Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (397. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.943
Cevap
112
Favori
282.133
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lefransuva L kullanıcısına yanıt
    Bu mesajımdan sonra mail geldi iptal ettileryeniden alın dediler. bgün yeniden aldım gönderdikleri pnt gene hatalı çıktı artık ne diyeyim şimdi ben bunlara? bıraktım üyeliği iptal de edemedim 18 tl gitti bir daha da üye olursam 2 olsun allah belalarını evrsin öyle bezdim artık parasında falan değilim yandı 18 tl büyük bi tecrübe kazandım ama geçmiş olsun.
  • Eyvallah
  • ilk çıktığında 1.5 yıl süreli kullandım. Çok güzel canlı destekleri vardı. Mesaj atardınız yarım saate cevap gelirdi. Geçenlerde tekrar üye olmak gibi bir gaflette bulundum. 10 gündür kartım gönderilmedi. 10 gündür mesajlarıma cevap verilmiyor. Paranız ile rezil oluyorsunuz. Sanırım ofislerinde kimse çalışmıyor. Kimseye tavsiye etmiyorum. Bakın bir şey başınıza gelse muhatap bulamıyorsunuz. Böyle bir rezillik olmaz. Facebook'da çakma ayakkabı satan telefon bilgisi bulunmayan dolandırıcılar gibi olmuşlar. Sakın bulaşmayın. İptal için yöntem önerecekler de mesaj atarsa sevinirim.
  • IMAX sınırlamalarında bir değişiklik var mı ? Yoksa yine ayda.1 kere mi ?

    Şu anda yine üyelik başlatayım diyorum çünkü gidilecek 3 film var.3'ü de IMAX

    *Evet öyleymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyoruk -- 11 Mayıs 2018; 22:12:51 >
  • eyoruk E kullanıcısına yanıt
    bir daha o imax sınırını kaldırmazlar.Gün geçtikçe her şey kısıtlanıyor zaten.Şimdi de ileri tarihli olayına el atmışlar ve onu bitirmişler.Artık hediye bilette dolmuyormuş galiba bu pnr kodlarıyla verdikler için.

    ilk çıktığı zaman bu sinemia sınırsız imax falandı o zamanlar mükemmeldi sonra kullanıcı sayıları bir anda fırlayınca her şey gitti.Desteğe mesaj yazıyorsun cevap verdiklerinde iş işten geçmiş oluyor zaten halbuki eskiden sadece 1-2 dakikada geri dönüş yapılıyordu
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Nasıl ?

    Cınemaxımum sıtesınden alım yapıdığında ileri tarih ıle puan kazanamıyor muyuz artık ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eyoruk E kullanıcısına yanıt
    eskiden direk ileri tarihlide kredi kartı gibi kullanıp puanda toplardık ama bu yeni gelen pnr kod sisteminde puan kazandırmıyor demişti 1-2 arkadaş.Ben daha denemedim.
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Vay yaaa



    Kötu bu .Iyı kı almamıs yenılememısım.Ben o olay bıtmedı sanıyordum hıc aklıma gelmezdı bıtecegı ?



    14.99 dan yenılıyorum ben uyeliği ama bır dusunurum artık



    Maxımum mobıl de var bakalım karsılastırma yaparım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MavericKFive M kullanıcısına yanıt
    Aynen olayın boyle olması lazım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cinemaximum kartını verince puan işliyor mu? Geçenlerde gişeye Mars Cinema Club kartını verince bilet kesen eleman Sinemia olunca puan işlemez demişti.
  • Valla açıkçası puan işleyip işlememesi benim için çok önemli değil. Ayda 3 kere zor gidebiliyorum sinemaya.Çoğunlukla anca 1-2 defa gidiyorum.

    Ayda bir imax olayını kaldırmasınlar. İleri tarihli bilet alma olayını efektif yapabilelim. Kod ya da kredi kartı ile farketmez. Böyle olursa benim devam etmem için yeterli. Ama ben burdan bileti alabileyim. Sinemaya gidip sıraya girip orda koltuk seçme olayı bana göre değil. İstediğim yeri seçmem lazım. Genelde 1 gün önceden ya da sabahtan istediğim koltuktan bilet alıyorum. Sinemaya da gidip film başladıktan 10 dakika sonra giriyorum. En az 15 dakika reklam olduğu için artık bu taktiği yapıyorum.

    Sistemi saçma saçma şeylerle bozmasınlar. Puan toplamak güzel ama çok da önemli değil benim açımdan. Puan ile ekstradan 1 IMAX bileti alabilmek için en az 3 ay aktif olarak kullanmak gerekiyor sinemia kartını. IMAX haricindeki sinema pek ilgimi çekmiyor. Zaten dediğim gibi 3 filmi bile izleyemiyorum. Ama sınırsız sinemia kullanıcıları puan toplama olayını daha kolay yapabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MavericKFive -- 12 Mayıs 2018; 9:54:57 >




  • Kart 1 haftadır hazırlanıyor hala



    Ayrıca sınırsız tarife de imax veya herhangi bir sınır var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son kez 3 bılet alacagım baklaım zaten önumuzdekı 5 ay boyunca 3-5 film olacak gıdecegım o kadar

    Bır de ben bakayım puan olayına

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada bende ileri tarihli bilet almada sıkıntı yok. Kodla falan almıyorum. Sinemaya da en yakın haftaya gideceğim anca o zaman tekrar denerim. Bu arada öyle böyle laf atılıyor bu karta ama bana göre yine de cazip. IMAX bilet alma hakkı olmasaydı kullanmazdım gerçi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lefransuva

    Bu mesajımdan sonra mail geldi iptal ettileryeniden alın dediler. bgün yeniden aldım gönderdikleri pnt gene hatalı çıktı artık ne diyeyim şimdi ben bunlara? bıraktım üyeliği iptal de edemedim 18 tl gitti bir daha da üye olursam 2 olsun allah belalarını evrsin öyle bezdim artık parasında falan değilim yandı 18 tl büyük bi tecrübe kazandım ama geçmiş olsun.
    Dun bana da aynisi oldu yine... Enpara veya benzeri kampanyalarla ucuza uye olanlara mi yapiyorlar acaba, ucuza kullandirmamak icin nedir...

    Puan konusunda eskiden giseden kodla bilet alindiginda da puan kazaniliyordu, once o kalkti. Tek puan kazandiran ileri tarihli bilet almakti, simdi ileri tarihlide PNR kodu verince o da ortadan kalkmis oldu.

    @MavericKFive
    Tecrubelerimizi paylasiyoruz, burada kimsenin bu firmaya camur atmak icin bir seyler uydurdugunu sanmiyorum. Laflar atiliyor demissiniz de... Bir sey deneyelim, Sinemia destege bir soru sorun mesela, kac gunde cevap verecekler gorelim. Eger gun icinde cevap gelirse size, kisiye gore degisen uygulama ve destek teorisi de kanitlanmis olur. Ucuza kullananlara 2 haftada donus yapilip sinirsiz paketlere gun icinde donuluyorsa ben uyeligi iptal ettirip gerekceye de bunu yazarim!




  • ben bıktım artık devamlı kuralları değiştirmelerinden bimere şikayette bulundum ücret iadesi hakkında.
    birşey çıkacağını sanmıyorum ama belki akıllanırlar.
  • Arkadaşlar 7 mayıstan beri kart hazırlanıyor, normal midir bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 gün önce yazmıştım müşteri temsilcisine aynı gün içinde dönmüşlerdi. Bilemiyorum tabi burda yazanlara yalan atıyorlar demedim. Olumsuz durumlara rağmen hizmet iyi dedim. Benim başıma şimdiye kadar olumsuz bir durum gelmediği için ben şu anlık memnunum. Bende sorun yaşarsam tepkisiz kalmam muhakkak. Bugün mesaj yazacağım bakalım ne zaman dönüş yapacaklar.😊

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün öğleden sonra deneme maksatlı bir soru sordum. Gün içerisinde cevap aldım. Ne zaman cevapladılar bilemiyorum. Soruyu yazdıktan sonra bakmayı unuttum. Şimdi aklıma gelince baktım cevap gelmiş. Şimdiye kadar sorduğum soruların hepsine de aynı gün içinde cevap aldım. Bu kadar şikayetlerden sonra tedirgin olmamak elde değil tabi. Yaklaşık 8 aydır kullanıyorum. İnşallah gerçek bir sorun karşısında mağdur olmayız. Gerçi şöyle de düşünüyorum. Ayda zaten verdiğimiz 19 TL. Her ay en az bir filme gidiyorum. Bursada IMAX açıldığından beri de mutlaka ayda bir buna gidiyorum. Zaten parasını çıkarıyor. Benim gibi şu anda memnun olan da vardır heralde!?
  • kaand12@ kullanıcısına yanıt
    normal biraz uzun sürüyor
  • 
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.