Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (233. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Archer VR600 Bu cihaz elimde kaldı tivibu çalışmıyor, zyxel 3312 b10b cihazda çalıştırdım bununla çalıştıramadım, bununla ilgili bir çalışma yapmanızı rica ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    BurakLEE merhaba,


    Mail adresinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz ? Bu konu hakkında sizlere bir mail göndereceğiz. Mailde ki talimatları uygulayarak kontrol etmenizi rica ederiz.



    özel mesaj gönderdim efendim. sorunum TL-WA7210N dış ap için sinyal kalitesi sürekli hergün değişiyor. günceleme mi gerekiyor bilmiyorum ama size kargo ile göndermemi istemişlerdi yine gönderebilir miyim?
  • Tp link archer vr2800'ü 4 aydır kullanıyorum.hızım 50 mbit ve bir sorun yaşamadım.arkadaşım da 50 mbit hızı sağlıklı dağıtabilecek,802.11.ac(5ghz) bağlantı hızını destekleyen bir tp link modemi istiyor.archer vr2800, 750 -800lira ve bu fiyat arkadaşımın bütçesini aşıyor.


    802.11.ac (5 ghz) bağlantı hızını destekleyen bir vdsl modem tavsiye eder misiniz tp link türkiye?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetbayram5 -- 16 Ekim 2017; 2:44:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    cem650 merhaba,

    TP-LINK’e ait tüm ADSL/VDSL modemlerimizin IPTV desteği mevcuttur fakat TTNET internet servis sağlayıcının almış olduğu karar ve alt yapı hizmeti gereği artık TTNET’in internet kampanyasında verdiği modemlerde TIVIBU IPTV özelliği aktif olarak çalışmaktadır. Dışarıdan alınan modem router ürünlerinde IPTV özelliği olduğu halde TiviBu hizmeti çalışmamaktadır.

    TTNET-Türk telekom Tarafından bizlere iletilen bili aşağıda yer almaktadır;
    TİVİBU servisi için modemlerde DHCP 60,121,125 gibi opsiyonlar desteklenmekte ve RSTP Proxy protokollerindeki tanımlamalar sadece taahhütlü olarak sunulan cihazlarda çalışmaktadır. Taahhüt dışında kullanılan VDSL/ADSL modem router ürünlerinde TiviBu bağlantısı gerçekleşmemektedir.




  • cem650 kullanıcısına yanıt
    cevap için teşekkürler ama tp link düşünüyorum.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    benim soruma niye cevap vermiyorsunuz? ayıptır ya
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    tp-link almayın wpa2'deki açığı kapatamadılar.
  • apespecter A kullanıcısına yanıt
    detaylı bilginin yer aldığı link paylaşır mısınız? nedir bu wpa2 açığı? ilk kez duydum
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    tabi tp link de çok kaliteli bir cihaz...
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba Satın Yetkili;TP-LINK TD-W9970 modelini kullanmaktayım.Ps4 e kablo ile bağlıyorum.Ancak cihazı her açtığımda modemi aç kapa yapmam gerekiyor.Manuel dns ip ayarlarını yapıyorum ama yinede cihazı her açtığımda modemide açıp kapatmam gerekiyor çünkü internete bağlanmıyor.En son cihazın türkçe yazılımını yüklemiştim.Sorun hakkında yardımcı olabilir misiniz.
  • Merhabalar,

    tp-link td-w9977 model modeminizi aldım. 192.168.1.1 adresini google chrome ya da farklı web browserlara yazdığımda karşıma new password confirm password ekranı çıkıyor.

    normalde kullanıcı adı isteyen şifre isteyen ve bunlara da admin admin yazıp girilen ve sonrasında modem arayüzüne gireceğim ekran gelmesi gerekiyordu ama bir türlü gelmiyor. sorun nererede acaba? modem kurulumu bir türlü yapamıyorum lütfen yardımcı olur musunuz?
  • kuantum- kullanıcısına yanıt
    kuantum merhaba,

    Bizlere mail adresinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    ahmetbayram5 merhaba,

    Bu konu hakkında support.tr@tp-link.com adresine mail atmışsınız mailinize uygun ürünlerin bilgileri gönderilmiştir.
  • apespecter A kullanıcısına yanıt
    apespecter merhaba,

    Konu ile ilgili gerekli açıklamalarıhttp://www.tp-link.com.tr/faq-1970.html linkinden kontrol edebilirsiniz.
  • TEZ74 T kullanıcısına yanıt
    TEZ74 merhaba,

    Ürününüz Türk Telekom/TTNET logolu olan model midir ?
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba Sayın Yetkili hayır kendim elektronik mağazadan aldım.Turknet kullanıcısıyım.
  • kuantum- kullanıcısına yanıt
    aynı sorunu ben de yaşıyorum.192.168.1.1 yazıp önceden hiçbir sorun olmadan girdiğim halde şu an giremiyorum.modemin arkasındaki deliğe iğne batırıp 10 saniye bekledim bu sefer düzeldi.tekrar modemi kurdum ama 1 gün sonra gene aynı sorun.sorunu bir türlü çözemedim.farklı internet tarayıcılara da 192.168.1.1 yazıyorum ama girmiyor ben de çareyi tether uygulamasını indirip modemi ordan yönetmekte buldum
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    biraz geç cevap verdiniz ama gene de teşekkürler... ucuzunu alıp sorun yaşamak istemedik ikinci kez archer vr2800 aldık.ucuz mal alacak kadar zengin değilim ilkesini benimsedik :)
  • 
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.