Şimdi Ara

BU OTOBÜS Kaç KM/S Hız Yapıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
13.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar, bu videoyu dün İstanbul Sabiha Gökçen civarında kayıda aldım..

    Sol şeritte hızım en fazla 120 Km/s ve arkam da hiç araç yoktu, ta ki arkamı kontrol için aynaya baktığımda OTOBÜS'ün farlarını tamponum da görene dek..

    Yol verdim ve takıldım arkasına video çektim, yaptığı bir kaç makas da cabası ( Videoya yansımadı ) ...

    Otobüsler için Otoban da 100 Km/s hız sınırı olduğu yerde MALUM firma Kaç Km/s hız yapıyor?

    Çoluk çocuk, genci yaşlısı insanlar taşıyan bu otobüsün yaptığı hız da lastiği patlasa ne olur? Ya da viraj alamasa? Bu otobüslerin hız limitleyicisi yok mu?

    Yazık, gerçekten çok yazık..Sonra otobüs devrildi, virajı alamadı, lastiği patladı, DURAMADI...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 27 Ekim 2016; 11:17:44 >







  • benim bildiğim kadarıyla bu şirketin otobüslerine tapograf takılmıyor.
    ve hala milletimiz bunların araçlarına binebiliyor.
    hayret vallahi hayret.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    benim bildiğim kadarıyla bu şirketin otobüslerine tapograf takılmıyor.
    ve hala milletimiz bunların araçlarına binebiliyor.
    hayret vallahi hayret.
    metroya sabaha kadar sövsek de adamlar bu hızlı işin tekeli olacaklar, çok büyük otobüs firmaları teker teker batıyor, ülke genelinde rekabet edebilecek olan kalmadı zaten, büyük şehirlerde 1-2 tane büyük firma rekabet edebiliyor o kadar

    ayrıca firma dokunulmaz durumda zaten, sahibinin kim olduğunu herkes gayet iyi biliyor

    diğer yandan otobüs için orada maksimum yapabileceği hız yüzde 10 payla beraber 110, yani çok da uçuk bir hız yapmıyor

    ve videonun tamamını izledim, otobüs bir kere bile makas atmıyor, bence önce bir makas atmak nedir onu da öğrenmeniz gerekiyor




  • Nerde makas?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    metroya sabaha kadar sövsek de adamlar bu hızlı işin tekeli olacaklar, çok büyük otobüs firmaları teker teker batıyor, ülke genelinde rekabet edebilecek olan kalmadı zaten, büyük şehirlerde 1-2 tane büyük firma rekabet edebiliyor o kadar

    ayrıca firma dokunulmaz durumda zaten, sahibinin kim olduğunu herkes gayet iyi biliyor

    diğer yandan otobüs için orada maksimum yapabileceği hız yüzde 10 payla beraber 110, yani çok da uçuk bir hız yapmıyor

    ve videonun tamamını izledim, otobüs bir kere bile makas atmıyor, bence önce bir makas atmak nedir onu da öğrenmeniz gerekiyor

    Makas videoya yansımamış ama gözümle gördüm yalan değil, bu arada 140 Km/s hıza bir yolcu otobüsü için Çokta uçuk demiyorsanız rahatlıkla akrabanız,eşiniz,dostunuz,çocuğunuzu bindirirsiniz gözünüz arkada kalmasın...%10 hız payı sollamalar içindir, yani direk 110 Km/s hızla gidemezsiniz , sol şeridi işgal ettiğiniz için CEZA yersiniz..

    Normal de otobüsler için 100 Km/s hız limiti vardır...110 KM/S değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 27 Ekim 2016; 11:23:11 >




  • 170 ile neoplan marka otobüsü zor geçmiştim bende bunlarda 120 gösterge var max 110 dan yukarı çıkanı görmedim ben ya tork farkı olduğu için böyle yada başka bir şey.. Otobüs 150 160 la gitmiyor senden daha yavaş ama daha hızlı gidiyor boşlukta kaldım resmen
  • Diğer firmaları bilmiyorum ama ulusoy da araç şoför üstüne kayıtlı istediği gibi hız yapabilir firma karışmıyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 500 beygir 2100 tork var.120 yi rahat geçiyorlar ama büyük risk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: P1YADE

    170 ile neoplan marka otobüsü zor geçmiştim bende bunlarda 120 gösterge var max 110 dan yukarı çıkanı görmedim ben ya tork farkı olduğu için böyle yada başka bir şey.. Otobüs 150 160 la gitmiyor senden daha yavaş ama daha hızlı gidiyor boşlukta kaldım resmen

    Aga ne diyon beynim yandı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    benim bildiğim kadarıyla bu şirketin otobüslerine tapograf takılmıyor.
    ve hala milletimiz bunların araçlarına binebiliyor.
    hayret vallahi hayret.

    Benim bindiğim otobüslerinin hepsinde vardı ve hız sınırlarınıda hiçbiri aşmadı ayrıca şoförlerde oldukça profesyoneldi ön koltukta oturup iyice gözlemlerim bu konuda bilgim olduğu için 2 kezde kamil e bindim birinde şoför yol boyu telefonla konuştu 3 saatlik bir mesafeydi diğerinde terminalden çıktı şoför otobüs giderken ayağa kalkıp ceketini sol üstteki askıya astı yan şeritteki tıra çarpacaktı, ben malum firma dediğiniz firmayı tercih ederim.
  • chip mi yaptırmış, sınırlayıcıyı mı kaldırmış
  • Doğu firmasında şoförlük yapan birine sormuştum bu hız mevzusunu, yeğenim 20 saat yol 100 ile bitmez azıcık da bize hak verin yahu demişti.
  • Arkadaşlar video silinmiş mi bana mı öyle geliyor?
  • bu arada çoğu otobüs de şu an çok popüler olan konudaki firmadan yazılımlı, yani güçlü olmaları ve bunla beraber fazla duman atmalarının tek nedeni 10 numara yağ değil
  • istanbul sehayat istanbuldan kirklarenine giderken 120den asagi inmedi.surekli sol seritte 140 civarlarinda gittik.devir sonlardaydi
  • O yol tem sanırım otobüs için sınır 98 o yolda tolerans ile 108e kadar polis müsade ediyor şoförde 115 gibi bi hızda gidiyor, normalde o hızda giden otobüsü geçebilmeniz için 125 130a çıkmanız lazım sizi mesajdan haberdar etmemin sebebi biraz fazla sallamışsınız takografı olmayan yolcu ve yük taşıyan hiç bir araç trafiğe çıkamaz şehirler arası sefer yapan araçlar zaten otogar polisinden onay almadan yola çıkamaz ve durduğu ara terminallerdede takografını otogar polisine tekrar onaylatmadan yola devam edemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    bu arada çoğu otobüs de şu an çok popüler olan konudaki firmadan yazılımlı, yani güçlü olmaları ve bunla beraber fazla duman atmalarının tek nedeni 10 numara yağ değil

    Metronun güçlü olduğu zamanlar 8 10 sene öncesiydi galipin cezaevine girdiğinden beri gücünü çoktan kaybetti şimdi hiç bir güzergahda liderliği kalmadı
  • bu video oynatıcıya ne olmuş ya böyle? videonun ismi de yazmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KSKcarpediem


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    bu arada çoğu otobüs de şu an çok popüler olan konudaki firmadan yazılımlı, yani güçlü olmaları ve bunla beraber fazla duman atmalarının tek nedeni 10 numara yağ değil

    Metronun güçlü olduğu zamanlar 8 10 sene öncesiydi galipin cezaevine girdiğinden beri gücünü çoktan kaybetti şimdi hiç bir güzergahda liderliği kalmadı

    adamlar açık ara lider, nasıl gücü kalmadı, her yere araçları gidiyor, rakipleri denen varan yok oldu ulusoy batmakla batmamak arasında gidip geliyor, kamil koç pamukkale metro nun gittiği birçok yere gitmiyor, bazı bölgelerde yerel firmalar rekabet edebiliyor o da sadece o bölgede, metro kötü diyoruz da onlar da metrodan matah değiller, e daha ne olacaktı

    otobüs firmalarını genel olarak zora sokan şeyler başka, o ayrı mesele, uçakların ucuzlaması, otobüslerin maliyetlerden dolayı pahalılaşması ve arabanın daha çok tercih edilir hale gelmesi, üstüne otobanlar köprüler derken kazançların çok düşmesi zaten otobüs firmalarının belini büküyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: P1YADE

    170 ile neoplan marka otobüsü zor geçmiştim bende bunlarda 120 gösterge var max 110 dan yukarı çıkanı görmedim ben ya tork farkı olduğu için böyle yada başka bir şey.. Otobüs 150 160 la gitmiyor senden daha yavaş ama daha hızlı gidiyor boşlukta kaldım resmen

    Nasıl yani otobüsün hızı 120 ama 120 değil gerçekte 150 ama 150 değil bu işte bi gariplik var??? Tork yüksek olunca kadran yanlışmı gösteriyor otobüsün torku takriben 600 nm kadran 110 gösterirken reel hız 150 km, binek benzinli aracın torku takriben 160 nm kadran 120 gösterirken reel hız 80 km. İşin içinden çıkamadım kafam ağrıdı.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.