Şimdi Ara

Sıfır araç alıp,araçlarında sıkıntı yaşayanlar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
1
Favori
1.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Donanım, yazılım, motor v.s sıkıntı yaşayanlar marka model olarak belirtebilirse;kronik sorunlardan haberdar olabiliriz.Sıfır araç alacak arkadaşlar içinde göz önünde bulundurulabilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kimse yoğurdum ekşi dememiş. Şaşırdım mı hayır?! Bizim millet arabasına tüketim malı ve ihtiyaç değil, yatırım aracı olarak muamele ettikçe distribütör ve bayiiler daha çok ayıplı malı yedirir. Gelirine göre en çok vergiyi ödeyip alan Avrupa ülkesi biziz ama tecavüzcüsüne bu kadar aşık da biziz. VW emisyon skandalı çıktı millet adamlardan daha çok savundu vw yi. Civiclerde kaporta defektleri çıktı hobdacılar aile sırrı gibi aman kimse duymasın derdinde. Bunlar hep cebimizde olmayan paralarla kredilerle fahiş fiyattan araç alıp, bütün gelirimizi, yatırımımızı araca bağlamaktan oluyor. Şu meşhur padişahın köprüden geçişleri çift yönde paralı yapıp ses çıkmayınca giriş, çıkış ve ortaya bir de dayakçı koyduğu mesele döndü bizim işimiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sıfır aldığım mazda3 ümle ilk başlarda çok sıkıntılar yaşadım yalnız tamamen benim şanssızlığım olarak görüyorum zira benden başka hiçkimse yaşadığım sıkıntıları yaşamadı.



    1) araç henüz 2 haftalıkken köye gitmiştim, orada benzin deposuna giden kabloları fareler kemirmiş, araç çalışmamıştı.

    2) ön camın üst fitili yerinden çıkmış yüksek hızda ses yapıyordu

    3) rot ayarı aşırı bozuktu araç yolda dans ediyordu bunun için servise 3 defa gittim 3.sünde ayar çekebildiler

    4) eşim iç aydınlatma lambasını açık unutmuş ertesi gün sabah araç çalışmayınca, hatta kapılar bile açılmayınca bozuldu sanıp çekici çağırdık, servise götürdük. Orada anladık akünün bittiğini

    5) dokunmatik ekranın kumandası çalışmamaya başlamıştı, servise götürdük kumandanın olduğu bölümü bir söktüler içine kola dökülmüş, heryer yapış yapış olmuş o yüzden çalışmıyormuş (eşim orta konsola kola dökmüş sonra görünen yerleri bir güzel silmiş ama tabi iç kısımları silemeyince olan olmuş. bana da kola döktüm demeye korkmuş)

    6) daha 3 haftalıkken amortisörlerden ses gelmeye başladı, meğerse patlamış, değiştirildi. Belki de ilk aldığımda patlaktı kullandıkça ortaya çıktı bilemiyorum



    Bunların hepsi araç daha 4 aylık bile olmamışken başıma geldi. Şimdi 3.yıla giriyorum o günden beridir de hiç sıkıntı yaşamadım. Bu arada şaşırtıcı ama saydığım bütün işlemleri sağolsun servis tek kuruş para almadan yaptı. Tabi 6 ayda bir bakım yaparken öpüyor orası ayrı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimeltem

    Ben sıfır aldığım mazda3 ümle ilk başlarda çok sıkıntılar yaşadım yalnız tamamen benim şanssızlığım olarak görüyorum zira benden başka hiçkimse yaşadığım sıkıntıları yaşamadı.



    1) araç henüz 2 haftalıkken köye gitmiştim, orada benzin deposuna giden kabloları fareler kemirmiş, araç çalışmamıştı.

    2) ön camın üst fitili yerinden çıkmış yüksek hızda ses yapıyordu

    3) rot ayarı aşırı bozuktu araç yolda dans ediyordu bunun için servise 3 defa gittim 3.sünde ayar çekebildiler

    4) eşim iç aydınlatma lambasını açık unutmuş ertesi gün sabah araç çalışmayınca, hatta kapılar bile açılmayınca bozuldu sanıp çekici çağırdık, servise götürdük. Orada anladık akünün bittiğini

    5) dokunmatik ekranın kumandası çalışmamaya başlamıştı, servise götürdük kumandanın olduğu bölümü bir söktüler içine kola dökülmüş, heryer yapış yapış olmuş o yüzden çalışmıyormuş (eşim orta konsola kola dökmüş sonra görünen yerleri bir güzel silmiş ama tabi iç kısımları silemeyince olan olmuş. bana da kola döktüm demeye korkmuş)

    6) daha 3 haftalıkken amortisörlerden ses gelmeye başladı, meğerse patlamış, değiştirildi. Belki de ilk aldığımda patlaktı kullandıkça ortaya çıktı bilemiyorum



    Bunların hepsi araç daha 4 aylık bile olmamışken başıma geldi. Şimdi 3.yıla giriyorum o günden beridir de hiç sıkıntı yaşamadım. Bu arada şaşırtıcı ama saydığım bütün işlemleri sağolsun servis tek kuruş para almadan yaptı. Tabi 6 ayda bir bakım yaparken öpüyor orası ayrı

    5numara iyiymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimeltem

    Ben sıfır aldığım mazda3 ümle ilk başlarda çok sıkıntılar yaşadım yalnız tamamen benim şanssızlığım olarak görüyorum zira benden başka hiçkimse yaşadığım sıkıntıları yaşamadı.



    1) araç henüz 2 haftalıkken köye gitmiştim, orada benzin deposuna giden kabloları fareler kemirmiş, araç çalışmamıştı.

    2) ön camın üst fitili yerinden çıkmış yüksek hızda ses yapıyordu

    3) rot ayarı aşırı bozuktu araç yolda dans ediyordu bunun için servise 3 defa gittim 3.sünde ayar çekebildiler

    4) eşim iç aydınlatma lambasını açık unutmuş ertesi gün sabah araç çalışmayınca, hatta kapılar bile açılmayınca bozuldu sanıp çekici çağırdık, servise götürdük. Orada anladık akünün bittiğini

    5) dokunmatik ekranın kumandası çalışmamaya başlamıştı, servise götürdük kumandanın olduğu bölümü bir söktüler içine kola dökülmüş, heryer yapış yapış olmuş o yüzden çalışmıyormuş (eşim orta konsola kola dökmüş sonra görünen yerleri bir güzel silmiş ama tabi iç kısımları silemeyince olan olmuş. bana da kola döktüm demeye korkmuş)

    6) daha 3 haftalıkken amortisörlerden ses gelmeye başladı, meğerse patlamış, değiştirildi. Belki de ilk aldığımda patlaktı kullandıkça ortaya çıktı bilemiyorum



    Bunların hepsi araç daha 4 aylık bile olmamışken başıma geldi. Şimdi 3.yıla giriyorum o günden beridir de hiç sıkıntı yaşamadım. Bu arada şaşırtıcı ama saydığım bütün işlemleri sağolsun servis tek kuruş para almadan yaptı. Tabi 6 ayda bir bakım yaparken öpüyor orası ayrı

    Akü bitik olunca kapılar açılmıyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banaparaver123


    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimeltem

    Ben sıfır aldığım mazda3 ümle ilk başlarda çok sıkıntılar yaşadım yalnız tamamen benim şanssızlığım olarak görüyorum zira benden başka hiçkimse yaşadığım sıkıntıları yaşamadı.



    1) araç henüz 2 haftalıkken köye gitmiştim, orada benzin deposuna giden kabloları fareler kemirmiş, araç çalışmamıştı.

    2) ön camın üst fitili yerinden çıkmış yüksek hızda ses yapıyordu

    3) rot ayarı aşırı bozuktu araç yolda dans ediyordu bunun için servise 3 defa gittim 3.sünde ayar çekebildiler

    4) eşim iç aydınlatma lambasını açık unutmuş ertesi gün sabah araç çalışmayınca, hatta kapılar bile açılmayınca bozuldu sanıp çekici çağırdık, servise götürdük. Orada anladık akünün bittiğini

    5) dokunmatik ekranın kumandası çalışmamaya başlamıştı, servise götürdük kumandanın olduğu bölümü bir söktüler içine kola dökülmüş, heryer yapış yapış olmuş o yüzden çalışmıyormuş (eşim orta konsola kola dökmüş sonra görünen yerleri bir güzel silmiş ama tabi iç kısımları silemeyince olan olmuş. bana da kola döktüm demeye korkmuş)

    6) daha 3 haftalıkken amortisörlerden ses gelmeye başladı, meğerse patlamış, değiştirildi. Belki de ilk aldığımda patlaktı kullandıkça ortaya çıktı bilemiyorum



    Bunların hepsi araç daha 4 aylık bile olmamışken başıma geldi. Şimdi 3.yıla giriyorum o günden beridir de hiç sıkıntı yaşamadım. Bu arada şaşırtıcı ama saydığım bütün işlemleri sağolsun servis tek kuruş para almadan yaptı. Tabi 6 ayda bir bakım yaparken öpüyor orası ayrı

    Akü bitik olunca kapılar açılmıyor mu?

    Kilit motoruna elektrik nasıl gelecek? Onu geçtim uzaktan kumanda alıcısı nasıl çalışacak?

    Anahtarı sokup açmaya çalışsa açılırdı tabi. Mekanik sistem çalışıyordur muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64


    quote:

    Orijinalden alıntı: banaparaver123


    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimeltem

    Ben sıfır aldığım mazda3 ümle ilk başlarda çok sıkıntılar yaşadım yalnız tamamen benim şanssızlığım olarak görüyorum zira benden başka hiçkimse yaşadığım sıkıntıları yaşamadı.



    1) araç henüz 2 haftalıkken köye gitmiştim, orada benzin deposuna giden kabloları fareler kemirmiş, araç çalışmamıştı.

    2) ön camın üst fitili yerinden çıkmış yüksek hızda ses yapıyordu

    3) rot ayarı aşırı bozuktu araç yolda dans ediyordu bunun için servise 3 defa gittim 3.sünde ayar çekebildiler

    4) eşim iç aydınlatma lambasını açık unutmuş ertesi gün sabah araç çalışmayınca, hatta kapılar bile açılmayınca bozuldu sanıp çekici çağırdık, servise götürdük. Orada anladık akünün bittiğini

    5) dokunmatik ekranın kumandası çalışmamaya başlamıştı, servise götürdük kumandanın olduğu bölümü bir söktüler içine kola dökülmüş, heryer yapış yapış olmuş o yüzden çalışmıyormuş (eşim orta konsola kola dökmüş sonra görünen yerleri bir güzel silmiş ama tabi iç kısımları silemeyince olan olmuş. bana da kola döktüm demeye korkmuş)

    6) daha 3 haftalıkken amortisörlerden ses gelmeye başladı, meğerse patlamış, değiştirildi. Belki de ilk aldığımda patlaktı kullandıkça ortaya çıktı bilemiyorum



    Bunların hepsi araç daha 4 aylık bile olmamışken başıma geldi. Şimdi 3.yıla giriyorum o günden beridir de hiç sıkıntı yaşamadım. Bu arada şaşırtıcı ama saydığım bütün işlemleri sağolsun servis tek kuruş para almadan yaptı. Tabi 6 ayda bir bakım yaparken öpüyor orası ayrı

    Akü bitik olunca kapılar açılmıyor mu?

    Kilit motoruna elektrik nasıl gelecek? Onu geçtim uzaktan kumanda alıcısı nasıl çalışacak?

    Anahtarı sokup açmaya çalışsa açılırdı tabi. Mekanik sistem çalışıyordur muhtemelen.

    Anladım,teşekkürler.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banaparaver123


    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimeltem

    Ben sıfır aldığım mazda3 ümle ilk başlarda çok sıkıntılar yaşadım yalnız tamamen benim şanssızlığım olarak görüyorum zira benden başka hiçkimse yaşadığım sıkıntıları yaşamadı.



    1) araç henüz 2 haftalıkken köye gitmiştim, orada benzin deposuna giden kabloları fareler kemirmiş, araç çalışmamıştı.

    2) ön camın üst fitili yerinden çıkmış yüksek hızda ses yapıyordu

    3) rot ayarı aşırı bozuktu araç yolda dans ediyordu bunun için servise 3 defa gittim 3.sünde ayar çekebildiler

    4) eşim iç aydınlatma lambasını açık unutmuş ertesi gün sabah araç çalışmayınca, hatta kapılar bile açılmayınca bozuldu sanıp çekici çağırdık, servise götürdük. Orada anladık akünün bittiğini

    5) dokunmatik ekranın kumandası çalışmamaya başlamıştı, servise götürdük kumandanın olduğu bölümü bir söktüler içine kola dökülmüş, heryer yapış yapış olmuş o yüzden çalışmıyormuş (eşim orta konsola kola dökmüş sonra görünen yerleri bir güzel silmiş ama tabi iç kısımları silemeyince olan olmuş. bana da kola döktüm demeye korkmuş)

    6) daha 3 haftalıkken amortisörlerden ses gelmeye başladı, meğerse patlamış, değiştirildi. Belki de ilk aldığımda patlaktı kullandıkça ortaya çıktı bilemiyorum



    Bunların hepsi araç daha 4 aylık bile olmamışken başıma geldi. Şimdi 3.yıla giriyorum o günden beridir de hiç sıkıntı yaşamadım. Bu arada şaşırtıcı ama saydığım bütün işlemleri sağolsun servis tek kuruş para almadan yaptı. Tabi 6 ayda bir bakım yaparken öpüyor orası ayrı

    Akü bitik olunca kapılar açılmıyor mu?

    Yok hocam akü tamamen bitmiş kapıları da açamadık. Yedek anahtarı denedik o da açmadı. Daha sonra manuel anahtarla kapıyı açıp kontağı çalıştırdık araba da çalışmayınca bozuldu sandık. Akü bitmesi de aklımıza gelmiyor araç sıfır diye. Meğer tepe lambası açık kalmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    Manuel anahtarla açtık zaten kapıyı hocam daha sonra start stopa bastık araç çalışmadı. Çekiciyle servise getirdik aracı. Sıfır olunca da akü bitmez kesin araba bozuldu dedik ama meğer tepe lambası günlerde açık kalmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimeltem

    Manuel anahtarla açtık zaten kapıyı hocam daha sonra start stopa bastık araç çalışmadı. Çekiciyle servise getirdik aracı. Sıfır olunca da akü bitmez kesin araba bozuldu dedik ama meğer tepe lambası günlerde açık kalmış

    Fare kemirmesiyle, ekrandaki kolayı bedavaya yaptılar ise gerçekten helal olsun. Başka servis olsa binlerce lira öperdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimeltem

    Manuel anahtarla açtık zaten kapıyı hocam daha sonra start stopa bastık araç çalışmadı. Çekiciyle servise getirdik aracı. Sıfır olunca da akü bitmez kesin araba bozuldu dedik ama meğer tepe lambası günlerde açık kalmış

    Fare kemirmesiyle, ekrandaki kolayı bedavaya yaptılar ise gerçekten helal olsun. Başka servis olsa binlerce lira öperdi.

    Yok hoxam hiçbirisinde ücret talep etmediler. Bir tek amartisörde kem küm ettiler onu da araç daha sıfır, bende ısrarla çukura felan düşmedim deyince ücretsiz değiştiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde boya kusurları en çok oluyor sıfır araçlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda servisleri sanılanın aksine garanti konusunda oldukça iyiler.
  • Sıfır araç şans işi henüz 7000km yeni geldi belki daha belli olmaz ama şuana kadar bir sorun yok 2016 model rapid kullanıcısıyım

    alırken boya ölçer ile ölmüştüm boyada sıkıntı var mı diye boyada temiz gerisi kısmet artık bakalım
  • 2012 fabia kullaniyorum. 2 sene önce 2. El olarak 65.000'de aldım şu an 90.000 km de. Yaklaşık 25.000 km kullanmisim.

    Öyle düşündüm durdum bir sorun yasadim mi diye ama hayır çok şükür yasamadim. Bi balans ayarı bozuktu aldığımda o kadar.

    Çok bağlandım kerataya nasıl satacağım bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumda bir kaç konuda görmüştüm kazalı vw tamir edilip satılmış sorunlu bmw dacia onlarca konu var malesef 0 aracda olsa sorun çıkabiliyor özellikle beyaz araçlara dikkatli olmak lazım malum boyansa bile belli olmuyor boya cihazı ile gitmek lazım aldıkdan hemen sonrada bi expere gidip baktırmak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amasseia

    2012 fabia kullaniyorum. 2 sene önce 2. El olarak 65.000'de aldım şu an 90.000 km de. Yaklaşık 25.000 km kullanmisim.

    Öyle düşündüm durdum bir sorun yasadim mi diye ama hayır çok şükür yasamadim. Bi balans ayarı bozuktu aldığımda o kadar.

    Çok bağlandım kerataya nasıl satacağım bilemiyorum.



    Allah daha iyisini almak icin sattirsin hocam.



    İhtyactan sattirmasin.



    Bende oyle diyodum nasil satarim ederim falan diye ama yeni araba alincak olunca valla hic bakmadan sattim gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pro-black kullanıcısına yanıt
    Amin hocam amin.

    Elbette ki satacagiz ama bilmiyorum ilk arabam oldugundan mıdır nedir manevi bir bağ oluştu aracim ile 😊 zor gelecek ama satacaz elbet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkars BOZKURT

    Kimse yoğurdum ekşi dememiş. Şaşırdım mı hayır?! Bizim millet arabasına tüketim malı ve ihtiyaç değil, yatırım aracı olarak muamele ettikçe distribütör ve bayiiler daha çok ayıplı malı yedirir. Gelirine göre en çok vergiyi ödeyip alan Avrupa ülkesi biziz ama tecavüzcüsüne bu kadar aşık da biziz. VW emisyon skandalı çıktı millet adamlardan daha çok savundu vw yi. Civiclerde kaporta defektleri çıktı hobdacılar aile sırrı gibi aman kimse duymasın derdinde. Bunlar hep cebimizde olmayan paralarla kredilerle fahiş fiyattan araç alıp, bütün gelirimizi, yatırımımızı araca bağlamaktan oluyor. Şu meşhur padişahın köprüden geçişleri çift yönde paralı yapıp ses çıkmayınca giriş, çıkış ve ortaya bir de dayakçı koyduğu mesele döndü bizim işimiz.

    Umarım herkes yaşadığı sıkıntıları dürüstçe söyler.
    Bundan sonra araç alan vatandaşlarımız için bence önemli.
    Zaten çok fazla para ödüyoruz bir de sıkıntı yaşamayalım.




  • https://www.sikayetvar.com/volkswagen-golf-7-tavan-paslaniyor





    Aracım paslanıyor ve volkswagen boyucaz diyerek başından savıyor daha ne olsun ki. Uğraşıp duruyoruz iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.