Şimdi Ara

Volvo V40, Opel Mokka, Vw Tiguan Testlerimiz (Videolu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
3.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumdaşlar öncelikle herkese merhaba,

    Bugün forumdan tanıdığım ve sevdiğim Emrah abim (Ex_silver) ile birkaç model test ettik.

    Önce Volvo V40 Cross Country T4 Powershift modelini test ettik. Aracı önce Emrah abi sonra da ben kullandım.

    Araç genel anlamda başarılı olmuş. Aracın yürüyen ağırlığı 1550 kg ve CrossCountry olduğu için aerodinamik yapısı biraz daha farklı fakat buna rağmen yol tutuşu olduça başarılı
    Diz mesafesi benim gibi 1,87 boyu olan birisi için arkada oturan 1.75 m olan Emrah abiye sıkıntı oluşturdu, yani diz mesafesi çok başarılı değil.
    Aracın bagajı çok geniş değil 330 litre civarında ama bu tür araçta en son buna bakardım açıkcası önceliğim güvenlik, konfor, kalite hissiyatı olurdu.
    Araç konfor ve güvenlik anlamında rakiplerinden bana göre daha önde diyebilirim. İçeriye oturduğunuzda yalıtımından tutun, koltukların kişiyi sarması test ettiğim premium araçların birçoğunda yok diyebilirim.
    Gelelim işin ekonomik boyutuna aracı bu şekilde kullandık ve ortalama tüketimimiz 12.8 litre idi. 180 hp bir araca göre bence ne düşük ne de çok yüksek neticede hep 2 ve 3. vites ağırlıklı üst devirlerde kullandık.

    Olumlu yönleri;

    Kalite hissi,
    Konfor,
    Güvenlik,
    Yol tutuş,
    Stabil ilerleme,
    Tasarım,

    Olumsuz yönleri;

    Powershift performansı biraz törpülüyor,
    Alışılmış ön konsol,
    D segmenti araçlara denk olan ağırlığı,
    Bagaj hacmi,
    Diz mesafesi.
    Kalkışlarda fazla patinaja düşme eğilimi

    Bunlarda test aracının fotografları,

     Volvo V40, Opel Mokka, Vw Tiguan Testlerimiz (Videolu)
     Volvo V40, Opel Mokka, Vw Tiguan Testlerimiz (Videolu)
     Volvo V40, Opel Mokka, Vw Tiguan Testlerimiz (Videolu)
     Volvo V40, Opel Mokka, Vw Tiguan Testlerimiz (Videolu)


    Burada ise Emrah abi ile ayrı ayrı test ettiğimiz V40'ın videoları. Lütfen HD izleyin





    İkinci olarak test ettiğimiz araç Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 Cosmo donanım idi. Ben daha önceden test etmiştim ve konusunu açmıştım. Genel olarak bahsetmem gerekirse araç yol tutuş anlamında çok iyi olmayan ama çokta kötü olmayan bir araç neticede Corsa platformunda bir araç. Genişlik ve ferahlık anlamında oldukça başarılı bir araç diyebilirim, ilk 2 vites hissedilmese de 3. ve sonraki viteslerde 2000 devir altında turbo lag hissedilir seviyelerde.
    Afl far çalışma olarak çok başarılı ve insanı kendisine hayran bıraktıran bir sistem.

    Burada açtığım konunun linki bulunmakta
    http://forum.donanimhaber.com/m_72887209/mpage_1/f_/key_mokka//tm.htm#72914987

    Araç hakkında test konum bulunmakta o yüzden çok fazla birşey yazmak istemiyorum ve daha fazla yorumu test eden Emrah abime bırakıyorum



    Bu da benim daha önceden yaptığım test




    Son olarakta Emrah abinin kendi aracı olan Vw Tiguan 1.4 Tsi 150 Hp 4Motion testimiz,
    Aracı Opel Mokka'dan sonra kullandık ve genel bir değerlendirme yaptık ama çok sağlıklı olmayacaktır neticede Tiguan, Golf platformu üstüne kurulmuş bir araç.
    Araç yol tutuş ve performans anlamında oldukça başarılı bir model araçta Turbo + Komprasör var ve alt devirlerde isteksizlik, lag gibi bir durum yok. Vites oranlarının kısa olması aracı çok güzel hızlandırıyor ama üst hzlarda ne yazık ki performansı oldukça törpülüyor.
    Araç ses sistemi olarak gayet tatminkar bir ses çıkışına sahip ve trafikte yerden daha yukarıda olup, keyifle müzik dinlemek bence son derece insanı stresten uzak tutacaktır.
    Bu araç ile ilgilide daha fazla yorum yapmak isterdim ama sahibine söz bıraksak daha doğru olacaktır. Kendisi yorumunu yazdığında yine buraya editler eklerim

    Bu da çektiğimiz kısa bir video




    *********************************************

    Emrah abinin (Ex_silver) yorumu


    Muharrem kardeşimle yaptığımız incelemeler üzerine birkaç parça yazı karalasam güzel olacak.

    Öncelikle v40 testine gittik.Araç genel olarak başarılı bir araç.

    -Malzeme kalitesi başarılı.Fakat kapılardaki kaplamalar sert plastik sadece üstüne hafif yumuşak bir kaplama kaplamışlar.Onun dışında malzeme kalitesinde bir eksiklik görmedim.İşçilikte de yine kapıların menteşe tarafında kalamaları iyi yapılmamış.Metal kısımla ayrı hareket ediyor ve ben bunu yakıştıramadım volvoya.Onun dışında sıkıntı yok.Konsol klasik volvo çizgisine sahip.Kaliteli ve volvo vari.Kimisini heyecanlandırmayabilir ama gayet kaliteli. A3 şuanda en iyi bu konuda.Yani öyle ders verir bir tarafı yol v40 ın.kaliteli o kadar.Bekleneni veriyor yani.Hatta dediğim gibi volvoya yakışmayan malzeme ve işçilik hataları bile var.

    -Aracın yalıtımı başarılı.Aslında 120 üstü hızlarda denemek daha güzel olurdu fakat genel olarak başarılı diyebiliriz.

    -Darbe emişler gayet iyiydi.Özellikle birkaç çukura sert girdim.Sıkıntı yoktu.

    -Yol tutuşu denerken video kapandıktan sonra birkaç yerde uyarı aldım Viraj içinde keskin direksiyon hareketlerinde güvenli şekilde araç kendini bırakıyor ve esp tam dozajda devreye giriyor.Araç kontrollü kaymayı başarıyor.Zaten en önemli unsurda bu bana göre araç yol tutuşlarında.HEr araç yoldan çıkar fakat önemli olan tekrar onu yola sokmaktır.BUradaki kabiliyeti bana göre son derece önemli.V40 ta bunu başarıyla geçti.Ani frenlemelerde güven hissi var ve araç kontrolü sizden almıyor.

    -Performansı bence 180 hp ve çift kavrama bir şanzımanın vermesi gereken performansı veremiyor.DSG hakiktatten çok iyi bunu bir kez daha anladım.Powershift dsg gibi akıcı ve performanslı değil kesinlikle.Aracın tam gücü bir türlü açığa çıkmıyor gibi.Bİrda patinaja düşme eğilimi var aracın.Asr kalkışlarda çok müdehale ediyor.18 jant olmasına rağmen.16 jant ile durum sıkıntılı bir hal alabilir.

    -Aracın iç genişliği eğer 185 üzeri kişilerle yolculuk yapacaksanız sıkıntı yaratabilir(Muharrem )Fakat benim gibi 1.76 civarı insancıklar için yeterli genişliği sunuyor.Ayrıca arka koltuktaki bardaklık hakikatten çok kullanışlı.Bagaj hacmi ise çoğu kişiye küçük gelebilir.Zaten volvo bagajları genelde büyük olmamıştır.

    -Koltuklar kaliteli.İyi sarıyor insanı.

    Test sonunda 12.8 yakmış ama açıkçası bu yakıt konusunda bir veri değil.Çünkü aracı sıkıştırdık.

    Aracın fiyatı T4 otomatikler için 83 bin TL lere geliyor.Binilebilecek bir donanımla.


    BU arada clio 4 içinde birkaç şey söyleyeyim.Araç kesinlikle çok kalitesiz vs değil.Gayet güzel araç.İşçilikte sıkıntılar var fakat bu bu segmentte son derece normal.Sonuç olarak fiyat dışıarda tutulduğunda clio 4 çok güzel bir araç olmuş.Sport tourer 1.5 dci ı 50 000 fiyat etiketine sahip ki bence pahalı.C4 parası neredeyse.Onun dışında güzel araç yapmış Renault.Kısaca şöyle söyleyeyim clio artık şirket aracı etiketini üstünden atmış...

    Gelelim Mokka testine

    -Test ettiğim araç 4x4 1.4 140 hp cosmo donanım bir araçtı.Öncelikle aracın tasarımı güzel bence.İçide klasik opel standartlarında.Hem kalite olarak hem genişlik olarak hemde tasarım olarak.ARacın ön görüş açısı güzel fakat arka görüş açısı sıkıntılı.

    -Performans konusunda alt devirlerde 4x4 olmasının dezavantajını turbo laga düşerek yaşıyor.Daha doğrusu bendeki tiguan gibi çabuk toparlayamıyor.Tabi burada kompressörün çok ekmeğini yiyor tiguan.

    -Darbe emişleri güzel.Yalıtım ise bana çok başarılı gelmedi.Fakat çokta sağlıklı test edemedik işin doğrusu.O yüzden kesin yargım yok bu konuda.KEza yol tutuşuda öyle çok iyi test edebilecek yer yoktu.GÖvde salınımı var ama birşey diyemeyeceğim bu konuda yine.

    Genel olarak araçtan hoş duygularla ayrıldım diyebilirim.

    Tiguana gelince.Aracımdan hala çok memnunum.3 sene oldu araç.Hala 0 gibi hissettirebiliyor.Herhangi bir yıpranma ve deforme olmadı.Gerçi bende araca bakıyorum.

    Açıkçası esp devre dışı bırakıp kavşaktan yanlayarak çıkınca muharremde şaşırdı 1.4 motorlu 4x4 1620 kg lık bu araccı yanlatabilen bir motor ve 4x4 sistemine sahip olduğunu bilmek insana güzel geliyor açıkçası.Varsın donanımı az olsun.Bana hissettirdikleri açıkçası çok daha güzel şeyler.

    Yakıt olarakta 47 hız ortalamayla 7.7 yakıt yaktı.Yani gerektiğinde şartlarını göz önüne aldığınızda çok ekonomik olabiliyor Tiguan.Fakat ben rahat durmuyorum genelde

    Zaten ALmanyada en çok satan ya 5. ya da 6 araçtı yanılmıyorsam.Yani tavsiye ederim kesinlikle


    Edit:Link ekleme ve yorum ekleme
    Edit 2: Konu yanlış yere açılmış oradan silip, konuyu yeniden düzenledim







  • Paylaşım için teşekkürler.
  • Elinize sağlık. Güzel testler.

    Yanlız Mokka için darbe emişi başarılı demişsiniz. Kendi sınıfında ki Juke ile kıyaslandığında daha kötü. Mokkanın en kötü olduğu konu bu zaten. Sert süspansüyonlar kullanılmış. Sert süspansüyonların yol tutuşa da katkısı olamıyor malesef ki iz genişliğinin çok kısa ve yüksek bir araç oluşunun etkisi büyük. Yine Juke dan daha fazla yol ve motor sesi alıyor. Bence fiyatını haketmeyen bir araç. Gözler Ecosport, 2008 ve Captur da.

    V40 hakkındaki görüşlerinize katılıyorum ancak Focus platformunun en başarısız yol tutuşu malesef V40'ta. Ağırlık ve daha yumuşak süspansüyonlar yüzünden. Konforu çok iyi ancak yol tutuş-konfor dengesi A3'te biraz daha başarılı.
  • Emeğinize sağlık.
    v40ın tasarımı çok güzelmiş,83bin de rakipleri göz önüne alırsa 180lik motor için fena bir fiyat değil.
    Powershift dsg nin veya tct nin hızına sahip olmasa da en azından dsg gibi patlamaması önemli bir etken.
    Kokpiti inceleme fırsatı bulmuştum,şu an sınıfında a3le beraber en iyisi.
    Fakat a3 bambaşka bu konuda,zaten her modelinde aynı kalite var adamların.
    Sürüş dinamiği ve konfor bazında aracın çok iyi olduğunu gözlemledim.
    Sizde aynı şeyleri yazmışsınız.
    Mokkaya gelince,açık söyleyeyim tiguan dururken yüzüne bakmayacağım araç.
    Kuzenimin tiguanı 4x4 olmasına rağmen koltuğa yapıştırıyor insanı.
  • Hocam emeğinize sağlık testler çok iyi olmuş. Hocam bu arada benim z4 ne zaman geliyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    Hocam emeğinize sağlık testler çok iyi olmuş. Hocam bu arada benim z4 ne zaman geliyor ?

    Bahar şenliklerinde 1 hafta rahatım hocam, o zaman halledebilirim




  • Çalışmalarınızı gönülden kutluyorum test ve yorumlar için teşekkürler selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kia Sportage vs Hyundai Tucson
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Elinize sağlık. Güzel testler.

    Yanlız Mokka için darbe emişi başarılı demişsiniz. Kendi sınıfında ki Juke ile kıyaslandığında daha kötü. Mokkanın en kötü olduğu konu bu zaten. Sert süspansüyonlar kullanılmış. Sert süspansüyonların yol tutuşa da katkısı olamıyor malesef ki iz genişliğinin çok kısa ve yüksek bir araç oluşunun etkisi büyük. Yine Juke dan daha fazla yol ve motor sesi alıyor. Bence fiyatını haketmeyen bir araç. Gözler Ecosport, 2008 ve Captur da.

    V40 hakkındaki görüşlerinize katılıyorum ancak Focus platformunun en başarısız yol tutuşu malesef V40'ta. Ağırlık ve daha yumuşak süspansüyonlar yüzünden. Konforu çok iyi ancak yol tutuş-konfor dengesi A3'te biraz daha başarılı.

    Focus un tek avantajı az ağırlığından kaynaklanıyor.Ayrıca biz crosscountry kullandık.Normal v40 ta biraz daha iyi olabilir.Emin olun istanbul park pisitde dahil birçok alanda araçları en ileri seviye testini yapmış biri olarak v40 kaymaya başladıktan sonra çok daha dengeli müdehaleler yapıyor.

    V40 focustan daha ağır olması sebebiyle belki salınımları daha erken bir eşikte yapıyor olabilir fakat viraj içi toparlanmaları en az focus kadar iyi.Ayrıca focus 3 bence selefi gibi yol tutuş konusunda fark yaratamıyor.Arka salınımı çok fazla.Hatta dikkat ederseniz dergilerde,esp testlerinde focusun arka lastikleri havanama noktasına geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 3 Nisan 2013; 20:15:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    Hocam emeğinize sağlık testler çok iyi olmuş. Hocam bu arada benim z4 ne zaman geliyor ?

    Bahar şenliklerinde 1 hafta rahatım hocam, o zaman halledebilirim

    Tamam hocam sağolun videoyu bana özel mesajdan atarsan sevinirim.




  • Teşekkürler oldukça güzel olmuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    Hocam emeğinize sağlık testler çok iyi olmuş. Hocam bu arada benim z4 ne zaman geliyor ?

    Bahar şenliklerinde 1 hafta rahatım hocam, o zaman halledebilirim

    Tamam hocam sağolun videoyu bana özel mesajdan atarsan sevinirim.

    Tabiki hocam hem konusunu açarım hemde size özelden ulaşırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Elinize sağlık. Güzel testler.

    Yanlız Mokka için darbe emişi başarılı demişsiniz. Kendi sınıfında ki Juke ile kıyaslandığında daha kötü. Mokkanın en kötü olduğu konu bu zaten. Sert süspansüyonlar kullanılmış. Sert süspansüyonların yol tutuşa da katkısı olamıyor malesef ki iz genişliğinin çok kısa ve yüksek bir araç oluşunun etkisi büyük. Yine Juke dan daha fazla yol ve motor sesi alıyor. Bence fiyatını haketmeyen bir araç. Gözler Ecosport, 2008 ve Captur da.

    V40 hakkındaki görüşlerinize katılıyorum ancak Focus platformunun en başarısız yol tutuşu malesef V40'ta. Ağırlık ve daha yumuşak süspansüyonlar yüzünden. Konforu çok iyi ancak yol tutuş-konfor dengesi A3'te biraz daha başarılı.

    Focus un tek avantajı az ağırlığından kaynaklanıyor.Ayrıca biz crosscountry kullandık.Normal v40 ta biraz daha iyi olabilir.Emin olun istanbul park pisitde dahil birçok alanda araçları en ileri seviye testini yapmış biri olarak v40 kaymaya başladıktan sonra çok daha dengeli müdehaleler yapıyor.

    V40 focustan daha ağır olması sebebiyle belki salınımları daha erken bir eşikte yapıyor olabilir fakat viraj içi toparlanmaları en az focus kadar iyi.Ayrıca focus 3 bence selefi gibi yol tutuş konusunda fark yaratamıyor.Arka salınımı çok fazla.Hatta dikkat ederseniz dergilerde,esp testlerinde focusun arka lastikleri havanama noktasına geliyor.



    Saol Emrah abi, adam beni sayende güzel uyardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Elinize sağlık. Güzel testler.

    Yanlız Mokka için darbe emişi başarılı demişsiniz. Kendi sınıfında ki Juke ile kıyaslandığında daha kötü. Mokkanın en kötü olduğu konu bu zaten. Sert süspansüyonlar kullanılmış. Sert süspansüyonların yol tutuşa da katkısı olamıyor malesef ki iz genişliğinin çok kısa ve yüksek bir araç oluşunun etkisi büyük. Yine Juke dan daha fazla yol ve motor sesi alıyor. Bence fiyatını haketmeyen bir araç. Gözler Ecosport, 2008 ve Captur da.

    V40 hakkındaki görüşlerinize katılıyorum ancak Focus platformunun en başarısız yol tutuşu malesef V40'ta. Ağırlık ve daha yumuşak süspansüyonlar yüzünden. Konforu çok iyi ancak yol tutuş-konfor dengesi A3'te biraz daha başarılı.

    Focus un tek avantajı az ağırlığından kaynaklanıyor.Ayrıca biz crosscountry kullandık.Normal v40 ta biraz daha iyi olabilir.Emin olun istanbul park pisitde dahil birçok alanda araçları en ileri seviye testini yapmış biri olarak v40 kaymaya başladıktan sonra çok daha dengeli müdehaleler yapıyor.

    V40 focustan daha ağır olması sebebiyle belki salınımları daha erken bir eşikte yapıyor olabilir fakat viraj içi toparlanmaları en az focus kadar iyi.Ayrıca focus 3 bence selefi gibi yol tutuş konusunda fark yaratamıyor.Arka salınımı çok fazla.Hatta dikkat ederseniz dergilerde,esp testlerinde focusun arka lastikleri havanama noktasına geliyor.



    Focus 3, Focus 2 den biraz daha iyi yol tutuşu vardır. Fotoğraflara göre yorum yapılır mı hiç. Bütün testler 1 adım ileriye taşınmış diye vurgular hatta. Bunu kendimde bir çok defa tecrübe ettim. Dinamik Tork Kontrolü sayesinde biraz daha iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    Hocam emeğinize sağlık testler çok iyi olmuş. Hocam bu arada benim z4 ne zaman geliyor ?

    Bahar şenliklerinde 1 hafta rahatım hocam, o zaman halledebilirim

    Tamam hocam sağolun videoyu bana özel mesajdan atarsan sevinirim.

    Tabiki hocam hem konusunu açarım hemde size özelden ulaşırım

    Tamam hocam teşekkür ederim. Acelesi yok bu arada istediğin zaman test et.




  • İki kez v 40 kullandim

    Kesinlikle ici dar bagaji hic yok

    Fiyati asiri pahali

    Powershift ile dsg arasinda ciddi fark var DSG BU KONUDA COK İYİ

    Dizel otomatik yok v.s v.s

    Bu arac tutmaz bu sekilde

    Edit: elinize saglik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 3 Nisan 2013; 21:07:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    İki kez v 40 kullandim

    Kesinlikle ici dar bagaji hic yok

    Fiyati asiri pahali

    Powershift ile dsg arasinda ciddi fark var DSG BU KONUDA COK İYİ

    Dizel otomatik yok v.s v.s

    Bu arac tutmaz bu sekilde

    Edit: elinize saglik

    Benim görüşlerimde harfi harfine aynı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Yapılan emek için tşk etmek gerekir ama, 50-60 km hızda alınan normal dönüşlerden viraj testi gibi bahsetmişsiniz. (Bu biraz daha yüksek değilmi şeklindeki soru)

    Ben size şunu söyleyim; ıslak yol, 3 kişi; torsiyon çubuklu (komik) bir golf 7 TDI . 70-75 km hız ile 50 metre sürekli orta dereceli bir viraj, araçtaki jantlar 205 taban. Esp lambası bile yanmadan döndü araç :=) Yan koltukta olmasam bende inanmazdım. Yaşadık gördük...

    Volvoda C sınıfında parasının arabası değil. Platformu fosil olmuş durumda. Aracın kemikleri fosil konumda. Sadece modifiye edilmiş bir platforma sahip. 10 SENELİK ALT YAPI. Sundukları pek yeni bir şey yok. Zaten herkes güvenli araba yapıyor. YIL 2013, 1980 değil.

    Opel de zaten araba yapmayı bırakıp gitsinler. Her tarafı falso arabalar yapıyorlar.

    Özet: Volvo zaten VAG gurup ve MERCEDES mühendisliğine yetişemez bu çok açık. Gerek yakıt gerek hafiflik, gerek ergonomi olsun her açıdan belli ediyor geride olduğunu.

    Opel zaten lada ve tataya rakip olsun 2010 lu yıllarda bilen için esamesi okunmaz daha.

    NOTLAR

    TIGUAN TESTİNDE 1:13-1:14 DE YANLIŞINIZ VAR. O ARAÇ DEDİĞİNİZ GİBİ ´´ ÇİFT TURBO + KOMPRESÖR´´ DEĞİL. Tek turbo + kompresör sistemidir. EK olarak zaten Turbo lag olmasın diye araçta kompresör var temeldeki üretim prensiplerinden bir tanesiydi bu döneminde


    TSI adı kaldı ama, twincharge dönemi artık bitti. Yerine EA serisi yeni motorlar geldi ve gelecek. Twincharged stratified injection dönemi bitmek üzere. 2007 de kullanılan bu motorlar tahminim en fazla 2-3 sene daha üretilip üretimi tamamen bitecektir. Çünkü yakıt tüketimi ve emisyon değerlerini düşürmek imkansıza yakın. Devir lagsız turbo tasarımların devri artık. Böyle bir şey büyük oranda artık mümkün. Max torkunu 1500 devirde veren turbo benzin motorlar var artık. Benim eski kompresörlü + turbo benzinli 170 lik bile 1750 devirde max tork veriyordu. Özet: turbolar mükemmele doğru yola çıktı. Klasik TSI öldü.

    iihs small overlap testlerinden haberdar değilsiniz galiba . Araştırmanızı öneririm. Yıl 2013 bile olsa her araç ve marka aynı güvenlik seviyesinde değil maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler hocam güzel konu
  • Plantamax aynı testi d segmentindeki araçlar için de aratmanızı öneririm. Civic'in gösterdiği başarıyı a4, c serisi, 3 serisi avensis ve cc saglayamamiş maalesef. Sırf bu test yüzünden çok beğendiğim passatı almam (1.6 dizel otomatik dsg comfortline istediğim araç v40 dan daha ucuz ) o testi başarı ile geçmediği müddetçe. ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar her ne kadar ayrı segmentlerde gibi görünse de ben de v40 c.c d2 ile Tiguan arasında kalanlardanım. Yorumlardan bir sonuç çıkarsam da tam bir sonuca ulaşamıyorum bir türlü. Sizce hangi aracı daha fazla ön plana almalı.... Kolaylıklar dilerim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.