3.nesli ile ülkemizde Renault logosu ile satışa sunulan Dacia Duster'ın 1.0 ECO-G Evolution versiyonunu inceledik. Tamamen yeni bir platformda (CMF-B) uretilen Renault Duster, 4.34 m uzunluğa sahip. Test aracı rengi Kumbeji olarak Avrupa'da Dacia Duster'ın lansman rengi. ![]() ![]() ![]() Ülkemizde Evolution ve Techno olarak iki donanım seçeneğini bulunan Renault Duster'ın LPG'li versiyonu sadece Evolution donanımla satın alınabiliyor. Ancak bu donanımda opsiyon olarak, elektrikli katlanır ayna, anahtarsız giriş/çalıştırma ve sis farı opsiyon olarak satın alınabiliyor. Evolution donanımda 17" elmas kesim jantlar ve 215/65/17 lastikler standart sunuluyor. ![]() Renault Duster 1.0 ECO-g versiyonunda H4D kodlu 1.0 hacimli turbo bir motor bulunuyor ve bu motor benzinde 90 hp/160 tork, LPGde ise 100 hp/170 Nm tork üretiyor. Bu güç tekerleklere 6 ileri manuel şanzımanla aktarılıyor. ![]() Dacia Dusterda daha önce Landirenzo LPG enjektörleri yer alırken, Renault Duster'da yeni tip BRC enjektörlerine yer verilmiş.Renault Duster 100 kmde ortalama 7.9 lt LPG tüketiyor. ![]() Gösterge ekranında hem benzin hem lpg seviyesi aynı anda görülebildiği gibi, LPG ile kalan menzil bilgileri de yer alıyor. ![]() 50 lt benzin dposu, 50 ltde LPG hacmi sunan Renault Duster'ın alt bölümü tamamen kapalı olarak tasarlanmış ve LPG ile ilgili kablo, hortum vb aksamlar gizlenmiş durumda, egzos vb elemanlar da aracın iç orta kısmında izole edilmiş şekilde tasarlanmış. ![]() ![]() Aracın yakıt seçicibutonu, konsola entegre edilmis6ve LPG depo kapağı herhangi bir ek aparata ihtiyaç duyulmadan kullanılabiliyor, ayrıca LPG dolum dış plastik kapağı da mıktanıslı olduğundan oldukça pratik bir kullanım sunuyor. ![]() ![]() Renault Duster'ların tüm versiyonlarında GSR2ye uygun olarak çarpışma önleme, serit takip, tabela okuma, sürücü dikat uyarısı gibi bir dizi güvenlik donanımları standart sunuluyor. Ayrıca kumandadan , uzaktan tüm camlar indirilip kaldirilabiliyor.Daha önce 2 çeker versiyonlarda kapatilamayan ESP(Antipantinaj) Renault Duster'da orta ekran üzerindeki menüden devre dışı birakilabliiyor. ![]() ![]() ![]() Renault Duster, 1249.000TLden başlayan fiyatlarla satılıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 19 Ağustos 2024; 10:38:27 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Renault Duster 1.0 LPG ECO-G Evolution İnceleme






-
-
Çok para. Ülkemizde en az satacak duster modeli sanırım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu fiyata aslında otomatik olsa satılır da, seçim yanlış oldu işte
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çöp
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
manuel vitesi zamanı geçeli çok oldu…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zahidow -- 19 Ağustos 2024; 0:50:59 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
otomatik b segment suvların satıldığı fiyata satılıyor pek f/p değil ancak düşük mtv, bedavaya yakın yakıt tüketimi, yaygın servis ağı ve 3 yıl garanti, geniş iç hacim, baz donanımda bile iş görür donanımlar ile tam ihtiyaç arabası. Bazı meslekler için olmazsa olmaz 😁
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Keşke otomatik olsaymış, güzel olurmuş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kataloğa göre Eco donanımda dijital klima yok ama burada klima dijital gibi görünüyor.
Otomatik vites en büyük eksiği.
Renk paletinde mavi renk olmaması da eksi.
-
Koy şuna edc7 yi 100bin fazla al ne olacak yani bu firmaları da anlamak zor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
4x4 otomatik yine yok sanırım ve otomatik vites sadece e-tech hybrid modelinde var galiba.
1.0 manueli ancak şantiyede kullanmak için firmalar alır veya filo kiralamacılar alırsa alır onun dışında satmaz.
-
Eski Duster şantiyelerde görev arabası olarak kullanıldı. Kırsalda da modern toros niyetine sattı. Boş paket 4x4 modeli veya uygun fiyatlı otomatik vites olmadığı sürece zor satar. Rekabet çok kızıştı Dacia zamanlarındaki gibi değil.
-
Bugün bayide gördüm aracı. Şöyle bir içine girip baktım. Aracın görüş alanı yetersiz. Konsol çok yüksek ve ayna ile multimedya ekranı arası boşluk dar olduğu için görüş alanı yetersiz bence. Kaput da yüksek olduğu için ön görüş alanı da yetersiz.
-
Seneye Dacia Duster için
1.2 140hp motor ve 2025 ortası veya yıl sonunda da 1.2 140hp LPG lisi satılacak mış , 1.2edc hibrit ile 1.2edc 140 ya seneye yada ondan sonraki sene gelecekmiş, Fransız forumunda tarihleri vardı, Renault Duster ada bunlar gelecek,1.2 130 yakında bitecek,1.2 140 gelecekmiş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
B sekmenti suv araç aradığım için pejo 2008, tcross, kona, mokka, kamiq gibi araçlara baktım ve bu arabaya binmemle inmem bir oldu bir araç içi bu kadar mi kalitesiz hissettirir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kurban, s63 amg incelemesi ne zaman çekicen? Bırak bu duster’i musteri
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bence 1.2 edcyi üsteki arkadaşında dediği 100 bin fazlasına getirseler baya iş görür ve satılır, dacia özellikle köy kullanımı için çok mantıklı, yalnız marka şunu düşünemiyor mu yıl 2025 kim manuel vites alır
-
Çok doğru bir motorla çok doğru bir şanzıman tercihi olmuş. Bakmayın manueli kötüleyenlere, bu aracı bu şekilde alacak çok insan tanıyorum. Ben 3 yıldızlı güvenlik yüzünden almazdım, o başka mesele.
-
Üretim için malzeme bekliyor aynı motor şanzımanı kullanan bir sürü Renault var,daciaya sıra 2025de geliyor.
Hala manuel kullanan Avrupalı çook, sadece Türkiye'de satılmıyor,4ceker de manuel demek sorunsuzluk demek, diğer türlü de ucuzluk demek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu maneul düşmanlığını da anlamıyorum, ülkemizde hanımköylülük yüzünden çoğu erkek otomatik vitese geçti, sonra da vay şöyle rahat böyle rahat denmeye başladı, sıkıysa gecmeseydiniz otomatik vitese Sırf evin tek aracını hanımlar da kullanabilsin diye başladı bu alışkanlık, haricinde otomatik vitesli araba görmezdik pek sağda solda...
Elin Avrupalisi hâlâ manuel tercih ediyor... Avrupa'da gittiyseniz bakın araçların yanından geçerken içine, kaçı manuel kaçı otomatik...
Neymiş yıl 2024müş de, hâlâ manuelmiymis de, geçelim bu ayakları
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Carsever
Bu maneul düşmanlığını da anlamıyorum, ülkemizde hanımköylülük yüzünden çoğu erkek otomatik vitese geçti, sonra da vay şöyle rahat böyle rahat denmeye başladı, sıkıysa gecmeseydiniz otomatik viteseSırf evin tek aracını hanımlar da kullanabilsin diye başladı bu alışkanlık, haricinde otomatik vitesli araba görmezdik pek sağda solda...
Elin Avrupalisi hâlâ manuel tercih ediyor... Avrupa'da gittiyseniz bakın araçların yanından geçerken içine, kaçı manuel kaçı otomatik...
Neymiş yıl 2024müş de, hâlâ manuelmiymis de, geçelim bu ayaklarıAvrupa'da manuel satışı daha fazla idi ama tersine döndü bu durum artik. Sıfır araçlarda manuel oranı düşük artık.
Çağın gerekliliği bu, elektrikli araçlar, otonom sürüş vs konuşulduğu sektörde manuele rağbet bekleyemeyiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- kaput keçesi olmazsa ne olur
- silindir kapak contası değişimi sonrası performans
- sıfır araç mtv kim öder
- rolanti motorunun fişini çekmek
- accent blue 1.6 crdi motor ömrü
- volvo xc90 2025
- araç kamerası
- kia sportage 2025 fiyat listesi
- dünyanın en hızlı arabası
- megane 4 sıfır fiyatı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X