Şimdi Ara

+Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) (157. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.860
Cevap
51
Favori
381.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir arkadasim yakinda damlar buraya gidip, 2014 model V6 3.0 Laguna3 GT almis, tabikide 4Control vs vs ne ararsan fazlasiyla var...
    Ben gidip bir uzerime gaz dokup kendimi yakip gelicem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxMESA

    selam,

    2000 motor bir araç alacaksan şu an vergi olarak en iyi model seviyesi 2009 modeldir. temmuz ayında 919 lira ödendikten sonra diğer yıl aralığına girer;

    araç yaşı şu şekilde hesaplanıyor;

    vergi yılı - araç yaşı + 1

    yani 2015 yılında bu araç 7 yaşından vergilendirilir.

    2015- 2009 + 1 = 7

    dolayısı ile vergisi 6 aylık 500-600 arası bir yere iner.


    Bilgilendirme için teşekkür.

    2009 model 1.5 dCİ

    Ocak 2015'de 7 yaşında hesaplanacağı için vergisi bir alt kademeye düşecek.

    Şu anda toplam vergi: 644 TL

    Şu anda yedi yaşında olan aynı aracın toplam vergisi: 375 TL

    benimkide bu sene 7 yasa girdi ama yillik toplam 1080 TL

    Doktorum 2014 model V6 ya ne odeyeek bakalim




  • merhaba arkadaşlar,

    eski bir lag. II 2.0 priv. kullanıcısı olarak şimdi de bir ay içinde lag. III almayı düşünüyorum. ancak bazı çekincelerim var. yıllık ortalama 30 bin km yol yapıyorum şu anda honda var bende iki yıldır yaklaşık 60 bin km yaptım. aracın km.si 200 bin küsürlerde olmasına rağmen bu sürede hemen için arıza vermedi.

    bu lag. III için de dayanıklılık konusunda olumlu yorum yapabilir miyiz? öncekinde bazı sorunlarım olmuştu ve parçaları pahalıydı diye hatırlıyorum. eski yorumları da okudum ama net olarak soracak olursam hor kullanmaya gerekirse dağa bayıra sürmeye gelir mi sizce veya parçaları pahalı mıdır? bir de uçup kaçmasını beklemiyorum ama 1.6 lpg'li olanlar ciddi manada hantal mıdır?

    lag. III için ayrıca model-donanım önersi olan olursa çok sevinirim, kesin değil ama dizellerine biraz soğuk bakıyorum sadece önceki dizellerde yaşadığım sorunlar sebebiyle.

    Teşekkürler.




  • ohayyam kullanıcısına yanıt
    Bizlere inceleme fırsatı verir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ kaefya

    Ben 1.5 dci dizel laguna 3 kullanıcısıyım, 20-25 gün oldu aracı alalı, 224.000 km de araç, bakarak aldım arabayı ne bir üfleme ne bir sorun bulamadık, ş.içi yakıtı dışında memnunum, ş.içi 8 lt altına düşemiyorum, ama çok trafikten bahsediyorum dur kalk tarzı, yol açıldı mı 5-6 lt arası yakıyor, arka stop aldım bagaj üstü 200 TL, parçalar mekanik uygun ama, kaporta olarak pahalı, ama bu paraya en iyi araç diye düşünüyorum f/p olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Bizlere inceleme fırsatı verir mi?

    Arkadas Ankarada ama arac 28 haziran gelecekmis. 33000 euroya malolmus. performance kitide taktirmis 240 hp olan arac 320 hp lere cikiyormus hemde orjinal renault performance kiti ile.. Siki durun ama arac 3.0 V6 dizelmis neyse bu ara doktorumdan Turkiyede 6 adet 3.2 lt V6 hemde benzinli satilmis biri izmirde biri istanbulda imis digerleri belli degil...
    2.0T olan arkadaslara ozel not. Renaultun orjinal performance kiti ile 170 HP ler 260 HP oluyormus. Turbo degisimi ile 320 HP olabiliyormus. Fransiz forumlarindan Laguna3 2.0T sini 400 HP cikaran cilginlarda varmis. Bilgilerinize




  • ohayyam kullanıcısına yanıt
    Laguna 3 un v6 dizel motoru 240 hp olan motor 2.0 dci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ohayyam kullanıcısına yanıt
    http://www.carid.com/2011-renault-laguna-accessories/
    Ohayyam bu performance kit ne kadarmış?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Laguna 2.0 T -- 10 Haziran 2014; 20:01:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni 310 beygir araba satmış biri ve 260 hp tt kullanmış biri olarak söylüyorum, 200 beygir üstü önden çekiş araç sıkıntı, sürekli sarar, istediğiniz lastiği takın, arkadan itiş veya benim önceki aracım gibi 4 çeker olmalı araç :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • www.autoscout24.de
    Gebrauchtwagen Angebote bei AutoScout24
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=245430920&asrc=st
    |s,sr
    www.autoscout24.de
    Gebrauchtwagen Angebote bei AutoScout24
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246913171&asrc=st
    |s
    bir bakın.

    benim araç coupenin sedanı olacak inşallah. az kaldı. Ömeri soğutmak için dizel dedim. ama kurtaramadım. Kürşattan sonra o bakacak. sonra araba sağlam bana gelir mi bilemem.

    Ömer 1.5 dci turbo hortumu numarasını ve fotosunu atarım. 164 beygir yapınca yırtıldı da :))))))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    Bir arkadasim yakinda damlar buraya gidip, 2014 model V6 3.0 Laguna3 GT almis, tabikide 4Control vs vs ne ararsan fazlasiyla var...
    Ben gidip bir uzerime gaz dokup kendimi yakip gelicem


    Laguna insanda bağımlılık yapıyor sözü gerçekten doğru galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 10 Haziran 2014; 22:49:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurar

    Kesinlikle haklisin.. o yuzden lagunadan sonra bu konforu saglayan uygun fiyatli donanimli baska araba bulmak cok zor hatta yok..

    Laguna ııı, gerçekten uygun fiyatlı ve verdiğin paranın kat kat üstünü sunan bir araç.
  • Laguna 2.0 T L kullanıcısına yanıt
    Eminmisin ? V6 2.0DCi olduguna ? Normal lag 3 2.0dci ler 150 hp. v6 demek en az 3000 cc demek. v6 2000 cc var mi ki ? arastirmak lazim ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redlord

    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=245430920&asrc=st|s,sr
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246913171&asrc=st|s
    bir bakın.

    benim araç coupenin sedanı olacak inşallah. az kaldı. Ömeri soğutmak için dizel dedim. ama kurtaramadım. Kürşattan sonra o bakacak. sonra araba sağlam bana gelir mi bilemem.

    Ömer 1.5 dci turbo hortumu numarasını ve fotosunu atarım. 164 beygir yapınca yırtıldı da :))))))

    Doktorum sogumadim bilakis atesim artti. atesimi sondurmek icin kendimi uzerime gaz dokerek yakmaya devam edecegim, anca yandikca soguyom biliyon mu .

    Zaten dizel deyince akil sagligindan suphelenmistim hemde daha yeni turbo hortumunu patlattiktan sonra :)

    Benim sozlukte DIESEL = IS MAKINASI = GURULTU = Petrolden benzine oranla daha cok cikan kisim ve tuketilmesi icin cevre mevre demeden ozendirilip itelenmesi gereken...


    Sanirim yuksek beygirin sarma isini 4Control ile minimize etmislerdir. Yoksa benim 170 HP bile gaza kokle alir basini gider ama ESP toparlar hemen... Sonucta adamlari sevmem ama iyi muhendislik yapmislar ve optimuma yaklasmislar Laguna 3 ile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohayyam -- 11 Haziran 2014; 8:05:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: redlord

    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=245430920&asrc=st|s,sr
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246913171&asrc=st|s
    bir bakın.

    benim araç coupenin sedanı olacak inşallah. az kaldı. Ömeri soğutmak için dizel dedim. ama kurtaramadım. Kürşattan sonra o bakacak. sonra araba sağlam bana gelir mi bilemem.

    Ömer 1.5 dci turbo hortumu numarasını ve fotosunu atarım. 164 beygir yapınca yırtıldı da :))))))

    Doktorum sogumadim bilakis atesim artti. atesimi sondurmek icin kendimi uzerime gaz dokerek yakmaya devam edecegim, anca yandikca soguyom biliyon mu .

    Zaten dizel deyince akil sagligindan suphelenmistim hemde daha yeni turbo hortumunu patlattiktan sonra :)

    Benim sozlukte DIESEL = IS MAKINASI = GURULTU = Petrolden benzine oranla daha cok cikan kisim ve tuketilmesi icin cevre mevre demeden ozendirilip itelenmesi gereken...


    Sanirim yuksek beygirin sarma isini 4Control ile minimize etmislerdir. Yoksa benim 170 HP bile gaza kokle alir basini gider ama ESP toparlar hemen... Sonucta adamlari sevmem ama iyi muhendislik yapmislar ve optimuma yaklasmislar Laguna 3 ile...

    4control tekerleklerin dönüşü ile ilgili, çekişle alakalı değil, 60 km ye kadar arka tekerler ön tekerlerin ters istiksmetinde dönerek açıyı daraltıyor, 60 km sonrası aynı istikamette döner, viraj almak için oldukça etkili, ama maalesef tutunmaya veya sarmaya katkısı yok, 300 beygir üstü standart üretim dünya üzerinde herhangibir önden çekiş araba olmadığıda aşikar bi durum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ohayyam kullanıcısına yanıt
    Under the bonnet, depending on the market, Renault Laguna Coupé ships with a choice of petrol engines (170 hp and 205 hp 2.0 16v and 240 hp V6 3.5) and diesel engines (150 hp, 175 hp and 180 hp 2.0 Energy dCi and 240 hp V6 2.0 dCi).

    Kaynak:

    Bu motorları daha önceden araştırmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Laguna 2.0 T -- 11 Haziran 2014; 9:29:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kastore


    quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: redlord

    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=245430920&asrc=st|s,sr
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246913171&asrc=st|s
    bir bakın.

    benim araç coupenin sedanı olacak inşallah. az kaldı. Ömeri soğutmak için dizel dedim. ama kurtaramadım. Kürşattan sonra o bakacak. sonra araba sağlam bana gelir mi bilemem.

    Ömer 1.5 dci turbo hortumu numarasını ve fotosunu atarım. 164 beygir yapınca yırtıldı da :))))))

    Doktorum sogumadim bilakis atesim artti. atesimi sondurmek icin kendimi uzerime gaz dokerek yakmaya devam edecegim, anca yandikca soguyom biliyon mu .

    Zaten dizel deyince akil sagligindan suphelenmistim hemde daha yeni turbo hortumunu patlattiktan sonra :)

    Benim sozlukte DIESEL = IS MAKINASI = GURULTU = Petrolden benzine oranla daha cok cikan kisim ve tuketilmesi icin cevre mevre demeden ozendirilip itelenmesi gereken...


    Sanirim yuksek beygirin sarma isini 4Control ile minimize etmislerdir. Yoksa benim 170 HP bile gaza kokle alir basini gider ama ESP toparlar hemen... Sonucta adamlari sevmem ama iyi muhendislik yapmislar ve optimuma yaklasmislar Laguna 3 ile...

    4control tekerleklerin dönüşü ile ilgili, çekişle alakalı değil, 60 km ye kadar arka tekerler ön tekerlerin ters istiksmetinde dönerek açıyı daraltıyor, 60 km sonrası aynı istikamette döner, viraj almak için oldukça etkili, ama maalesef tutunmaya veya sarmaya katkısı yok, 300 beygir üstü standart üretim dünya üzerinde herhangibir önden çekiş araba olmadığıda aşikar bi durum

    Oncelikle Reklamlara yada kulaktan dolma bilgilere fazla aldanmayin, okuyun arastirin.... Genelde teknik bilgilerle insanlarin kafasini karistirmadan cazip bir sekilde sunabilmek icin bence bir reklam taktigi, yok dar aciyla donermis filan... Otomotiv sectoru design ile ugrasanlarin en buyuk istegi sanirim guclu, ekonomik vede guvenli bir surus yapilabilecek arac tasarlamak.

    Eminimki ESP nin yetersizligine ne yapabiliriz yada aracin tutunmasini nasil arttirabiliriz diye dusunulurken 4control u tasarlamislardir. Ya su arka tekerlerde donsunde arac donus capi ufalsin bence amac degil bu dusuncenin sonuclardan yanlizca birisi...

    Ingilizcen var umarim

    Incomparable driving pleasure

    4Control on Laguna GT

    4Control technology results in optimum driving precisions for fantastic at-the-wheel sensations, whatever your driving style or speed.

    Below 60 kph, the rear wheels are designed to turn in the opposite direction from the front wheels, with a maximum angle of 3.5°. This makes maneuvers easier and reduces the turning circle.

    Above 60 kph, 4Control gives the driver more precision. The rear wheels turn in the same direction as the front wheels, which counters the centrifugal force that tends to push the rear end outwards in bends, considerably improving vehicle stability. You can also take tight bends confidently in complete safety.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Under the bonnet, depending on the market, Renault Laguna Coupé ships with a choice of petrol engines (170 hp and 205 hp 2.0 16v and 240 hp V6 3.5) and diesel engines (150 hp, 175 hp and 180 hp 2.0 Energy dCi and 240 hp V6 2.0 dCi).

    Kaynak:http://www.renault.com/en/vehicules/aujourd-hui/renault-vehicules-particuliers/pages/laguna-coupe.aspx

    Bu motorları daha önceden araştırmıştım.

    Sagolasin hocam ogrenmis oldum

    Ne diye 2.0 motoru V6 yaparlar ki ? ilginc geldi arastirmak lazim; muhtemelen dizel motorun sarsinti ve sesini azaltmak icindir




  • @ohayyam

    ingilizcem var, burada anlatılan ile benim özetlediğim birebir aynı, ben 4control, 4 wheel steering not 4 wheel drive diyorum, sarmaya engel olmaz diyorum, okumayı özellikle araba ile ilgili okumaya bayılırım, 4control güzel bi sistem, laguna bu yönden başarılı bi çalkşma yapmış, bu sistem gelişmiş otobüslerde var göreniniz olmuştur, ben güce etken bir sistem değil diyorum, fanatik olmaya gerek yok. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Bizlere inceleme fırsatı verir mi?

    Arkadas Ankarada ama arac 28 haziran gelecekmis. 33000 euroya malolmus. performance kitide taktirmis 240 hp olan arac 320 hp lere cikiyormus hemde orjinal renault performance kiti ile.. Siki durun ama arac 3.0 V6 dizelmis neyse bu ara doktorumdan Turkiyede 6 adet 3.2 lt V6 hemde benzinli satilmis biri izmirde biri istanbulda imis digerleri belli degil...
    2.0T olan arkadaslara ozel not. Renaultun orjinal performance kiti ile 170 HP ler 260 HP oluyormus. Turbo degisimi ile 320 HP olabiliyormus. Fransiz forumlarindan Laguna3 2.0T sini 400 HP cikaran cilginlarda varmis. Bilgilerinize

    2014 lagunayı nereden satın almış?

    Renault getirmiyor diye biliyorum.




  • 
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.