Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (197. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 195196197198199
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xserqesh merhaba,

    TL-WN7200ND model numaralı ürünün TP-Link tarafından resmi olarak onaylanmış bir linux driverı bulunmamaktadır. 3. Parti bir driver ile uyumlu olarak çalışıp çalışmadığı konusunda net bir bilgi iletmemiz mümkün olmuyor ne yazık ki.
  • emre1270393 E kullanıcısına yanıt
    emre1270393 merhaba,

    Bu noktada farklı bir müdahalede bulunmanız mümkün olmayacaktır. Ürünleri tekrar teknik servise yönlendirmenizi tavsiye ederiz. Üzerine ürünü 2. kez gönderdiğinizi ve sorunun bir açıklamasını yazıp gönderebilirsiniz.
  • pergamon35 kullanıcısına yanıt
    pergamon35 merhaba,

    TP-Link ürünlerini tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz, iyi günlerde kullanmanız dileği ile.
  • sayın TP-link bir haftadır sizden soronumun çözümüne yönelik mail bekliyorum ve sonunda mail geldi. Ancak ben zaten son sürüme güncellediğimi belirttim bana mailde nasıl firmware güncelleme yapacagımı yazmıssınız. Benim sorunumla ilgili herhangi birsey yazılmamış. Belli ki standart bir maili yönlendirmek suretiyle crm yaptıgınızı sanıyorsunuz ama. Müşteri hizmetleri bu değil. Bana bir cevap yazacaksanız sorunumu okuyup spesifik olarak ne yapılabilir onunla ilgili cevap yazın lütfen.

    Problemim şu şekilde tekrarlamış olayım

    quote:

    Sayın TP link yetkilisi aşağıda açıklayacağım problemle ilgili yardımınızı istiyorum.

    Modem Modeli : TD-W8961N(TR) Versiyon:1.0

    Firmware i güncelledim şuanki firmware : Build 160216 Rel.09890

    Modemin sistem saati bozuktu problem belki ondandır diye onu da ayarladım güncel saate göre.

    Ağ Yapısı: Kablolu bağlanan hiçbir cihazım yok. 2 adet iphone 1 adet ipad 1 adet windows pc ve ağ yazıcısı kullanıyorum. Bunlar aynı anda ağa bağlılar ancak aktif olarak kullanım aynı anda maksimum 2 cihazda oluyor. Pc modemle aynı odada her zaman.

    Sorun şudur ki. Gün içerisinde Windows pc yi kullanırken 5-6 dakikada bir bağlantı kesiliyor (ilk once internet erişimi yok diyor daha sonra ağa erişilemiyor diyor bu gerçekleştginde 192.168.1.1 den yönetim paneline girmeye calıstıgımda o da açılmıyor haliyle) bu sırada bakıyorum iphone ağa baglı onda problem yok. İnternet ve ağ kesilmesi olayı pc yi aktif olarak kullanmaya basladıgımda gercekleşiyor. Yani youtube dan bir video açınca vs gibi. Pc nin ağ ve interneti kesilince kendi haline bırakınca ne yazık ki kendi kendine düzelmiyor. Pcnin wifi yi kapatıp açınca internet ve ağ geçici olarak düzeliyor. 5-10 dakika daha kullanıyorum. süreç böylece devam ediyor. Önceki modemimde hiç böyle problem olmuyordu diyeceksiniz ki neden yeni modem aldınız idareten arkadastan almıstım onu geri vermek durumunda kaldım. Bu problem gercekleştigi anda modemin ısıklarında herhangi bir değişiklik olmuyor yani ağ ve adsl baglantısında problem yok gibi gorunuyor. Aynı şekilde elime iphone u alıp onu da aktif olarak kullanmaya basladıgımda onda da aynı problemler gercekleşiyor. Yardımcı olursanız sevinirim baya bi can sıkıcı olmaya başladı bu problem.




  • Nakuğod kullanıcısına yanıt
    Nakuğod merhaba,

    TL-MR6400 veya Archer MR200 gibi cihazlarımızı inceleyebilirsiniz. Direkt olarak simkartı takıp hem kablolu hem kablosuz interneti dağıtabilirsiniz.
  • alpikalpi kullanıcısına yanıt
    alpikalpi merhaba,

    Ne yazık ki bu modelde sınırlandırma işlemi yapamıyorsunuz.
  • ilgilendiğiniz için teşekkür ederim, sorun neydi bilmiyorum ama benim bilgisayarımdaymış. format atınca herşey düzeldi..
  • Slmlar wa801nd v3 modem ilk kurulum ag sifresini kabil etmiyor. TP-LINK_XXXXXX x yerine mac adresinin son 6 hanesi diyor ama giriyorum fıssss. Gene kabul etmiyor yine kabul etmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu neden zorlastiriyorsunuz bu tür işleri 2 saattir aramadik yer kalmadi sifre nasil yazılıyor diye..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lemaynak kullanıcısına yanıt
    lemaynak merhaba,

    Ürünü resetleyerek tekrar denemenizi öneririz, problemin devam ederse ancak bir bilgisayara kablo ile bağlayarak kurulumu yapmanızı rica ederiz.
  • Powerline adaptorler sadece fiber internette kullaniliyor diye duydum.bu dogru mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tp link w8961 modem de durum ve köprü sekmeleri down durumunda ve internete bağlanamıyorum, ayarları yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    iş yerimde kullanmak için VDSL2 voip modeminiz var mıdır?
  • Selamlar. Elimde ttnet in verdigi TD864W model modeminiz var. interneti baska firmaya gecirdigim icin dun ayarlari yapmak icin modem arayuzune baglandim kullanici adi ve sifreyi degistirdim. Modemi kapatip actim fakat power ve wifi disinda isik yanmadi. Ben de modeme reset attim ve tekrar actigimda sadece internet isigi sabit yaniyor (power isigi bile yanmiyor). Modeme kabloyla da baglanamiyorum. Bunun bir cozumu var midir acaba??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Daha önce bir cevabınızda WR841HP'nin versiyonunu satıcıya sormamızı ve V3 almamızı önermişsiniz. Ben WR841HP V3 almak istiyorum ancak araştırken şöyle bir durumla karşılaştım. Global sitenizde V3'ün tasarımı yeni ve çok farklı ve yabancı sitelerde bu tasarım ile satılıyor. Ayrıca teknik özellikler kısmında antenlerinin 9dbi olduğu belirtilmiş.

    Sorum: Türkiye'de de V3 bu yeni tasarımla ve 9dbi antenlerle mi satılıyor/satılacak? Görsel ve link aşağıda.

    www.tp-link.com
    TL-WR841HP | 300Mbps High Power Wireless N Router | TP-Link
    http://www.tp-link.com/en/products/details/cat-9_TL-WR841HP.html





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlgoMan -- 4 Kasım 2016; 15:08:51 >




  • ttnetten td-w9970 modeminizi aldım 3 aydır başıma gelmeyen kalmadı hala kablosuz bağlantıyı kesiyor .
    hatta net bağlantısını da kesiyor ttnet modem arızalı dedi modemi garantiye yolladım yeni gelen modemde de aynı sorunlar var.
    sistem loglarında Recv no OFFER, DHCP Service unavailable debug olarak bu uyarı var sorunun çözümü var mı ? saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcakirr

    Merhaba,

    TL-WA854RE range extender kullanıyorum..
    Net paketim uydunet 50 mps ve uydunet modemden(netmaster) 50 mps hızı alıyorum fakat extender ile bağlandığımda hızım 15 20 mps lerde kalıyor sebebi nedir acaba ?

    extender modeme nasıl bağlı
  • 2012 yılında aldığım modemi garantisi bittiği halde ücretsiz değiştiren TPLink Türkiye'ye teşekkür ediyorum.
    Kablosuz sorunu yaşayan kullanıcılara bir kaç tavsiyem var.
    Standartlar gereği kablosuz cihazların ilk firmwareleri ile gücü azaltılmış olarak piyasaya sürülüyor. Aksi halde onay alamama ihtimali ortaya çıkıyor. Bazı firmaların sonraki firmwareler ile güçleri yükselttiklerini okumuştum. TP Link yapar mı bilmiyorum ama firmware güncellemekte yarar var.
    Ayrıca AB standartları genellikle ABD'ye göre daha katıdır, daha az radyasyon ve daha az güç gerektirir. Bölge veya ülke listesinden Türkiye yerine ABD - Kanada gibi ülkeleri seçmek daha etkili olablilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akinci -- 29 Ekim 2016; 0:35:3 >
  • Teşekkür ederim cevabınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi hafta sonlari tplink. Bu kacinci sorum kusura bakmayin. 7210n aldim fakat elimde td864w var 7210 dan aldigim kablosuz interneti bu cihaz ile hem kablolu hem kablosuz dagita bilirmiyim. Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 195196197198199
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.