Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (398. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.944
Cevap
113
Favori
282.004
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 396397398399400
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben daha biraz önce deadpool için ileri tarihli imax bilet aldım pnr kodsuz aldım kartı kredi kartı şeklinde kullanırmış gibi aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MavericKFive

    Bugün öğleden sonra deneme maksatlı bir soru sordum. Gün içerisinde cevap aldım. Ne zaman cevapladılar bilemiyorum. Soruyu yazdıktan sonra bakmayı unuttum. Şimdi aklıma gelince baktım cevap gelmiş. Şimdiye kadar sorduğum soruların hepsine de aynı gün içinde cevap aldım. Bu kadar şikayetlerden sonra tedirgin olmamak elde değil tabi. Yaklaşık 8 aydır kullanıyorum. İnşallah gerçek bir sorun karşısında mağdur olmayız. Gerçi şöyle de düşünüyorum. Ayda zaten verdiğimiz 19 TL. Her ay en az bir filme gidiyorum. Bursada IMAX açıldığından beri de mutlaka ayda bir buna gidiyorum. Zaten parasını çıkarıyor. Benim gibi şu anda memnun olan da vardır heralde!?
    Bir onceki mesajinizdan sonra ben de mesaj atip bir sey sordum ve hala cevap yok. Bu da kisiye gore degisen fiyat ve destek politikasi uygulandigini gosteriyor. Zaten Eylul ayi gibi kampanya ile indirimli kullandigim paketin fiyatinin artmasiyla ilgili yazilar yazmistim. Sinemia destek kampanyanin sona erdigini iddia etmisti, sonra ayni kampanyadan faydalanan baska insanlara ulastim, onlara herhangi bir zam yapilmamisti. Yine bu konuda konustugum bir cift, ayni kampanya ile uye olduklarini ancak 3 ayin sonunda sadece birinin aylik ucretine zam geldigini soylemisti. Cift tum filmlere beraber ve ayni salonda gidiyordu.

    Kisiye gore degisen fiyat uygulamasi kabul edilir bir sey degilken bir de destegin de bu sekilde uygulanmasina artik diyecek soz bulamiyorum. Sinemia da Turknet gibi oldu, bir sorun cikana kadar iyi, sorun ciktiktan sonra kosarak uzaklasilmasi gereken firmalardan.

    Ek olarak, ileri tarihli bilet icin verilen kodun yine kabul edilmedigini yazmistim gecen gun, ona da geri donus yok hala...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archangelic -- 15 Mayıs 2018; 1:5:12 >
  • Adamların mantığı zaten ucuza satıp herkesib kullanması bende enpara ile aldım ama günlerce beklemedim hatta cevap alamadığım bir gün oldu ertesi gün ofislerine gittim kullandıklsrı alt yapıyı değiştiriyorlarmış ondan dolayı geç cevap veriliyormuş buda normal bence sokağa alt yapı döşüyolarda 5 gün suların kesildiği günleri ne cabuk unuttunuz
  • Sinemia sanırım çok fazla müşteriye sahip olduğu için müşterilerine çok fazla ilgi göstermiyor. Tabi ki istedikleri büyüme rakamlarını yakaladılar ise hizmet kalitelerini mağma seviyesine çekmelerini de normal karşılıyorum. 2 hafta oldu kartım bırakın elime ulaşmayı hala kargoya teslim edilmemiş. Daha önceden sinemia'dan hizmet almış ve 1.5 ya da 2 yıl kullanmıştım. Şimdi ki halinin tavsiye edilecek hiç bir yanı yok.

    On Fri, May 11, 2018 at 05:17 PM, "xxx" <xxx@sinemia-0ca064b5d5fb.intercom-mail.com> wrote:
    Kartınız tarafımızdan kuryeye teslim edilmiştir. Yurt içi kargo tarafından henüz faturalanmamıştır.
    Yurtiçi kargo firması kargonuzu sisteme tanıttığı andawww.sinemia.com/uyelikadresi üzerinden gönderi takip kodunu görüntüleyebilirsiniz.

    On Tue, May 15, 2018 at 11:55 AM, "xxxxx" <xxxxx@sinemia-0ca064b5d5fb.intercom-mail.com> wrote:
    gün içerisinde kargo takip numarasını sizinle paylaşıyor olacağız.
  • develimert D kullanıcısına yanıt
    Haha, bu tiplere de tavim. Sen cok yanlis gelmissin develimert, buradan karsiya gec, ilk gelen otobuse bin.

    Aslinda ciddiye alip cevap vermemek gerek ama hadi bu sefer alalim. Uygulama uzerindeki destegin calismamaya basladigi tarih Eylul 2017. 8 ay altyapi calismasi tamamlanamiyorsa kapatsin gitsin o firma. Ki konu da bu degil zaten, daha once yazdim, git birkac sayfa arkaya oku bir zahmet.

    Ek olarak su "ben gonderdim cevap aldim, ben yaptim oldu, bana hic olmuyor neden sana oluyor?" gibi sacma sapan seyler yazmayin. Bir sorunun varolma kriteri sizin basiniza gelip gelmemesiyle olculmez. Kendinizi kriter olarak gormeyin. Bilet alirken sorun olusuyor ve 15 gun destekten cevap gelmiyor diyoruz, ki full paket almis birinin 15 gunluk hakkinin hic olmasi demek bu, kalkmis ornek olarak su kesintisini veriyor, yetmiyor kendince firma adina bahane uretip sokaga altyapi dosediklerini iddia ediyor. Sinemia'yi ne sandiysa artik, sirkete FTTB cektiriyorlar sanmis. Altyapi baska bir sey develimert.

    Konuya geri donelim, hala cevap gelmedi. Acaba ben de yarin yalandan ofislerini basip sonra da yalandan empati yaparmis gibi yapip onlar adina bahaneler mi uretsem. Mesela, "kettle'lari bozulmus, onun altyapisiyla ugrasiyorlar, kablo yanmis, yeni kablo takmaya calisiyorlardi hatta kahveyi komsuya yaptirdilar oyle ictik. Kahve olmadan calisamiyor adamlar ne yapsinlar? Evdeki kahvenin bittigi gunleri ne cabuk unuttunuz?!!!!111bir." hahah.
  • bu gibi sorunlarla uğraşmamak için sadece aylık paket alacaksınız enpara gibi kampanyaları kovalayıp. baktınız olmuyor, iptal edip geçeceksiniz. siz değil onlar koşsun asla yıllık uzun vadeli paket almayın aldırtmayın.
  • kesinlikle katılıyorum uzun paket satın almayın. aylık alın. bu arada goldclass oluyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eediz kullanıcısına yanıt
    malesef
  • goldclass bilet alınıyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar biletin fotoğrafını doğru olarak nasıl çekeceğiz? Biletin fotoğrafındaki bilgiler eksik diyip para kestiler. Filmin parasını aldılar. Uzaktan biletin tamamını mı çekmemiz lazım? Uygulama fotoğrafı kırpıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • izmirde kullanabilen oldumu ? istanbuldayım ama ne webde nede mobilde izmirin salonlarına bakamıyorum/bilet alamıyorum.

    Ios uygulamasından 3d bileti nasıl alacagız ? gözlük fiyatınıda oto yüklüyor mu karta ?
  • Bugün ileri tarihli bilet aldım. Bende de kod çıktı. Yeni güncelleme ile monte etmişler heralde bu sistemi. Geçen günlerde güncellemiştim uygulamayı. Muhtemelen o güncelleme ile eklediler kod sistemini. Sinemia uygulamasını güncellemeyenler varsa güncellemesinler. Artık PNR KOD ile aldırıyor. Allahtan kod hatası olmadı da bileti alabildim. Hizmet bedeli de ödemedim. Kendi üyeliğimle aldığım için muhtemelen. Ama adamlar artık sinemia ile bilet alanlara puan kazandırmamak için sistem değiştirmiş. :) Önemli değil hayırlısı olsun. Yeter ki sistem sağlıklı çalışsın.
  • yardım için sinemia'ya yazdım, ancak saatler geçmesine rağmen hiçbir cevap gelmedi. Bir tarafları kalkmış bunların. Bir daha asla üyelik yenilemiyeceğim.
  • Şu kartın nasıl kullanılacağı konusunda rehber niteliğinde uzun ve ayrıntılı bir yazı varsa okumak istiyorum arkadaş ya. Bilen duyan varsa haber edin arkadaşlar kart elimde daha nasıl kullanacağımı adam gibi bilmiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygulamayı mayıs ayında kullanmaya başladım. 1 ileri tarihli bilet, 2 gişede bilet satın aldım.

    İleri tarihli bilet çok rahat, cinemaximumun sitesinde kartı normal bir kredi kartı gibi kullanıp alabiliyorsunz. Yalnız gişeden alırken ilk seferinde kartı aktifleştirdi, ikincisinde kod verdi. Keşke her zaman kart aktifleşse de gişedekilerle muhattap olmasak.
  • Sp!deR kullanıcısına yanıt
    Hocam ileri tarihli bilet almak için uygulama içinden bir işlem yapmanız gerekiyor mu?



    Ayrıca bileti aldıktan sonra atıyorum cinema şirketi nail gönderiyor, içeri girmek için hangi işlemler uygulanmalı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaand12@ kullanıcısına yanıt
    Evet, ileri tarih kısmına gelip sinemayı (salonu), seansı ve filmin özelliklerini (IMAX-2D-3D) seçiyorsunuz. Sonra kartınız aktifleşiyor ve sinemanın internet sitesinden bileti Sinemia kartınızdaki bilgilerle satın alıyorsunuz. Sinema salonunda film başlamadan ve başladıktan sonra 30 dakika içersinde check-in yapmalısınız ki sizin gittiğinizi teyit edebilsinler.

    Bu sıralar salonlarda görevli olmuyor zaten ama sorarlarsa Cinemaximum cep telefonu uygulamasında biletiniz gözüküyor. Onu gösterebilirsiniz. Diğer şirketlerinkini bilmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sp!deR kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler, peki kartımı ilk defa kullanacağım yarın öbürgün, direk gişeden bilet aldığımda da check in işlemini önceden mi yapmalıyım? Mesela önceden yaptım işlemi ama check in yaptığım seans ta istediğim yer kalmamış, boşa gidiyor sanırım öyle, yani demek istediğim sonra da yapabiliyor muyuz checkin işlemini. Bir de ilk işlemi gişeden yapanlar için anlattığınız sorunu tam anlayamadım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaand12@ kullanıcısına yanıt
    Hocam direkt gişeden bilet aldığınızda check-in’e gerek yok. Uygulamayı açıyorsunuz, filmi ya da sinema salonunu seçiyorsunuz. Sinema salonunda oynatılan filmler size gösteriliyor zaten seansları ile birlikte. Oradan seçiminizi yaptıktan sonra uygulama biletinizi satın almak için size ya kod veriyor ya da kartınızı aktif değiştiriyor ki bu sayede Sinemia kartı bir kredi kartı görevi görüyor. kod verirse mecburen gişeden alıyorsunuz bileti. Görevliler sinir bozucu oluyor o yüzden kiosklardan almak için kartın aktifleşmesi lazım. İki durumda farklı şekilde satın aldığım için şansa bağlı galiba.

    İleri tarihli bilet almayı kullanırken en geç bir hafta sonrasına bilet alabiliyorsunuz. Zaten uygulama içerisinde sadece sinema salonunu ve saatini seçiyorsunuz, filmi seçmiyorsunuz. Firmada sizin filme gittiğinizi teyit etmek amacıyla check-in yaptırıyor. Check-in ekranında hangi filme gittiğinizi soruyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sp!deR kullanıcısına yanıt
    Check-in nasıl yapılıyor hocam? Ben hep biletlerimi cinemaksimum mobil uygulamasından alırım üyeliğimde var. Sorun çıkar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 396397398399400
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.