Şimdi Ara

silinsin (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
133
Cevap
1
Favori
3.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu araç neden alınır peki ? Fiyat çok pahalı 45.000 TL, şehir içi 9 litre yakıyor, araç çok küçük b sınıfı,boş+boş hiçbir donanım yok.
  • demek ki bütün Hyundailer çok yakıyor. o zaman dizelin ne anlamı kalır ki. 1ç kriteri yakıt olan adamın fransızdan şaşmaması lazım. benim gibi.
  • Her yer i30 ve ix35 kaynıyor...

    Bu foruma kalsa kimse VW Harici araç alamayacak her seçim CHP İktidar olacak

    Dışardaki hayat bambaşka.
  • 1.6 motor grand vitara ile şehir içinde 100km de ortalama 8.3 litreyi gördüm.. i20'nin daha ekonomik olması lazım ama olmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Her yer i30 ve ix35 kaynıyor...

    Bu foruma kalsa kimse VW Harici araç alamayacak her seçim CHP İktidar olacak

    Dışardaki hayat bambaşka.



    Kaynıyor tabi ucuz olduğu için fiyat yükselince ben alan görmedim dışarıdaki dünya farklı bizde hayal dünyasında yaşamıyoruz ix35 düne kadar 60 bine satılıyordu golfe 75 bin istenirken sonra alanlar tüketimi görünce sürekli el değiştirir oldu i30 dizel otomatik yine öyle i20 yi de alanlar fiesta ve polodan en az 7 bin lira ucuz olduğu için alıyor i20 ve polo aynı fiyat olsa yüzüne bakan olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Bu araç neden alınır peki ? Fiyat çok pahalı 45.000 TL, şehir içi 9 litre yakıyor, araç çok küçük b sınıfı,boş+boş hiçbir donanım yok.

    Hocam 45 bin uygun aslında polo 52 bin fiesta 50 bin dizel baz paket yoksa mantıklı yanı yok


    @elcas hocam Fransızların az yakmasından başka bir numarası yok ben Fransızlardan da uzak duruyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 24 Ağustos 2014; 14:16:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    Aracı alırken yani polonya çıkmış olsaydı kesinlikle onu alırdım. Sırf TSI MOTOR diye ve ESP

    Oyle ama polo da pahalı daha uygun ve en az polo kadar kaliteli b sınıfı başka modeller var

    Mesela

    Fiat punto Nissan micra gibi araçlar var micra yine o kadar başarılı değil ama oldukça az yakıyor ve düz vites fiyatına otomatik vites satıyorlar

    Punto mu En Son alacağım araçtır. 1.3 MOTOR 65 bg benzinlisi bile inanılmaz yakıyor. Yakmasının dışında kagıt gibi bir araç olduğu için asla almam.

    Nissan hakkında bir fikrim yok ama kadın arabası olarak hissettiriyor bana. Zaten şirket reklamında da arabayı kadınlara hasmış gibi gösterdi.

    Puntoda 1.3 benzinli motor yok ve kağıt gibi yorumunu aracı kullanmamanıza bağlıyorum :)

    Micra ise evet bayan arabası gibi ancak makyaj ile biraz daha görünümü iyileştirildi.

    Pardon 1.2 motormuş. Sonuçta çok yakıyor orası kesin.

    http://www.arabalar.gen.tr/fiat-punto-1-2-pop-i3212.html

    Kağıt gibi meselesine gelirsek. Bizzat kazada şahit olduğum durumdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abi hala şaşıyorum nasıl 9 litreye yakın yakar. Ben benzinlisinde bile bu kadar bir sarfiyat görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel

    Abi hala şaşıyorum nasıl 9 litreye yakın yakar. Ben benzinlisinde bile bu kadar bir sarfiyat görmedim.

    Bilemiyorum bu arada 1.2 punto ile şehir içi 8.5 litre ile geziyorum tüp takınca şehir içi 30 krş a düştü kendi aracım değildi ama kendim aracım gibi kullandığım bi araçtı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel inceleme, elinize sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Güzel inceleme, elinize sağlık

    Teşekkür ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de arkadaşın söylediği neredeyse hiç bir şeye katılmıyorum.

    Sizin aracınız dizel sanırsam. 3000 devre kadar zorlayınca 2.viteste kaç km yapıyor? Dizelin 3000 devri benzinlinin 4500-5000 devri gibi. Benim benzinli 1.2 aracım o devirde 2. viteste 70 yapıyor.

    1.2 benzinli aracım klima açık kullanımda 9.5lt lpg tüketti. Yola göre ya 90 ya da 70 yaparak kullanıyorum. Ancak çoğu sürücünün aksine 5 viteside aktif bir şekilde ve aracın yönlendirmesine uygun kullanıyorum. Hem de trafik ışıklarında hızlanmalarda vs hiç geride kaldığımı hatırlamıyorum (ara hızlanmalar hariç).

    Bu gün aracımın ısı göstergesi yolda bile 39 derece idi ve klimam 2. seviyede açıktı. Tamam içeriyi üşütecek kadar soğutmuyor ne olursa olsun ancak böyle bir araca daha güçlü klima konulsa aracı kullanamazsınız. Gayet b sınıfı standartlarında.

    50 bindeki aracımdan bir miktar süspansiyon sesi geliyor bozuk yolda onun dışında tıkırtı duymadım. Varsa da dikkat edilecek bir tıkırtı değil.

    Aracın içi geniş değil bence. Sadece ön koltukları alman rakiplerine kıyasla enlemesine olarak daha geniş. Gerisi yüksek tavan ve geniş ön cam. Ayrıca pedal bölmesi yükseklik olarak az.

    Yol tutuşu ve süspansiyon konforu gayet iyi ayarlanmış. Daha iyi yol tutuş kötü konfor demek. Bunu oran olarak düşününce sadece clio ve polo bana daha iyi geliyor.

    Bunların dışında aracın olumsuz özellikle sürüşle ilgili her türlü organın hissiz olması.

    Malzeme kalitesi getzle aynı değil. Aracın malzemesi kaliteli değil. Düz ve ince plastik gibi duruyor. Ancak getzde kullanılan plastikler geri dönüşümden elde edilmiş siyah poşetlerin kıvamında olduğu için getzle kıyaslanamaz.


    Son olarak da insanların zts ve kaskoda düşük prim ödemek için araçlarını tokattan alması tokatta o kadar araba olduğunu göstermez.


    Bence neredeyse her yönüyle insanı yanıltan bir yazı olmuş.

    http://www.arabam.com/otomobil-testleri/hyundai-i20-1-4-crdi-sense-yorumlari/297875

    Örneğin bu teste aracın 5 litre yaktığı ve yol tutuşunun ortalama olduğu söylenmiş.

    Yine test etmişler ve bu seferde yakıta 5.1 demişler ve sınıfına göre yeterli iç hacim sunan demişler.

    http://www.arabam.com/otomobil-testleri/hyundai-i20-1-4-crdi-elite-yorumlari/295479


    Konu sahibi kişininde anlayışında sorun olduğunu düşünüyorum. Ben ona subjetif olmuş diyorum. Araç için söylediği iyi şeylere dahi kullanıcı olarak katılmadığımı söylüyorum. Gelmiş bana ben i20 kötülüyorum öyle bil diyor.




  • Ümit Güzel Ü kullanıcısına yanıt
    Ben de arkadaşın söylediği neredeyse hiç bir şeye katılmıyorum.

    Sizin aracınız dizel sanırsam. 3000 devre kadar zorlayınca 2.viteste kaç km yapıyor? Dizelin 3000 devri benzinlinin 4500-5000 devri gibi. Benim benzinli 1.2 aracım o devirde 2. viteste 70 yapıyor.

    1.2 benzinli aracım klima açık kullanımda 9.5lt lpg tüketti. Yola göre ya 90 ya da 70 yaparak kullanıyorum. Ancak çoğu sürücünün aksine 5 viteside aktif bir şekilde ve aracın yönlendirmesine uygun kullanıyorum. Hem de trafik ışıklarında hızlanmalarda vs hiç geride kaldığımı hatırlamıyorum (ara hızlanmalar hariç).

    Bu gün aracımın ısı göstergesi yolda bile 39 derece idi ve klimam 2. seviyede açıktı. Tamam içeriyi üşütecek kadar soğutmuyor ne olursa olsun ancak böyle bir araca daha güçlü klima konulsa aracı kullanamazsınız. Gayet b sınıfı standartlarında.

    50 bindeki aracımdan bir miktar süspansiyon sesi geliyor bozuk yolda onun dışında tıkırtı duymadım. Varsa da dikkat edilecek bir tıkırtı değil.

    Aracın içi geniş değil bence. Sadece ön koltukları alman rakiplerine kıyasla enlemesine olarak daha geniş. Gerisi yüksek tavan ve geniş ön cam. Ayrıca pedal bölmesi yükseklik olarak az.

    Yol tutuşu ve süspansiyon konforu gayet iyi ayarlanmış. Daha iyi yol tutuş kötü konfor demek. Bunu oran olarak düşününce sadece clio ve polo bana daha iyi geliyor.

    Bunların dışında aracın olumsuz özellikle sürüşle ilgili her türlü organın hissiz olması.

    Malzeme kalitesi getzle aynı değil. Aracın malzemesi kaliteli değil. Düz ve ince plastik gibi duruyor. Ancak getzde kullanılan plastikler geri dönüşümden elde edilmiş siyah poşetlerin kıvamında olduğu için getzle kıyaslanamaz.


    Son olarak da insanların zts ve kaskoda düşük prim ödemek için araçlarını tokattan alması tokatta o kadar araba olduğunu göstermez.


    Bence neredeyse her yönüyle insanı yanıltan bir yazı olmuş.

    http://www.arabam.com/otomobil-testleri/hyundai-i20-1-4-crdi-sense-yorumlari/297875

    Örneğin bu teste aracın 5 litre yaktığı ve yol tutuşunun ortalama olduğu söylenmiş.

    Yine test etmişler ve bu seferde yakıta 5.1 demişler ve sınıfına göre yeterli iç hacim sunan demişler.

    http://www.arabam.com/otomobil-testleri/hyundai-i20-1-4-crdi-elite-yorumlari/295479


    Konu sahibi kişininde anlayışında sorun olduğunu düşünüyorum. Ben ona subjetif olmuş diyorum. Araç için söylediği iyi şeylere dahi kullanıcı olarak katılmadığımı söylüyorum. Gelmiş bana ben i20 kötülüyorum öyle bil diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Her yer i30 ve ix35 kaynıyor...

    Bu foruma kalsa kimse VW Harici araç alamayacak her seçim CHP İktidar olacak

    Dışardaki hayat bambaşka.



    Kaynıyor tabi ucuz olduğu için fiyat yükselince ben alan görmedim dışarıdaki dünya farklı bizde hayal dünyasında yaşamıyoruz ix35 düne kadar 60 bine satılıyordu golfe 75 bin istenirken sonra alanlar tüketimi görünce sürekli el değiştirir oldu i30 dizel otomatik yine öyle i20 yi de alanlar fiesta ve polodan en az 7 bin lira ucuz olduğu için alıyor i20 ve polo aynı fiyat olsa yüzüne bakan olmaz

    Hangi versiyon 7 bin daha ucuz?

    Benzinli bazlar arasında fiyatları aynı.


    Kendi tanıdığım 1.2 orta vesiyonunu daha yeni 39-40 arası bir fiyata aldı. Nasıl daha ucuz?

    http://www.ford.com.tr/SBE/fiyat-listeleri/binek-arac-fiyatlari


    Al burada fiestaya 38 bin demişler. Pazarlıkla rahatlıkla 37 ye alınır. Siz en az 7 bin demişsin, hadi o en fazla 7 bin olsun. Siz bana bu aracın benzinli 1.2 versiyonun 30 bulun hyundai yetkili satıcısından ben alacağım. İnanın şu forumda da kuyruk olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Ben de arkadaşın söylediği neredeyse hiç bir şeye katılmıyorum.

    Sizin aracınız dizel sanırsam. 3000 devre kadar zorlayınca 2.viteste kaç km yapıyor? Dizelin 3000 devri benzinlinin 4500-5000 devri gibi. Benim benzinli 1.2 aracım o devirde 2. viteste 70 yapıyor.

    1.2 benzinli aracım klima açık kullanımda 9.5lt lpg tüketti. Yola göre ya 90 ya da 70 yaparak kullanıyorum. Ancak çoğu sürücünün aksine 5 viteside aktif bir şekilde ve aracın yönlendirmesine uygun kullanıyorum. Hem de trafik ışıklarında hızlanmalarda vs hiç geride kaldığımı hatırlamıyorum (ara hızlanmalar hariç).

    Bu gün aracımın ısı göstergesi yolda bile 39 derece idi ve klimam 2. seviyede açıktı. Tamam içeriyi üşütecek kadar soğutmuyor ne olursa olsun ancak böyle bir araca daha güçlü klima konulsa aracı kullanamazsınız. Gayet b sınıfı standartlarında.

    50 bindeki aracımdan bir miktar süspansiyon sesi geliyor bozuk yolda onun dışında tıkırtı duymadım. Varsa da dikkat edilecek bir tıkırtı değil.

    Aracın içi geniş değil bence. Sadece ön koltukları alman rakiplerine kıyasla enlemesine olarak daha geniş. Gerisi yüksek tavan ve geniş ön cam. Ayrıca pedal bölmesi yükseklik olarak az.

    Yol tutuşu ve süspansiyon konforu gayet iyi ayarlanmış. Daha iyi yol tutuş kötü konfor demek. Bunu oran olarak düşününce sadece clio ve polo bana daha iyi geliyor.

    Bunların dışında aracın olumsuz özellikle sürüşle ilgili her türlü organın hissiz olması.

    Malzeme kalitesi getzle aynı değil. Aracın malzemesi kaliteli değil. Düz ve ince plastik gibi duruyor. Ancak getzde kullanılan plastikler geri dönüşümden elde edilmiş siyah poşetlerin kıvamında olduğu için getzle kıyaslanamaz.


    Son olarak da insanların zts ve kaskoda düşük prim ödemek için araçlarını tokattan alması tokatta o kadar araba olduğunu göstermez.


    Bence neredeyse her yönüyle insanı yanıltan bir yazı olmuş.

    http://www.arabam.com/otomobil-testleri/hyundai-i20-1-4-crdi-sense-yorumlari/297875

    Örneğin bu teste aracın 5 litre yaktığı ve yol tutuşunun ortalama olduğu söylenmiş.

    Yine test etmişler ve bu seferde yakıta 5.1 demişler ve sınıfına göre yeterli iç hacim sunan demişler.

    http://www.arabam.com/otomobil-testleri/hyundai-i20-1-4-crdi-elite-yorumlari/295479


    Konu sahibi kişininde anlayışında sorun olduğunu düşünüyorum. Ben ona subjetif olmuş diyorum. Araç için söylediği iyi şeylere dahi kullanıcı olarak katılmadığımı söylüyorum. Gelmiş bana ben i20 kötülüyorum öyle bil diyor.

    Hocam sakin ol konuyu ben açmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 42.000 tl ye bos 90bg kucucuk araba

    2013 e girerken full+full 110bg otomatik fluence i 45.000 tl ye almistik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel



    Biliyorum.

    Konu sahibi i20 cı arkadaşlar bana katılıyor demiş. Katıldığınız bir nokta var mı kapı ceplerinin küçük olması dışında?

    Ben hem olumlu söylediklerine katılmıyorum hem de olumsuz söylediklerine.


    Ayrıcada sormak istiyorum, sizce benim söylediklerim mi i20 için daha doğru konu sahibinin mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    42.000 tl ye bos 90bg kucucuk araba

    2013 e girerken full+full 110bg otomatik fluence i 45.000 tl ye almistik...

    Çok saçmaladın şu anda. Bahsettiğin dönemde butun Arabalar ucuzdu.

    Bana 45 bin liraya Full dizel göster



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ümit Güzel -- 24 Ağustos 2014; 20:22:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit Güzel



    Biliyorum.

    Konu sahibi i20 cı arkadaşlar bana katılıyor demiş. Katıldığınız bir nokta var mı kapı ceplerinin küçük olması dışında?

    Ben hem olumlu söylediklerine katılmıyorum hem de olumsuz söylediklerine.


    Ayrıcada sormak istiyorum, sizce benim söylediklerim mi i20 için daha doğru konu sahibinin mi?

    Hocam konu sahibi arkadaş kusura bakmasın ama biraz subjektif yaklaşmış.ÖZellikle nasıl 9 litre yaktığına hala akıl erdiremedim.

    Hocam sana katıldığımı söyleyebilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Her yer i30 ve ix35 kaynıyor...

    Bu foruma kalsa kimse VW Harici araç alamayacak her seçim CHP İktidar olacak

    Dışardaki hayat bambaşka.



    Kaynıyor tabi ucuz olduğu için fiyat yükselince ben alan görmedim dışarıdaki dünya farklı bizde hayal dünyasında yaşamıyoruz ix35 düne kadar 60 bine satılıyordu golfe 75 bin istenirken sonra alanlar tüketimi görünce sürekli el değiştirir oldu i30 dizel otomatik yine öyle i20 yi de alanlar fiesta ve polodan en az 7 bin lira ucuz olduğu için alıyor i20 ve polo aynı fiyat olsa yüzüne bakan olmaz

    Hangi versiyon 7 bin daha ucuz?

    Benzinli bazlar arasında fiyatları aynı.


    Kendi tanıdığım 1.2 orta vesiyonunu daha yeni 39-40 arası bir fiyata aldı. Nasıl daha ucuz?

    http://www.ford.com.tr/SBE/fiyat-listeleri/binek-arac-fiyatlari


    Al burada fiestaya 38 bin demişler. Pazarlıkla rahatlıkla 37 ye alınır. Siz en az 7 bin demişsin, hadi o en fazla 7 bin olsun. Siz bana bu aracın benzinli 1.2 versiyonun 30 bulun hyundai yetkili satıcısından ben alacağım. İnanın şu forumda da kuyruk olur.


    Ben dizel baz donanımdan bahsediyorum 1.4 dizel i20 44 bin iken

    1.5 dizel fiesta 50 bin

    14 dizel polo 52 bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.