Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (296. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
98
Favori
292.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    TP-Link marka powerline adaptörleri ekleyebilirsiniz. Üretimi durdurulan cihazlar tekrardan satışa sunulmaz. Satış kanallarımızda stok mevcut ise tedarik sağlayabilirsiniz. Linkte satış kanallarımız mevcuttur, stok bilgisine kontrol ederek ulaşabilirsiniz :https://www.tp-link.com/tr/where-to-buy/


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Leodex kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazda WPS işlemi yapılmadığı müddetçe bu ışıkta herhangi bir aksiyon olmayacaktır. Cihazda fiziksel olarak WPS tuşu ile veya arayüz üzerinden bir işlem yapılmadığı sürece bu ışık yanmaz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • İyi çalışmalar evi çok katlı değil ancak 175m2 olduğu için bir odada tivibu başka uzak bir odada akıllı tv var. akıllı tv bağlantı az geliyor. Huawei Hg630A modem kullanıyorum wifi menzil genişletici olarak TP-Link RE300 kullansam one mesh olarak kullanamıyorum sanırım. hg630a one mesh desteklemediği için.

    one mesh uyumlu modem olarak ve wifi genişletici olarak one mesh olacak şekilde hangi ürün ikisilini tavsiye edersiniz.

    bana sıkıntı yaşatmayacak çok ucuz olmayan ama abartı pahalı da olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boray -- 22 Mayıs 2020; 23:10:58 >
  • Merhaba, tplink wpa4220 kitim var fakat hızım 9 mbit i geçemiyor normalde hızım 50mbit, wifi ve kablolu bağlantıda da sonuç aynı yan yana taktım gene değişen bir şey yok, acaba sorun nedir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • excellenthuman E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    WDS Bridging özelliğinde cihazlar arası chipset ve yazılımsal uyumsuzluklardan dolayı bağlantı sorunları yaşanabilmektedir. Bu yüzden WDS özelliğini tarafımızca önerilmemektedir. IP almama sorununu bağlanan cihazlara statik IP vererek kontrol etmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • boray kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Linkte OneMesh destekli ve destekleyecek ürünlerimiz mevcuttur. İnceleyebilirsiniz. Archer VR400 v3 ve RE300 v1 kullanabilirsiniz. Ethernet portu ile internet alacaksanız RE200 v3 ürünümüzü kullanabilirsiniz.https://www.tp-link.com/tr/onemesh/compatibility/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • ykk07 Y kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızın arayüzünden wifi kanal ayarını 1,6 veya 11 olarak sabitleyip kontrol etmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Archer c80 routerınız bir harika olmuş evdeki vr600 satıp c80 ile devam ediyorum. Çekim gücü çok iyi evin heryerine kadar ulaşıyor wifi
  • Modem arayüzü ayarlarına girerek a sitesinden b sitesine yönlendirme yapma imkanı var mı acaba? Yani bir wifi üzerinden bir siteye girdiğinizde hemen başka bir siteye yönlendirecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,

    Böyle bir yönlendirme yapılandırması cihaz arayüzlerinde bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    İyi günlerde kullanmanızı dileriz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • merhaba.
    TD-W9980 model modemim mevcut. ancak aldığımızdan beri bir bağlantı sorunu yaşamaktayız. modem internet bağlantısı gözükmesine rağmen, bağlantı gelmiyor, çok geç ping atıyor. birçok kez fabrika ayarına aldım sonuç aynı.
    Versiyon olarak en son resimde de gösterdiğim gibi 160125 e yükselttim acaba ondan mı oldu, ama versiyonu da düşürememekteyim.
    Önceden ttnet kullanıyordum, sorun servis sağlayıcısından diye düşünüyordum ancak başka modem taktığımda herhangi bir problem yok, ayrıca şuan türknet e geçtim yine aynı sorun.

    Konu ile ilgili yardımcı olmanızı rica edeceğim.
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uvramurat -- 31 Mayıs 2020; 23:27:57 >




  • uvramurat U kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimize görseller ile birlikte mail atmanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar,benim sorum tp link archer vr600 modelini kullanıyorum. Üst tarafta yanan modem açık,kablosuz bağlantı vs vs bildirim ışıkları modemi açtıktan kısa süre sonra sönüyor. Yani modemde hiçbir ışık yanmıyor sanki bir düğme var ve tüm ışıklar sönüyor gibi düşünün. İnternete bağlanmada,kablosuz internetin çekmesinde kısacası fonksiyonlarında hiçbir sıkıntı yok. Ürünün hale garantisi devam ediyor bu arada,bu bir sorun mudur yoksa bunun bir ayarı var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Kablosuz çekim sorunu yaşanan ortamlar için önerimiz her zaman ana modemin evin tam orta bir noktasına konumlandırılmasıdır. yapısal durumlardan dolayı sinyal sorunları yaşanıyorsa ilave olarak ağ genişletme cihazları öneriyoruz. Yapınızın çok kalın olduğunu ilettiğinzden dolayı sizlere 2 seçenek sunabiliriz. 1.powerline adaptörler. Powerline adaptörler elektrik hattı üzerinden iletişim kurarak duvar prizinden duvar prizine (aynı fazda olmak şartıyla) interneti bir noktadan dipğer noktaya taşıyan ürünlerdir. Poweline adaptörler kit olarak satılmaktadır. bir tanesini modemin bulundu yerde duvar prizine takarak modemden bir kablo bağlantısı sağladıktan sonra diğer Wifi olan adaptörü sinyal almak istediğiniz noktaya takarak internet paylaşımını sağlayabilirsiniz. Powerline adaptörlerin artısı arada kablo çekilmiş gibi bir bağlantı performası sağlayabilmektedir. modeminizde 25mbps alt yapı hızı varsa diğer uç noktada bu hıza yakın değerler görebilirsiniz. Dezavantaj olarak Kullanılan elektrik hattı üzerinde güç ünitesinin fazla olması (çamaşır makinesi, buzdolabı, bulaşık makinesi, vb. ev elektroniği) cihazlar aynı anda aktif çalıştığında güç tüketiminin fazla olmasından dolayı kayıplar ve parazitlenmeler yaşanabilir. 25mbps internetiniz diğer uc noktada 5-10mbps aralığında kayıplar yaşanabilir.
    Bu tür ortamlarda AV1000 veya AV2000 modellerinin kullanılması transfer hızları daha iyi olduğu için bu modellerin tercih edilmesini tavsiye etmekteyiz. Model olarak TL-WPA7510 veya TL-WPA9610 Modellerini tercih edebilirsiniz.

    bir diğer ürün çözüm cihazımız Deco ürünleridir. Deco ürünleri yine ihtiyaca yönelik 2li 3 lü paketler halinde satılmaktadır. Deco ürünlerimizde hibrit teknolojili (mesh veya powerline) destekli ürünümüzüde tercih edebilirsihniz.https://www.tp-link.com/tr/search/?q=deco+p&t=product&s= linkten ürünleri inceleyebilirsiniz.


    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye

    Alıntıları Göster
    Powerline ları kimler tercih etmeli, mesh deco sistemini kimler tercih etmeli?

    Mesh sistemleriniz de Tp-Link Deco E3 AC1200 ve TP-Link Deco E4 AC1200 farkı nedir? TP-Link TL-WPA7510 KIT AC powerline düşünüyordum ama diğer ikisi aklımı karıştırdı? VR600 modemin yanına 3 seçenekten hangisini önerirsiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Yakında Archer VR2100 modelimiz satışa sunulacak fakat Archer VR2800 bu modelimizden daha üst segment bir üründür. Şu an daha üst segment bir modem/router ürünümüz bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    VR2100 ne zaman satışa çıkacağı ile ilgili bir gelişme var mı?
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    üstündeki led açıp kapama tuşuna tıklayınca ışıklar yanmıyor mu?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Aynı elektrik hattı üzerinde ve tek fazda kullanma imkanınız var ise ; IPTV gibi uygulamalar için powerline ürünlerimizi tercih edebilirsiniz.

    Aynı zamanda Hem tüm evi kapsayan wifi ağı kurmak ve kablolu da kullanmak istiyorsanız Deco ürünlerimizi tercih edebilirsiniz.

    Deco E4 ve Deco E3 arasındaki temel fark, yardımcı cihazın E3 modelinde priz tipi olmasıdır ve ethernet portu bulunmamaktadır. Deco E4 modelinde ise yardımcı cihaz , ana cihaz ile aynıdır ve Fast Ethernet 10/100 mbps destekli iki adet portu mevcuttur. Y

    Yakın zamanda Hem Powerline , hem de wifi üzerinden haberleşebilen hibrit Deco modelimizi de inceleyebilirsinizhttps://www.tp-link.com/tr/home-networking/deco/deco-p9(3-pack)/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Satış ile bilgileriniz için sales.tr@tp-link.com mail adresimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınız üzerindeki gri şerite basmanız durumunda led göstergeler aktif veya devre dışı olacaktır. Kontrol etmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • 
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.