Şimdi Ara

SIM kart takılarak kullanılan telefonların keyfi iadesi hakkında Yargıtay'dan karar (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
5
Favori
9.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt
    Haksızsınız Müşteri daima haklıdır mantığıdır açılmış bir telefonu almak istemiyorsanız başta telefonu alırkene kutu açılmamış telefon alın yoksa nedemeye sıkıntı olur diyorsunuz.

  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt

    merak ettiğimden soruyorum.

    kişi kendi evine kahve istedi, götürdün. sonra müşteri bir iki yudum içti. yanındaki çerezden, çikolatadan bir iki ıstırdı.

    keyfi olarak "beğenmedim, gel al gönderdiklerini, paramı da iade et" dedi.


    ne yaparsın ?

  • hanahmet H kullanıcısına yanıt

    Eve servisimiz yok.


    Musteri masamıza oturuyor 1 porsiyon iskender yiyor yarısında beğenmedim diyor bizde kusura bakmayın efendim isterseniz başka bir ürün ile değiştirelim isterseniz ikramımız olsun diyoruz.


    Online servisimiz olsa da zaten sistemimiz değişmezdi. Zaten bu dediğiniz sistemi suan getir uyguluyor. Market alışverişi yaparsanız ve aldığınız bir üründen memnun kalmazsanız müşteri hizmetlerine yazın ya kupon yüklüyorlar yada urunu iade alıp ücret iadesi yapıyorlar. Acilmiş olsa bile.


    Siz müşteri memnuniyeti , tüketici hakkı kavramlarından bir habersiniz.



    edit : müşteri beğenmediği üründe yok ben hesabı ödeyeceğim diye ısrar etse bile hesap almıyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bob_marley_232 -- 12 Ocak 2023; 17:31:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim kadar kaporta sevdalısı millet yoktur herhalde. Bana gelen üründe çizik yoksa, kullanıldığı dahi anlaşılmıyorsa, kutusu düzgünse, açarken kurulum istiyorsa, vs, ister başkası açmış olsun, ister üstünden tır geçmiş olsun.

    Yargıtay'ın kararı herkesi koruyor. Verdin telefona 50 bin TL ama hoparlörün kalitesini beğenmedin. 5 yıl bu dandik hoparlörden müzik dinlememeni sağlıyor karar. Diğer alıcı beğenirse, kullansın telefonu. Beğenmezse o da iade etsin.

    Satıcı da şöyle bir çözüm bulacak. Telefon normalde 10 bin TL ise, 11 bin TL'den satacak. Aradaki bin TL'leyi, bu tür zararların finansmanına harcayacak. Bu karlı değilse, mesafeli satıştan vazgeçecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hanahmet H kullanıcısına yanıt

    Ticarete bunlar bir kalemdir, hesabı yapıp ona göre fiyat belirlenir. İade ürünlerin hesaplanmayan bir maliyet oluşturması mümkün değil.

  • Drahmizm kullanıcısına yanıt
    Devletin bi kurumda taşeron olarak çalışıyorum. Bilip bilmeden sallamak kolay . Özelden hangi kurum olduğunu da yazarım isterseniz.
    Ekleme: incelemeleri izleyebiliriz. Gider fiziksel mağazada bakarız kurcalarız. Teknosa falan nere varsa
    Bakın ben kendimse sıfır kutulu kimsenin ellemediği kurulum yapmadığı telefon istiyorum. Burası Türkiye vatandaş tatile giderlen ipon alıcak 8 gün kullanıp iade edicek. Bunlar olur. O adamın yaptığı kurulum yüzünden ben ilerde neden uğraşıyım • ha keza android telefonlarda artık kilitleniyor ilk kurulan maili istiyor oraya kod atıyor.

    Crazydj567252@gmail.com a doğruma kodu gönderdim derse aldığınız telefon ne demek istediğimi anlarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoşanBalık -- 12 Ocak 2023; 18:1:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt

    Hacım benim de yazdıklarım açık çık tekrar oku sana zahmet SIM kart takılarak kullanılan telefonların keyfi iadesi hakkında Yargıtay'dan karar 

  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt

    Bu kısmı beni ilgilendirmiyor. Sanal market sahibi gibi yorum yazarsanız sanal market sahibisinizdir.


    Alıntı

    metni:
    Gider fiziksel mağazada bakarız kurcalarız. Teknosa falan nere varsa


    Mağazalardan inceleyin gibi akıl vermeyin, etik olmayan şeyler yazdıkça kendinizi batırıyorsunuz. Teknosa'nın kirasını da verin o zaman.


    Belki engelliyim, bir de akıl veriyorlar.


    Alıntı

    metni:
    Burası Türkiye vatandaş tatile giderlen ipon alıcak 8 gün kullanıp iade edicek. Bunlar olur. O adamın yaptığı kurulum yüzünden ben ilerde neden uğraşıyım • ha keza android telefonlarda artık kilitleniyor ilk kurulan maili istiyor oraya kod atıyor.



    Android'de iyi ki öyle bir özellik var da iade olmuş ürünü sıfır diye bana satmıyorsun. Sanal market sahibi gibi yazmaya devam edin ama iyi ki değilsiniz SIM kart takılarak kullanılan telefonların keyfi iadesi hakkında Yargıtay'dan karar 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 12 Ocak 2023; 19:2:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık

    Devletin bi kurumda taşeron olarak çalışıyorum. Bilip bilmeden sallamak kolay . Özelden hangi kurum olduğunu da yazarım isterseniz.
    Ekleme: incelemeleri izleyebiliriz. Gider fiziksel mağazada bakarız kurcalarız. Teknosa falan nere varsa
    Bakın ben kendimse sıfır kutulu kimsenin ellemediği kurulum yapmadığı telefon istiyorum. Burası Türkiye vatandaş tatile giderlen ipon alıcak 8 gün kullanıp iade edicek. Bunlar olur. O adamın yaptığı kurulum yüzünden ben ilerde neden uğraşıyım • ha keza android telefonlarda artık kilitleniyor ilk kurulan maili istiyor oraya kod atıyor.

    Crazydj567252@gmail.com a doğruma kodu gönderdim derse aldığınız telefon ne demek istediğimi anlarsınız
    Bunu diğerlerinin hakkını gasp etmeden talep edeceksin. Açılmamış telefon istiyorsan bu onu iade edenin değil o cihazı tekrar satanın sorumluluğudur.

    İade planlamasını da yapacak o ürünü sıfır diye satmayacak.

    2. Elde satacak , outlet ürün diye satacak ama sıfır diye satmayacak. Zararı mı var ? Yasalara uyamiyorsa bu ise plansız gitmeyecek. Bu kadar basit .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Açılmış ürünü kullanmak istemem diye saçmalayanlar olmuş, kutu açıldıysa iade edersin olur biter. Zaten her ürünün üzerinde şeffaf etiket veya jelatin oluyor. Bu nedenle kullanılan telefon belli oluyor, öyle bir telefon elinize geçerse iade edin paranızı geri alın, düşük puanlı yorumu da yazın geçsin.


    Satıcının kârından zararından bana ne, babamın oğlu mu? İthalatçı garantili ürünse zaten soğuk su için, garanti sürecinde bozulsa bile tüketici hatası diyerek geçiştiriyorlar, sonra THH'ye git uğraş dur.


    2-3 hafta önce başıma geldi, Amazondan aldığım ps5 dualsense daha önce açılmış iade ettim düşük puan verdim, geldim buraya da konuyu açtım, satıcının adını da verdim başkası zarar görmesin diye, n11'den filan alsaydım seve seve kullanacaktık.


    Araştırmadan alıveriş yapmadığım için şu ana kadar elime sağlam ulaşan ve paketi açılmamış hiç bir ürünü iade etmedim.





  • Simkart takmadan telefonu nasıl test edecek. Beyin bedava. Bir üründen cayman için o ürünü kullanman lazım. Eee sim kart takmadan telefonun hiçbir özelliğini kullanamazsın ki, kullanmadığın, test etmediğin üründen nasıl cayacaksın, tipine bakıp telefonu beğenmedim iade ediyorum mu diyeceksin.

  • Bazı telefonlarda açılması için sim kart takmak gerekiyor kurulum bitsin diye + sim kart takmadan telefon şebeke problemi var mı yok mu bilemeyiz bence doğru karar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt

    sizi bilmem ama getir'de böyle bir durumu yazdığınızda sordukları ilk soru şu: "ürün/ürünler muhafaza mı?" muhafaza değilse açtıysan yapmıyorlar bişey. tecrübe ettim şahsen.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf1653

    sizi bilmem ama getir'de böyle bir durumu yazdığınızda sordukları ilk soru şu: "ürün/ürünler muhafaza mı?" muhafaza değilse açtıysan yapmıyorlar bişey. tecrübe ettim şahsen.

    Ürünü açmadan nasıl ürünü deneyimleyeceksiniz ?

    Ürün elinizde ise ücret iadesi alırsınız. Ürün bozuktu attım derseniz birsey yapmazlar. Özellikle dondurmalarında sorun yaşıyorum. Defalarca iade ettim. Hepsinden de birkaç kaşık almıştım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hakkını savunan bir tuketiciyim ama bu karar cok fazla art niyeti beraberinde getirecek. Bu saatten sonra kimse kutusunu jelatinini bandrolünü ilk ben actim diye sevinmesin. Çünkü o telefonu sizden önce ellediler muhtemel olasilikla...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ürünleri inceleyen onlarca teknoloji siteleri var, olmadı mağazaya gider orada cihazı kendiniz test edersiniz. ülkemizde elektronik eşyalar oldukça pahalı zaten. satın almadan önce bir zahmet araştırıp öyle alın. Sizin için sıfır diye alıp ikinci el ürün kullanmak sorun teşkil etmeyebilir ama birçok insan böyle bir şeyi istemez. Şahsen ben "SIFIR" ürün parası verip başkası tarafından kullanılmış bir ürünü asla kullanmak istemem. Bu resmen dürüst tüketicileri kandırmak ve enayi yerine koymak olur.

  • okuduğumu anlamamda bir yanlışlık olduğunu düşünmüyorum. "Satıcı, telefonun kutusunun açıldığını, kurulumunun yapıldığını ve SIM kart takıldığını gerekçe göstererek ürünün sıfır olma özelliğini ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybettiğini iddia etti. Yargıtay ise mesafeli satış sözleşmesine göre bu işlemlerin yeniden satılabilirliği ve ürünün sıfır olmasını etkilemediğini ifade etti."
    Bu paragraf her şeyi özetliyor. bir ürünün kutusu açıldığı andan itibaren o ürün sıfır OLAMAZ. bu karar sadece satıcıların değil, tüketicilerin de başını çok ağrıtacak

  • kımyasal kullanıcısına yanıt
    Bunun çözümü dünyada bulunmuş. Mesela ingilterede, cogu büyük firma(amazon, currys vs) iade cihazları farklı bir ilanda, kutunun açıldığı belirtilerek (çizik vs varsa onlar da yazıyor) daha ucuza satılıyor. Sadece telefonlar değil her cihazda geçerli bu.

    Bizde de çok kolay uygulanabilir fakat tüketiciyi koruyan devlet anlayışı olması lazım bizde tam tersi zengin sınıf kollanıyor, bilinçaltında bile tam olarak eşitlik anlayışı yok çünkü, arkadaşın dediği gibi peygamberlik padişahlık olan kültürden geliyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyla alakası yok ama Getir kelimesini duyunca dayanamadım, Getir dediğin firma 8-10 liranın üstüne çöken bir firma, bunların hiçbir işine güvenilmez. 2021de verdiğim yemek siparişini firma hatalı getiriyor, ben de gelen başka ürünü kabul etmiyorum iptal ediliyor güya ama sipariş bedeli 21 lira gibi bir miktarken 11 lira gibi bir miktar iade ediliyor. Bunu birkaç kez telefonla arayarak bildiriyorum hiç takan bile olmuyor paranın üstüne çöküyorlar. 10 lira para değil ama mesele senin parana çökülmesi. Tüketici Hakem Heyetine verdim sonucunu takip bile etmedim iade de yapılmadı zaten. Arada alışveriş yaptığım uygulamasını da sildim o günden beri de zırnık koklatmadım çakallara piyasada firma çok.

    SIM kart takılarak kullanılan telefonların keyfi iadesi hakkında Yargıtay'dan karar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Valla öyle bir anlatıyorsunuz ki sanki başka bir Getir sizinkisi ya da Getir sosyal medya temsilcisisiniz. Bırak sen alıp tükettiğin bir şeyi hatalı sipariş geldi diye iade ettiğim ürünün ücretini kredi kartına eksik yatırıp inatla bunu müşteri temsilcisine bildirmeme rağmen hiçbir aksiyon almayan, üzerinden aylar geçince de uzun zaman oldu bir şey yapamayız diyen çakalın önde gidenidir Getir. Sırf uğraşmak için tüketici hakem heyetine verip sonucunu bile takip etmedim, kartıma da bir şey iade edilmedi zaten. 2 senedir asla kullanmadım babayı alsınlar. Size ne kadar medeni ne kadar hak hukuk tanır ne kadar müşteri memnuniyeti odaklı davranmışlar maşallah müşteri seçiyorlar herhalde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.