Şimdi Ara

silinsin (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
3.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    42.000 tl ye bos 90bg kucucuk araba

    2013 e girerken full+full 110bg otomatik fluence i 45.000 tl ye almistik...

    Çok saçmaladın şu anda. Bahsettiğin dönemde butun Arabalar ucuzdu.

    Bana 45 bin liraya Full dizel göster

    benim sinirim i20 ye veya konu sahibine değil. Ülkemizdeki araba fiyatlarındaki değişikliğe.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel



    Biliyorum.

    Konu sahibi i20 cı arkadaşlar bana katılıyor demiş. Katıldığınız bir nokta var mı kapı ceplerinin küçük olması dışında?

    Ben hem olumlu söylediklerine katılmıyorum hem de olumsuz söylediklerine.


    Ayrıcada sormak istiyorum, sizce benim söylediklerim mi i20 için daha doğru konu sahibinin mi?

    Hocam konu sahibi arkadaş kusura bakmasın ama biraz subjektif yaklaşmış.ÖZellikle nasıl 9 litre yaktığına hala akıl erdiremedim.

    Hocam sana katıldığımı söyleyebilirim

    Ya kardeşim resim var değil mi orda ben insanları yanıtlmak için arabanın arkasına başka araba bağladım onu çektim sanki

    Ben peugeot ve vw de çalıştım piyasada sürmediğim bilmediğim araba yok daha önce açtığım bir çok test konusu var en önemlisi Allah korkusu var kimseyi yanıltıyorum izlenimim neyse o


    Ares007 yukarıda ki 2 tane uzun ve gereksiz mesajınızdan birini silin kalabalık etmesin ve rica ediyorum bir daha yorum yapmayın gidin açın bir inceleme konusu orada övün arabanızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    42.000 tl ye bos 90bg kucucuk araba

    2013 e girerken full+full 110bg otomatik fluence i 45.000 tl ye almistik...

    Çok saçmaladın şu anda. Bahsettiğin dönemde butun Arabalar ucuzdu.

    Bana 45 bin liraya Full dizel göster

    benim sinirim i20 ye veya konu sahibine değil. Ülkemizdeki araba fiyatlarındaki değişikliğe.

    Kardeşim boşver arkadaşların arabasına kötü dedik panik yaptılar kime saldiracaklarini şaşırdlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    42.000 tl ye bos 90bg kucucuk araba

    2013 e girerken full+full 110bg otomatik fluence i 45.000 tl ye almistik...

    Çok saçmaladın şu anda. Bahsettiğin dönemde butun Arabalar ucuzdu.

    Bana 45 bin liraya Full dizel göster

    benim sinirim i20 ye veya konu sahibine değil. Ülkemizdeki araba fiyatlarındaki değişikliğe.

    Kardeşim boşver arkadaşların arabasına kötü dedik panik yaptılar kime saldiracaklarini şaşırdlar

    Lafa bak "kime saldıracaklarını şaşırdılar." Ne kadar ucuz ve karaktersizce bir laf.Arabanın kötü olan taraflarını zaten kendimde belirttim ama sen istiyorsunki her şeyine kötü diyelim.Şurda çıkıp hyundai berbat alınmaz hiç sağlam bir araba değil deseydik basmıştın artıyı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    42.000 tl ye bos 90bg kucucuk araba

    2013 e girerken full+full 110bg otomatik fluence i 45.000 tl ye almistik...

    Çok saçmaladın şu anda. Bahsettiğin dönemde butun Arabalar ucuzdu.

    Bana 45 bin liraya Full dizel göster

    benim sinirim i20 ye veya konu sahibine değil. Ülkemizdeki araba fiyatlarındaki değişikliğe.

    Kardeşim boşver arkadaşların arabasına kötü dedik panik yaptılar kime saldiracaklarini şaşırdlar

    Lafa bak "kime saldıracaklarını şaşırdılar." Ne kadar ucuz ve karaktersizce bir laf.Arabanın kötü olan taraflarını zaten kendimde belirttim ama sen istiyorsunki her şeyine kötü diyelim.Şurda çıkıp hyundai berbat alınmaz hiç sağlam bir araba değil deseydik basmıştın artıyı.

    Adamda 5 yaşındaki çocuk zekası var. Ben arabamı mükemmel görmüyorum. B segmentinin lideri falan değil. 1.2 motoru baz seçenekler arasında güzel.

    Aracımı övdüğüm yerden göğe sığdıramadığım gibi bir izlenimi nereden edindi anlamıyorum.

    Kullanıcı olarak araç hakkında söylediği iyi özelliklere dahi katılmadığımı söyledim. Örneğin aracın frenlere iyi demiş. Ama bana hiç iyi gelmiyor. Tanıdığımız bir ustanın aracı olmasaydı aldığım gün kontrol ettirirdim. Pedalı sert.

    Vites geçişleri net değil. Cam açma kapama düğmeleri sert. Bir sürü kötü özelliği var. Bunları söylese hiç birine itiraz etmem.


    Ama bir aracın bütün gücünü (açık açık 3000 e kadar zorlayarak kullandım diyor. Dizel hangi araç olursa olsun 3000 devre kadar zorlarsanız fazla yakar.) kullanıp o arabaya çok yakıyor demek doğru bir şey değildir. İnsanları yanlış yöneltmektir.

    120 biNlik ilde 240 bin araç var diyor. Buradan bile bizim yarım akıllı insanlarımızı yanlış yönetmeye başlıyor. Basit bir hesapla kişi başına 3 araç düşüyor. Akıl mantık işi değil. Adama diyorumki onlar trafik sigortası ve kaskoda yüksek primden kaçmak için alınan araçlar. Nato kafa nato mermer.


    Fiyat farkı var diyor. Ona göre i20 nın baz versiyonu 30 binden satılıyor. Tamam ben alacağım diyorum, bana gereksiz mesaj yolluyorsun diyor.



    BURADA YAPTIĞIMDA KENDİ ARACIMLA İLGİLİ BİR DURUM DEĞİL. BAZI KENDİNİ BİLMEZLERİN HANGİ MARKA VE MODEL OLURSA OLSUN YALAN YANLIŞ YORUMLAR YAPMASI ENGELLEMEK. ACIKÇA BU ADAM TROL. SÖYLEDİKLERİ İÇİNDE ÇELİŞKİ BARINDIRIYOR.

    30 BİNE BULSUN 2014 İ20 SIFIR HYUNDAİ BAYINDEN ALACAĞIM DİYORUM MİLLETE HALA İ20 UCUZ ONDAN SATIYOR DİYOR. RESMEN ADAM MİLLETİ TROLLUYOR. MADEM 7 BİN FARK VAR E SÖYLEDİĞİNİN ARKASINDA DUR. BURADA İ20 ALMAK İSTEYEN BİR SÜRÜ İNSAN VAR. ONLARA DA YARDIMCI OLMUŞ OLURSUN.


    ŞİMDİ YİNE DİYECEK ARACINI ÖVÜYORSUN. SANKİ KENDİ ÇOCUĞUM. İNSANDA AZ MANTIK OLUR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    CRDI'lar genel olarak ş.içi fazla yakıyorlar, ş.dışı ise yakıtları güzel. 1.6 CRDI ş.içi 6-7.5, ş.dışı 4.5 civarı yakıyor mesela. 140 küsür binden beri biniyorum ilk zamanlar daha çok yaktırıyordum 205 bin oldu şimdi ş.içi 7'yi pek görmüyorum artık. Ş.dışı da 5'i nadir görüyorum genelde 4.2-4.8 aralığında değişiyor.

    Tüyo vermek gerekirse turbo devreye girip çekişi hissettiğiniz anda ayağınızı gazdan yarıya çekiyorsunuz ve hemen peşinden vites yükseltiyorsunuz. Tecrübe ile sabit. Çekiş hissettiğinizde koltuğa yapışayım dediğinizde işte orada yakıyor makina.

    çok iyi bir tesbit.
    benim getz vgt de aynı durumda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Her yer i30 ve ix35 kaynıyor...

    Bu foruma kalsa kimse VW Harici araç alamayacak her seçim CHP İktidar olacak

    Dışardaki hayat bambaşka.



    Kaynıyor tabi ucuz olduğu için fiyat yükselince ben alan görmedim dışarıdaki dünya farklı bizde hayal dünyasında yaşamıyoruz ix35 düne kadar 60 bine satılıyordu golfe 75 bin istenirken sonra alanlar tüketimi görünce sürekli el değiştirir oldu i30 dizel otomatik yine öyle i20 yi de alanlar fiesta ve polodan en az 7 bin lira ucuz olduğu için alıyor i20 ve polo aynı fiyat olsa yüzüne bakan olmaz

    Hangi versiyon 7 bin daha ucuz?

    Benzinli bazlar arasında fiyatları aynı.


    Kendi tanıdığım 1.2 orta vesiyonunu daha yeni 39-40 arası bir fiyata aldı. Nasıl daha ucuz?

    http://www.ford.com.tr/SBE/fiyat-listeleri/binek-arac-fiyatlari


    Al burada fiestaya 38 bin demişler. Pazarlıkla rahatlıkla 37 ye alınır. Siz en az 7 bin demişsin, hadi o en fazla 7 bin olsun. Siz bana bu aracın benzinli 1.2 versiyonun 30 bulun hyundai yetkili satıcısından ben alacağım. İnanın şu forumda da kuyruk olur.


    Ben dizel baz donanımdan bahsediyorum 1.4 dizel i20 44 bin iken

    1.5 dizel fiesta 50 bin

    14 dizel polo 52 bin

    Bak burada 2014 model yılı yani en güncel fiyatlarla satılan i20lerin versiyonlara göre sayısı var.

    http://www.sahibinden.com/hyundai-i20?a5_min=2014

    i20 nın benzinli versiyonları dizelin 2 katı kadar satmış bu yıl. Satışın %70 i benzinli iken gelmiş bize dizeli söylüyorsun.

    Bu aracın açık açık benzinlileri daha iyi. Ondan ötürü dizeline bindiremiyorlar. Böyle söyleseniz kabulum. Dizeli iyi değil deseniz kabulum.

    Benzinlileri arasında hiç de öyle büyük bir fark olmamasına rağmen i20 nın satışları çok başarılı. Bir çok kimse baz i20 almak yerine 2-3 bin verip fiesta yada 4-5 bin verip polo alabilirdi. Ama yapmıyorlar. Üstelik eski bir model olmasına rağmen.

    Hala i20 bunların ayarında bir araç demiyorum. İnsanlara yalan yanlış bilgi veriyorsunuz forumu trolluyorsunuz diyorum.

    Bir aracın satamayan motorunun rakiplerinden ucuz satılması o aracın bütün versiyonlarının rakiplerinden ucuz satıldığı manasına gelmez.




  • Haklısın aracın frenleri hiç iyi değil.Yüksek hızlarda hemen şişiyor.
  • hyundai i20 'lerin fiyatını görünce sasırmıştım adamlar sanki i30 satıyor gibi aralarında ufak farklar olması ilginçti. benim açımdan.
  • Bende de 2012 1.20 i20 Mode var. Boş - Orta - Dolu donanım olarak sınıflarsak bendeki Orta donanım seviyesine girmekte.

    Genel olarak aracımdan memnunum. Özellikle motor performansı beklentimin çok üzerinde... Bilenler bilir Haramidere yokuşunda nice afili C sınıfı D sınıfı araçlar yığılırken, daha bugün 4 kişiyle keçi gibi tırmandı benim tospağa.

    Yakıt olarak da, haftasonu kullanıcısı olduğum düşünülürse beni çok da üzmeyen bir araç. Şehir içinde adam gibi kullanırsam 6-6.5lt civarı yakıyor. Şehirdışında ortalama 100km/h ile gidersem 4.5-5lt seviyelerinde.

    Malzeme işçiliği de eski seri Accent, Getz, Elantra ile karşılaştırıldığında oldukça iyi.

    Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabıdır bu işlerde... B sınıfı bir araçtan daha üstün segmentlerdeki konfor ve malzeme kalitesini beklersen üzülmen de çok normal tabiki...

    Zamanında araç bakarken, Corsa - Polo gibi Avrupa yüzüne bile bakılmayan B segmenti araçlara 42000TL gibi rakamlar çekilirken ben benim aslanı 28.500TL'ye almıştım, çok da memnunum açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Surveillance -- 24 Ağustos 2014; 23:36:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    42.000 tl ye bos 90bg kucucuk araba

    2013 e girerken full+full 110bg otomatik fluence i 45.000 tl ye almistik...

    Çok saçmaladın şu anda. Bahsettiğin dönemde butun Arabalar ucuzdu.

    Bana 45 bin liraya Full dizel göster

    benim sinirim i20 ye veya konu sahibine değil. Ülkemizdeki araba fiyatlarındaki değişikliğe.

    Kardeşim boşver arkadaşların arabasına kötü dedik panik yaptılar kime saldiracaklarini şaşırdlar

    Lafa bak "kime saldıracaklarını şaşırdılar." Ne kadar ucuz ve karaktersizce bir laf.Arabanın kötü olan taraflarını zaten kendimde belirttim ama sen istiyorsunki her şeyine kötü diyelim.Şurda çıkıp hyundai berbat alınmaz hiç sağlam bir araba değil deseydik basmıştın artıyı.

    Bakın hala söylüyorum i30 benim listemde olan ve beğendiğim bir araçtı hyundai berbat demiyorum sadece i20 başarılı bir araç değil bunu söylüyorum

    Frenler neden iyi 1.2 motorlarda arka frenler kampanya iken 1.4 dizelde arka frenler disk o yüzden memnun kaldım frenin den

    @ARES007 sen benim akıl yaşımı değerlendirecek cürreti nereden buluyorsun ben onu anlamıyorum ayarını kaçırma sınırı aşma yukarıda Frenleri beğenmemin sebebini yukarıda yazdım 3 bin devirde sürekli kullanmadım onu da belirteyim şehir içi çok yakıyor ben dizelin incelemesini yaptım benzinli beni ilgilendirmez benzinli iyiyse gidin i20 nun benzinli sini alın almayın demiyorum ve tekrar söylüyorum daha yorum yapmazsan sevinirim aç güzel bir inceleme konusu yardimci ol orada herkese bu zamana kadar bir çok kişiye araba aldırdım daha memnun değilim diyen olmadı i20 de tavsiye edilmeyecek modeller arasında benim için bunu sen veya başkası değiştirmez ben o arabayi yeteri kadar test ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Surveillance

    Bende de 2012 1.20 i20 Mode var. Boş - Orta - Dolu donanım olarak sınıflarsak bendeki Orta donanım seviyesine girmekte.

    Genel olarak aracımdan memnunum. Özellikle motor performansı beklentimin çok üzerinde... Bilenler bilir Haramidere yokuşunda nice afili C sınıfı D sınıfı araçlar yığılırken, daha bugün 4 kişiyle keçi gibi tırmandı benim tospağa.

    Yakıt olarak da, haftasonu kullanıcısı olduğum düşünülürse beni çok da üzmeyen bir araç. Şehir içinde adam gibi kullanırsam 6-6.5lt civarı yakıyor. Şehirdışında ortalama 100km/h ile gidersem 4.5-5lt seviyelerinde.

    Malzeme işçiliği de eski seri Accent, Getz, Elantra ile karşılaştırıldığında oldukça iyi.

    Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabıdır bu işlerde... B sınıfı bir araçtan daha üstün segmentlerdeki konfor ve malzeme kalitesini beklersen üzülmen de çok normal tabiki...

    Zamanında araç bakarken, Corsa - Polo gibi Avrupa yüzüne bile bakılmayan B segmenti araçlara 42000TL gibi rakamlar çekilirken ben benim aslanı 28.500TL'ye almıştım, çok da memnunum açıkçası.

    Memnun olmanız güzel zaten çekişine lafım yok çekişi güzel onu belirttim beni en çok rahatsız eden iç mekanın ses yapması ve kötü yol tutuşu bunlar arabanın canı ha bu araba uygun fiyatından dolayi satıyor sizde bu yüzden almışsınız en iyisini yapmışsınız inşallah hep böyle memnun kullanırsınız

    Bu arada eklemeyi unuttum beklentim yüksek değildi kendi aracım kaliteli ancak is arabası olarak sürekli b sınıfı araçlar kullandım kendim is olarak veteriner hekimim yani öğrenciyim bazen ise gidiyorum git gel yaptığım araba dacia Duster



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 24 Ağustos 2014; 23:40:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Valla ÖTV gibi KDV gibi abuk subuk legal hırsızlıklar olduğu sürece yakın zamanda aracımı değiştirmem söz konusu olmaz herhalde. Aracım benim temel beklentilerimi yerine getirmeye devam ettiği sürece sıkıntı olmayacaktır.
  • dizel ama benzinli gibi sesi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu aracı arkaşta olması sebebiyle biz de denemiştik, B segmentin en az yakan araçlarından birisi.

    8.7 tamamen şöförlükle alakalı bir durum.

    aynı şartlarda 1.6 benzinli corolla ile 9.0 yakıyorum dizel c max ile 6.5 zorlarsam 7 litre yakıyorum dci ile 5.9 gibi yakıyorum ortalama hız 18 yani gerçek şehir içi şoförlüğümde sıkıntı olduğunu zannetmiyorum ha illa şöförlüğümde sıkıntı olsa benzinli hemde atmosferik corolla ile 12-13 litre yakmam gerekirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    dizel ama benzinli gibi sesi var

    o konuda sonuna kadar katılıyorum iç mekanda motorun sesi pek yok cam açıkken tatlı bir sesi var 1.4 dizel motorlar genelde traktör gibi çalışırken bunda öyle bir sorun yoktu
  • Bu yakıt değerlerinde sapma var mı sizce aracı test eden kardeşimize soruyorum yani yol bilgisayarının hata payı olabilir mi 8.7 fahiş bir değer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avukathayro

    Bu yakıt değerlerinde sapma var mı sizce aracı test eden kardeşimize soruyorum yani yol bilgisayarının hata payı olabilir mi 8.7 fahiş bir değer

    hayır pompa ile test ettim çünkü bende şaşırdım bu değerler karşısında
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Şu anda şok oldum hocam bu nasıl bir yakıt değeridir benzinli leondan bile fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnceleme güzel ama bir şey sormak istiyorum, klima hızını 3 veya 4 e alınca neden tüketim 11lt ye çıksın ki.


    Klima düğmesine bastığınız anda iş biter. Fan hızını 4 e almak, farı açmak kadar etki eder yakıta.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.