfıdır.. bu kadar uzatmaya gerek yok bunun cok tartısması yapıldı forumda..

    hıı inanmıyosan yarın gidersin bi skoda bayisine sorarsın..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    bakın arkadaslar olay su daha fazla uzatmayın....

    octavia tour(eski kasa)---C segment

    yeni octavia(A5)----D segment

    SUBERB-----E segment

    tartısmayın bence yetkili agızlardan alınan bilgiler ve dorusu


    o zaman vw passat niye e sınıfı değil?

    bu mantıkla phaeton'un da f sınıfında olması gerekmez mi?

    altı üstü 2001-2002 passat kasasıyla üretilen ve sadece ondan 100 mm uzun ve geniş olan bir araç bundan dolayı mı e sınıfı oluyor?

    yapmayın yaa!
    hele ki octavia için d sınıfı dediniz ya?

    o zaman yeni fabia da bundan sonra golf'le,astra'yla;megane'la;bravo'yla boy ölçüşsün?
    b sınıfında işi ne?



    vala sen istedigin kadar konus arkadasım..bu böledir..

    yeni octavia d suberb e sınıfıdır.. bu kadar uzatmaya gerek yok bunun cok tartısması yapıldı forumda..

    hıı inanmıyosan yarın gidersin bi skoda bayisine sorarsın..


    arkadaşım octavia dediğin araç golfV platformunu kullanan araç değil mi?
    golfV C sınıfında değil mi?
    o halde boyutları biraz fazla diye octavia nasıl d oluyor?hadi onu geçtim
    2001 yılında tanıtılan bir araç olan ve halen tanıtılan kasayla üretimine devam edilen superb nasıl e sınıfı oluyor?
    o zaman 2001-2002-2003-2004-2005 model passat'lar niye d sınıfında gösteriliyor/biliniyor?
    passat'ın kasasından türeyen superb e sınıfı ise o zmanki passatlar niye d?
    sizin teziniz ile düşünürsek bu sonuca ulaşmamız gerekiyor ama o kasa passat ne yazık ki d diye geçiyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    bakın arkadaslar olay su daha fazla uzatmayın....

    octavia tour(eski kasa)---C segment

    yeni octavia(A5)----D segment

    SUBERB-----E segment

    tartısmayın bence yetkili agızlardan alınan bilgiler ve dorusu


    o zaman vw passat niye e sınıfı değil?

    bu mantıkla phaeton'un da f sınıfında olması gerekmez mi?

    altı üstü 2001-2002 passat kasasıyla üretilen ve sadece ondan 100 mm uzun ve geniş olan bir araç bundan dolayı mı e sınıfı oluyor?

    yapmayın yaa!
    hele ki octavia için d sınıfı dediniz ya?

    o zaman yeni fabia da bundan sonra golf'le,astra'yla;megane'la;bravo'yla boy ölçüşsün?
    b sınıfında işi ne?



    vala sen istedigin kadar konus arkadasım..bu böledir..

    yeni octavia d suberb e sınıfıdır.. bu kadar uzatmaya gerek yok bunun cok tartısması yapıldı forumda..

    hıı inanmıyosan yarın gidersin bi skoda bayisine sorarsın..


    arkadaşım octavia dediğin araç golfV platformunu kullanan araç değil mi?
    golfV C sınıfında değil mi?
    o halde boyutları biraz fazla diye octavia nasıl d oluyor?hadi onu geçtim
    2001 yılında tanıtılan bir araç olan ve halen tanıtılan kasayla üretimine devam edilen superb nasıl e sınıfı oluyor?
    o zaman 2001-2002-2003-2004-2005 model passat'lar niye d sınıfında gösteriliyor/biliniyor?
    passat'ın kasasından türeyen superb e sınıfı ise o zmanki passatlar niye d?
    sizin teziniz ile düşünürsek bu sonuca ulaşmamız gerekiyor ama o kasa passat ne yazık ki d diye geçiyor?


    Alıntıları Göster
    Bucaklı arkadasım:

    http://www.otomobilgazetesi.com/raporlar/2007-model-bazinda-satislar-subat.pdf


    burdan skodayı bul ve segmentlere bak bi...

    simdi tamam ama git incele aracları ki araba bölümünde oldugumuza göre yeni octaviayı inceledigini düsünüyorum..

    bide söle düsün yıllarca eski kasa(A4) olarak satılan ve simdi ise octavia tour olarak satsta olan octavialar C segmenti araclar.e bide yeni octavia(A5) e bakıyoruz arasında daglar kadar fark var bu iki aracın ggenişlik konfor cok fazla..böle düsünürsek eski octavia C sınıfı bi arac yeni octavia yada C sınıfı dersek haksızlık olmazmı sizce...

    simdi yeni octavia golf diil passat platformu üzerine kurulmus bi aractır ve D sınıfı olarak geciyor..

    suberbin bir arka koltuguna oturun bide passatın bakalım neler gözlemliceksiniz..

    hala inanmazsanız lütfen gidin ve yetkili kişilerden örenin ama benim dediklerim bu işin aslıdır..

    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkaaan06

    Bucaklı arkadasım:

    http://www.otomobilgazetesi.com/raporlar/2007-model-bazinda-satislar-subat.pdf


    burdan skodayı bul ve segmentlere bak bi...

    simdi tamam ama git incele aracları ki araba bölümünde oldugumuza göre yeni octaviayı inceledigini düsünüyorum..

    bide söle düsün yıllarca eski kasa(A4) olarak satılan ve simdi ise octavia tour olarak satsta olan octavialar C segmenti araclar.e bide yeni octavia(A5) e bakıyoruz arasında daglar kadar fark var bu iki aracın ggenişlik konfor cok fazla..böle düsünürsek eski octavia C sınıfı bi arac yeni octavia yada C sınıfı dersek haksızlık olmazmı sizce...

    simdi yeni octavia golf diil passat platformu üzerine kurulmus bi aractır ve D sınıfı olarak geciyor..

    suberbin bir arka koltuguna oturun bide passatın bakalım neler gözlemliceksiniz..

    hala inanmazsanız lütfen gidin ve yetkili kişilerden örenin ama benim dediklerim bu işin aslıdır..

    saygılar..


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    Bucaklı arkadasım:


    suberbin bir arka koltuguna oturun bide passatın bakalım neler gözlemliceksiniz..



    saygılar..


    arkadaşım ben de onu diyorum işte:
    superb'in uzunluğu o kasa passat'tan 100 mm daha fazla ve bu da arka koltukta fazla diz mesafesi olarak geri dönüyor.
    şimdi sırf bu fazlalıktan dolayı mı e sınıfı bu araç?
    o halde o kasa passat'ın da e sınıfı olması gerekir zira ikisi ortak platform?

    amacım tartışma yaratak değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkaaan06

    Bucaklı arkadasım:


    suberbin bir arka koltuguna oturun bide passatın bakalım neler gözlemliceksiniz..



    saygılar..


    arkadaşım ben de onu diyorum işte:
    superb'in uzunluğu o kasa passat'tan 100 mm daha fazla ve bu da arka koltukta fazla diz mesafesi olarak geri dönüyor.
    şimdi sırf bu fazlalıktan dolayı mı e sınıfı bu araç?
    o halde o kasa passat'ın da e sınıfı olması gerekir zira ikisi ortak platform?

    amacım tartışma yaratak değil.


    Alıntıları Göster
    yok arkadasım tartısma yaratmak diil konusuyoruz..

    ben onu sadece bi örnek olarak gösterdim daha farklılıkları var bu aracların..

    verdigim linkide incelediysen ordada yazıo zaten sınıflar...

    passatta büyük bi ihtimal E ye girmeyi az bi farkla kaybedio..

    dedigim gibi suberbe D dersek yeni octaviaya ne dicez.hadi yeni octaviaya C dedik octavia toura B mi dicez..

    nese uzıcak galiba bu fikirlerimiz üstün gelemedi birbirimize..

    dedigim gibi bos bi aktinizde arastırın yetkili agızlardan duyun..

    saygılar..




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.