Şimdi Ara

+Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) (158. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.860
Cevap
51
Favori
381.460
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Bizlere inceleme fırsatı verir mi?

    Arkadas Ankarada ama arac 28 haziran gelecekmis. 33000 euroya malolmus. performance kitide taktirmis 240 hp olan arac 320 hp lere cikiyormus hemde orjinal renault performance kiti ile.. Siki durun ama arac 3.0 V6 dizelmis neyse bu ara doktorumdan Turkiyede 6 adet 3.2 lt V6 hemde benzinli satilmis biri izmirde biri istanbulda imis digerleri belli degil...
    2.0T olan arkadaslara ozel not. Renaultun orjinal performance kiti ile 170 HP ler 260 HP oluyormus. Turbo degisimi ile 320 HP olabiliyormus. Fransiz forumlarindan Laguna3 2.0T sini 400 HP cikaran cilginlarda varmis. Bilgilerinize

    2014 lagunayı nereden satın almış?

    Renault getirmiyor diye biliyorum.



    Renault getirmiyor zaten redlord doktorum kendi getiriyor parayi basarsan hersey mumkun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore

    @ohayyam

    ingilizcem var, burada anlatılan ile benim özetlediğim birebir aynı, ben 4control, 4 wheel steering not 4 wheel drive diyorum, sarmaya engel olmaz diyorum, okumayı özellikle araba ile ilgili okumaya bayılırım, 4control güzel bi sistem, laguna bu yönden başarılı bi çalkşma yapmış, bu sistem gelişmiş otobüslerde var göreniniz olmuştur, ben güce etken bir sistem değil diyorum, fanatik olmaya gerek yok. :)

    Ozetlediginle ingilizce metin bire bir ayni degil... Fanatik degilim Sadece seviyorum, cunku anahtari pardon karti cebimde olan arac en iyisidir

    ... , considerably improving vehicle stability. You can also take tight bends confidently in complete safety.

    ... , improving the vehicle’s agility, handling and steering response. Above 60km/h, the rear wheels move in the same direction as the front tyres to increase stability at higher speeds.

    Stabilitenin artmasi demek sarmanin yok edilmesi degil belki ama azalmasi demek tutunmaya katkisi olur demek degil mi ?

    Gucten bahseden kim ? adi uzerinde 4control yani kontrol !!! sarmamasi icin zaten aracin yolda lastikler uzerinde degil raylarin uzerinde gitmesi lazim :) Tabiki olmamasi mumkun degil onemli olan azaltip guvenligi arttirmasi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Bizlere inceleme fırsatı verir mi?

    Arkadas Ankarada ama arac 28 haziran gelecekmis. 33000 euroya malolmus. performance kitide taktirmis 240 hp olan arac 320 hp lere cikiyormus hemde orjinal renault performance kiti ile.. Siki durun ama arac 3.0 V6 dizelmis neyse bu ara doktorumdan Turkiyede 6 adet 3.2 lt V6 hemde benzinli satilmis biri izmirde biri istanbulda imis digerleri belli degil...
    2.0T olan arkadaslara ozel not. Renaultun orjinal performance kiti ile 170 HP ler 260 HP oluyormus. Turbo degisimi ile 320 HP olabiliyormus. Fransiz forumlarindan Laguna3 2.0T sini 400 HP cikaran cilginlarda varmis. Bilgilerinize

    2014 lagunayı nereden satın almış?

    Renault getirmiyor diye biliyorum.



    Renault getirmiyor zaten redlord doktorum kendi getiriyor parayi basarsan hersey mumkun

    Gule gule kullansin demek duser bize de o zaman.

    ben de 1,5dci yi enkeksiyon degistirmeye goturuyorum simdi. Bu da cozmezse dizel lagunayi benzin dojup yakacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore

    @ohayyam

    ingilizcem var, burada anlatılan ile benim özetlediğim birebir aynı, ben 4control, 4 wheel steering not 4 wheel drive diyorum, sarmaya engel olmaz diyorum, okumayı özellikle araba ile ilgili okumaya bayılırım, 4control güzel bi sistem, laguna bu yönden başarılı bi çalkşma yapmış, bu sistem gelişmiş otobüslerde var göreniniz olmuştur, ben güce etken bir sistem değil diyorum, fanatik olmaya gerek yok. :)

    Ozetlediginle ingilizce metin bire bir ayni degil... Fanatik degilim Sadece seviyorum, cunku anahtari pardon karti cebimde olan arac en iyisidir

    ... , considerably improving vehicle stability. You can also take tight bends confidently in complete safety.

    ... , improving the vehicle’s agility, handling and steering response. Above 60km/h, the rear wheels move in the same direction as the front tyres to increase stability at higher speeds.

    Stabilitenin artmasi demek sarmanin yok edilmesi degil belki ama azalmasi demek tutunmaya katkisi olur demek degil mi ?

    Gucten bahseden kim ? adi uzerinde 4control yani kontrol !!! sarmamasi icin zaten aracin yolda lastikler uzerinde degil raylarin uzerinde gitmesi lazim :) Tabiki olmamasi mumkun degil onemli olan azaltip guvenligi arttirmasi...

    direksiyon kabiliyetinin stabilite katacağı doğru, ama sadece dönüşlerde, güce maruz kalınan durumlara bir etkisi olamaz, araç 4 çeker değilse sarar, 2 kere 2 4 gibi bişey benim bahsettiğim, ben ingilizceyi özetledim neye yarıyor diye yani dönüşlerde kontrol artışı ve stabilite, bu kadar, 2 kere 2 5 diyemeyiz, lütfen yanlış anlamayın ama ısrarcı olmak iyi değildir, bu sistemin çekişe katkısı 0, bunla ilgili bişey yok, sarmak çekişle alakalı bir durumdur, direksiyonla alakalı değil, ben 41 yaşındayım, 3 senedir 312 beygir olan a4 2.0 tfsi quattro kullanıyordum, yakın arkadaşımın revo yazılımlı önden çekiş 260 beygirlik audi tt sininde kullanıyorum ara ara, aradaki fark özellikle kalkışta dağlar kadar, tt gücünü yola aktarana kadar ben 2 boy fark atıyordum, tt 100 kilo hafif bir araç, sonrasında o fark aynen kalıyordu 200 km civarına kadar,

    ha ben lagunaya güç artışı bişey katmaz demiyorum, yüksek hızlarda ara hızlanmalarda çok fark edecektir, ve merak etmeyin lagunayıda oldukça seviyorum, bence sınıfında fiyat performans oranı olarak en iyi araç, siz dizel sevmiyorsunuz belki ama ben karışık her aracı kullanan biri olarak söylüyorum, 1.5 dci oldukça başarılı bir motor, benim yaklaşımlarım farklı 2.0T alsam hayatta lpg takmam, lpg'ye karşıyım, bunu tartışmam çünkü benim fikrim, isteyen binsin kullansın lpg'yi, benzin parasıda bi yere kadar, 3 senedir 13-14 lt benzin ortlaması ile gezdiğim için sıkıldım, halihazırda eşimdede 206 hdi araç var zaten, bütçeyi biraz uygun hale getirdik sadece.




  • Kastore kullanıcısına yanıt
    4 controlun cekise katkısı 0 diyorsunuz, verdiginiz ornekte 4 çeker aracla kalkista fark atttiginizi belirtiyorsunuz.
    4 control (bu araclar 4 cekerse eger) kalkista tutunmayi arttırdığı için cekise katkı sağlar. Bu sizin tabirinizle 2 kere 2, 4 eder.
    Arka tekerleklerin dönmesi virajlarda performansı arttıracaktır. Yere basamayan araç ne kadar güçlü olursa bunu aktaramadigi icin guc bosa cikacaktir. Youtube da örneği var. Laguna bu sayede porche ve impreza yi virajda geciyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Laguna 2.0 T -- 11 Haziran 2014; 13:43:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    4 controlun cekise katkısı 0 diyorsunuz, verdiginiz ornekte 4 çeker aracla kalkista fark atttiginizi belirtiyorsunuz.
    4 control (bu araclar 4 cekerse eger) kalkista tutunmayi arttırdığı için cekise katkı sağlar. Bu sizin tabirinizle 2 kere 2, 4 eder.
    Arka tekerleklerin dönmesi virajlarda performansı arttıracaktır. Yere basamayan araç ne kadar güçlü olursa bunu aktaramadigi icin guc bosa cikacaktir. Youtube da örneği var. Laguna bu sayede porche ve impreza yi virajda geciyor.
    4 ceker ile 4 control aynı mı diyorsunuz arkadaşlar ne diyorsunuz? Neden benim söylediğimi çarpıtıyorsunuz? Evet 4 çeker quattro araç ile kalkışta önden saran aracı geçiyorum, 4 control ile alakası nedir bunun anlatırmısın bana @ Laguna 2.0 T, nerede yazıyor kalkışta 4 controlün çekişe katkı sağladığı?




  • Kastore kullanıcısına yanıt
    4 control, 4 wd değilse haklısıniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore

    4 ceker ile 4 control aynı mı diyorsunuz arkadaşlar ne diyorsunuz? Neden benim söylediğimi çarpıtıyorsunuz? Evet 4 çeker quattro araç ile kalkışta önden saran aracı geçiyorum, 4 control ile alakası nedir bunun anlatırmısın bana @ Laguna 2.0 T, nerede yazıyor kalkışta 4 controlün çekişe katkı sağladığı?

    Alıntıları Göster
    ben kalkıştan bahsediyorum virajdan değil, cevabınıza istinaden yazdım, yazdığınıza ek yapmışsınız değiştirmişiniz, tekrar söylüyorum, sarma ile virajın alakası yoktur, bana ingilizce 4 control içerisinde, traction control veya launch control gibi bir ibare gösterirseniz haklısınız diyeceğim, lütfen tekrar söylüyorum, bu sistem faydalı bir sistem, evet aracın viraj tutunmasını arttırıyor, ama, sarmasına en ufak bir katkısı olmaz, sapla samanı karıştırmayın, bu daha yazacağım son şey, bilgi paylaşımı ve birikim paylaşımı yapmak istedim, özellikle de titiz yapmak istedim ama olmadı.

    tamam sustum, sizler daha iyi biliyorsunuz, kolay gelsin.

    ek : yazdıktan sonra gördüm, 4control, kesinlikle ve kesinlikle 4wd değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kastore -- 11 Haziran 2014; 14:17:11 >




  • Kastore kullanıcısına yanıt
    Niye sitem ediyorsunuz ve susuyorsunuz. Forumlar fikir paylasilan yerler degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laguna 2.0 T L kullanıcısına yanıt
    beyler, daha 4control araç gelmedi, kullanmadık etmedik,

    gelsin, inşallah biz de alalım, kullanalım ondan sonra test eder tecrübelerimizi yorumlarımızı paylaşırız.

    4controlden ohayyam üstad bahsettikten sonra haberdar oldum.

    4control aracın handling denilen özellikle virajlarda etkili olan aracın direksiyon hakimiyetini ve yol tutuşunu artıran bir teknoloji.

    sarma konusu ise traction control diye adlandırılan teknolojini aracın tekerleklere uyguladığı çevirme hareketini yere en etkin aktarması ile ilgili bir konu.

    traction control de aracın viraja girip girmediği ile ilgili bir durum yok.

    4controlde de tekerleklerin ilerlemeyi sağlayan dönüşü ile ilgili direk bir durum yok. sağa sola dönüşü ile ilgisi var.

    özetlemek gerekirse düz yolda ilerleyen bir araç 4 control teknolojisine sahip olduğu için bir avantaj sağlamıyor.

    ancak virajlı yolda direksiyon hareketini çok daha iyi ilettiği için yol tutuşda avantaj sağlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    beyler, daha 4control araç gelmedi, kullanmadık etmedik,

    gelsin, inşallah biz de alalım, kullanalım ondan sonra test eder tecrübelerimizi yorumlarımızı paylaşırız.

    4controlden ohayyam üstad bahsettikten sonra haberdar oldum.

    4control aracın handling denilen özellikle virajlarda etkili olan aracın direksiyon hakimiyetini ve yol tutuşunu artıran bir teknoloji.

    sarma konusu ise traction control diye adlandırılan teknolojini aracın tekerleklere uyguladığı çevirme hareketini yere en etkin aktarması ile ilgili bir konu.

    traction control de aracın viraja girip girmediği ile ilgili bir durum yok.

    4controlde de tekerleklerin ilerlemeyi sağlayan dönüşü ile ilgili direk bir durum yok. sağa sola dönüşü ile ilgisi var.

    özetlemek gerekirse düz yolda ilerleyen bir araç 4 control teknolojisine sahip olduğu için bir avantaj sağlamıyor.

    ancak virajlı yolda direksiyon hareketini çok daha iyi ilettiği için yol tutuşda avantaj sağlıyor.
    iki dakka calisalim dedik forumu karistirmissiniz yine

    Konu nerelerden nerelere sarkmis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    son zamanlarda araç özellikle yoğun trafikte dur kalk yaparken enjektörleri kontrol ettitriniz şeklinde uyarı veriyor. bu uyarıyı verdiği zaman araç 2700 deviri geçmiyor.

    ancak aracı stop start ettikten sonra hata kayboluyor. herşey normale dönüyor. hem yetkili hem de özel servise gösterdim. hata silindiği için herhangi bir tespit yapamadılar.

    uzun yolda ve devirli kullanımda bu sorun hiç yaşanmıyor.

    ustalar az yakıtla araç kullanmamayı ve temiz yakıt kullanmayı tavsiye ettiler ki zaten ben de oyle yapıyorum.

    bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan ya da her hangi bir yorumu olan varsa yarduımlarını rica ederim..

    2008 1,5 DCI Dynamic

    EGR valfi veya partikül filtresinden kaynaklı olabilir. Aracı yarım saatten az olmamak kaydıyla sürekli 3500-4000 devirde kullanırsanız bu iki parça da bir miktar temizlenir ve sorun düzelebilir



    yoğun trafikte karşılaştığım Enjektörleri kontrol ettiriniz uyarısı çıkmaya devamm ediyor. geçen hafta sabahtan akşama kadar servise bıraktım bulup çözsünler diye ama bi netice alamadılar. özle servis çözemeyince yetkili servise götürüp orada da baktırmış ama farklı bir gelişme olmamış. zaten yaptıkları şey de bilgisyar bağlayıo arıza kayıtlarına bakmak. orada da birşey çıkmıyor. en son katkı kullan, değişmezse enjektörleri ve mazot pompası değiştirilir felan dediler.

    ___Murat___ önerdiği EGR valfi temizliğine kesinlikle alakası yok deyip işlem yapmadılar. Partikül filtresi ise 2008 modellerde yokmuş.

    istanbuldaki arkadaşlar; bildiğiniz harbi Renault ustası var mı bana tavsiye edeceğiniz?

    bu uyarı nedeniyle çok sevdiğim arabadan soğuyorum.


    1.5 dci de yaşadığım enjeksiyonu kontrol ettiriniz arızası ile ilgili sonunda bir bilgisayarda negatif enjeksiyon basıncı hatası diye bir netice gördük.

    sadece renault elektronik işleri yapan bir özel serviste hatayı görebildik.

    Topkapı-Merter mevki, Başoğlu sanayi, Renaultcu Oğuz


    usta çözüm için beyinin sökülmesi, yazılımın düzeltilmesi gerek dedi. bu işleminde 2-4 gün süreceğini 500-700 tl arası masrafı olacağını syledi.

    daha önce 25-30 tane lagunada bu sorunu yaşamış ve bu şekilde çözmüş.

    daha önce bu şekilde bir çözüm duyan bilen var mı aramızda??

    eğer bu da çözmezse lagunayı satıp 2000 model e 200 alacam. nefret etmeye başladım arabadan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    son zamanlarda araç özellikle yoğun trafikte dur kalk yaparken enjektörleri kontrol ettitriniz şeklinde uyarı veriyor. bu uyarıyı verdiği zaman araç 2700 deviri geçmiyor.

    ancak aracı stop start ettikten sonra hata kayboluyor. herşey normale dönüyor. hem yetkili hem de özel servise gösterdim. hata silindiği için herhangi bir tespit yapamadılar.

    uzun yolda ve devirli kullanımda bu sorun hiç yaşanmıyor.

    ustalar az yakıtla araç kullanmamayı ve temiz yakıt kullanmayı tavsiye ettiler ki zaten ben de oyle yapıyorum.

    bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan ya da her hangi bir yorumu olan varsa yarduımlarını rica ederim..

    2008 1,5 DCI Dynamic

    EGR valfi veya partikül filtresinden kaynaklı olabilir. Aracı yarım saatten az olmamak kaydıyla sürekli 3500-4000 devirde kullanırsanız bu iki parça da bir miktar temizlenir ve sorun düzelebilir



    yoğun trafikte karşılaştığım Enjektörleri kontrol ettiriniz uyarısı çıkmaya devamm ediyor. geçen hafta sabahtan akşama kadar servise bıraktım bulup çözsünler diye ama bi netice alamadılar. özle servis çözemeyince yetkili servise götürüp orada da baktırmış ama farklı bir gelişme olmamış. zaten yaptıkları şey de bilgisyar bağlayıo arıza kayıtlarına bakmak. orada da birşey çıkmıyor. en son katkı kullan, değişmezse enjektörleri ve mazot pompası değiştirilir felan dediler.

    ___Murat___ önerdiği EGR valfi temizliğine kesinlikle alakası yok deyip işlem yapmadılar. Partikül filtresi ise 2008 modellerde yokmuş.

    istanbuldaki arkadaşlar; bildiğiniz harbi Renault ustası var mı bana tavsiye edeceğiniz?

    bu uyarı nedeniyle çok sevdiğim arabadan soğuyorum.


    1.5 dci de yaşadığım enjeksiyonu kontrol ettiriniz arızası ile ilgili sonunda bir bilgisayarda negatif enjeksiyon basıncı hatası diye bir netice gördük.

    sadece renault elektronik işleri yapan bir özel serviste hatayı görebildik.

    Topkapı-Merter mevki, Başoğlu sanayi, Renaultcu Oğuz


    usta çözüm için beyinin sökülmesi, yazılımın düzeltilmesi gerek dedi. bu işleminde 2-4 gün süreceğini 500-700 tl arası masrafı olacağını syledi.

    daha önce 25-30 tane lagunada bu sorunu yaşamış ve bu şekilde çözmüş.

    daha önce bu şekilde bir çözüm duyan bilen var mı aramızda??

    eğer bu da çözmezse lagunayı satıp 2000 model e 200 alacam. nefret etmeye başladım arabadan.

    Değişik yetkili servislerle yola devam derim.

    Fakat bence satın ve kurtulun. 2000 model e 200 alın. Adı yeter.




  • fiji@ytu kullanıcısına yanıt
    Benim aracta da olmuştu. Ama lpg yi yeni taktirmistim. Bu arizayi verdi. Enjektorlere gazin gitmediği bir anda oldu bu ariza. Lpg deki problem giderilince bir daha yaşamadım.

    Yurtdisindaki dizel lagunalarda da buna benzer arizalar olmuş. Onlardan bir kısmı mazot pompasini değiştirerek çözmüş. Bir kismi da diyor ki, yakita yağ karışması tespit edilmiş. Bu yuzden enjektör arızası veriyormus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    son zamanlarda araç özellikle yoğun trafikte dur kalk yaparken enjektörleri kontrol ettitriniz şeklinde uyarı veriyor. bu uyarıyı verdiği zaman araç 2700 deviri geçmiyor.

    ancak aracı stop start ettikten sonra hata kayboluyor. herşey normale dönüyor. hem yetkili hem de özel servise gösterdim. hata silindiği için herhangi bir tespit yapamadılar.

    uzun yolda ve devirli kullanımda bu sorun hiç yaşanmıyor.

    ustalar az yakıtla araç kullanmamayı ve temiz yakıt kullanmayı tavsiye ettiler ki zaten ben de oyle yapıyorum.

    bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan ya da her hangi bir yorumu olan varsa yarduımlarını rica ederim..

    2008 1,5 DCI Dynamic

    EGR valfi veya partikül filtresinden kaynaklı olabilir. Aracı yarım saatten az olmamak kaydıyla sürekli 3500-4000 devirde kullanırsanız bu iki parça da bir miktar temizlenir ve sorun düzelebilir



    yoğun trafikte karşılaştığım Enjektörleri kontrol ettiriniz uyarısı çıkmaya devamm ediyor. geçen hafta sabahtan akşama kadar servise bıraktım bulup çözsünler diye ama bi netice alamadılar. özle servis çözemeyince yetkili servise götürüp orada da baktırmış ama farklı bir gelişme olmamış. zaten yaptıkları şey de bilgisyar bağlayıo arıza kayıtlarına bakmak. orada da birşey çıkmıyor. en son katkı kullan, değişmezse enjektörleri ve mazot pompası değiştirilir felan dediler.

    ___Murat___ önerdiği EGR valfi temizliğine kesinlikle alakası yok deyip işlem yapmadılar. Partikül filtresi ise 2008 modellerde yokmuş.

    istanbuldaki arkadaşlar; bildiğiniz harbi Renault ustası var mı bana tavsiye edeceğiniz?

    bu uyarı nedeniyle çok sevdiğim arabadan soğuyorum.


    1.5 dci de yaşadığım enjeksiyonu kontrol ettiriniz arızası ile ilgili sonunda bir bilgisayarda negatif enjeksiyon basıncı hatası diye bir netice gördük.

    sadece renault elektronik işleri yapan bir özel serviste hatayı görebildik.

    Topkapı-Merter mevki, Başoğlu sanayi, Renaultcu Oğuz


    usta çözüm için beyinin sökülmesi, yazılımın düzeltilmesi gerek dedi. bu işleminde 2-4 gün süreceğini 500-700 tl arası masrafı olacağını syledi.

    daha önce 25-30 tane lagunada bu sorunu yaşamış ve bu şekilde çözmüş.

    daha önce bu şekilde bir çözüm duyan bilen var mı aramızda??

    eğer bu da çözmezse lagunayı satıp 2000 model e 200 alacam. nefret etmeye başladım arabadan.

    Bence yetkili servislerden sasma. Hangisine goturdun bilmiyorum ama baska yetkili servislere de gotur. Sonucta is servis olayi degil usta olayi. Yada ara renault musteri hizmetlerini soyle sorunum var su yetkili servisinize gittim cozemediler. arizami giderecek bu islerden anliyan hangi servisinizi onerirsiniz diye sor !!!

    Sizin ariza ile ilgisi yok ama benimde Laguna 2 ile cozumsuz bir sorun basima gelmisti. ikide bir aku sarz etmiyor arizasi cikiyor birkac sn ekranda kirmizi ariza mesaji yandiktan sonra kayboluyordu. Yaklasik bir yili askin sure o arabanin elektrik donanimi ile ilgili bakilmayan kontrol edilmeyen hicbir parcasi kalmadi sonuc sifir. Hatta yetkili bir servis akumu degistirdi. sorun cozulmeyince ardindan sarj dinamosunu degistirmek istediler ama izin vermedim. Peki dinamoyu degistirdikten sonra ariza yine gitmez ise bu sefer motorudami degistireceksiniz demistim :)) Servislerde tamir olayi yok. Ilgili parcalari degistirmek uzerine kar amacli calisiyorlar. Daha sonra Ankarada bir suru oto elektrikciye gittim. Kimi sarz dinamosunun komurunu degistirdi kimi bilmem ne yapti ama ariza isigi yanmaya yanip yanip sonmeye devam etti. Tesaduf birgun istanbulda iken yetkili bir renault servisine bakim icin gittigimde ustaya arizadan bahsettim. Usta bana abi bostanci sanayi sitesinde km ayarcisi bilmem kime git. gosterge panelini soktur. Lehimlerini tazelesin sorunun gider dedi. Dedigi yere gitttim. Gogusteki saatlerin oldugu kkisimi soktu. Arkasini acti ve karttaki lehimlerin cogunu havya ile isitarak tazeledi. O gunden sonra o ariza ile bir daha hic karsilasmadim. Cok sukur. Yaklasik 1000 TL harcayip cozulemeyen sorun 25 tl lehimleme ile giderilmisti...

    Hatta bulabilirsem o ustanin servisini yazarim burada. Anadolu yakasinda buyuk bir alisveris merkezinin tam karsisinda idi. Gercekten hatirlamiyorum. Buyuk bilindik bir AVM nin tam karsisinda idi servis. Dedigim gibi musteri hizmetlerini ara sor yada yetkili servisleri dene...

    Tum bunlari neden yazdim banada soylemislerdi Ankarada sasmaz oto sanayisinde Fransada isci olarak calismis sadece Fransiz araclarin beyinleri ile ilgili program yukleyen bir yere gitmistim. Ayni seyi banada soylemislerdi. Beynini sokmek lazim 3 4 gun surer 700 tl aliriz filan. Sakin beynini filan actirip elletme. Bence cok basit baska bir hatasi vardir o aracin. Beyin ellenecek son yer olmali...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiji@ytu

    son zamanlarda araç özellikle yoğun trafikte dur kalk yaparken enjektörleri kontrol ettitriniz şeklinde uyarı veriyor. bu uyarıyı verdiği zaman araç 2700 deviri geçmiyor.

    ancak aracı stop start ettikten sonra hata kayboluyor. herşey normale dönüyor. hem yetkili hem de özel servise gösterdim. hata silindiği için herhangi bir tespit yapamadılar.

    uzun yolda ve devirli kullanımda bu sorun hiç yaşanmıyor.

    ustalar az yakıtla araç kullanmamayı ve temiz yakıt kullanmayı tavsiye ettiler ki zaten ben de oyle yapıyorum.

    bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan ya da her hangi bir yorumu olan varsa yarduımlarını rica ederim..

    2008 1,5 DCI Dynamic

    EGR valfi veya partikül filtresinden kaynaklı olabilir. Aracı yarım saatten az olmamak kaydıyla sürekli 3500-4000 devirde kullanırsanız bu iki parça da bir miktar temizlenir ve sorun düzelebilir



    yoğun trafikte karşılaştığım Enjektörleri kontrol ettiriniz uyarısı çıkmaya devamm ediyor. geçen hafta sabahtan akşama kadar servise bıraktım bulup çözsünler diye ama bi netice alamadılar. özle servis çözemeyince yetkili servise götürüp orada da baktırmış ama farklı bir gelişme olmamış. zaten yaptıkları şey de bilgisyar bağlayıo arıza kayıtlarına bakmak. orada da birşey çıkmıyor. en son katkı kullan, değişmezse enjektörleri ve mazot pompası değiştirilir felan dediler.

    ___Murat___ önerdiği EGR valfi temizliğine kesinlikle alakası yok deyip işlem yapmadılar. Partikül filtresi ise 2008 modellerde yokmuş.

    istanbuldaki arkadaşlar; bildiğiniz harbi Renault ustası var mı bana tavsiye edeceğiniz?

    bu uyarı nedeniyle çok sevdiğim arabadan soğuyorum.


    1.5 dci de yaşadığım enjeksiyonu kontrol ettiriniz arızası ile ilgili sonunda bir bilgisayarda negatif enjeksiyon basıncı hatası diye bir netice gördük.

    sadece renault elektronik işleri yapan bir özel serviste hatayı görebildik.

    Topkapı-Merter mevki, Başoğlu sanayi, Renaultcu Oğuz


    usta çözüm için beyinin sökülmesi, yazılımın düzeltilmesi gerek dedi. bu işleminde 2-4 gün süreceğini 500-700 tl arası masrafı olacağını syledi.

    daha önce 25-30 tane lagunada bu sorunu yaşamış ve bu şekilde çözmüş.

    daha önce bu şekilde bir çözüm duyan bilen var mı aramızda??

    eğer bu da çözmezse lagunayı satıp 2000 model e 200 alacam. nefret etmeye başladım arabadan.

    Bence yetkili servislerden sasma. Hangisine goturdun bilmiyorum ama baska yetkili servislere de gotur. Sonucta is servis olayi degil usta olayi. Yada ara renault musteri hizmetlerini soyle sorunum var su yetkili servisinize gittim cozemediler. arizami giderecek bu islerden anliyan hangi servisinizi onerirsiniz diye sor !!!

    Sizin ariza ile ilgisi yok ama benimde Laguna 2 ile cozumsuz bir sorun basima gelmisti. ikide bir aku sarz etmiyor arizasi cikiyor birkac sn ekranda kirmizi ariza mesaji yandiktan sonra kayboluyordu. Yaklasik bir yili askin sure o arabanin elektrik donanimi ile ilgili bakilmayan kontrol edilmeyen hicbir parcasi kalmadi sonuc sifir. Hatta yetkili bir servis akumu degistirdi. sorun cozulmeyince ardindan sarj dinamosunu degistirmek istediler ama izin vermedim. Peki dinamoyu degistirdikten sonra ariza yine gitmez ise bu sefer motorudami degistireceksiniz demistim :)) Servislerde tamir olayi yok. Ilgili parcalari degistirmek uzerine kar amacli calisiyorlar. Daha sonra Ankarada bir suru oto elektrikciye gittim. Kimi sarz dinamosunun komurunu degistirdi kimi bilmem ne yapti ama ariza isigi yanmaya yanip yanip sonmeye devam etti. Tesaduf birgun istanbulda iken yetkili bir renault servisine bakim icin gittigimde ustaya arizadan bahsettim. Usta bana abi bostanci sanayi sitesinde km ayarcisi bilmem kime git. gosterge panelini soktur. Lehimlerini tazelesin sorunun gider dedi. Dedigi yere gitttim. Gogusteki saatlerin oldugu kkisimi soktu. Arkasini acti ve karttaki lehimlerin cogunu havya ile isitarak tazeledi. O gunden sonra o ariza ile bir daha hic karsilasmadim. Cok sukur. Yaklasik 1000 TL harcayip cozulemeyen sorun 25 tl lehimleme ile giderilmisti...

    Hatta bulabilirsem o ustanin servisini yazarim burada. Anadolu yakasinda buyuk bir alisveris merkezinin tam karsisinda idi. Gercekten hatirlamiyorum. Buyuk bilindik bir AVM nin tam karsisinda idi servis. Dedigim gibi musteri hizmetlerini ara sor yada yetkili servisleri dene...

    Tum bunlari neden yazdim banada soylemislerdi Ankarada sasmaz oto sanayisinde Fransada isci olarak calismis sadece Fransiz araclarin beyinleri ile ilgili program yukleyen bir yere gitmistim. Ayni seyi banada soylemislerdi. Beynini sokmek lazim 3 4 gun surer 700 tl aliriz filan. Sakin beynini filan actirip elletme. Bence cok basit baska bir hatasi vardir o aracin. Beyin ellenecek son yer olmali...

    Alıntıları Göster
    Nautilus karşısındaki reno servisi olabilir bahsettiğiniz, bu servis En-Er-Ej dükkanının sahibi Erdunç ustaya ki oda nautilusun karşısındadır yaptırıyordu elektronik tamir işlerini, Erdinç usta işinde iyidir, ben babamın tiposunun panelini yaptırmıştım, her türlü elektronik işim için ona giderim. Kimsenin yapmak istemediği işleri yapar çok rahat.




  • yorumlarınız için teşekkür ederim ..

    arabada bu sorun yaklaşık 2 aydır var.

    ilk önce kasımpaşa inci ye gitti arızayı göremediler bilgisayarda.

    daha sonra güngörendeki servise gitti orada da bilgisayarda arızayı göremediler.

    özel servisleri saymıyorum zaten.

    bir de özel servisin biri daha önce çalıştığı yetkili servise götürüp orada baktırdı. orada da göremediler arızayı.

    göremediler derken arıza ışığı yanıyor onu gözü olan herkes görüyor ama bilgisayarları görmüyor.

    ondan sonra gelen yanıtlar klasik servis yanıtları; enjektörleri değişelim, mazot pompasını değişişelim, partikül filtresini değişelim (ama 2008 ler de o da yok) katkılı yakıt kullan temizlesin, yakıtı nereden alıyorsun, temiz yakıt al vs vs.

    (ben sadece shell den ve bulamazsam BP den yakıt alırım. başka firmaların marketini dahi kullanmam bırakın yakıt almayı.depoyu her zaman ışığı yanmadan fullerim. bakımları da 10,000 km olmadan yapılır)

    bu süre zarfında sadece dün enjektörleri değiştirsin diye gittiğim ustanın (Teknik oto Ke-Ir Burhan Usta ) yönlendirmesi ile gittiğim bu elektronikçi arızayı bulabildi. daha bilgisayarı bağlamadan negatif enjökter basıncı arızası verecek muhtemelen dedi ve dediği gibi de oldu. %99 çözülür diye de belirtti .

    @ohayyam sizin de belirttiğiniz gibi yetkili servislerin tek olayı arızalı parçayı değiştirmek ve yenisini takmak üzere. aracın km 95.000 de ki orjinal km. ben de bu km deki aracın enjektör ve/veya pompasının değişmesi gerektiğini kabullenemiyorum.

    bu elektronikçiye bir şans verip aracı bu akşam sanayiye bırakacağım. çözülürse ne mutlu, aksi takdirde zaten aramaya devam edeceğiz mecbur.

    bu arada dün aracı satmayı ciddi ciddi kafaya koymuştum. arkadaşlara da e200 alayım diye söyledim onlarda 2008 arabadan bu kadar uğraşıyorsun, 2000 modeli ile kimblir ne kadar uğraşırsın diye caydırdılar beni.akşam da evin önüne parkettiğim arabaya camdan bakınca, kendi kendime 'güzel araba gerçekten' deyip vazgeçtim.




  • fiji@ytu kullanıcısına yanıt
    Umarım sorununuz çözülür, araç orjinal 95,000 de ve 2008 model diyorsunuz, ben kesinlikle satmazdım, geçmişini bilmediğiniz 2000 model araç almak macera olur diye düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç aydınlatmaları beyaz ledler ile değiştirdim çok şık oldu, özellikle kapı açılınca yananlar süper oldu
     +Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) +Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) +Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore

    Umarım sorununuz çözülür, araç orjinal 95,000 de ve 2008 model diyorsunuz, ben kesinlikle satmazdım, geçmişini bilmediğiniz 2000 model araç almak macera olur diye düşünüyorum.

    düşük devirde trafiktte dur kalk yparken yaşadığım enjeksiyonu kontrol ettiriniz arızası beyine yapılan yazılım işlemi ile artık ortaya çıkmıyor. aracın kullanıımında herhangi bir olumsuzluk iki gündür yaşamadım.
    400 tl ye sorun çözülmüş görünüyor.
  • 
Sayfa: önceki 156157158159160
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.