Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (451. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
762.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 449450451452453
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scan_z

    lpg yi taktıralı daha 5.000 km ancak olmuştur, hani bu kelebek temizliğini duydum ama lpg yeni ve aracım 92.000 km de, ve öncesinde sadece benzinde kullanıldı, benzinli kullanım da da bu kelebek temizlik ister mi aceba?

    bir de şu var, hava filtresi vs değişimi esnasında akü söküldü ve sonrası dediğiniz gibi 10 dk kadar rölanti de çalıştırıldı, ama bu çalıştırma lpg de yapıldı. aceba benzinde yapsam bu durumu herhangi bir değişiklik olur mu?

    Benzin LPG farketmiyor aslında kelebek kirlenebiliyor, bide akünün kutup başı çıkınca kısa ve uzun zamanlı benzin hava karışımları bilgileri siliniyor yanlış bilmiyorsam. LPG de kullanırken belli bir süre sonra LPG nin sabit ayarlı olan karışımında kullanıldığı için, o değerler aracın hafızasına yazılıyor ve benzinde kullanırken de o değerler üzerinden çalışmaya çalışıyor araç bu da benzin de de sıkıntı çıkartabiliyor diye okumuştum biryerlerde.
    En ucuz ve araca hiçbir eksisi olamayan durum boğaz kelebeği temizliği, sadece düzgün biryerde temizletin biryerinin yağlanması yada o yağlı olan yerindeki yağın temizlenmemesi mi ne gerekli öyle birşey :-) yani iyi güzel işini bilen bir ustaya götürün :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: scan_z

    lpg yi taktıralı daha 5.000 km ancak olmuştur, hani bu kelebek temizliğini duydum ama lpg yeni ve aracım 92.000 km de, ve öncesinde sadece benzinde kullanıldı, benzinli kullanım da da bu kelebek temizlik ister mi aceba?

    bir de şu var, hava filtresi vs değişimi esnasında akü söküldü ve sonrası dediğiniz gibi 10 dk kadar rölanti de çalıştırıldı, ama bu çalıştırma lpg de yapıldı. aceba benzinde yapsam bu durumu herhangi bir değişiklik olur mu?

    Benzin LPG farketmiyor aslında kelebek kirlenebiliyor, bide akünün kutup başı çıkınca kısa ve uzun zamanlı benzin hava karışımları bilgileri siliniyor yanlış bilmiyorsam. LPG de kullanırken belli bir süre sonra LPG nin sabit ayarlı olan karışımında kullanıldığı için, o değerler aracın hafızasına yazılıyor ve benzinde kullanırken de o değerler üzerinden çalışmaya çalışıyor araç bu da benzin de de sıkıntı çıkartabiliyor diye okumuştum biryerlerde.
    En ucuz ve araca hiçbir eksisi olamayan durum boğaz kelebeği temizliği, sadece düzgün biryerde temizletin biryerinin yağlanması yada o yağlı olan yerindeki yağın temizlenmemesi mi ne gerekli öyle birşey :-) yani iyi güzel işini bilen bir ustaya götürün :)

    Alıntıları Göster
    yav bu kaçıncı Bulgar kardeşim görüp de yakınıma park eden şaka bir yana sizce Bulgar'ın rengi nasıl? Türkiye'de galiba yok bu renkten
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türker_

    yav bu kaçıncı Bulgar kardeşim görüp de yakınıma park eden şaka bir yana sizce Bulgar'ın rengi nasıl? Türkiye'de galiba yok bu renkten
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Renk on Numara, geçen çok farklı bi fd6 kasa Civic gördüm SI dı galiba işin tuhafi Suriye plakaliydi :) Suriye Bulgaristan böyle bize niye böyle lütuf edip satmislar gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Türker_

    yav bu kaçıncı Bulgar kardeşim görüp de yakınıma park eden şaka bir yana sizce Bulgar'ın rengi nasıl? Türkiye'de galiba yok bu renkten
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Renk on Numara, geçen çok farklı bi fd6 kasa Civic gördüm SI dı galiba işin tuhafi Suriye plakaliydi :) Suriye Bulgaristan böyle bize niye böyle lütuf edip satmislar gibi...

    Alıntıları Göster
    Bence de renk harika fakat senin arabada kendini fazlasıyla belli etmiş hocam ;)
    Her ikisine de MAŞALLAH!




  • scan_z S kullanıcısına yanıt
    Hocam maalesef bazı insanlar tamamen para odaklı çalışıyor ve o parayı neden aldığını ya da hak edip etmediğini 1kez bile düşünmüyor birçok sorunun başlangıcı bu nokta diye düşünüyorum

    Montaj öncesi hiçbir bilgilendirme yapmadan işe dalmasından para para para diye olaya yaklaştığı belliymiş zaten bu şekilde işe dalanlara dur kardeşim demek lazım aslıda ama bazen bende unutup bırakıyorum demek dikkatli olmak gerek

    Benim eski aracımda da küçük depo vardı 18 ay kullandım çokta kafaya takma büyütmeye değmez araçtan soğutmasın seni



    Yeri gelmişken bende taze bir olay paylaşayım
    Hafta sonu bir brc bayisine lpg bakıma gittim gitmeden telden fiyat aldım parça+işçilik=50tl (40diyen daha yakın bayi de vardı yolum bu tarafta diye buna gittim) ilk kez gidiyorum 40gün oldu aracı alalı bayiye gidince baktı bunun filtresi zor değişir plastik kısmı (silecek altındaki) sökmek gerekecek işçilik çok ıvır zıvır kıl tüy yün eeee 2 saat sürer 100tl istersen tek filtre değiştirelim 40tl (müşteriyi kaçırmayım taktiği) iyi yapılması gereken bir şey sonuçta yapmışken tam yapalım dedim

    1saat sonra gittim araba kenarda yatıyor kim bilir ne zaman bitmiş hani çok zordu 2saatte biterdi
    tam araca bineceğim bir baktım lpg göstergesi yerinden çıkmış kablo tutuyor sordum “biz ellemedik ona” ya arkadaş elledin ellemedin neyse insan sağına soluna bakmaz mı bir şey var mı yok mu gösterge çalışmıyor belki değiştirmen gerek hadi bakmadın dalgınlığına geldi insanlık hali olabilir ben soruyorum sana şimdi gel bak vidalı mı tırnaklı mı benden iyi biliyorsun onun nasıl takılacağını 1dk sürmeyecek iş yok adım bile atmadı

    Eee şimdi böyle çalışan sorunlarım olduğunda çözümüne bu şekilde yaklaşan hatta yaklaşmayan brc bayii EMKAR TİCARET e tekrar gidermiyim?

    @scan_z




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    Hocam maalesef bazı insanlar tamamen para odaklı çalışıyor ve o parayı neden aldığını ya da hak edip etmediğini 1kez bile düşünmüyor birçok sorunun başlangıcı bu nokta diye düşünüyorum

    Montaj öncesi hiçbir bilgilendirme yapmadan işe dalmasından para para para diye olaya yaklaştığı belliymiş zaten bu şekilde işe dalanlara dur kardeşim demek lazım aslıda ama bazen bende unutup bırakıyorum demek dikkatli olmak gerek

    Benim eski aracımda da küçük depo vardı 18 ay kullandım çokta kafaya takma büyütmeye değmez araçtan soğutmasın seni



    Yeri gelmişken bende taze bir olay paylaşayım
    Hafta sonu bir brc bayisine lpg bakıma gittim gitmeden telden fiyat aldım parça+işçilik=50tl (40diyen daha yakın bayi de vardı yolum bu tarafta diye buna gittim) ilk kez gidiyorum 40gün oldu aracı alalı bayiye gidince baktı bunun filtresi zor değişir plastik kısmı (silecek altındaki) sökmek gerekecek işçilik çok ıvır zıvır kıl tüy yün eeee 2 saat sürer 100tl istersen tek filtre değiştirelim 40tl (müşteriyi kaçırmayım taktiği) iyi yapılması gereken bir şey sonuçta yapmışken tam yapalım dedim

    1saat sonra gittim araba kenarda yatıyor kim bilir ne zaman bitmiş hani çok zordu 2saatte biterdi
    tam araca bineceğim bir baktım lpg göstergesi yerinden çıkmış kablo tutuyor sordum “biz ellemedik ona” ya arkadaş elledin ellemedin neyse insan sağına soluna bakmaz mı bir şey var mı yok mu gösterge çalışmıyor belki değiştirmen gerek hadi bakmadın dalgınlığına geldi insanlık hali olabilir ben soruyorum sana şimdi gel bak vidalı mı tırnaklı mı benden iyi biliyorsun onun nasıl takılacağını 1dk sürmeyecek iş yok adım bile atmadı

    Eee şimdi böyle çalışan sorunlarım olduğunda çözümüne bu şekilde yaklaşan hatta yaklaşmayan brc bayii EMKAR TİCARET e tekrar gidermiyim?

    @scan_z

    ben hep şunu derim : eğer araban varsa en büyük servetin iyi bir elektrik iyi bir kaporta ve iyi bir motor ustası. sağolsun motor ve kaporta olarak her türlü gözüm kapalı ikiler hondaya bırakırım. elektrik için de Demir Oto Elektrik var. desi alarm bayisi. oradaki dursun a arabayı bırakır giderim. diğer nerde olursa olsun kimseye aracı elletmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    Hocam maalesef bazı insanlar tamamen para odaklı çalışıyor ve o parayı neden aldığını ya da hak edip etmediğini 1kez bile düşünmüyor birçok sorunun başlangıcı bu nokta diye düşünüyorum

    Montaj öncesi hiçbir bilgilendirme yapmadan işe dalmasından para para para diye olaya yaklaştığı belliymiş zaten bu şekilde işe dalanlara dur kardeşim demek lazım aslıda ama bazen bende unutup bırakıyorum demek dikkatli olmak gerek

    Benim eski aracımda da küçük depo vardı 18 ay kullandım çokta kafaya takma büyütmeye değmez araçtan soğutmasın seni



    Yeri gelmişken bende taze bir olay paylaşayım
    Hafta sonu bir brc bayisine lpg bakıma gittim gitmeden telden fiyat aldım parça+işçilik=50tl (40diyen daha yakın bayi de vardı yolum bu tarafta diye buna gittim) ilk kez gidiyorum 40gün oldu aracı alalı bayiye gidince baktı bunun filtresi zor değişir plastik kısmı (silecek altındaki) sökmek gerekecek işçilik çok ıvır zıvır kıl tüy yün eeee 2 saat sürer 100tl istersen tek filtre değiştirelim 40tl (müşteriyi kaçırmayım taktiği) iyi yapılması gereken bir şey sonuçta yapmışken tam yapalım dedim

    1saat sonra gittim araba kenarda yatıyor kim bilir ne zaman bitmiş hani çok zordu 2saatte biterdi
    tam araca bineceğim bir baktım lpg göstergesi yerinden çıkmış kablo tutuyor sordum “biz ellemedik ona” ya arkadaş elledin ellemedin neyse insan sağına soluna bakmaz mı bir şey var mı yok mu gösterge çalışmıyor belki değiştirmen gerek hadi bakmadın dalgınlığına geldi insanlık hali olabilir ben soruyorum sana şimdi gel bak vidalı mı tırnaklı mı benden iyi biliyorsun onun nasıl takılacağını 1dk sürmeyecek iş yok adım bile atmadı

    Eee şimdi böyle çalışan sorunlarım olduğunda çözümüne bu şekilde yaklaşan hatta yaklaşmayan brc bayii EMKAR TİCARET e tekrar gidermiyim?

    @scan_z

    ben hep şunu derim : eğer araban varsa en büyük servetin iyi bir elektrik iyi bir kaporta ve iyi bir motor ustası. sağolsun motor ve kaporta olarak her türlü gözüm kapalı ikiler hondaya bırakırım. elektrik için de Demir Oto Elektrik var. desi alarm bayisi. oradaki dursun a arabayı bırakır giderim. diğer nerde olursa olsun kimseye aracı elletmem.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle honda olsun başka marka olsun bilindik güvendik bir yere bırakılmalı bu klasik sanayi ustaları batsın gitsin köyüne yerleşsin zaten… Dün arkadaşla konuşurken arkadaşında 98 civic varmış 5 kere yolda kalmış bi daha tövbe civic almam demiş, dedim mümkün değil 3-4 yıl kullandım 50,000 km yaptık 170 küsür binde sattık, iki kardeş deli gibi kullandık 3 kere istanbul-antalya yaptık 1 kere bile tık demedi dedim, önüne gelen servise götürürsen alakasız bakım yaptırırsan olacağı bu dedim, arıza yapmaması ile meşhur bir araba cahil ellerde 5 kere yolda bırakabiliyor...




  • farukakgun kullanıcısına yanıt
    10 senedir 98 model civic 1.6iES kullanıyorum daha Allah'a şükür tık demedi.
    Bakım yaptırmak ve yaptırdığın yer gerçekten çok önemli.
    Ümraniye sanayi sitesinde BRC bayisi var Serhat usta işinin ehlidir arkadaşlar. Paragöz biride değildir.
    Benim iES'e orada LPG taktırmıştım, sağolsun çok yardımı ve bilgilendirmelerini gördüm. Tavsiye ederim
  • Bizim konu biraz canlanır gibi oldu ama gene duruldu herkes tatilde herhalde :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türker_

    yav bu kaçıncı Bulgar kardeşim görüp de yakınıma park eden şaka bir yana sizce Bulgar'ın rengi nasıl? Türkiye'de galiba yok bu renkten
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Türkiye'de yok o renkten maalesef. Honda Türkiye'ye nedense az seçenek sunuyor. Bizim kasaların dizelleri yok, sedanların coupe leri yok... Accord coupe yok.

    Bu arada sizin aracın spoilerı çok beğendim. Nereden aldınız acaba? Bazılarının kalıpları güzel durmuyor.




  • 1.ismail 1 kullanıcısına yanıt
    2. arabam escorttu. bakımlarını hep aynı yere yaptırıyordum, tatil dönüşü aydın otobanındaki dinlenme tesislerine gelmeden V kayışı koptu, Allah'tan yanımda araca benden fazla dikkat eden bir abim vardı, ses gelir gelmez hemen sağa çek dedi, ben de yanda kamyon vardı herhalde dedim ondandır, neyse çektim yinede hemen, kaputu bi açtık, kayış yerinde yok :) geri döndüm hararete baktım dayanmış maksimuma hemen stop ettirdim aracı. Dinlenme tesisine ittirdik ve aracı orada bırakıp başka araçla yolumuza devam ettik, yoksa otobanın başka bir yerinde bu durum başıma gelse mecburen çekici ile aracı çektirmek zorunda kalacaktım, bi de ona extra para verecektim,

    neyse bi gün sonra ustayla geldik aracın başına hemen kayışı değiştirdi, kasnaklardan birini de değiştirdi galiba, usta tarafından bana denilen şu:

    - bu durum oluşmadan önce uzun süre ses yapmıştır, hiç ses duymadın mı?

    ya arkadaş ben rutin bakımları hep size yaptırıyorum, siz neden farketmediniz? ben araba tamircisi değilim...

    sözün kısası, araçla ilgili olsun veya bir başka iş olsun, işin detaylarını malesef biz araştırmak zorunda kaldığımız bir dönemdeyiz,

    aynı yere bacanak ta tüp taktırmıştı, takdırıp taktırmama konusunda tereddütte idi hatta 307 sine, dükkana gidince aldılar aracı hemen işe koyuldular, rahat ol bişey olmaz dediler diyo.

    insanın bir şeyi yaşayarak tecrübe etmesi en zoru malesef, ama çoğu konuda da yapacak bir şey yok,

    bir daha lpg taktıracak olursam, bu sefer tank büyüklüğünü de araştırıcam, tecrübeliyim artık!!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: scan_z

    lpg yi taktıralı daha 5.000 km ancak olmuştur, hani bu kelebek temizliğini duydum ama lpg yeni ve aracım 92.000 km de, ve öncesinde sadece benzinde kullanıldı, benzinli kullanım da da bu kelebek temizlik ister mi aceba?

    bir de şu var, hava filtresi vs değişimi esnasında akü söküldü ve sonrası dediğiniz gibi 10 dk kadar rölanti de çalıştırıldı, ama bu çalıştırma lpg de yapıldı. aceba benzinde yapsam bu durumu herhangi bir değişiklik olur mu?

    Benzin LPG farketmiyor aslında kelebek kirlenebiliyor, bide akünün kutup başı çıkınca kısa ve uzun zamanlı benzin hava karışımları bilgileri siliniyor yanlış bilmiyorsam. LPG de kullanırken belli bir süre sonra LPG nin sabit ayarlı olan karışımında kullanıldığı için, o değerler aracın hafızasına yazılıyor ve benzinde kullanırken de o değerler üzerinden çalışmaya çalışıyor araç bu da benzin de de sıkıntı çıkartabiliyor diye okumuştum biryerlerde.
    En ucuz ve araca hiçbir eksisi olamayan durum boğaz kelebeği temizliği, sadece düzgün biryerde temizletin biryerinin yağlanması yada o yağlı olan yerindeki yağın temizlenmemesi mi ne gerekli öyle birşey :-) yani iyi güzel işini bilen bir ustaya götürün :)

    Alıntıları Göster
    1,4L i-VTEC Comfort, düz vites, benzinli
    sıfır almayı düşünüyorum.

    - yakıt durumu nasıldır ? honda motorları eski nesil kaldı diyorlar. b kafamı çok karıştırıyor

    - ses yalıtımı, kabin sesi nasıldır ?


    alternatid için seat leon fr düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chairman of the board

    1,4L i-VTEC Comfort, düz vites, benzinli
    sıfır almayı düşünüyorum.

    - yakıt durumu nasıldır ? honda motorları eski nesil kaldı diyorlar. b kafamı çok karıştırıyor

    - ses yalıtımı, kabin sesi nasıldır ?


    alternatid için seat leon fr düşünüyorum


    yeni kasaların duruşu tipi harika ancak tipindeki o yırtıcılık motoruna gelince yokolup gidiyor. misal mazda 3 serisi de muhteşem bir kasa ile çıktı ancak motoru 120 bg. uzakdoğulu üreticiler turboya karşılar ancak yarattıkları tasarımla bağdaşmayan motor hacimleri ile çıkıyorlar piyasaya. sizin seçtiğiniz araca gelirsek eğer performans takıntım yok. şehir içinde fazla yakmadan kullanayım derseniz iyi bir seçenek. ses yalıtımından sorunu olan görmedim ancak süspansiyonların sert oluşu darbeyi içeri hissettiriyor. seat leon yollarda fazlasıyla var. farklı olayım derseniz honda, kabin içi görüntü derseniz honda. şu anda honda harici mazda 3 de çok güzel. listeniz varsa onu da dahil edin.




  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    benim spoiler eliftuning.com dan alınma. benden önceki sahibi almış ama taktırmamış taktırması bana kaldı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türker_

    benim spoiler eliftuning.com dan alınma. benden önceki sahibi almış ama taktırmamış taktırması bana kaldı :)
    İstanbul tekirdağ arasında yakaladığım değer
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • Civic hb 1.8 i-vtec baskı balata kaç Km de bir değiştirilmesi gerekiyor yaklaşık maliyeti nedir bir türlü bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation

    Civic hb 1.8 i-vtec baskı balata kaç Km de bir değiştirilmesi gerekiyor yaklaşık maliyeti nedir bir türlü bulamadım.

    i-shift vites ise belirli kilometresi yok. kullanıma bağlı biraz. bilgisayara araç bağlandığında şanzımanın bir değeri var. o 700 lere geldiğinde değiştirilmesi önerilir. benim 2007 modelde ilk baskı balata var 570 lerdeydi en son. maliyeti 1300 tl civarında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: org

    İstanbul tekirdağ arasında yakaladığım değer
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    değerler çok iyi. zaten 100 130 bandında çok ekonomik gidiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation

    Civic hb 1.8 i-vtec baskı balata kaç Km de bir değiştirilmesi gerekiyor yaklaşık maliyeti nedir bir türlü bulamadım.

    i-shift vites ise belirli kilometresi yok. kullanıma bağlı biraz. bilgisayara araç bağlandığında şanzımanın bir değeri var. o 700 lere geldiğinde değiştirilmesi önerilir. benim 2007 modelde ilk baskı balata var 570 lerdeydi en son. maliyeti 1300 tl civarında.

    Genelde 2000 tl yazıyorlar demekki baskı balatanin yanında başka şeylerde değişiyor olabilir serviste 1300 se iyi istanbulda honda cem var E5 yol üstünde nasıl acaba çok pahalımıdır LPG de hala karsizim yılda 15000 km civarı yapıyorum mantıklımı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation

    Civic hb 1.8 i-vtec baskı balata kaç Km de bir değiştirilmesi gerekiyor yaklaşık maliyeti nedir bir türlü bulamadım.

    i-shift vites ise belirli kilometresi yok. kullanıma bağlı biraz. bilgisayara araç bağlandığında şanzımanın bir değeri var. o 700 lere geldiğinde değiştirilmesi önerilir. benim 2007 modelde ilk baskı balata var 570 lerdeydi en son. maliyeti 1300 tl civarında.

    Genelde 2000 tl yazıyorlar demekki baskı balatanin yanında başka şeylerde değişiyor olabilir serviste 1300 se iyi istanbulda honda cem var E5 yol üstünde nasıl acaba çok pahalımıdır LPG de hala karsizim yılda 15000 km civarı yapıyorum mantıklımı

    cem iyidir. zaten baskı balatayı yetkilide değiştirmek daha mantıklı. fiyatlar aşağı yukarı aynıdır. diğer tüm işlemler için genelimiz ikiler hondayı kullanıyor özel servis olarak.
    lpg olayında ise ben hiçbir zaman ısınamadım. belki avm leri çocuktan dolayı çok kullandığımdan sebep bazılarının almaması, bir arkadaşımın arabayı her haftasonu çıkarttığında 5 liraya ayar çektirip öyle yola çıkmasından dolayı etkilendim lpg olayından. her zaman tasarrufludur orası ayrı ancak ben orjinallikten yanayım.




  • 
Sayfa: önceki 449450451452453
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.