Şimdi Ara

silinsin (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
4.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Şirvan'cığım asıl biz teşekkür ederiz test için.Fiyat fahiş olmasa sınıfının en iyisi bence.Bu arada yanındaki matterhorn jantlı yeti de yakıyor Verselerdi 2 dakka bi test için

    Yeti jantlari gercekten cok dikkat çekici. Rapide bakarken hemen gözüme çarptı. kardes sen yetide 1.6 tdı mı düşünüyorsun ?

    Yaramı deştin şimdi Hocam şöyle, normalde 1.6 tdi istiyoruz ama cins skoda o araca 17 jant (gördüğün matterhornlar da 17) ve panoramik sunroofu opsiyonel olarak bile vermiyor, aracın dinamiği bozuluyor diye.Benzinli yetilere göre dizel versiyonlar hem donanım hem de heybet olarak eksik kalıyor.İlerde o kombinasyonlu dizeller gelecek deniyor bakalım artık olmazsa 1.4. tsi da olabilir.

    gralcan hocam yaranı bende deşeyim bebeğim ve karadeniz manzarası

     silinsin


     silinsin


     silinsin





    Neyzen hocam yeti doğa ile içiçe daha da bi albenili oluyor, aracın beyaz ve de sunrooflu o siyah jantlar süper durur üzerinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: EKSPRESOSO

    Malum aracın konusundaki hasetler siz şakşakçılardan başkası degildi .


    Biz kıskanıyoruz sizin araclari evet nasılda sıp diye anladın.

    Biz alamayız golfü, tanıdık bayi yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Şirvan'cığım asıl biz teşekkür ederiz test için.Fiyat fahiş olmasa sınıfının en iyisi bence.Bu arada yanındaki matterhorn jantlı yeti de yakıyor Verselerdi 2 dakka bi test için

    Yeti jantlari gercekten cok dikkat çekici. Rapide bakarken hemen gözüme çarptı. kardes sen yetide 1.6 tdı mı düşünüyorsun ?

    Yaramı deştin şimdi Hocam şöyle, normalde 1.6 tdi istiyoruz ama cins skoda o araca 17 jant (gördüğün matterhornlar da 17) ve panoramik sunroofu opsiyonel olarak bile vermiyor, aracın dinamiği bozuluyor diye.Benzinli yetilere göre dizel versiyonlar hem donanım hem de heybet olarak eksik kalıyor.İlerde o kombinasyonlu dizeller gelecek deniyor bakalım artık olmazsa 1.4. tsi da olabilir.

    gralcan hocam yaranı bende deşeyim bebeğim ve karadeniz manzarası

     silinsin


     silinsin


     silinsin





    Neyzen hocam yeti doğa ile içiçe daha da bi albenili oluyor, aracın beyaz ve de sunrooflu o siyah jantlar süper durur üzerinde

    şimdi sende benim yaramı deştin gralcan hocam

    valla bayiye sormadım ama heralde 4000 tl gibi fiyat çekerler o jantlara ama süper gerçekten




  • güzel test olmuş teşekkürler..

    araç da güzel fakat gerçekten fiyat bana da pahalı geldi bu haliyle çok tutmaz..
  • Gerçekten güzel bir test olmuş, teşekkürler

    Fiyatı dışında büyük bir eksikliğini yada olumsuzluğunu görmedim. Çok fazla rakibi var. Fiyatı daha makul seviyelere çekerlerse kesinlikle çok satar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: EKSPRESOSO

    Malum aracın konusundaki hasetler siz şakşakçılardan başkası degildi .


    Biz kıskanıyoruz sizin araclari evet nasılda sıp diye anladın.

    Biz alamayız golfü, tanıdık bayi yok

    Yav hocam ne günlere kaldık bak hele. Gulesine gülesine yazıyorlar iste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan
    Far yapısı, geniş ızgara aracı heybetli gösteriyor. Yandan bakınca orantısız duran bir şey göremedim açıkçası. Ayrıca arka camda bulunan silecek aracı klasik sedan gibi değilde hafif lift back tarzı gösteriyor.

    Emeğiniz için teşekkürler, araba hakkında bir hayli bilgilendirici olmuş.

    İlk başta arabanın tasarımı klasik bir sedan değil liftback bunu belirtmek isterim.

    Eleştiriler çoğunlukla fiyat konusunda ancak, yeni Rapid'in sürüş dinamiklerinin Octavia'dan çok da farkı yoksa Octavia, Jetta ve Golf gibi modellerin dizellerine ulaşamayan ancak Clio, 208, Polo gibi daha küçük araçlara düşmek istemeyenler için bir tercih olabilir. Kaldı ki bu modellerin fiyatları bile 40-50 binler aralığında oynuyor.

    Rapid'in fiyatı, Peugeot 301, Linea, yeni Symbol gibi modellerde göre daha pahalı ama test ettiğim 301'in ve gerçekten çok kötü bulduğum 42 bin liralık fiyatıyla amcaoğlu Citroen C-Elysee'ye tercih edilebilir mi düşünülür. Bu arada eklemek isterim Yeni Linea'nın full donanımlısının fiyatı bile 48 bin lira.

    Yukarıda bir arkadaş yazmış B segmenti araçlar için bu fiyatlara gerçekten alışmak gerekecek.




  • arka diz mesafesi gayet iyi demişsiniz.

    Şu olayı anlamıyorum bu C entry( yada B+ yada C yada B her nederseniz deyin arada kalmış bir segment gibi.) araçların bagaj ve arka diz mesafesi bir çok gerçek C ve hatta bazı D segmenti araçlar ie yarışacak seviyede bu nasıl oluyor fikri olan var mı?

    Ayrıca son zamanlarda bahsettiğim bu segmentteki araçların sayısı artmaya başladı sanırım türk halkının aradığı bir seviyuede araçlar.
  • O arabaya o fiyati verecegime 3.000tl daha ucuza 2.0 dizel cruze alirim be.

    Bunlarin yaptigi dupeduz sogusculuk.Gerci dogus gibi bir firmadan daha ne beklenir ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    arka diz mesafesi gayet iyi demişsiniz.

    Şu olayı anlamıyorum bu C entry( yada B+ yada C yada B her nederseniz deyin arada kalmış bir segment gibi.) araçların bagaj ve arka diz mesafesi bir çok gerçek C ve hatta bazı D segmenti araçlar ie yarışacak seviyede bu nasıl oluyor fikri olan var mı?

    Ayrıca son zamanlarda bahsettiğim bu segmentteki araçların sayısı artmaya başladı sanırım türk halkının aradığı bir seviyuede araçlar.

    Türk insanı gibi tatile giderken kullanmayacağı bir çok şeyi bagajına tıkıştıran 3. dünya ülkelerini düşünen otomobil üreticileri bu sınıf otomobillerin bagajını özellikle büyük tutuyor. Malzemeden çal, ucuza üret, kaliteye fazla gerek duyma ama yeter ki bagajı büyük olsun. Sanki gelir ve kültür seviyesi yükselince bagaj ihtiyacı kalmıyor gibi düşünüyorum ben. Mesela Avrupalı bagaj ihtiyacı duymadığı için Batı Avrupa'da B ve C segmentinde sedan otomobil neredeyse yok gibi.




  • İnceleme çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık.

    Bir sorum olacak. Neden Vw grubunda ekran bilgileri İngilizce ya da Almanca.. Yasa da Türkçe bilgisi olmayan ürünler satılamaz diye bir ibare yok muydu ? Ben mi yanlış biliyorum ?

    Daha sonra güncelleme geldiğinde Türkçe olma ihtimali olabilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TncyKrmn

    İnceleme çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık.

    Bir sorum olacak. Neden Vw grubunda ekran bilgileri İngilizce ya da Almanca.. Yasa da Türkçe bilgisi olmayan ürünler satılamaz diye bir ibare yok muydu ? Ben mi yanlış biliyorum ?

    Daha sonra güncelleme geldiğinde Türkçe olma ihtimali olabilir mi ?

    Teşekkür ederim.
    VW ve seat 2012 modellerde türkçe hocam. Güncelleme gelebilir hocam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ''B sınıfındaki en iyi araç'' cümlesini ben kursaydım sonuçları kestiremiyorum. yaptığın testler benim söylediklerimle çok paralel sonuçlanıyor. yerime kapak yapıyorsun farkında değilsin emeğine sağlık
  • Test dediğiniz daha detaylı olur. Yanlış anlamayın ama, "Aracın özelliklerini koymadım mesaj kalabalığı olmasın" diye demişsiniz. Mesela forumdan bu detayları merak eden olur, google'den bu aracı incelemek için foruma denk gelen kişiler olabilir. Bu sebeple, yakıtı nedir, ne kadar yakıyor, kaç bg, torku nedir vs diye merak edenler olacaktır. Birde direksiyon olmamış demişsiniz, olmamış yerine, bu direksiyon hoşuma gitmedi diyebilirsiniz. Mesela sahibinden sitesindeki ilan açıklamalarında, "özelliklerini yazmadım bilen biliyor" yazıyorlar. Yahu belki ilk defa alacaktır kişi, sen yaz da gerisi onu bağlar öyle değil mi

    Resimler çoooook büyük açılıp, 15-20 saniye sonra kendine geliyor forum sonra küçülüyor resimler bende. Bilmem diğer arkadaşlarda öyle olmuş mudur?

    Araç hakkındaki fikrim: Bakıyorsun, hımm fena değil, derken fiyatı gördüğüm anda gerisine bakmaya gerek yok. Bana kalsa edeceği 40 bin.. Test için teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    ''B sınıfındaki en iyi araç'' cümlesini ben kursaydım sonuçları kestiremiyorum. yaptığın testler benim söylediklerimle çok paralel sonuçlanıyor. yerime kapak yapıyorsun farkında değilsin emeğine sağlık

    Eyvallah. Fiyat hariç tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones_

    Test dediğiniz daha detaylı olur. Yanlış anlamayın ama, "Aracın özelliklerini koymadım mesaj kalabalığı olmasın" diye demişsiniz. Mesela forumdan bu detayları merak eden olur, google'den bu aracı incelemek için foruma denk gelen kişiler olabilir. Bu sebeple, yakıtı nedir, ne kadar yakıyor, kaç bg, torku nedir vs diye merak edenler olacaktır. Birde direksiyon olmamış demişsiniz, olmamış yerine, bu direksiyon hoşuma gitmedi diyebilirsiniz. Mesela sahibinden sitesindeki ilan açıklamalarında, "özelliklerini yazmadım bilen biliyor" yazıyorlar. Yahu belki ilk defa alacaktır kişi, sen yaz da gerisi onu bağlar öyle değil mi

    Resimler çoooook büyük açılıp, 15-20 saniye sonra kendine geliyor forum sonra küçülüyor resimler bende. Bilmem diğer arkadaşlarda öyle olmuş mudur?

    Araç hakkındaki fikrim: Bakıyorsun, hımm fena değil, derken fiyatı gördüğüm anda gerisine bakmaya gerek yok. Bana kalsa edeceği 40 bin.. Test için teşekkürler..



    Hocam bizimkisi amatör test. Daha cok kullanım davranisi ve aracın ic - dış görüntüsü. Elbette dediğiniz gibi olsa daha iyi olacaktır. Teknik veriler verilebilir evet ama sanırım donanımları paketlerini ve iceriklerini de yazarsak boğunu olur diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Skoda arka tasarım yapmayı beceremiyor.

    Bu aracında tıpkı Superb, Octavia gibi ön tasarımı muazzam ama arka tasarımda iş yok.
  • Araç iyi ama fiyat kötü...
  • Arkası fabia-octavia karışımı.. Önü polo-jetta çizgileri. Direksiyon feci. Fiyat yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rapid 1.2 TSI ambition 39.000 tl ve donanımı fena değil.üzerinede sis farı ve alaşım jant eklenince gayet alınası bi araç oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.