Şimdi Ara

sizce kaç km hızdan sonra tehlike başlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
112
Cevap
0
Favori
4.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence 110 120



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hærun -- 20 Nisan 2014; 0:13:33 >



  • 110 binden sonra ne tehlikesi oluyor acabaa ? Bu kadarda olmaz ama laf olsun diye konu aciliyor ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gündüz06

    110 binden sonra ne tehlikesi oluyor acabaa ? Bu kadarda olmaz ama laf olsun diye konu aciliyor ..

    Kaç km hızdan sonra kendinizi tehlikede hissediyorsunuz demek istemiş konu açan arkadaş.


    130'dan sonra hissediyorum bende bizim göstergelerden sanırım 90-110-130 diye gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gündüz06

    110 binden sonra ne tehlikesi oluyor acabaa ? Bu kadarda olmaz ama laf olsun diye konu aciliyor ..

    Kaç km hızdan sonra kendinizi tehlikede hissediyorsunuz demek istemiş konu açan arkadaş.


    130'dan sonra hissediyorum bende bizim göstergelerden sanırım 90-110-130 diye gidiyor

    evet böyle demek istedim
  • 90 bin km hızdan sonrası tehlikeli bence. 100 bin km olursa o araba alınmaz.

     sizce kaç km hızdan sonra tehlike başlıyor
  • Aracına bağlı bence fiorino sürüyodum genelde 130 dan sonra hissediliyodu tehlike ama bi ara 1 haftalığına x6 sürme şansım oldu hiç öyle birşey hissettirmiyodu 160 dan sonra direksiyon kitleniyordu sanki çevirmekte zorlanıyodum fazlada hız yapmadım belkide ondandır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracına göre değişir hocam ama 180-200 gibi hızlar tehlikeli bence
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Algiya göre değişir. 70den nir anda 110a çıkarsaniz tehlikede hissedersiniz. Ama uzun süre 170 - 180 ile gittikten sonra 110a duserseniz gayet normal gelir hatta yavaş gittiğinizi bile düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknik olarak 130 km/saat. bu hızda sürücü yoldaki tehlikeleri farkettiğinde artık çok geç oluyor.
    iç organlarımızın parçalanması, aracın esnekliğini vs vb gözardı edersek 110 km ve üstünde tehlike başlıyor diyebiliriz.
    tofaşlarda 80 km üstünde ergonomik olarak tehlikeyi hissediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _mp_ -- 20 Nisan 2014; 0:24:24 >
  • Volvo'nun dedi?ine rivayet edilen söz 90 km den sonra bizim aracymyzdan bile canly çykmanyz sadece mucizedir

    Bence 63 kmden sonrasy ölüm demek çünkü ço?u marka syrf Euro Ncap'te iyi puan alalym diye güvenlik önlemi aldy?y için gerisi yalan.

    Sonuçta isterse S-class olsun bu araba ve bu araba sacdan kul yapysy 60 kmde duvara çarpynca nasyl da?yldyklaryny görüyoruz
  • Bana göre 80 sınırdır üstü ölümcül.
  • Şehir içerisinde 40 üzeri ölümcül. Hangi arabanın, çalının arkasından hangi çocuk çıkacak belli değil çok geriliyorum şehir içinde araba sürerken...

    Bunların haricinde her hız güvenli hissettirebilir. Üç etmen önemli hız yapmada benim için. Lastik, asfalt kalitesi, hava ve rüzgar durumu. Bazı yollar var ki 70 le giderken bile geriliyorum. Ama bazı yerlerde muhteşem asfalt yapılmış, hava güzel farketmeden araba 160 170e çıkıyor. Yol sesinin bu güven mevzusunda etkisi fazla diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 20 Nisan 2014; 9:00:28 >
  • Sınır 90, sonrası kaza şekline ve şansına kalmış. Araçta önemli tabi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç ve yol bunda çok etkili. Bazen 80 km/s tehlikeli olabilecekken bazen 180 km/s hız bile sıkıntısız olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trafigin akisina gore degisir. Ortalama 100 110la akan trafikte 70le gidersen de tehlikelidir 70lik lerde 120le gidersende tehlikelidir. Otobanda agir vasitalarin oldugu yerde 150den fazla gidersen tehlikeli olur olasi bi tirin serit degistirmesinde 90 100kmlere inmek ani reflex ve frenleme sart olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracina yoluna trafiğe hava sartlarina vs. göre değişir. Ortalama bi C sınıfı aracla ortalama sartlarda tek serit yolda 100 , duble yolda 120 , otobanda 130-140 tan sonrası tehlike anında kurtarma sansi oldukca az. Ayrica sunu da dusunmek lazım 'bu hızla beklenmedik bi olayda kac hamle yapma şansım olur '.. 210 yaptım bi kere o hızda kesinlikle aksi bi durumda hic bi sansiniz yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen yavaş da gitsen hızla gelen bir araç çarpınca olay biter o yüzden kendi hızımdan çok diğerlerinin hızı asıl tehlike bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harekete başladıktan sonra her hız tehlikeli olabilir... Hatta yerine göre sıfır km/s bile...
  • Hayati tehlike bana göre 60 km/s'den sonra başlıyor.

    Bunu göze alabileceğim şartlar olduğunda aşıyorum.

    Ama kafa kafaya çarpışma ihtimalinin yüksek olduğu şart ve yollarda 60 km/s üzerine hiç çıkmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yürümek bile tehlikeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.