Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (235. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
307.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemcakmak


    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    cemcakmak merhaba,

    Maalesef garanti dışında kalan ürünlere teknik serviste herhangi bir müdahale yapılmamaktadır.

    Sayın yetkili;

    Ürününüz garanti dışında kaldığında çöpemi atacağız? Ücretli de olsa tamir imkanı yok mudur?


    Yanlış bir anlam çıkarmadan önce biraz daha açıklar mısınız?


    İyi çalışmalar.

    Haklısınız galiba;

    "Siz sorun TP_link size yeni bir modem aldırsın"
  • cemcakmak kullanıcısına yanıt
    cemcakmak merhaba,

    Garanti kapsamı dışında kalan ürünlere belirttiğimiz gibi serviste müdahale edilmemektedir.

    Ücretli olarak yaptırmak isterseniz bu işi yapan özel teknik servisler var ise o noktalarda yaptırabilirsiniz.
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    emre1393 merhaba,

    KRACK açığı ile ilgili açıklamamızı linkinden okuyabilirsiniz:
    www.tp-link.com.tr
    Invalid URL
    http://www.tp-link.com.tr/faq-1970.html
  • Merhaba,

    DÜn tp link archer c20 router aldım ve evimdeki modem ile bunu bağlayarak wireless 11ac ile kullanmak istedim, ancak evdeki mevcut airties modem ile ethernet kablosu kullanarak (wan çıkışından router'ın mavi girişine) bağlantı yapıp, tplink admin sayfasından 2.4G ve 5G kablosuz ayarlarını yapmama rağmen internet çıkışı alamadım, ne yapmam gerekiyor acaba?

    tşk.
  • gokhan.ayseli G kullanıcısına yanıt
    gokhan.ayseli merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • jrbuji J kullanıcısına yanıt
    jrbuji merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba PM ile mail adresimi gönderdim ama hala sizden birsey gelmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    gokhan.ayseli merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.


    Merhaba,

    hala sizden dönüş olmadı ve ürünü hala kullanamıyorum.
  • Merhaba. Yaklaşık 8 aydır Archer VR600 modelini kullanıyorum. 1 haftadır internete bağlı olduğumu gösteren ışıklar yandığı halde "Bağlantı Kesildi" ve "DNS ayarlarınızı elle yapılandırın" hatalarını veriyor. DNS adreslerini elle girmeme rağmen sorun sürekli tekrarlıyor. TTNet, DSmart Net, Google, Open DNS adreslerini elle girsem bile bir süre sonra aynı hatayı vererek bağlantı kopuyor. Telefon kablolarını yeniledim, evin farklı odalarındaki telefon hatlarına da bağladım; Splitter kullanarak ve kullanmayarak denedim. Sürekli bağlantı kopuyor. Bir süre beklersem kendi kendine ISP' den aldığım IP değişmeden geri gelebiliyor veya yeniden başlatmam gerekiyor. En son Firmware'i de yükledim, yine sonuç aynı. Biraz uzun oldu ama yardımcı olursanız sevinirim.  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theadramelech -- 18 Kasım 2017; 13:4:6 >




  • Arkadaşlar elektrik hattı üzerinden internet paylaşımı yapmak istiyorum. Fakat tplink internet sitesinden online müşteri hizmetleri desteğinden yeterli bilgi alamadım.



    Ben 5. Katta oturuyorum. Internet aynı site içerisinde diğer blokta 1. Katta yaşayan arkadaşımda bulunuyor.



    Tplink müşteri hizmetlerine sorduğumda aynı faz elektrik hattı kullanıyorsanız paylaşabilirsiniz dedi.



    Ama aynı yaz ne demek oluyor anlamadım.



    Bilgisi olan ya da benim gibi paylaşım yapmış arkadaşlar bilgi paylaşabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba tp-link wr841nd markali cihazim var önceden sorunsuz kullanirdim fakat tasinmak icin bi süre kullanmadim simdi yeni evde kullanmak icin actigimda bütün isilklar yanip sönüyor ne internet baglantisi geliyor nede pc ile sitesine baglanabiliyorum. Sizce bozulmusmudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    merhabalar
    801n access point üzerinden repeater yaparak internete çıkıyorum.
    fakat bu cihaz üzerinden çıkınca modemde bu cihazdan çıkan telefon tablet bilgisayar gözükmüyor
    ben de aynı ip havuzunda olmama rağmen bu cihazlara bağlanamıyorum.
    ap üzerinden nete giren telefon ile modemi kullanan tv yi görüyor fakat ap yi kullananı göremiyorum.
    sorunun çözümü nedir acaba
  • Merhaba tivibu ile sanırım kendi hatamdan dolayı bir problem yaşamaktayım =( . Başka bir modemi takma gafletinde bulundum ve sonrasında tivibu çalışmaz oldu =( TD-W9970 model olan modeminizi kullanmaktayım. Tivibuyu açmaya çalıştığımda modem bağlantısı yapılıyor ibaresinde kalıyor. Ağ kısmından kontrol ettiğimde ise; dsl_iptv bağlı, ewan_iptv bağlanmamış, dsl internet bağlı, ewan internet bağlı değil fakat bağlanmakta ısrarcı bir şekilde tekrar deniyor fakat başarısız oluyor. Bu sorunu nasıl giderebilirim acaba bir fikriniz var mı ? Teşekkürler şimdiden =)
  • Merhabalar,işin içinden çıkamadığım için burdan yardım alma gereksinimi duydum.

    3 katlı bir villa tipi otelde kullanmak üzere VDSL modem alacağım.Modem orta katta kullanılacak ve access pointlerle kablosuz interneti katlarda desteklemek istiyorum.Önerileriniz ne olur
  • Merhaba TP-LINK TURKIYE;
    Yakın zaman içerisinde bir ev ağı kurmayı planlıyorum. Hali hazırda bulunun modemim 5ghz desteklemiyor. Verimli bir 4k Video gönderimi için (Nas>TV) Tek router özelliği olan bir Tp-link ürünü almayı düşünüyorum. Bu tip aletler hakkında bilgim çok fazla değil. Yalnızca Router almak isteme nedenim internet bağlantı hızım baya düşük. Önemli olan Televizyona olan aktarım hızı. Router'ı modeme bağlayıp, router'a nas'ı bağlayıp router'dan TV'ye aktarım yapabilirmiyim. Bu iş için hangi modellerinizden tavsiye edersiniz. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • gokhan.ayseli G kullanıcısına yanıt
    gokhan.ayseli merhaba,

    Gecikme için özür dileriz. İlgili ekibimize tekrardan bilgi ilettik.

    Birazdan mail adresinizi kontrol edebilirsiniz.
  • snorlax55 kullanıcısına yanıt
    snorlax55 merhaba,

    Ürününüz Türk Telekom/TTNET logolu olan model midir ?
  • tugaydurukan kullanıcısına yanıt
    tugaydurukan merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • Ehlisafa kullanıcısına yanıt
    Ehlisafa merhaba,

    Bu konu hakkında bizlere bir mail göndermişsiniz. Mailinize cevap verilmiştir.
  • hakanisler kullanıcısına yanıt
    hakanisler merhaba,

    Faz, elektrik iletim hatlarında birbirinden bağımsız enerji dallarına verilen genel addır. Monofaz ve Trifaze gibi alt yapılar bulunmaktadır. Monofaz tek faz demektedir. Trifaze 3lü sistemdir. Powerline ürünleri tek fazda olması gerekir. 1. katta ki daire ile 5. katta ki elektrik hatları tek fazda değil ise ürünler birbirini görmez. Bunun için o binanın elektrik sistemini yapan kişi ile görüşüp alt yapıyı öğrenmelisiniz yada ancak ürünleri alıp deneyerek görebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.