Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (297. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
98
Favori
292.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Aynı elektrik hattı üzerinde ve tek fazda kullanma imkanınız var ise ; IPTV gibi uygulamalar için powerline ürünlerimizi tercih edebilirsiniz.

    Aynı zamanda Hem tüm evi kapsayan wifi ağı kurmak ve kablolu da kullanmak istiyorsanız Deco ürünlerimizi tercih edebilirsiniz.

    Deco E4 ve Deco E3 arasındaki temel fark, yardımcı cihazın E3 modelinde priz tipi olmasıdır ve ethernet portu bulunmamaktadır. Deco E4 modelinde ise yardımcı cihaz , ana cihaz ile aynıdır ve Fast Ethernet 10/100 mbps destekli iki adet portu mevcuttur. Y

    Yakın zamanda Hem Powerline , hem de wifi üzerinden haberleşebilen hibrit Deco modelimizi de inceleyebilirsinizhttps://www.tp-link.com/tr/home-networking/deco/deco-p9(3-pack)/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    Powerline cihazlarınızda kablolu şekilde internete bağlanınca ping durumu oluyor mu? Bir de powerline larınızın wifi dağıtma performansı nasıl?




  • iyi günler;

    archer vr300 kullanıcısıyım modeme gelen 85.99 - 7.99 Mbps 5G de aldığım hız yaklaşık 80 Mbps ancak 2.4G de max 20 Mbps alıyorum. farkın bu kadar yüksek olması normal mi.
  • Tplink W9970 kullanıyorum alalı 4-5 sene oldu, dual bant 2,4 ve 5 çalışacak, torrent çalıştıracağım yeni bir model var mı?

    Yeni modelin bu modelden ne tür farklı gelişmiş nitelikli var neler çıktı, İnternet hızım 50Mb VDSL
  • Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi,evet gri çubuğa basınca ışıklar geri geldi
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Dsmart dan almış olduğum modemimin etiket bilgilerini sizinle PM aracılığı ile paylaşıyorum, sitede en son yazılım 2017 tarihine ait görünüyor. Lütfen cihazım için daha güncel veya uygun yazılım hangisi ise bilgilendirirmisiniz. Teşekkürler
  • Merhaba

    W9970 şu donanımdaki modeme sahibim.

    Yazılım Sürümü:0.9.1 0.1 v0077.0 Build 160928 Rel.60688n

    Donanım Sürümü:TD-W9970(TR) v2 00000000

    SNR ayarı yapmak için telnete girmem veya modem arayüzünden root erişimi almam gerekiyor. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

    Ayrıca güncel yazılım bulma imkanım var mı?
  • zehir243771 Z kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yaptınız sorun modemden mi kaynaklıymış? Bende de aynı modem var SNR ve hat zayıflamam sizin gibi iyi olduğu halde hata(pkts) kısmı çok yükseliyor ve belli bir noktadan sonra download hızım 0 oluyor. ip alıyor upload hızım normal ama download 0 olduğu için internet gitmiş oluyor.
  • Archer VR1200 VDSL modem kullanmaktayım. Aldığım günden bu yana sürekli artan hata(pkts)'den dolayı bağlantıda download hızım 0'a düşüyor ve internette gezemez duruma düşüyorum. Ankastreden gelen kablo dahil herşey kontrol edildi ve doğrudan ttnet'in ankastreden çektiği kabloya bağladım. Ancak sorun çözülmedi. Bu durum bana sorunun modem kaynaklı olacağını düşündürüyor. Ne yapmam gerekiyor?
    Yazılım Sürümü:1.0.0 0.8.0 v600e.0 Build 190225 Rel.63406n
    Donanım Sürümü:Archer VR1200 v1 00000000
    Bundan güncel sürüm yok diye biliyorum varsa tarafıma pmden iletirseniz onuda denemek isterim.
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Powerline ürünlerimiz SoHo ev tipi ürünlerdir. Wifi performansları da standart ev tipi bir ortama göre işlev sağlamaktadır. . Dezavantaj oluşabilecek durum ; kullanılan elektrik hattı üzerinde güç ünitesinin fazla olması (çamaşır makinesi, buzdolabı, bulaşık makinesi, vb. ev elektroniği) cihazlar aynı anda aktif çalıştığında güç tüketiminin fazla olmasından dolayı paket ve hız kayıpları yaşanabilmektedir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • KemalSanlii kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızın model numarası ve versiyon numarasıyla birlikte support.tr@tp-link.com mail adresimizle iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • apk306 A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,


    5GHz bağlantıları hız olarak 2.4GHz'e göre gözle görülür şekilde fark etmektedir. Olağan bir durumdur . Kablosuz kanal ayarını 2.4Ghz için 1,6 veya 11 olarak sabitleyerek kullanmanızı öneririz.

    Saygılarımızla ,

    TP-Link Türkiye
  • Tunc9734 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Aşağıdaki linkten Dual Band ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.
    https://www.tp-link.com/tr/home-networking/dsl-modem-router/?filterby=4809%2C5810

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • BUGATTI kullanıcısına yanıt
    Merhabalar

    PM üzerinden tarafınıza bilgilendirme sağlanmıştır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • akinan A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    TP-Link DSL modemlerimizde internet servis sağlayıcı tarafından verilen alt yapı hızına müdahale edecek veya bağlantısını dsl üzerinden sabitleştirecek herhangi bir ayarı maalesef bulunmamaktadır. SNR ve hat zayıflama değerleri otomatik olarak sağlayıcıdan çekilmektedir. Güvenlik nedeniyle Telnet kapalı bulunmaktadır. TR sürümü için en güncel yazılım cihazınızda yüklü gözükmektedir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar;
    VR600 modem kullanıcısıyım, bir süredir letgo, sahibinden,League of Legends gibi oyun ve sitelere wifi veya kablolu bağlantı ile giremiyorum fakat telefonun mobil internetinden girebiliyorum konu hakkında yardımlarınızı rica ederim.
  • Merhaba,

    TP-Link W9970V3 modemi VDSL 100mbit hattı tam olarak desteklemekte midir?
  • Merhabalar,

    Kampanyalı Türk Telekom cihazları VDSL destekli olup 100mbps bağlantıyı desteklemektedir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Dragon16 D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimizle iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w0lker16 -- 19 Haziran 2020; 17:59:38 >
  • w9960 modem aldım turknet vdsl bağlantısı için. sürekli olarak wifide sarı ünlem çıkıyor. Telefonlar ise ağı görüyor ama internet yok diyor. Ben de turk.nete yazdım bağlantı kopuyor diye. Onlar da hiç kopma olmadığını bir de lan kablosu ile denememi söylemiş. Gerçekten sarı ünlem çıktığında lan ile bağlanılıyor. Bir türlü çözemedim durumu. Sürekli sarı ünlem geliyor ve wifi ile nete giremiyorum. Ayrıca zaman zaman modemin 1 metre uzağından bile hız müthiş düşüyor kablosuzda
  • 
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.