Şimdi Ara

silinsin (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
3.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CRDI'lar genel olarak ş.içi fazla yakıyorlar, ş.dışı ise yakıtları güzel. 1.6 CRDI ş.içi 6-7.5, ş.dışı 4.5 civarı yakıyor mesela. 140 küsür binden beri biniyorum ilk zamanlar daha çok yaktırıyordum 205 bin oldu şimdi ş.içi 7'yi pek görmüyorum artık. Ş.dışı da 5'i nadir görüyorum genelde 4.2-4.8 aralığında değişiyor.

    Tüyo vermek gerekirse turbo devreye girip çekişi hissettiğiniz anda ayağınızı gazdan yarıya çekiyorsunuz ve hemen peşinden vites yükseltiyorsunuz. Tecrübe ile sabit. Çekiş hissettiğinizde koltuğa yapışayım dediğinizde işte orada yakıyor makina.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    1.2 benzinlisi daha az yakıyor ve vergi avantajı var. Performans olarakta o ayardaki araçlarda kafaya oynar. Bu değerler ortadayken fark verip dizel alanlara akıl erdiremiyorun.

    Dış görünüş olarak makyajsız kasa daha toplu ve hoş görünüyor bence.


    Oyle eski kasası şirindi aslında makyajlı kasa kararsız gibi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel inceleme emeğine sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    CRDI'lar genel olarak ş.içi fazla yakıyorlar, ş.dışı ise yakıtları güzel. 1.6 CRDI ş.içi 6-7.5, ş.dışı 4.5 civarı yakıyor mesela. 140 küsür binden beri biniyorum ilk zamanlar daha çok yaktırıyordum 205 bin oldu şimdi ş.içi 7'yi pek görmüyorum artık. Ş.dışı da 5'i nadir görüyorum genelde 4.2-4.8 aralığında değişiyor.

    Tüyo vermek gerekirse turbo devreye girip çekişi hissettiğiniz anda ayağınızı gazdan yarıya çekiyorsunuz ve hemen peşinden vites yükseltiyorsunuz. Tecrübe ile sabit. Çekiş hissettiğinizde koltuğa yapışayım dediğinizde işte orada yakıyor makina.

    Ben çok yakıyor denilen tdci motorlu c max ile şehir içi maksimum 6 uzun yolda 4.5 yakıyorum ama i20 nin şehir içi tüketimini düşüremedim uzun yolda da benim 1400 kg aracım ile ayni yakıyor

    @masterevil çok teşekkür ederim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 23 Ağustos 2014; 21:34:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Bende anlamadım valla bizim milletin performans kavramı biraz farklı 1.6 Motorlu 0-100'ü 11 Saniye olan arac'a gitmiyo derler 13 Saniye olan'a gidiyo diyorlarAma alt linkteki İ20 Harbiden güzel duruyor şuanki piyasada güzel araç tercih edilebilir.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-autocity-den-2014-hyundai-i20-1.4-go-at-sifir-175831909/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Bende anlamadım valla bizim milletin performans kavramı biraz farklı 1.6 Motorlu 0-100'ü 11 Saniye olan arac'a gitmiyo derler 13 Saniye olan'a gidiyo diyorlarAma alt linkteki İ20 Harbiden güzel duruyor şuanki piyasada güzel araç tercih edilebilir.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-autocity-den-2014-hyundai-i20-1.4-go-at-sifir-175831909/detay/

    O araba sıkı pazarlık ile 45 e alınır emsallerinden de ucuz şimdi b sınıfı araçlar 40 binden başlıyor ama bunu alan müziği kapatmayacak iç mekan sesleri biraz fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnceleme oldukça subjektif olmuş.

    B segmenti araçların birçok çeşidi etrafımda mevcut. Öyle çok büyük bir farkları yok açıkçası. Biri almak yerine başka birini alsanız sonra diğerine binseniz niye bunu aldım demezsiniz. Zaten öyle olsa i20 satışları bu kadar yüksek olmazdı. Beyaz ve gümüş renklilerin hepsi şirket aracı diyelim. Bu renklerin toplamı kadar da diğer renklere sahip i20 vardır.


    Sizin c-max yeni kasa olsa gerek.

    Eski c-max 1.6 dizel ile yaptığımız şehitler arası yolda 500km de 3 kere mola vermemiz gerekmişti ki bir tanesinde araçtan yeter deyip inmiştik. Araç insanı sadece otobanda yormuyor. Düz yollarda insanın kafasını şişiriyor. Aynı yolu modusle sadece yemek yemek ve benzin almak için durmamız gerekmişti. Üstelik 1 kişi fazla olmamıza rağmen. Yolun sonunda bir araçla hiç yol yapmamış gibi iken diğerinde fazlasıyla yoldan geldiğimizi hissetmiştik. Az bir bozuk yolda şu anki i20 im ile kıyaslanamayacak bir tıkırtı senfonisine giriyordu. Bundan daha kötüsünü sadece fusionda ve eski kasa fiestada tecübe ettim. Yakıtı da şehirler arası yolda 5 litre izmir de 7 litre civarı idi. O aracı 3000 devri geçire geçire kullanın rahatlıkla 10 litre yakarsınız.


    i20 sahibi olarak yazıda bahsedilen olumlu şeylere dahi katılmadığımı sadece kapı içi gözlerle ilgili olan yoruma katıldığımı belirtmek isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 23 Ağustos 2014; 22:59:42 >




  • Evet yeni c max yalnız şu var binek olarak i20 sadece ucuz ve geniş olduğu için satılıyor fiesta ve polo ile ayni fiyat olsa yüzüne bakan olur mu siz söyleyin

    sübjektif yorum yapmak için o markaya ya düşman olmam lazım yada bir derdim olmasi lazim ben hiç hyundai marka araç sahibi olmadım sadece geçmişte test surusleri yaptım ve olabildiğince diğer b sınıfı modeller ile karşılaştırarak yorum yapmaya çalıştım zaten kullananların büyük çoğunluğu yorumlarıma katılıyor hatta benim yaptığım yorumların büyük kısmı daha dün i20 almak isteyen bir bir kişiye yazıldı ve vazgeçirdiler. Bilemiyorum daha önce fiesta da kullandım fusionda ki özellikle fusion ülkemizde çok sevilen bir model 2. Eli altın gibi ki eski ford lar sorunsuzluğu ve kalitesi ile bilinir bence siz biraz taraflı yorum yapıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faydalı, ve detaylı bir inceleme olmuş teşekkürler, tam arka camlar elektrikli boşline olmasına rağmen iyi diyecektim ama aynaların elle ayarlandığını görünce vazgeçtim. Ayrıca tüketim felaket, 1.4 dizel ve düz vites bir araç şehir içinde 8.7 litre İstanbulda zorlasak 9u geçip 10a yaklaşır heralde ESP konusunda katılıyorum Dacia bile en boşunda standart yaptı ESP'yi, ama bunu yeni i20 ile halledeceklerdir diye umuyorum. Ben i10'dan inip i20'ye binince pek fark sezmemiştim ama yinede sığmıştım arkaya 184 boyundayım. Malzeme kalitesini yeni kasa ile umarım halletmişlerdir. Çünkü Kia Rio'da ön göğüs yumuşak plastik bu araçta sert. Keza ix35 ve Sportage içinde geçerli aynı durum.




  • Benim araç boş 1600kg. 1.6hdi 2100km ortalama 5.8lt.


    Hyundai az yakan bir araç uretemeyecek heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapi kollari krom mu ? yoksa krom kaplama mi ? bos model aracta donanim ve aksesuar konusunda koreliler cidden alisilmisin (avrupali) disindalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Evet yeni c max yalnız şu var binek olarak i20 sadece ucuz ve geniş olduğu için satılıyor fiesta ve polo ile ayni fiyat olsa yüzüne bakan olur mu siz söyleyin

    sübjektif yorum yapmak için o markaya ya düşman olmam lazım yada bir derdim olmasi lazim ben hiç hyundai marka araç sahibi olmadım sadece geçmişte test surusleri yaptım ve olabildiğince diğer b sınıfı modeller ile karşılaştırarak yorum yapmaya çalıştım zaten kullananların büyük çoğunluğu yorumlarıma katılıyor hatta benim yaptığım yorumların büyük kısmı daha dün i20 almak isteyen bir bir kişiye yazıldı ve vazgeçirdiler. Bilemiyorum daha önce fiesta da kullandım fusionda ki özellikle fusion ülkemizde çok sevilen bir model 2. Eli altın gibi ki eski ford lar sorunsuzluğu ve kalitesi ile bilinir bence siz biraz taraflı yorum yapıyorsunuz

    Fusionun sevilen model olduğunu ilk defa duydum. Fordun dayanıklılığı ile ilgili yorumda bulunmadım.


    130 binlik ilde 240 bin araç. Bu bile subjektif. Şeçimlere göre türkiyenin yarısı oy kullanabiliyor. Yani mantıken yarısının aracı olabilir. Farz edelim ki sizin tokatta bu yarı yarıya değilde 80 bin olsun. Bu durumda kişi başına 3 araç düşüyor. Yani bir karı kocanın 6 tane aracı var demek. Bu bile mantık dışı.

    Dizel aracı 3000 devre kadar zorlamak ne varsa ver demekle neredeyse aynı şeydir. Bu şekilde yapıp da 8-9 litre yakıyor demek...


    Baz i20 nın sıfırı 37 bin polonun ise 40 bin(liste fiyatı, yani maksimum 4-5 bin tl fark var.). Forumda fiyat alanlar fiesta clio4 corsa ve i20 için 1000-2000 tllık farklarla aynı teklifi alıyorlar. Yani ucuz değil. Servisi standart bakıma 500tl nın üzerinde istiyor. Servisleri de uygun değil.


    Ben türk milletinin hangi kafayı yaşadığını anlamıyorum. Sizde de var bu. Aynı para. İnsan 36-37 bin verdikten sonra bin lira iki bin lira daha verip daha iyisini alamıyor mu? Aracın sadece dizeli daha uygun o da satışlarının ancak yarısı.

    Bunları geçtim corsa dar mı? Punto dar mı? Özellikle corsanın ikinci eli bu kadar iyi ve çok sevilen bir araçken ticari satışları az mıdır?

    Burada 2014 model i20 lerin ikinci elleri var. Kaçı baz donanım ve dizel?
    http://www.sahibinden.com/hyundai-i20?a5_min=2014

    İsteyen daha eskilere de bakabilir.

    Fiestanın ön koltuklarının desteklerinin üzerine oturuyorum. O derece geniş bir araç. Polo kol dayama koymuş. Kol dayamayı aşağı indirince hareket edecek yer kalmıyor. O derece geniş araç. i20 nın pedallarına rahatça basamıyorum, ayağımı eğik tutmam gerekiyor o derece geniş araç. 3 arasında sadece polo hiç bir noktada aşırıya kaçmadığı için hoşuma gidiyor. Ondada i20 gibi hava yastığı yok. Yani sıfır alacak olsaydım yine almazdım.

    Yukarıdaki yorumların hangisinde kim i20 sahibiyim demiş?

    Hyundai sevdiğim bir marka değil. i20 için yapılan olumlu yorumların abartılı olduğunu düşünüyorum. Ancak yazınızda objektif bir taraf da göremiyorum.(harita cepleri hariç)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    CRDI'lar genel olarak ş.içi fazla yakıyorlar, ş.dışı ise yakıtları güzel. 1.6 CRDI ş.içi 6-7.5, ş.dışı 4.5 civarı yakıyor mesela. 140 küsür binden beri biniyorum ilk zamanlar daha çok yaktırıyordum 205 bin oldu şimdi ş.içi 7'yi pek görmüyorum artık. Ş.dışı da 5'i nadir görüyorum genelde 4.2-4.8 aralığında değişiyor.

    Tüyo vermek gerekirse turbo devreye girip çekişi hissettiğiniz anda ayağınızı gazdan yarıya çekiyorsunuz ve hemen peşinden vites yükseltiyorsunuz. Tecrübe ile sabit. Çekiş hissettiğinizde koltuğa yapışayım dediğinizde işte orada yakıyor makina.

    Ben çok yakıyor denilen tdci motorlu c max ile şehir içi maksimum 6 uzun yolda 4.5 yakıyorum ama i20 nin şehir içi tüketimini düşüremedim uzun yolda da benim 1400 kg aracım ile ayni yakıyor

    @masterevil çok teşekkür ederim :)

    Burada demişsiniz şehir içi maksimum 6, konuda demişsiniz 7.

    Daha çok tutarsızlık var.

    Yanlış anlamayın, aracı almadınız, cmaxın yok vs demiyorum. Yazınızda objektivlik yok.




  • Ben c max ile i20 nin 8.7 yaktığı koşullarda klima 1. Derecede açık şekilde 7 litre yakıyorum biraz daha nazik kullanım ile 6 litre ama i20 yi az daha sıkıştırsam 9.5 litre leri gördüm

    Bu arada tokattaki araç sayısına bakabilirsiniz resmi kayıtlardan ben habere göre söylüyorum

    Son olarak i20 geniş araç ben 110 kiloyum Clio ve fıestayı rahat kullanamıyorum ama i20 ile uzun yol yaptım bence gayet geniş araç neyse uzatmaya gerek yok Hyundai i20 yo kötülemek için açtım konuyu hayırlı akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Faydalı, ve detaylı bir inceleme olmuş teşekkürler, tam arka camlar elektrikli boşline olmasına rağmen iyi diyecektim ama aynaların elle ayarlandığını görünce vazgeçtim. Ayrıca tüketim felaket, 1.4 dizel ve düz vites bir araç şehir içinde 8.7 litre İstanbulda zorlasak 9u geçip 10a yaklaşır heralde ESP konusunda katılıyorum Dacia bile en boşunda standart yaptı ESP'yi, ama bunu yeni i20 ile halledeceklerdir diye umuyorum. Ben i10'dan inip i20'ye binince pek fark sezmemiştim ama yinede sığmıştım arkaya 184 boyundayım. Malzeme kalitesini yeni kasa ile umarım halletmişlerdir. Çünkü Kia Rio'da ön göğüs yumuşak plastik bu araçta sert. Keza ix35 ve Sportage içinde geçerli aynı durum.

    Tokat ta zorlandığı hali ile 9.5 gördü merak etmeyin gerçekten sıkıntılı ben bunların yeni kasada düzeltileceğini düşünüyorum bu hali ile başarılı değil yukarıda arkadaş çok satıyor demiş ben çok az görüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Benim araç boş 1600kg. 1.6hdi 2100km ortalama 5.8lt.


    Hyundai az yakan bir araç uretemeyecek heralde.

    Öyle crdi motor müsrif biraz

    @flyer_mig krom değil hocam kaplama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşin açıkcası 8.7 değeri biraz fazla olmuş gibi
    Tamam CRDİ'ler gerçekten muadillerine 1.5 lt kadar fazla yakıyorlar.
  • Öncelikle haberdar ettiğin için teşekkürler.

    Bu yakıt durumu hala bende çok şaşkınlık uyandırıyor.Ben 2014 1.2 i20 sahibiyim.Hiç 8 litreyi görmedim.Hatta geçen depodaki ortalamam 6.3 idi şuanda 6.6 üstelik aracı çok kısa mesafede kullanıyorum.

    Gelelim donanım meselesine.Kullandığın paket heralde jump yani en boş paket.Cidden boş hani aynalar bile elle ayarlanıyor.Bendeki sense paket.Memnunum yani donanım olarak.Sunduğu donanımlara kıyasla aynı seviyede araç almaya kalksak 50binden fiyat çekerler diye düşünüyorum.

    İç kısımdaki seslerden bahsetmişsin.Heralde senin kullandığın araç boyuna off road için kullanılmış.Aracım 5000km de içinde tıkırtı yok.Sadece tümseklerde arka amortisörlerden fazla ses çıkıyor o kadar.Bu aracın dizelini kullandım şirket arabasıydı performans olarak tatmin etmişti ama onda bile bahsettiğin üzere iç kısımlardan ses gelmiyordu.

    Edit:Arka koltuk diz mesafesi 1.75 boyunda olmama rağmen hiç tatmin edici değil.Hele ön yolcu koltuğunda 1.85 lik adam oturuyorsa vay haline.

    Performans olarak kullandığım araç vasat diyebilirim.Aslında 1.2 atmosferik motordan pek birşey beklememek lazım ama zevk almak için yüksek devirlerde kullanmak gerekiyor.O zamanda biraz fazla yakıyor.

    Esp olmaması cidden çok kötü.Virajlarda bazen sıkıntı yaşayabiliyorum.Özellikle viraja biraz hızlı girdiğin zaman yolda kesik halinde bir çizgi varsa yüreğin ağzına geliyor.


     silinsin silinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ümit Güzel -- 24 Ağustos 2014; 1:13:07 >




  • Hocam kesinlikle senin kullandığın araba sıkıntılı baksana hiç bir halt düzgün değil.Yakıt 9 litreye yakın klima sorunlu.Kendi aracımda istanbul trafiğinde klimayı açtığım zaman en fazla iki yapıyorum hem yakıttan tırstığım için hem de yettiği için.Çünkü 2.seviyede soğutma sağlıyor hatta bazen 1.seviyeye düşürmek zorunda kalıyorum.

    Eğer bu aracı almak isteyen varsa bence gitsin turbolu araçları incelesin ilk olarak.Yoksa eğimli yollar tırmanırken devir düştükten sonra işiniz biraz zorlaşabilir.
  • inceleme zevkle okunacak cinsten. teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.