Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (396. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.943
Cevap
112
Favori
282.133
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 394395396397398
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Eyvallah ekledim enparayı , çeksinler bakalım:) paket yenileme olduktan sonra 12 aylık kampanya kısmını tekrar kontrol edip buraya yazarım hala görünüp görünmediğini.. Selamlar,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • premium üyelik kullanıyorum ancak bir daha kesinlikle satın almayacağım.
    üyeliğim bittiği gün iptal edeceğim.
    premium adı altında imax sinemaya bir kere gidebilmek.
    ileri tarih bilet alımında pnr kod verip kodun çalışmaması saçma sapan işler..

    güzel giden işletmeyi mahvetmek buna deniyor heralde.
    premium üyelik kesinlikle almayın arkadaşlar paranızla rezil oluyorsunuz.
  • Dunden beri destek istegime, mailime geri donus yapmadılar. Canli destek de kapali iki gündür. Bir problem mi var?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İleri tarihli bilet almak istediğimde konum uzak diye bir hata alıyorum. Bilet almak için sinemaya mı gitmem lazım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Immortal King -- 6 Mayıs 2018; 0:40:3 >
  • Immortal King kullanıcısına yanıt
    hayır öyle dememesi lazım anlık bir hatadır belki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Dunden beri destek istegime, mailime geri donus yapmadılar. Canli destek de kapali iki gündür. Bir problem mi var?
    Aylardir boyle, 1-2 hafta icinde cevap gelir. Cinemaximum ile yarisiyorlar, hangimiz daha gec cevap veriririz diye.

    @M1A2Abrams, IMAX'in ayda 1 oldugunu bilerek satin aliyorsunuz zaten. ileri tarihli bilet ve PNR kodunun calismamasi ise buyuk sorun, daha once de yazdim, destege de artik ulasilamadigi icin buyuk maduriyetler soz konusu oluyor. Belki de ileri tarihli bilet ozelligini kaldirmak veya daha az kullandirmak icin yapiyorlardir. Amerika'ya acildiklarindan beri artik Turkiye'yi onemsemiyorlar.

    Tek tip uyelik var ve ona da Premium demisler, Premium uyelik kesinlikle almayin deyince sanki baska uyelikler var (Gold, Platinum vs) ve onlar alinabilirmis gibi bir anlam cikiyor, bilginize.




  • hayır ben bahsettiğim premium sınırsız üyelik.
    hani şu 3 sinema bileti olayı var diye söyledim.
    bilgilendirme için teşekkürler.
    ancak imax sınırı daha sonradan gelmiş önceden oda yoktu.
  • Telefonumda custom rom kullanıyorum kullandığım versiyon ile ilgili bir sıkıntım vardı. Telefon reset attığında cihazın device id' si değişiyordu. Bu yüzden telefon değişikliği yapmadığım halde ben 2 tane hakkımı boşuna kullandım ve işin ilginç tarafı uygulamayı sil yükle gene cihaz hakkı gidiyor. Şu anda hiç bir şekilde sinemia ya giremiyorum. Perşembeden beri mail atıyorum geri dönüş olmuyor ulaşamıyorum. 2 yıllık parayı peşin çektiler şu anda mağdur durumdayım aynı şey başına gelen varsa nasıl düzeltti fikir verebilir mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanmestan

    Telefonumda custom rom kullanıyorum kullandığım versiyon ile ilgili bir sıkıntım vardı. Telefon reset attığında cihazın device id' si değişiyordu. Bu yüzden telefon değişikliği yapmadığım halde ben 2 tane hakkımı boşuna kullandım ve işin ilginç tarafı uygulamayı sil yükle gene cihaz hakkı gidiyor. Şu anda hiç bir şekilde sinemia ya giremiyorum. Perşembeden beri mail atıyorum geri dönüş olmuyor ulaşamıyorum. 2 yıllık parayı peşin çektiler şu anda mağdur durumdayım aynı şey başına gelen varsa nasıl düzeltti fikir verebilir mi
    tekrar mail atın ve ücreti peşin alırken hızlı davranıp sorun gidermede bu kadar yavaş olduklarından şikayet edip durumu tüketici haklarına devredeceğinizi belirtin. bunların bi tarafı tutuşmadan birşey yapmıyorlar. geçen arkadaşla uygulamadan ileri tarihli bilet aldık ne kod verdi ne karta ücret yükledi kaldık öyle sinema salonunun önünde. berbat bir kuruluş, insanlar şansına kullanıyor inşallah sorun çıkmaz diye.

    ileri tarihli biletlerde artık tamamen kod mu veriyor arkadaşlar. aynı gün aldığım için mi kod veriyor yoksa haftaya ki sinemaya bilet alsak ta artık hep kod mu verecek ?




  • İleri tarihli bilet uygulamasından bana hiç kod çıkmadı. Siz nasıl yapıyorsunuz da kod veriyor? Daha geçen cumartesi için bilet almıştım. Cinemax. mu başka sinemaya mı bilet alıyorsunuz nasıl oluyor kod olayı?


    Bu kod ile yapmaya çalışanlar kesin yanlış bişey yapıyor. Kod falan yok bize neden çıkmıyor da size çıkıyor. Önce uygulamadan ileri tarihli bilet al deyip gün saati seçeceksiniz. Ordan cinemaximum sitesine girip sinemia nın verdiği kredi kartı ile bileti o tarih ve saate alacaksınız. Sonra referans numarası veriyor. Gişe de belki kolaylık olsun diye onu söyleyip alabilirsiniz gişeden.

    Bi yerde bi yanlışlık var. Yapan arkadaşlar hangi sıra ile işlem yaptığını yazabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MavericKFive -- 7 Mayıs 2018; 13:4:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MavericKFive

    İleri tarihli bilet uygulamasından bana hiç kod çıkmadı. Siz nasıl yapıyorsunuz da kod veriyor? Daha geçen cumartesi için bilet almıştım. Cinemax. mu başka sinemaya mı bilet alıyorsunuz nasıl oluyor kod olayı?


    Bu kod ile yapmaya çalışanlar kesin yanlış bişey yapıyor. Kod falan yok bize neden çıkmıyor da size çıkıyor. Önce uygulamadan ileri tarihli bilet al deyip gün saati seçeceksiniz. Ordan cinemaximum sitesine girip sinemia nın verdiği kredi kartı ile bileti o tarih ve saate alacaksınız. Sonra referans numarası veriyor. Gişe de belki kolaylık olsun diye onu söyleyip alabilirsiniz gişeden.

    Bi yerde bi yanlışlık var. Yapan arkadaşlar hangi sıra ile işlem yaptığını yazabilir mi?
    hocam yıllardır bu sistemi biliyorum merak etmeyin. ileri tarihli bilete tıklayıp seans saati seçtiğimde normalde bilgiler karta yüklenirdi kredi kartı gibi alırdık. son 2dir karta birşey yüklemiyor sadece kod veriyor tek sıra halinde baya harf ve sayıdan oluşan, internet sitesinden bu kod ile alabilirsiniz diyor.

    sizle tek farkımız şu olabilir, bu 2dir hep sinema salonuna giderken yani aynı gün denememde oluyor. siz seans ile aynı gün almadığınız için mi kodla karşılaşmadınız acaba




  • Arkadaşlar durum çok açık.

    Bazı sinemalarla anlaşmış, belirli sayıda rezervasyon kodu satın almış, ileri tarihli de isteseniz, artık o kod ile sitesinden aldırıyor.

    İleri tarihli şeklinde anlaşması olmayan yahut sistemde kod kalmayınca yada bilemediğimiz başka bir durum olabilir. O zamanda karta yüklüyor kartı kullandırıyor.

    Şirket adına düşününce gayet başarılı bir durum. İleri tarihli alınca 25-30 liralık sinema alınıyor. Örneğin adam anlaşmıştır kod başı 10-15 lira, aylık 5000 tane için cinemaximum ile o şekilde devam ediyordur. Bunlarda kendi yolunda sineğin yağını çıkarma derdine girmişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baratonian -- 7 Mayıs 2018; 14:20:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görkem ! kullanıcısına yanıt
    Cumartesi günü aynı gün akşam için almıştım bileti. İnşallah böyle kod falan yaygınlaşmaz. Şimdiye kadar sorun olmadan kullandım sistemi. Ayda 1 ya da 2 kere kullanıyorum ben. 3 kere kullandığım nadir oldu. Belki son 7 ayda 1 kere kullandım 3 sinema hakkımı. Yoksa dolduramıyorum kotayı.

    Ve de cumartesi günü sinemia ile birlikte digiturk pnr kodum vardı. Onu da sisteme girerek bilet aldım. Yani 2 kişilik bilet aldım. PNR kodunu sisteme girdiğimde bir hata ile karşılaşmadım. Size verilen kodu girdiğinizde hangi aşamada hata vermişti?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MavericKFive

    Cumartesi günü aynı gün akşam için almıştım bileti. İnşallah böyle kod falan yaygınlaşmaz. Şimdiye kadar sorun olmadan kullandım sistemi. Ayda 1 ya da 2 kere kullanıyorum ben. 3 kere kullandığım nadir oldu. Belki son 7 ayda 1 kere kullandım 3 sinema hakkımı. Yoksa dolduramıyorum kotayı.

    Ve de cumartesi günü sinemia ile birlikte digiturk pnr kodum vardı. Onu da sisteme girerek bilet aldım. Yani 2 kişilik bilet aldım. PNR kodunu sisteme girdiğimde bir hata ile karşılaşmadım. Size verilen kodu girdiğinizde hangi aşamada hata vermişti?
    bileti telefondan almaya kalkınca sorun yaşadım hocam. mobil uygulama ile kodlu bilet alınamıyor siteye girmen gerekiyor onda da sorun yaşıyorsun. öncesinde çok güzeldi, karta yükleniyordu 2dk içinde uygulamadan istediğin şekilde alıyordun.

    bunun tek amacı cinemaximum puanı biriktirmemek bence.




  • Görkem ! kullanıcısına yanıt
    İhtimal dahilinde olabilir. Bakalım bu sistem değişikliği için başlangıç mı olacak yoksa arada bir yapılan bir uygulama olarak kalacak mı?
  • ilk üyeliğimi aralıkta yapmıştım 2017 de yani. sorunsuz kullanmıştım sırf star warsın filmini izleyeyim diye. 2 tane de başka çerezlik film izledim. 15 tl idi o zaman şimdi de 18 olmuş gene de iyi fırsat enparaya özel tabii ki. bu sefer de solo star wars story için yapayım diyorum 15 mayısta geliyor. hem şimdi yaparsam avengers a da giderim bi tane de güzel film buluruz. ama aklıma şey takıldı. ankaradayım bi süre daha burdayım gibi görünüyor o yüzden 1 yıllık veya 2 yıllık yapsam nasıl olur sizce?

    tecrübeli arkadaşlar bilgilendirirse süper olur. bir de az önce girdim 39 tl ye 1 ay sınırsız veriyordu kısa süreliğine. ama kapattım geri gelmez mi o?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lefransuva -- 7 Mayıs 2018; 18:41:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MavericKFive

    Cumartesi günü aynı gün akşam için almıştım bileti. İnşallah böyle kod falan yaygınlaşmaz. Şimdiye kadar sorun olmadan kullandım sistemi. Ayda 1 ya da 2 kere kullanıyorum ben. 3 kere kullandığım nadir oldu. Belki son 7 ayda 1 kere kullandım 3 sinema hakkımı. Yoksa dolduramıyorum kotayı.

    Ve de cumartesi günü sinemia ile birlikte digiturk pnr kodum vardı. Onu da sisteme girerek bilet aldım. Yani 2 kişilik bilet aldım. PNR kodunu sisteme girdiğimde bir hata ile karşılaşmadım. Size verilen kodu girdiğinizde hangi aşamada hata vermişti?
    Gorunen o ki amac ileri tarihli biletin yayginlasmasini onlemek. Bu Cinemaximum puan kazanimini da onler ama Cinemaximum'un uyeligini baltalar. Uyeligin en cazip ozelliklerinden biri puan kazanimi ve siteden bilet alimlarinda islem ucreti veya hizmet bedeli odememek.

    Hizmet bedeli diger bir konu, Cinemaximum uyelik ile bilet alindiginda hizmet bedeli alinmaz diyor ancak PNR ile bilet almaya kalkildiginda 1.50 TL hizmet bedeli almaya baslamis ve buna da 6-7 ay once baslamis, sikayetvar.com'da bununla ilgili sikayetler var. Bu yukaridaki tezi de destekliyor, yani ileri tarihli biletin yayginlasmasini onlemek. Umarim PNR isleminden vazgecilir.

    ileri tarihli bilette PNR yeni cikmaya basladi, bircok sey degisiyor ama bilgilendirme yok, 3D filmlerde yine ileri tarihli biletlerde salona girmeden gozlugu giseden istiyorduk, degismis, once o siraya girilecek (e o zaman ileri tarihli neden aldim?!) sonra telefondan check-in yapilacak, sonra kart aktif olacak, o kart ile gozluk ucreti POS'tan cekilecek ve oyle gozluk teslim alinacak. Haftasonlari dusunun bu islem icin ne kadar bekleyeceginizi. PNR da yeni, birden kod cikiyor ekranda, kazara ekrani gecsen kod da gitti, tekrar kodu gorebilme sansin da yok. Diyelim kodu not aldin, Cinemaximum'da PNR alanina giriyorsun, gecersiz kod diyor. Sonra Sinemia destek zaten calismadigi icin mail atip bekliyorsun, sansliysan 2 hafta icinde donuyorlar.

    Biri yazmis, sansa calisiyor sistem ve sansliysan o gun sorun cikmiyor. Bu yuzden de ayda 3 gun disindaki butun paketler buyuk riskli, 2 hafta destekten cevap beklemek ne demek? Sinirsiz uyeligi olan adamin 15 gunu zaten bunu beklerken gidiyor, filmler vizyondan kalkiyor, sehre bahar geliyor, cicekler aciyor ama Sinemia'dan ses cikmiyor...




  • YA BU SOKTUMUN PNR KODU HATALIDIR DİYO YA HEPSİNİN BELASINI.... ADALARIN KENDİ VERDİĞİ KOD CİNEMACİMUMDA GEÇERSİZ DİYO ÇÖZÜMÜ BİLEN VARMI 2 SAATİM KALDI İLERİ TARİHLİ BİLET ALMA HAKKIMIN DOLMASINA
  • Merhaba arkadaşlar, sinemiadan dün 1 aylık premium paket aldık, kart bekliyoruz. Haftasonu sinemaya gidebilmek için bu kartı mı beklememiz gerekiyor yoksa kart gelmeden de kullanmanın bir yolu var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: archangelic

    Gorunen o ki amac ileri tarihli biletin yayginlasmasini onlemek. Bu Cinemaximum puan kazanimini da onler ama Cinemaximum'un uyeligini baltalar. Uyeligin en cazip ozelliklerinden biri puan kazanimi ve siteden bilet alimlarinda islem ucreti veya hizmet bedeli odememek.

    Hizmet bedeli diger bir konu, Cinemaximum uyelik ile bilet alindiginda hizmet bedeli alinmaz diyor ancak PNR ile bilet almaya kalkildiginda 1.50 TL hizmet bedeli almaya baslamis ve buna da 6-7 ay once baslamis, sikayetvar.com'da bununla ilgili sikayetler var. Bu yukaridaki tezi de destekliyor, yani ileri tarihli biletin yayginlasmasini onlemek. Umarim PNR isleminden vazgecilir.

    ileri tarihli bilette PNR yeni cikmaya basladi, bircok sey degisiyor ama bilgilendirme yok, 3D filmlerde yine ileri tarihli biletlerde salona girmeden gozlugu giseden istiyorduk, degismis, once o siraya girilecek (e o zaman ileri tarihli neden aldim?!) sonra telefondan check-in yapilacak, sonra kart aktif olacak, o kart ile gozluk ucreti POS'tan cekilecek ve oyle gozluk teslim alinacak. Haftasonlari dusunun bu islem icin ne kadar bekleyeceginizi. PNR da yeni, birden kod cikiyor ekranda, kazara ekrani gecsen kod da gitti, tekrar kodu gorebilme sansin da yok. Diyelim kodu not aldin, Cinemaximum'da PNR alanina giriyorsun, gecersiz kod diyor. Sonra Sinemia destek zaten calismadigi icin mail atip bekliyorsun, sansliysan 2 hafta icinde donuyorlar.

    Biri yazmis, sansa calisiyor sistem ve sansliysan o gun sorun cikmiyor. Bu yuzden de ayda 3 gun disindaki butun paketler buyuk riskli, 2 hafta destekten cevap beklemek ne demek? Sinirsiz uyeligi olan adamin 15 gunu zaten bunu beklerken gidiyor, filmler vizyondan kalkiyor, sehre bahar geliyor, cicekler aciyor ama Sinemia'dan ses cikmiyor...

    Alıntıları Göster
    valla ne güzel yazmışsınız. kesinlikle uzun vadeli girilecek bir sistem değil. siz 2 yıl girdiğinizde tüm parayı peşin alacak bu da 500 liraya yakın para demek. hiç mantıklı gelmiyor bu şekilde acemi ve hırsız sistemle uğraşmak. aylık paket alın, baktınız sorun yaşıyorsunuz iptal edersiniz. uzun vadelide kafalarına göre bahane bulup tüm üyeliği iptal etme hakları da bulunuyor, bilginize..

    kartı beklemeniz gerekiyor timsah-16. bazen kod veriyor o zaman karta ihtiyaç olmuyor fakat karta para yüklerse sorun yaşarsınız. birde kart elinize ulaşana kadar üyelik aktif olmuyor gibi bir durumda vardı yanlış hatırlamıyorsam.




  • 
Sayfa: önceki 394395396397398
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.