Şimdi Ara

SİLİNEBİLİR (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
0
Favori
18.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • konuyu hortlatmanız güzel olmus arkadaslar bu sefer sizin elinize saglık
  • Belirtmek istediğim bir şey var:

    Konu üzerinde, forumdan kaynaklanan bir hatadan dolayı 1 ayı aşkın bir süredir değişiklik yapamıyorum.

    Bunun sonucunda:

    - Kartların özellik kısımlarını geliştirme ve değiştirme (Radeon kısmına yeni kartlar ve Z hakkında daha düzgün bilgiler)
    - FEAR ve EP2'deki Radeon lehine görüntü farkları konusunda bilgilendirme yapma (düzenleme: FEAR'daki olay hikâyeymiş. Aşağıdaki gönderilere bakın.)
    - Belki bir iki yeni test ekleme (en azından, fillrate benchmark'ı AA açarak deneyecektim. Özellikle Z fillrate için.)

    gibi işlemler yatmış bulunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 29 Ağustos 2008; 20:33:34 >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 19 Haziran 2008; 5:17:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Belirtmek istediğim bir şey var:

    Konu üzerinde, forumdan kaynaklanan bir hatadan dolayı 1 ayı aşkın bir süredir değişiklik yapamıyorum.

    Bunun sonucunda:

    - Kartların özellik kısımlarını geliştirme ve değiştirme (Radeon kısmına yeni kartlar ve Z hakkında daha düzgün bilgiler)
    - FEAR ve EP2'deki Radeon lehine görüntü farkları konusunda bilgilendirme yapma
    - Belki bir iki yeni test ekleme (en azından, fillrate benchmark'ı AA açarak deneyecektim. Özellikle Z fillrate için.)

    gibi işlemler yatmış bulunuyor.


    Konuya ek olarak ayrı bir başlık altında bilgileri paylaşabilirsin
  • Evet, paylaşabilirim. FEAR'daki durum tam bir komedi, kesinlikle dile getirilmeli.

    Konuyu hâlâ değiştiremiyorum. 4870'i test edersem eğer, sanırım yeni konu açacağım. Orada, FEAR'ın durumunu özellikle paylaşırım.


    Bu arada, CoD4 için önemli getirisi olduğu söylenen 8.6 WHQL'yi denedim.

    Önce, şuradaki açıklamaları kesinlikle okuyun:http://forum.donanimhaber.com/m_24098324/tm.htm#24367679


    Sonra:

     SİLİNEBİLİR

     SİLİNEBİLİR

     SİLİNEBİLİR



    Gördüğünüz gibi, 3870'in 8.49 varken 9600 GT'den yediği fark arttıkça, 8.6'nın getirisi de artmış.


    Ek(21 Ağustos 2008): Üstteki duruma karşılık, GeForce'de de 177.83 ile CoD4'te önemli getiri sağlanmış durumda. GTX 260 ya da 4870 1 GB aldığım zaman, 8800 GTS G92 ve 3870 ile karşılaştıracağım, o zaman görülür CoD4'teki durum (9600 GT ile 8800 GTS G80 320'yi sattım) . Ayrıca, bu seferki test, P5Q (P45) anakart ve Q9550 işlemci ile olacak. GTX 260 - 4870 gibi daha güçlü kartları hesaba katarak, sistemi güçlendirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 21 Ağustos 2008; 0:15:42 >




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 1 Temmuz 2008; 16:31:22 >
  • Sırf bunun için konuyu yukarı çıkartmak istemezdim, ama belirtmem gerekiyor:

    FEAR'daki durum, Catalyst AI'den kaynaklanıyormuş.

    Catalsyt AI "satandart" veya "gelişmiş" düzeyde açıkken, görüntü öyle.

    Catalyst AI'yi kapattığımızda ise, görüntünün GeForce'dekinden farkı kalmıyor.


    Şimdi, ilginç birkaç şey var: Catalyst AI, kare/sn'yi arttırmak amacında olan bir özellik. Bunun karşılığında, nadiren küçük görüntü kayıpları olabilir (FEAR'ı çok etkiliyormuş, fakat).

    Burada ben durumu Radeon lehine gibi görsem de, "Soft" özellikli gölgeler daha kötü görünüyordu Radeon'da (AI açıkken). Ama, belli yerlerdeki renkler daha koyuydu, daha bir hoşuma gitmişti benim.

    Ancak, demek ki normâli Catalyst AI kapalı hâlindeykenki, yani GeForce'deki durummuş.

    Ve ne sıkıcı ki, AI açıkken kare/sn artıyor biraz.


    Bu durumda, AI kapalıyken testleri tekrarlayıp sahneler için olanları da koyarım.



    ---------------

    Ek:

    Catalyst A.I'yi, 3DMark'ın Pixel Shader testinde denedim:

    3Dmark üzerinden 4 AA + 16 AF ile:

     SİLİNEBİLİR



    AA - AF kapalı iken:

     SİLİNEBİLİR



    Gördüğünüz gibi, AA - AF devreye girince A.I. işe yarıyor. AA - AF kapalıyken bir şey değiştirmiyor.

    Esas getiri aF için oluyor. Tek başına AF açıkken benzer düzeyde getiri var, hatırladığım kadarıyla.

    Tek başına AA'daki getiriden emin değilim. Catalyst, sürücü ayarlarını uygulatmada sorunlu (8.3'le ilk denemelerimden beri var bu sorun) ve kafasına göre değiştirebiliyor ayarları.
    Sanırım, tek başına AA açıldığında da getiri oluyor. Ama, tek başına AF'lideki kadar değil. Esas AF için getiri oluyor, belki de bu test doku ağırlıklı olduğundan.



    Bu testi, GeForce'deki AF - Trilinear optimizelerini anlamak açısından yaptım.

    GeForce'de de, AA - AF açınca bu optimizeler işe yarıyor. AA - AF kapalıyken, bu optimizeleri açmak - kapamak, bir işe yaramıyor, "Pixel shader" testinde.

    Yalnız, farklı olarak, GeForce'de sadece AA açıldığında bu optimizeler gene işe yaramayabilir. Sadece AF'ya bakıyor olabilirler, isimleri de öyle diyor zaten.

    Hatırlayacağınız gibi, "Pixel shader" testinde GeForce'de sadece trilinear optimizesini açmıştık, AF'yi sürücü üzerinden "uygulama denetlemeli" yaptığımız için. Esas getiriyi "trilinear optimizesi" sağlıyordu, "Pixel Shader" testinde. AF optimizesi ise küçük fark yaratıyor, bu testte.
    Oyunlarda böyle değil ama, gözlemlediğim kadarıyla. İkisi eşit gibi, AF optimizesi daha çok öne de çıkabilir hatta, yeri geldiğinde.


    Bu arada, Ati Tray Tools üzerinde Radeon için ayrıca AF - Trilinear optimize seçeneği koyulmuş; fakat bir şey değiştirmediler, en azından "pixel shader" testinde.



    Bunlardan bahsediyorum, zira A.I ve AF-Trilinear optimizelerinin durumlarını çözmeye, belki 4870'i test edersem, o zamanki testlerde daha bilgili olmayı istiyorum.

    Mevcut testlerde, sürücüden AF açtığım zaman trilinear optimizesini kapayıp AF optimizesini açtım. Oyundan/uygulamadan AF açtığımdaysa trilinear optimizesini açıp AF optimizesini kapadım. Sebebinden bahsetmiştim.

    Şimdi Catalyst A.I'nin bol dokulu "Pixel Shader"deki bu davranışını gördükten sonra, düşünmüyor değilim: GeForce'deki iki optimizeyi de sürekli, aynı anda açık mı tutsam diye?
    "İnsaflı" davranıp sadece birini açıyordum; fakat değişken olabilen etkileri canımı sıkıyor. Dediğim gibi, AF ve Trilinear optimizelerinin etkileri değişebilir. 3DMark "Pixel Shader"de Trilinear optimizesi açmayıp AF optimizesi açsaydım, GeForce biraz daha yavaş olacaktı. Halbukî, gözlemlenebilir bir kalite farkı yok, aynı yerden görüntü alıp bmp iken dikkatlice baktım.

    Bu durumda, optimizeleri eksik tutmak, "enayilik" olabilir. Tıpkı A.I.'yi kapamak da "enayilik" olacağı gibi (F.E.A.R.'ı saymazsak).

    Bakalım, 4870'e kadar şu işi oturtalım.

    Olmazsa, ikisini birden açık tutar, testlerde arada bir kapalı hâllerinin sonuçlarını da paylaşarak, kullanıcıları ve bu GeForce optimizilerine kafayı takmış ATI fanatiklerini "aydınlık", "bilinçlı" tutarım.


    Oblivion'da örneğin, AF'nin bayağı etkili olduğu bir sahnede(Af'nin az şey değiştirdiği sahnede çok daha düşük etki olacaktır. Vereceğim, bir uç örnek), 4x AA - 16x AF açık durumda, GeForce'de iki optimize de kapalıyken kare/sn 72 civarı, sadece AF optimizesi açıkken 77, hem AF hem trilinear optimizesi açıkkense 83 kare gibi değerler alınabiliyor(diğer sürücü ayarları "varsayılan" durumda). Bu durumda, insanın kafası karışıyor.

    En iyisi, AF'nin çok şey değiştirdiği bu tür sahnelerde ve AF'nin az şey değiştirdiği sahnelerde optimizelerin etkisinden özel olarak bahsederim, testler içinde.


    Ha tabii, o zamana kadar bu optimizelerin görüntü kalitesinde Radeon'a göre olumsuz bir etkisini tespit edersem, o zaman eskisi gibi birinden birini açma yöntemine dönebiliriz.

    Karışık işler :) Ağır ağır okuyun, ne demek istediğimi tam anlayın (uzun olmasına rağmen aynı şeyi söyleyip duruyorum). Önemli bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 1 Temmuz 2008; 17:00:09 >




  • Öncelikle birkaç söz:

    Titan Quest sonuçlarında, GeForce için 8xQ AA açmam doğru olacaktı. Bu konuda üzgünüm, bir daha test edersem dikkat edeceğim.

    CoD4'te GeForce ile de yeni sürücülerde artış meydana geldiğini söylemiştim.
    Crysis'te de Radeon'la küçük artışlar var. Muhtemelen GeForce'de de olabilir.

    Yani güncellenmesi gereken testler, bunlar. Mayıs ortasından kalma, doğal olarak eskidiler.
    Ama örneğin UT3'te 3870 üzerinde 8.7 WHQL ile de bir değişim görememiştim, 8.49'a göre. GeForce ile de güncel sürücülerde UT3 için değişim yok gibi. En azından test ettiğim kısımlarda böyle gibi.



    Bugün GTX 260 satın aldım, KDV dahil 445 TL fiyatla (düşen Türkiye fiyatı nedeniyle kaçırmadım 260'ı).

    GTX 260 - 8800 GTS G92 - HD 3870 karşılaştırması yapmaya çalışacağım; ancak önce güç kaynağı konusunu netleştirmek istiyorum. Yeni bileşenlerle artık zorlanıyordur, Corsair TX750'ye geçmeye bakacağım.


     SİLİNEBİLİR SİLİNEBİLİR
    260'ın fanı tozlu değil, flaş yüzünden öyleymiş gibi gözüküyor. Diğer ikisinin fanında gerçekten toz var ama:)


    Q9550 3.6 GHz, P45 PCI-E 2.0 anakart ile 8800 GTS G92'nin UT3'te önemli denebilecek düzeyde bellek band genişliği sıkıntısı yaşadığı yerde (Pyramid - En düşük kare/sn) bir test yaptım, 1280x1024 ve 1680x1050 çözünürlükleriyle. AA 4x olarak sürücüden açık. AF'yi sürücüden açmadım bu sefer, çünkü oyundan zaten açılıyordu. Kartlar düz, yani nVidia tarafından belirli hızlarında:


    512 MB bellek, dolmaktan çok uzak.

    Test sonuçlarını, üst üste 4 kez denemeyle aldım, yani teyit ettim.

    PhysX desteğini devre dışı bıraktım, çünkü etkinken PhysX ModPAck harici haritaları açamıyorum. GTX 260 takınca da değişmedi bu.
    Ama bunu belirtmeme gerek de yoktu zaten. İşlemci etkeni olmadıkça önemsizdir:

     SİLİNEBİLİR



    1280x1024'te %51, 1680x1050'de, %58,3 fark mevcut Çözünürlük artınca fark artmış.

    AA'yı 4x'ten yukarı seçince fark muhtemelen daha da artacaktır. En önemli etken olan bellek band genişliği sıkıntısı yanında, çöüzünürlük ve AA arttıkça devreye girebilecek ROP (Color, Z/Stencil) sıkıntısı da var GTS G92'de.

    Tabii, bilerek farkın biraz büyük olmasını beklediğim UT3'ün bu testinden görüntü koydum. Farkın daha az olacağı oyunları-durumları biliyorsunuz. Tabii, üsttekinden daha fazla fark beklenecek durumlar da var.

    Güç kaynağının başarıma etkisi olup olmadığına emin olduktan sonra, test yapmaya başlayacağım. Etkisi var, sonucu çıkarırsam TX750'yi bekleyeceğim.

    Bu sefer, Mass Effect, TimeShift ve belki Grid de olacak. Gene XP'de ama:) 1280x1024 ve 1680x1050 olarak, iki şekilde yapacağım tüm testleri.

    Mass Effect'te de GTX 260'ın GTS G92'yi ezip geçmesini bekliyorum, zira GTS G92 o oyunda band genişliği sıkıntısı yaşıyor.

    BioShock'ta da öyle.

    U3 motorlu oyunlarda GTX 260 bayağı önde olacaktır, sanıyorum, G92'lerin grafik işlemcilerine göre zayıf kalan bellek band genişliklerinin U3 oyunlarında sorun yaratması nedeniyle. TimeShift de U3 motorlu, evet.


    Bu arada, üstteki testimi GTS G92'yi çıkarıp (tabii arada çok sağlam sürücü temizliği yaparak) GTX 260 takarak yaptım. Temiz Win falan yok.

    Ama bir şeyi etkileyeceğini hiç sanmam, en azından GeForce - GeForce için. Tecrübelerim öyle söylüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 29 Ağustos 2008; 21:10:57 >




  • öncelikle hayırlı olsun yeni kartın.şu an kullandığın power nedir ?
  • Teşekkürler hocam. Size de yakışır bir 4870 veya 260.

    Güç kaynağı, test kısmında bahsettiğim SilverStone ST56F (560W["Peak" ise 570W imiş, miş]).

    Çok az ek voltaj vererek de olsa hız aşırttığım Q9550 (Q6600 falan değil neyse. Yandık o zaman. Q9550, güç tüketiminde çok daha iyi) ve GTX 260 birleşince, canım sıkılıyor (Q9550'yi 1.22 civarı volt ve 3493 MHz'de kullanıyorum normâlde. Başka hiçbir bileşene ek voltaj vermiyorum).

    Yine de başarım düşüşü gibi bir şey yoktur muhtemelen. 260'ı hız aşırtıyorum, olması gerektiği gibi artıyor kare/sn. Oyun sırasında saçma şeyler de meydana gelmiyor (şimdilik denediğim kadarıyla, denediğim oyunda, tabii).

    Tabii, güç sorununun başarıma etkisi farklı şekilde de olabilir. Hız aşırtınca kare/sn'nin olması gerektiği gibi artması, hiç önemli olmayabilir.

    En iyisi, 12V'ye yüklenen ikinci en önemli bileşen olan merkezî işlemcinin hızını falan düşürüp kare/sn'yi tekrar denetlemek. Böyle anlaşılacaktır sanıyorum, durum. Veya ekran kartının saat hızlarını düşürerek, sergilenen davranış incelenebilir.


    Neyse, her durumda Corsair TX750'ye geçerim ben bir şekilde, ama geçene kadarki durumda sağlıklı test yapabileceğime inanırsam, test kasmaya hemen başlarım.


    Bir tane sabit disk var, sadece tek ve 12cm fan kullanıyorum (iki tane var, birini çalıştırıyorum), optik sürücülerle pek işim olmuyor(oyundayken kullanmam bile), sadece 2 adet bellek modülü var, neon zart zurt yok, sadece 2 USB'yi(port değil, giriş) kullanıyorum vs. vs.
    Bu nedenle biraz rahatım. Yüklü sistem olsa güç kaynağını halletmeden GTX 260'la uğraşmazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 29 Ağustos 2008; 22:28:20 >




  • imzamdaki sistemimde bulunan eski güç kaynağım everest 450 w denen bir ucube ile şu an kullandığım Thermaltake 470 w arasında hiç bir performans farkının olmayışını söyleyebilirim.
    Everestin gerçek wattı bile değildi.eminim.
    3D Mark 06 , Vantage testlerinde fark olmadı.
    Kilitlenme sorunu vardı birde oyunlarda.Günde 1 kez minumum yapardı.
    Artık Haftada maximum 1 kere yapıyor
    Çözemedim ,psu ile alakası tesadüfmü bu anlamadım gitti..
  • O sistemi Everest güç kaynağı kaldırdıysa, biz rahat olalım

    Şaka bir yana, güç yetersizliğinin sadece reset, kapanma türü şeylerle değil, kare/sn düşüşüyle de görülebileceği söylendiğinden, bu konuda hafif paranoyaklaştım.

    Bir de yüksek sıcaklık(işlemci, ekran kartı sıcaklığının artması vs.), bileşenlerin fazla voltaj istemeye başlaması gibi etkileri de olabiliyor, yetersiz güç kaynağının.

    Ki 14 aydır kullanıyorum SilverStone'yi, her ne kadar pek yüklenmesem de. Bu da biraz düşündürüyor, güç kaybı yaşamış olabileceği için.


    Ama benim durumda da başarım düşüşü falan yoktur. Öyle inanıyorum:)


    Paranoyaklık bir şeye yaramıyor.


    Son düzeyde yük altındayken cızırtı geliyor 260'tan. Bu bildiğimiz normâl cızırtı mı, yoksa bir sorun mu emin değilim. Bozulursa göndeririz, bozulmazsa yeni güç kaynağı varken ses gelip gelmeyeceğine bakacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 29 Ağustos 2008; 22:33:36 >




  • Bu cızırtıda yeni moda oldu, 4870 'te de çıkıyormuş, başlık var hatta, iki arkadaş muzdarip bu konudan. Sizin cızırtı, rahatsız edici mi?
  • Konu bir yana şu powerın nekadar güç çektiği hakkında bir programın olmayışı can sıkıntısı.Bileşenlerde en merak ettiğim konulardan biri bu.Bazı powerlarda ne kadar güç çektiği küçük bir ekran ile gösterilebiliyor ama bu powerın özelliği.

    Son dönemlerde sık sık bahsedilen şu cızırtı ne tür bir cızrıtı tam anlayamadım.Ses, ekran kartından direk mi geliyor,yoksa hoparlörlerden mi?Oyun , yük altında iken seste ağırlaşma mı var?
    Hazır tam konusu üzerindeyken ve sizi yakalamışken tuğer hocam , şöyle bir düşünce oluştu bende;
    ekran kartı sürücü güncellemeriyle ekran kartının çektiği güç artabiliyor mu? Bana sanki artabiliyor gibi geldi.

    O kötü everest PSU'nun verdiği doğru veya yalnış düşünce yaratmış olabilir bende.Eski power ile sadece orjinal cd sürücüsünü kullanabildim çünkü.Diğer sürücü upgradelerinde özellikle COD 4 ve Crysis'te seste cızırtı ve ağırlaşma (sanki bozuk plak çalar gibi ) çıkıyordu.Bunu ben PSU'ya bağlıyordum ve nitekim Thermaltake ile bu sorunu aşmış bulunuyorum.




  • O ses rahatsız etmiyor. Zaten kulaklıkla bir halt duyulmuyor, yük altında (zaten ses tam yük altındayken geliyor. Örneğin C&C3 açsam, karta çok az yüklenildiği için ses mes gelmiyor) da fan sesi arasında kaynıyor. Ki bunu kasa kapağı açık duruma göre söylüyorum. Kapağı kaparsam, ses bayağı az duyuluyor, üstelik kulaklık - müzik vs. yokken.

    Cızırtı demek de doğru değil. Örneğin AtiTool 3b gösterimde ses "fısss", "ssss" :) türü ve değişken biçimde çıkıyor (değişken olma nedeni AtiTool'un cisim haraketi. Artifact testinde cisim hareket etmiyor ve ses de bunun sonucunda değişmiyor). Ama oyuna girdiğimde sesin tonu değişiyor, daha farklı ve sesli çıkıyor. Oyunda da sesin yok olduğu ve geri geldiği oluyor, düzenli biçimde.

    nVidia kartlarının alışık olduğumuz sesi olmalı. Özellikle 8800 GT zamanı çok bahsedilirdi, 8800 GT çok sattığından. Ama ben GTS G92'de böyle bir ses duymamıştım. Sadece Crysis'in açılışındaki Crysis yazısı gibi yüksek kareli yerlerde, hafif bir "sss" olurdu. GTS G80, 9600 GT ve 3870'te de 260 GTX'teki gibi sesler hiç olmadı.
    260 GTX'in güçlü olmasına, güç tüketimine verelim bunu(üst seviye kartlarda bu tür vakaların olduğundan bahsedilirdi, daha önceden de). HD 4870'lerden de ses vakaları duyuyoruz, gerçi GTX 260, 4870'inkinden biraz daha az güç tüketiyor, o ayrı.


    Corsair TX750 (tek 12V üzerinden 60A) güç kaynağına geçtim bugün ve o ses aynen devam ediyor. SilverStone ST56F ile ilgisi yok yani.


    Bu arada, saat hızını 310/6xx(paralel işlemci)/1080 gibi bir şey yapınca o ses çok azalıyor. Hız aşırtmada ise artabiliyor.



    Güç kaynağı için biraz acele ettim, zira, SilverStone ST56F varken, Crysis'te GTX 260'ı yüksekçe saat hızlarında(702/1458/2430 türü bir şey. İşlemci de[Q9550] 3493 MHz - 1.22v) kullanırken, bir süre oynadıktan sonra ekranın tamamının aniden açık mavi olması vakasıyla karşılaştım. "Reset" ettim, düzelmedi. "Reset"ten sonra bios ekranında "bip" sesi gelirken de düzelmemişti. Tırsıp bu sefer kapatıp açtım sistemi ve düzeldi (yalnız, o kapatıp açmadan sonra sistem tuhaf tepkiler verdi, monitör ışığı birkaç kez yanıp söndü, ondan sonra adam oldu).
    Belki tam oturtamadığım monitör bağlantısıyla ilgiliydi(hiç sanmıyorum) veya başka bir sorun vardı. Ama sisteme "reset" atınca düzelmemesi ve kapatıp açınca düzelmesi, üstelik o kapatıp açmadan sonra absürt tepkiler verip öyle açılması hayli şüphelendirdi. Bilmem artık, güç kaynağı böyle bir soruna yol açabilir mi. Sanki kart yeterli gücü alamadı ve kendini korumak için görüntü vermeyi kesti, yeniden görüntü verebilmek içinse gücün kesilip gelmesini(sistemin kapatılıp açılmasını) bekledi gibi geliyor insana.

    Kartın kararlılığını etkileyecek kadar yüksek saat hızı denediğimi sanmıyorum. Hani "shader" hatası mı, diyor insan; ancak sanmıyorum. Zaten %100 fan devriyle deniyorum, o durumda sıcaklığın o saat hızları için sorun çıkaracağını hiç sanmam. Ki daha fazla saat hızlarına AtiTool eziyet testinde dayanıyor, iyi bir süre boyunca.


    Crysis'i bir daha denemedim o olaydan sonra. Bir daha olur muydu bilmiyorum.

    Umarım karttan gelen seslerle bir bağlantısı yoktur.


    TX750'ye geçtiğime göre içim rahat, bu durumda test için hazırlığa başlayabilirim(gören de mucize test yapacak sanar. Daha dx10'la bile uğraşmıyoruz). Temiz bir XP atalım bakalım, şöyle birkaç gün içinde (bir halt değiştirmeyeceğine inanıyorum, ama yine de temiz olsun).


    Ek: Açık mavi sorunu, farklı renkle(mekâna göre değişir), yeni güç kaynağı varken de başıma geldi, uzun bir oynayıştan sonra.

    Kartın paralel işlemcileri o hızda kararlı olmayabilir. Görüntü vermeyi kesiyor gibi, bunun sonucunda.

    Ama önce görüntüde küçük bozulmalar beklerdim ben.

    Bakalım, 576/1242/1998'de deneyelim bir de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 9 Eylül 2008; 2:31:48 >




  • guncelmıs ıyı test tebrik ederim
  • Dün akşam MSI NX 8800GTS OC G92 satın aldım. Bu incelemeyi okuduktan sonra iyi ki almışım diyorum :)
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.