Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (452. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
762.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 450451452453454
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation

    Civic hb 1.8 i-vtec baskı balata kaç Km de bir değiştirilmesi gerekiyor yaklaşık maliyeti nedir bir türlü bulamadım.

    i-shift vites ise belirli kilometresi yok. kullanıma bağlı biraz. bilgisayara araç bağlandığında şanzımanın bir değeri var. o 700 lere geldiğinde değiştirilmesi önerilir. benim 2007 modelde ilk baskı balata var 570 lerdeydi en son. maliyeti 1300 tl civarında.

    Genelde 2000 tl yazıyorlar demekki baskı balatanin yanında başka şeylerde değişiyor olabilir serviste 1300 se iyi istanbulda honda cem var E5 yol üstünde nasıl acaba çok pahalımıdır LPG de hala karsizim yılda 15000 km civarı yapıyorum mantıklımı

    cem iyidir. zaten baskı balatayı yetkilide değiştirmek daha mantıklı. fiyatlar aşağı yukarı aynıdır. diğer tüm işlemler için genelimiz ikiler hondayı kullanıyor özel servis olarak.
    lpg olayında ise ben hiçbir zaman ısınamadım. belki avm leri çocuktan dolayı çok kullandığımdan sebep bazılarının almaması, bir arkadaşımın arabayı her haftasonu çıkarttığında 5 liraya ayar çektirip öyle yola çıkmasından dolayı etkilendim lpg olayından. her zaman tasarrufludur orası ayrı ancak ben orjinallikten yanayım.

    Aynen sizin gibi düşünüyorum bende hafta sonları giriş çıkış yapa yapa kontrolden geçmeden AVM lerin otoparkina girmeyi öğrendim bu 5 tl ye ayarı ilk defa duyuyorum arkadaşımda civic Sedan var çok memnunum diyince aklıma takıldı 25 kuruş nerde 40 kuruş nerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Bence arabayı 2-3 yıl kullanmayı düşünüyorsan taktırmanı tavsiye ederim ben aracı alalı daha 1 sene olmadı 20000 km kullanmışım 18000 km dir de LPG var, LPG den kaynaklı hiç bir sorun yada sıkıntı yaşamadım brc marka izmitte fs otogaza taktırdım tavsiye ederim :-) 1800 tl ye taktırmıştım yanlış hatırlamıyorsam şimdiye neredeyse iki kere çıkartmıştır parasın herhalde ı :-)
    Geçen hafta tatile gidip gelirken , 250 tl ye 1020km yol yaptım ve ekonomi yapacağım diye kasmadım yeri geldi 160 180 bastım yeri geldi şehir içi dur kalk kullandım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eCCo -- 10 Ağustos 2014; 23:04:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Bence arabayı 2-3 yıl kullanmayı düşünüyorsan taktırmanı tavsiye ederim ben aracı alalı daha 1 sene olmadı 20000 km kullanmışım 18000 km dir de LPG var, LPG den kaynaklı hiç bir sorun yada sıkıntı yaşamadım brc marka izmitte fs otogaza taktırdım tavsiye ederim :-) 1800 tl ye taktırmıştım yanlış hatırlamıyorsam şimdiye neredeyse iki kere çıkartmıştır parasın herhalde ı :-)
    Geçen hafta tatile gidip gelirken , 250 tl ye 1020km yol yaptım ve ekonomi yapacağım diye kasmadım yeri geldi 160 180 bastım yeri geldi şehir içi dur kalk kullandım

    Sayende bende taktiracam galiba eğer bir süpriz olmasa uzun süre civic hb 1.8 kullanmayı düşünüyorum zaten bu aracı tadini cikarmayacaksam almak çok saçma zaten başka hiç bir araç (fiyatı aynı olan diğer markalar) görsel ve donanım olarak tatmin etmiyor ama Km çok takılıyorum 150 - 180 arasindami alsam (en uygunları onlar) yoksa 80-90 bindeki hasar kayıtlı pertli araçları mı sen olsan napardin eCCo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation

    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Bence arabayı 2-3 yıl kullanmayı düşünüyorsan taktırmanı tavsiye ederim ben aracı alalı daha 1 sene olmadı 20000 km kullanmışım 18000 km dir de LPG var, LPG den kaynaklı hiç bir sorun yada sıkıntı yaşamadım brc marka izmitte fs otogaza taktırdım tavsiye ederim :-) 1800 tl ye taktırmıştım yanlış hatırlamıyorsam şimdiye neredeyse iki kere çıkartmıştır parasın herhalde ı :-)
    Geçen hafta tatile gidip gelirken , 250 tl ye 1020km yol yaptım ve ekonomi yapacağım diye kasmadım yeri geldi 160 180 bastım yeri geldi şehir içi dur kalk kullandım

    Sayende bende taktiracam galiba eğer bir süpriz olmasa uzun süre civic hb 1.8 kullanmayı düşünüyorum zaten bu aracı tadini cikarmayacaksam almak çok saçma zaten başka hiç bir araç (fiyatı aynı olan diğer markalar) görsel ve donanım olarak tatmin etmiyor ama Km çok takılıyorum 150 - 180 arasindami alsam (en uygunları onlar) yoksa 80-90 bindeki hasar kayıtlı pertli araçları mı sen olsan napardin eCCo

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bugünlerde aracımı 60.000 KM bakımına Honda Ayışığı'na götüreceğim. Herhangi bir uyarısı ya da tavsiyesi olan var mıdır? Sabah versem akşam iş çıkışı alabilir miyim? Ne kadar tutar?




  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Aracın hasar kaydından çok hasarı önemli ama pert kayıtlı bir araç da almanızı hiç önermem. Benim aracımı alırken 600 700 900 tl lik hasar kayıtları vardı ki aracın zaten aynası 600 -700 tl , ön panjur 1025 tl vs araç bende iken park halinde bayanın biri gelmiş sürtmüştü ve 2000 küsür tl hasar kaydı oldu durduk yere ama araçta hiç birşey yok yani diyeceğim küçük hasarları ve ufak tefek boyaları kafanıza takmayın fakat önden büyük hasarlı veya şasesi hasarlı araçlara da yanaşmayın derim birde motorun km si pek farketmiyor honda larda eğer düzgün bakıldı ise araç 500 600 bin km götürür motor olarak :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Aracın hasar kaydından çok hasarı önemli ama pert kayıtlı bir araç da almanızı hiç önermem. Benim aracımı alırken 600 700 900 tl lik hasar kayıtları vardı ki aracın zaten aynası 600 -700 tl , ön panjur 1025 tl vs araç bende iken park halinde bayanın biri gelmiş sürtmüştü ve 2000 küsür tl hasar kaydı oldu durduk yere ama araçta hiç birşey yok yani diyeceğim küçük hasarları ve ufak tefek boyaları kafanıza takmayın fakat önden büyük hasarlı veya şasesi hasarlı araçlara da yanaşmayın derim birde motorun km si pek farketmiyor honda larda eğer düzgün bakıldı ise araç 500 600 bin km götürür motor olarak :-)
    konu durulmuş yine

    ben direksiyon ve anahtar için kırmızı logo aldım değiştiricem ancak alttaki eski logoyu sökmek istiyorum (daha sağlıklı olur yenisi düşüncesiyle)

    logo sökümüyle ilgili bir resimli anlatım vardı iki haftadır tarıyorum konuyu bulamadım uygulamalar başlığına baktım orada da bulamadım (yok demiyorum bulamadım) belkide başka yerde görmüştüm burada yok ben yanlış hatırlıyorum

    sökerken nelere dikkat etmem konusunda yardımcı olacak link yada söküm fotosu yollayacak olan olursa çok müteşekkir kalacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    konu durulmuş yine

    ben direksiyon ve anahtar için kırmızı logo aldım değiştiricem ancak alttaki eski logoyu sökmek istiyorum (daha sağlıklı olur yenisi düşüncesiyle)

    logo sökümüyle ilgili bir resimli anlatım vardı iki haftadır tarıyorum konuyu bulamadım uygulamalar başlığına baktım orada da bulamadım (yok demiyorum bulamadım) belkide başka yerde görmüştüm burada yok ben yanlış hatırlıyorum

    sökerken nelere dikkat etmem konusunda yardımcı olacak link yada söküm fotosu yollayacak olan olursa çok müteşekkir kalacağım

    sökmeden takmak daha iyi çünkü eski logo destek oluyor yeni yapıştırdığına. kornaya basarken falan faydası var. ben direkt üzerine yapıştırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    konu durulmuş yine

    ben direksiyon ve anahtar için kırmızı logo aldım değiştiricem ancak alttaki eski logoyu sökmek istiyorum (daha sağlıklı olur yenisi düşüncesiyle)

    logo sökümüyle ilgili bir resimli anlatım vardı iki haftadır tarıyorum konuyu bulamadım uygulamalar başlığına baktım orada da bulamadım (yok demiyorum bulamadım) belkide başka yerde görmüştüm burada yok ben yanlış hatırlıyorum

    sökerken nelere dikkat etmem konusunda yardımcı olacak link yada söküm fotosu yollayacak olan olursa çok müteşekkir kalacağım

    sökmeden takmak daha iyi çünkü eski logo destek oluyor yeni yapıştırdığına. kornaya basarken falan faydası var. ben direkt üzerine yapıştırdım.

    Alıntıları Göster
    Sol taraftan da bir egzos ucu çıkartmak istiyorum




  • gekren kullanıcısına yanıt
    eyvallah hocam tşk ederim
    bir şey daha soracağım o zaman

    etiket formunda bir logo muydu yokda sert plastik gibi bişey mi?
    benim aldığım biraz sert gibi aynı olmadığını düşündüm o yüzden soruyorum
    bu da linkihttp://www.aksoytuning.com/honda-civic-direksiyon-logosu-4-1-x-5-0cm-kirmizi-urun10662.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    eyvallah hocam tşk ederim
    bir şey daha soracağım o zaman

    etiket formunda bir logo muydu yokda sert plastik gibi bişey mi?
    benim aldığım biraz sert gibi aynı olmadığını düşündüm o yüzden soruyorum
    bu da linkihttp://www.aksoytuning.com/honda-civic-direksiyon-logosu-4-1-x-5-0cm-kirmizi-urun10662.html

    bu videoda direk üstüne yapıştırmış
    http://www.youtube.com/watch?v=qleD0LXo18I

    burda söküpte yapmış.
    http://www.8thcivic.com/forums/diy-honda-civic-interior-style-mods/283742-dyi-grafixpressions-jdm-steering-wheel-emblem.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    eyvallah hocam tşk ederim
    bir şey daha soracağım o zaman

    etiket formunda bir logo muydu yokda sert plastik gibi bişey mi?
    benim aldığım biraz sert gibi aynı olmadığını düşündüm o yüzden soruyorum
    bu da linkihttp://www.aksoytuning.com/honda-civic-direksiyon-logosu-4-1-x-5-0cm-kirmizi-urun10662.html

    benim yapıştırdığım oldukça sertti. bayağı oldu çünkü tam hatırlamıyorum. ancak en ufak deforme,kırık çıkık iz yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    eyvallah hocam tşk ederim
    bir şey daha soracağım o zaman

    etiket formunda bir logo muydu yokda sert plastik gibi bişey mi?
    benim aldığım biraz sert gibi aynı olmadığını düşündüm o yüzden soruyorum
    bu da linkihttp://www.aksoytuning.com/honda-civic-direksiyon-logosu-4-1-x-5-0cm-kirmizi-urun10662.html

    bu videoda direk üstüne yapıştırmış
    http://www.youtube.com/watch?v=qleD0LXo18I

    burda söküpte yapmış.
    http://www.8thcivic.com/forums/diy-honda-civic-interior-style-mods/283742-dyi-grafixpressions-jdm-steering-wheel-emblem.html

    Eyvallah dostlar çok teşekkür ederim
    Bu forumdaki dayanışmayı gördükçe aracı daha çok seviyorum
    undefinedundefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1.ismail -- 11 Ağustos 2014; 17:57:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Aracın hasar kaydından çok hasarı önemli ama pert kayıtlı bir araç da almanızı hiç önermem. Benim aracımı alırken 600 700 900 tl lik hasar kayıtları vardı ki aracın zaten aynası 600 -700 tl , ön panjur 1025 tl vs araç bende iken park halinde bayanın biri gelmiş sürtmüştü ve 2000 küsür tl hasar kaydı oldu durduk yere ama araçta hiç birşey yok yani diyeceğim küçük hasarları ve ufak tefek boyaları kafanıza takmayın fakat önden büyük hasarlı veya şasesi hasarlı araçlara da yanaşmayın derim birde motorun km si pek farketmiyor honda larda eğer düzgün bakıldı ise araç 500 600 bin km götürür motor olarak :-)

    O zaman yüksek km kazasız bi araç bakim içi dışı siyah bi tane buldum çok uyguna alamadım nasip değilmiş 150-200 bin km arası araclarda siz olsanız neye dikkat ederdiniz gerçi en başında baskı balata geliyor akla ama digerleri ne bilmiyorum

    Bu arada araç hakkında beni aydınlatırken bir çok insanda faydalanıyor çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation

    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Aracın hasar kaydından çok hasarı önemli ama pert kayıtlı bir araç da almanızı hiç önermem. Benim aracımı alırken 600 700 900 tl lik hasar kayıtları vardı ki aracın zaten aynası 600 -700 tl , ön panjur 1025 tl vs araç bende iken park halinde bayanın biri gelmiş sürtmüştü ve 2000 küsür tl hasar kaydı oldu durduk yere ama araçta hiç birşey yok yani diyeceğim küçük hasarları ve ufak tefek boyaları kafanıza takmayın fakat önden büyük hasarlı veya şasesi hasarlı araçlara da yanaşmayın derim birde motorun km si pek farketmiyor honda larda eğer düzgün bakıldı ise araç 500 600 bin km götürür motor olarak :-)

    O zaman yüksek km kazasız bi araç bakim içi dışı siyah bi tane buldum çok uyguna alamadım nasip değilmiş 150-200 bin km arası araclarda siz olsanız neye dikkat ederdiniz gerçi en başında baskı balata geliyor akla ama digerleri ne bilmiyorum

    Bu arada araç hakkında beni aydınlatırken bir çok insanda faydalanıyor çok teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    hayirli cumalar




  • Buda bnm gerginyhoo:))
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R18a2 types

    Buda bnm gerginyhoo:))
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Mustafa, motoru bu kadar temiz nasıl tutabiliyorsunuz, hayret ediyorum. Sanırım yanlış ürün kullanıyorum :)

    Kule gerginin virajlardaki kabiletini ölçebildinmi, hissettiğin fark varmıydı ?

    Yay lı araçta ciddi anlamda kule gergisi gücünü hissettirir, Yay varmı sende ?




  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Baskı balata, ön takımların ve şasenin durumu birde iç göstergelerin hepsi ve klima sorunsuz çalışıyormu onu kontrol edin tabi expertize sokmadan almayın aracı :-)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    quote:

    Orijinalden alıntı: R18a2 types

    Buda bnm gerginyhoo:))
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Mustafa, motoru bu kadar temiz nasıl tutabiliyorsunuz, hayret ediyorum. Sanırım yanlış ürün kullanıyorum :)

    Kule gerginin virajlardaki kabiletini ölçebildinmi, hissettiğin fark varmıydı ?

    Yay lı araçta ciddi anlamda kule gergisi gücünü hissettirir, Yay varmı sende ?



    Abi arac kapali garajda duruyor ve surekki kendi yaptirdigim branda altinda..araci sadece kendim yikiyorum yikarken motor kismina plastik aksamlatini plastik parlatici ile geri kalan yerleride islak bezle siliorum..islemi devamli yaptigim icin sonuc alabiliorum..
    Kule gergisinin faydasini goruyorum belkide psikolojiktir bilmiyorum:))gerekli oldugu anlarda ani sollamalarda saga sola kacmaktan ziyade egilme bukulme yapmior..
    Aracta 3.5 cm H&R yay mevcut ve cok memnunum..
    Resim yukledim umraim cikmistir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sisleri sarı yaptım.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukakgun -- 12 Ağustos 2014; 23:39:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Sisleri sarı yaptım.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
    Herkese merhaba,

    2008 i-shift alarak aranıza katıldım bende. Uzun süredir konuyu severek takip etmekteyim. Farla alakalı bir sıkıntım bulunmakta. Aracın benden önceki sahibi xenon taktırmış. Bu da sanırım farın dışını sarartmış(tam olarak ne denir bilemiyorum) ya da ben öyle tahmin ediyorum. Xenonları değiştirmek istiyorum açıkçası. Tercih olarak ne seçmeliyim? Tavsiyeleriniz nelerdir merak ediyorum. Ayrıca farın dışını nerede temizletmeliyim?

    Teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 450451452453454
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.