Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (298. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 296297298299300
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • enorton E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Modem ayarlarınızın yapılandırması için 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhaba bende bu ürün mevcut en son firmware güncellemesi mevcutsa gönderirseniz sevinirim.
    Model: Archer VR2800(EU) VER:1.2
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    merhabalar
    wps kurulumlu re200 menzil artırıcı kullanıyorum, eskiden adsl modem kullanıyordum ve ana modemden buna geçişlerde kopmalar olmuyordu, direk buna geçiş oluyordu, en azından öyle hatırlıyorum.. ama şimdi vdsl kullanıyorum ve dikkat ediyorum geçişlerde wifi aç kapa yapmadan buna geçiş olmuyor... bunla ilgili yapmam gereken bir ayar var mi acaba. teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • w0lker16 W kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazla ilgili güncel bir yazılım bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar,

    RE200 modelimiz ev tipi bir menzil genişleticidir. Fast Roaming ve Mesh desteği bulunmamaktadır. Bundan dolayı geçişlerde kopma yaşamanız olağan bir durumdur. Ana modemin kullandığı SSID ile aynı SSID'yi kullanarak ve ana modemden az %30dbi sinyal aldığı, 2-3 diş çektiği bir noktaya konumlandırarak kullanmanız önerilir. Ekstra bir yapılandırma bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Td- W9960 modem kullanıyorum cihazı ilk aldığımda uzaktan tether uygulaması üzerinden bağlanıp modem ayarları ve bağlı cihazları istediğim gibi görüp engelleyebiliyordum şuan hiç bir şekilde uzaktan bağlantı yapamıyorum TP-Link ID ye bağlanmaya çalıştığımda görseldeki hata ile karşılaşıyorum ve yaklaşık 5 aydır cihaz bu şekilde reset attım kurulumu tekrar yaptım ama herhangi birşey değişmedi sorunum devam ediyor. Sebebi ne olabilir ?
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hikmet01 H kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızı resetleyip tekrardan Tether App üzerinden kurulumunu gerçekleştirmenizi rica ederiz. Sorun devamı halinde support.tr@tp-link.com mail adresimizle iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • @tp-link yardım..tp-link TD-W9980 modeme son yazılım yüklü (2016 tarihli)kopma oluyor.. eski yazılım yüklemek istiyorum. eski yazılım 2014 ve 2015 yazılımını nasıl yükleyebilirim. kabul etmiyor
  • ego37 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınıza ait son yazılımı yüklediyseniz herhangi bir downgrade işlemi yapılarak eski yazılıma dönme işlemi yapılamamaktadır. Modem kurulum ve diğer ayarların yapılandırılması için 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizden teknik destek almanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Yeni yazılım da problem var.kopma oluyor.eski yazilimi atacaktım. Niye ve neden eski sürüm u engelliyorsunuz..planli eskitme icin galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler TP-LİNK.
  • Merhaba @TP-Link Türkiye

    Biraz önce benim ilginç bir sorunum oldu. Öncelikle durumun net anlaşılması için kısa bir ön bilgi vereyim.
    Türk Telekom'un verdiği TD-W9970 v3 modemi kullanıyorum. Evimde internete bağlı 1 repeater, 1 PC, 1 Samsung TV ve 3 cep telefonu mevcut. Telefonumdaki bir içeriği televizyon üzerinden izlemek istediğimde ekran yansıtma (screen mirroring, chromecast, miracast) özelliğinden faydalanırım.

    Yine öyle bir yöntem uygulayacak iken kendi kullandığım Samsung TV'nin altında tanımadığım bir LG TV gördüm. Bildiğim kadarıyla ekran yansıtma işlevi sadece cihazlar aynı ağa bağlı ise olabilmektedir. Bu yüzden birisinin ev ağıma girdiğini düşündüm. Pek sizin alanınız değil ama aksi bir durum varsa belirtmeniz güzel olur

    Bunun üzerine derhal ağ şifremi değiştirip, SSID gizleme yoluna gittim. Halihazırda binary olarak 80 bit uzunluğunda bir şifre ve WPA2/AES şifreleme kullanıyordum. Şimdi 160 bit uzunluğunda yine WPA2/AES şifre kullanıyorum.
    Tabi bu işlem öncesinde ağa bağlı cihazların mac adreslerinin listesini aldım, böylece ağıma bağlandığını düşündüğüm ve tanımadığım LG TV'nin mac adresini buldum. Akabinde modem üzerinden MAC filtreleme ile sadece kendi kullandığım cihazlara izin verecek şekilde ayarladım.

    Şimdi doğrudan TP-link ile ilgili olarak cevabını öğrenmek istediğim sorulara;
    1- TD-W9970 v3 modemde WPA2/AES şifrelemeli 80 bit uzunluğunda bir şifrenin kırılması mümkün mü?
    2- Eğer mümkün değilse nasıl oluyor da ekran yansıtma yapmak istediğimde tanımadığım bir cihazı görebiliyorum?
    3- WPA2/AES şifreleme kullanılan 160 bit uzunluğundaki bir şifre de kırılabilir mi?
    4- MAC filtreleme kullanıldığında izin verilen MAC adreslerine sahi cihazlar dışında bağlantı yapılması mümkün mü?
    5- SSID gizlediğim halde SSID'nin bulunması mümkün mü?
    6- Modemi Türk Telekom'dan almış olsam da artık aynı altyapıda farklı bir servis sağlayıcı kullanıyorum. Bu modeminiz sadece otomatik güncelleme aldığı için güncelleme almaya devam eder mi? Etmez ise güncel firmware'i nasıl bulurum?

    Zor olup olmamasını değil, mümkün olup olmamasını sorduğuma dikkatinizi çekerim.

    Seviliyorsunuz, Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi copywriter -- 3 Temmuz 2020; 3:16:1 >




  • copywriter kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    TD-W9970v3 Model ürün Kuralkan-Sentim Bilişim aracılığı ile Türk Telekom'a üretilen kampanyalı model ürünüdür. Kuralkan-Sentim Bilişim bu modemleri özel olarak TP-Link'e yaptırmaktadır. Satış öncesi, satış sonrası hizmetler, Modemin kullanım hakkı ve servis işlemleri SENTİM BİLİŞİM firmasına aittir. 0850 209 40 40 numarasından veya modemdestek@sitetelekom.com.tr mail adresi üzerinden yazılı olarak irtibata geçebilirsiniz.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Cihazınız üzerindeki gri şerite basmanız durumunda led göstergeler aktif veya devre dışı olacaktır. Kontrol etmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    merhaba vr600 ısınma sorunu varmı
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Yani üzerinde Tp-link yazsa da firmware'de Tp-link olsa da aslında Tp-link değil. Tp-link ama Tp-link değil..
    Komedi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisayar Teknisyeni kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Normal Çalışma Sıcaklığı: 0℃ ile 40℃ arasında olması gerekmektedir.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • copywriter kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    TD-W9970V3 model ürünün isim hakkı da dahil olmak üzere bütün kullanım hakkı Kuralkan – Sentim Bilişim firmasına ait olmaktadır. Kuralkan Sentim bilişim bu modeli yapılan Türk Telekom ihalesine sunmak için TP-Link genel merkezine ürettirmiş olduğu özel bir üründür. Tedarikçisi ve ithalatçısı ilgili firmadır. Yapılan anlaşma gereği satış sonrası hizmetler tamamen Sentim Bilişim'e ait olmaktadır. TP-Link bu anlaşmaya göre cihaza müdahale edememektedir. İçerisindeki yazılımlar dahil bütün bilgileri Sentim Bilişim firması tarafından saklı tutulmaktadır. Ürüne ait yazılım tarafımızda bulunmamaktadır.

    İnternet sağlayıcısı dışında kendi imkanlarınız dahilinde kanalda satışta olan TP-Link marka modem ürünlerinden kullanmış olsaydınız sizlere her türlü yardımcı olabileceğimizi bildirmek isteriz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • Merhaba, tp-link archer c5v model modemimde 5ghz ışığı yanmıyor, modem arayüzünden aktif olmasına rağmen. Yardımcı olabilir misiniz?
  • Selamlar, iki katlı evim var. Modemin hat bağlantısı 1.katta haliyle modemde orada kalacak. 2.katta ise bilgisayar olacak. Yoğun olarak çevrimiçi oyun oynuyorum. Ping, hız benim için çok önemli. Evim Türk Telekom 100mb e kadar fiber hattı var. Ben 50 mb internet alacağım. Şimdi 1.kata kuracakları modemide bilmiyorum ama benim bu İnterneti 2.katta kabloyla bilgisayara bağlamam gerekli kayıpları en aza indirmek için. Tplink Re200 alsam ve kasaya kabloyla bağlasam kaybım ne kadar olur? 50mb İnternet hızında kaç mb olarak alabilirim? Başka tavsiyeniz var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belzebeth B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Archer C5v model home gateway ürünü Türk Telekom alt yapısını kullanan fiber kullanıcılarına özel olarak verilmektedir. Satış sonrası hizmetler tarafı anlaşma ve sözleşme gereği Türk TELEKOM Servisine aittir. TP-Link üretici firma olarak modeme müdahale yetkimiz bulunmamaktadır. Türk Telekom fiber modemleri Türk Telekom'un ACS sunucuları tarafından yönetilmektedir. Konuyla ilgili 444 1 444 numarasından ilgili birim ile irtibata geçerek konuyla ilgili destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • 
Sayfa: önceki 296297298299300
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.