Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (283. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
763.340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 281282283284285
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Tam otomatik olanlar tartışmasız vites geçişleri açısından daha konforlu. Ancak I-shiftin manuel kullanıma imkan vermesi olayını unutmamak lazım.
    Hani mesela bu araba 120 ile giderken en iyi 3'te hızlanıyor ama otomatik seçenekte ise 120 ile giderken dipgazda 4'e çekiyor. 70-80 arası giderken en iyi 2'de hızlanıyor. Ancak otomatik seçeneğinde iken bu hızda 3'e çekiyor...
    Tam otomatiğin -I-shifte göre biraz fazla yakması haricinde I-shiftte de duruma göre baskı balata değişimi gerekebiliyor.

    Benim araçta tesisat vardı ve ses kalitesi açısından en iyi seçeneklerden birini seçmeyi tercih ettim. Piyasada Necvox vb. özelliği çok fiyatı ucuz cihazlar çok ama ben bunun yerine Pioneer aldım. Hoş benimki de çok pahalı değil ama aynı fiyata Necvox. vs. bir cihazın navigasyonlu vs. modelini alabilirdim. Birde oem cihazlarda markaya göre direksiyon kontrol kumandalarını kullanamama durumu vardı.


    Kadir hocam bir de xenon olayına el atmışsın sen sanırım. :) Bu eBay linkini falan gördüm, pek anlamıyorum piyasasından. İki şeyi merak ettim;

    - Muayenede sorun oluyor mu? Bazıları çıkarıyormuş muayene zamanında sanırım.
    - Görüntüsü ve işlevi çakma xenon gibi mi? Böyle ana-bacı küfür yedirecek bir şeyse okumayayım boşuna xenon mesajlarını.

    Ayrıca şu ön farlar tek kaşlı amele gibi durmasa çok güzel olacak. Kapatmanın yolu nedir? Panjur değişimi mi, yoksa bir şeyler sarıp sarmalamak mı?

    Bizim araçların far tası zaten çok dar. O yüzden ciddi bir göz alma durumu olmamakla birlikte Türkiye'de xenon satan zibille yer olmasına rağmen yurtdışından bir tarafı karartılarak göz alma durumu daha da azalatılmış ampüller getirdik.
    Ancak yinede muayeneden önce sökmek gerekiyor.

    Bütün görünen ön tasarım aslında aracın karakteristiği.
    FArklı bir hava katıyor. Bakma ben panjuru değiştirdim çünkü Type-R hayranlığı başka.
    Malum sadece panjurla da kalmadık.

    Alıntıları Göster
    Hocam yemişim karakteri, bence asıl bomba şu imzandaki duruştur. (: Kaça mal oldu bu değişim? Çok tutmadıysa mutlaka böyle yapacağım ben de. Bir de senin Pioneer sistem toplamda ne tuttu işçilikle birlikte?

    İnşallah şu işler netleşir de en kısa zamanda bi' rahatsız etmeye gelirim seni.




  • Beyler günaydın,
    164km oldu lpg ile şimdilik herhangi bir sıkıntı yok hala ilk aldığım 50tl lik lpg var aracın içinde şu an için durum gayet güzel çünkü bu 50 tl lik gaz ile ilk ayar yapıldı, yol testi yapıldı daha sonra bana verdiler aracı bende direk trip a yı sıfırladım ve 164 km geldim hala bitmedi,gerçi son led yanıp yanıp sönüyor bitmeye yakındır kullanım ise ilk 7km şehir içi sonraki 80km izmit istanbul hızlı ve öfkeli tarzı kullanım geri kalanlar ise istanbul trafiği işe gidip gelme mesela bugün sabah kartal levent yaptım 1saat 40 dk sürdü toplasan 35-40km dir ama uzun sürüyor köprü trafiği vs.. Yani aslında kullanım tam karma ve kullanırken eco ları yakmaya pek özen göstermedim, bakalım benzine kaç km de geçecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Beyler günaydın,
    164km oldu lpg ile şimdilik herhangi bir sıkıntı yok hala ilk aldığım 50tl lik lpg var aracın içinde şu an için durum gayet güzel çünkü bu 50 tl lik gaz ile ilk ayar yapıldı, yol testi yapıldı daha sonra bana verdiler aracı bende direk trip a yı sıfırladım ve 164 km geldim hala bitmedi,gerçi son led yanıp yanıp sönüyor bitmeye yakındır kullanım ise ilk 7km şehir içi sonraki 80km izmit istanbul hızlı ve öfkeli tarzı kullanım geri kalanlar ise istanbul trafiği işe gidip gelme mesela bugün sabah kartal levent yaptım 1saat 40 dk sürdü toplasan 35-40km dir ama uzun sürüyor köprü trafiği vs.. Yani aslında kullanım tam karma ve kullanırken eco ları yakmaya pek özen göstermedim, bakalım benzine kaç km de geçecek

    Tüple pompada sevinmek başka bişey ama inadım inat tüp takmayacağım.

    Yaptığım km iyice azaldı. Verdiğim tüp bağlama parasını amorti edecek kadar binemeyeceğim araca. Tüp konusu çok konuşulan ve sorulan meselelerden bir tanesi ancak hiç kimsenin tüple problem yaşamadan, tüp taktıran herkesin araçlarına mutlu mesut binmelerini görmek güzel.


    @jay jay justified
    Değişimin maliyeti yüksek. Panjur 400-450 lira arası ama bodykit 4000 liranın üzerinde tutuyor.

    Ses sistemi yine zevk meselesi. Ben önlere Focal mid takımı arkaya Hertz Coax. ve bagaja Hertz slim bass koydum. Birde JBL amfi kullandık. Bunların hiç birini yapmadan sadece ekran takılabilirdi. Bu haliyle geri görüş kamerası dahil ekran, kamera vs. işçiliği ben yapmama rağmen 2000 lirayı geçti.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Beyler günaydın,
    164km oldu lpg ile şimdilik herhangi bir sıkıntı yok hala ilk aldığım 50tl lik lpg var aracın içinde şu an için durum gayet güzel çünkü bu 50 tl lik gaz ile ilk ayar yapıldı, yol testi yapıldı daha sonra bana verdiler aracı bende direk trip a yı sıfırladım ve 164 km geldim hala bitmedi,gerçi son led yanıp yanıp sönüyor bitmeye yakındır kullanım ise ilk 7km şehir içi sonraki 80km izmit istanbul hızlı ve öfkeli tarzı kullanım geri kalanlar ise istanbul trafiği işe gidip gelme mesela bugün sabah kartal levent yaptım 1saat 40 dk sürdü toplasan 35-40km dir ama uzun sürüyor köprü trafiği vs.. Yani aslında kullanım tam karma ve kullanırken eco ları yakmaya pek özen göstermedim, bakalım benzine kaç km de geçecek

    Tüple pompada sevinmek başka bişey ama inadım inat tüp takmayacağım.

    Yaptığım km iyice azaldı. Verdiğim tüp bağlama parasını amorti edecek kadar binemeyeceğim araca. Tüp konusu çok konuşulan ve sorulan meselelerden bir tanesi ancak hiç kimsenin tüple problem yaşamadan, tüp taktıran herkesin araçlarına mutlu mesut binmelerini görmek güzel.


    @jay jay justified
    Değişimin maliyeti yüksek. Panjur 400-450 lira arası ama bodykit 4000 liranın üzerinde tutuyor.

    Ses sistemi yine zevk meselesi. Ben önlere Focal mid takımı arkaya Hertz Coax. ve bagaja Hertz slim bass koydum. Birde JBL amfi kullandık. Bunların hiç birini yapmadan sadece ekran takılabilirdi. Bu haliyle geri görüş kamerası dahil ekran, kamera vs. işçiliği ben yapmama rağmen 2000 lirayı geçti.
    Hocam çok teşekkür ederim bilgiler için. Ben sadece ve sadece panjuru değiştirmek isterim imkan varsa. Tampon mampon aman kalsın. :) Type-R takıntım yok, maksat tek kaştan kurtulmak. :p

    Ayrıca yine ses sistemine falan da girişmeyeceğim ilk etapta. Sadece Pioneer ekran taksak kaça gelir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Hocam çok teşekkür ederim bilgiler için. Ben sadece ve sadece panjuru değiştirmek isterim imkan varsa. Tampon mampon aman kalsın. :) Type-R takıntım yok, maksat tek kaştan kurtulmak. :p

    Ayrıca yine ses sistemine falan da girişmeyeceğim ilk etapta. Sadece Pioneer ekran taksak kaça gelir?

    Yetkili serviste 450 civarına panjur işi biter.
    Orjinal parçada internetten satılıp maliyet veya bir kısmı kurtarılır.
    Pioneer cihaz 500-600 lira civarı. Alternatif çok tabiki.
    Çerçeve ve direksiyon kontrol aparatı vs. işçilik hariç 1000 küsür lira tutar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Hocam çok teşekkür ederim bilgiler için. Ben sadece ve sadece panjuru değiştirmek isterim imkan varsa. Tampon mampon aman kalsın. :) Type-R takıntım yok, maksat tek kaştan kurtulmak. :p

    Ayrıca yine ses sistemine falan da girişmeyeceğim ilk etapta. Sadece Pioneer ekran taksak kaça gelir?

    Yetkili serviste 450 civarına panjur işi biter.
    Orjinal parçada internetten satılıp maliyet veya bir kısmı kurtarılır.
    Pioneer cihaz 500-600 lira civarı. Alternatif çok tabiki.
    Çerçeve ve direksiyon kontrol aparatı vs. işçilik hariç 1000 küsür lira tutar.

    Alıntıları Göster
    Supremum hocam bende de 2009 tek kaş var :) bu panjurun yan sanayisi yokmudur acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Supremum hocam bende de 2009 tek kaş var :) bu panjurun yan sanayisi yokmudur acaba ?

    Alıntıları Göster
    Kadir hocam, Pioneer ekranla birlikte kamerası falan da geliyor mu? Yoksa geri görüş kamerasını biz mi alıyoruz? Paket içeriğinde ne var diyeyim özetle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Supremum hocam bende de 2009 tek kaş var :) bu panjurun yan sanayisi yokmudur acaba ?

    Civic HB ve yan sanayi yan yana pek olmayan kavramlar.
    Piyasada bol olan bir model olacak ki adam yan sanayi parça üretip para kazansın.


    Yok kamera birlikte gelmiyor. Kamerayı ayrıca almak gerekiyor. Normalde paket içeriğinde cihazdan başka hiç bir şey olmaz.
    TV veya navigasyon içeren bir modelse anteni falan olur o kadar.
  • Lpg de ilk depomu bitirdim. 48krs benzin yerine 30krs lpg km başına yakıt tuketimim oldu. Normalde benzinle 48krs u gormezdim ama aracı test etmek için bol bol gazladim. Bu hesapla lpg kendi taksiti ödüyor aylık ortalaması 1000km den yüksek olan herkese tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    Lpg de ilk depomu bitirdim. 48krs benzin yerine 30krs lpg km başına yakıt tuketimim oldu. Normalde benzinle 48krs u gormezdim ama aracı test etmek için bol bol gazladim. Bu hesapla lpg kendi taksiti ödüyor aylık ortalaması 1000km den yüksek olan herkese tavsiye ederim
    forumda gözüm civic sedan 2013 ün konusuna takıldı. araçta bazı özellikler yenilik gibi anlatılırken bir çoğunun bizim araçlarda olduğunu gördüm ve şaşırdım. sanki civic hb. amiral gemisi gibi olmuş zamanının.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    forumda gözüm civic sedan 2013 ün konusuna takıldı. araçta bazı özellikler yenilik gibi anlatılırken bir çoğunun bizim araçlarda olduğunu gördüm ve şaşırdım. sanki civic hb. amiral gemisi gibi olmuş zamanının.

    bide malesef 2013 sedanların içi cidden çok kalitesiz 2 tane sıfır inceledim, kapı kolundan, torpidosuna, koltuk döşemesine, halısına kadar arada büyük fark var, 2013 sedanın arka kapı kolu tutarken esnemesi evlere şenlik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Beyler günaydın,
    164km oldu lpg ile şimdilik herhangi bir sıkıntı yok hala ilk aldığım 50tl lik lpg var aracın içinde şu an için durum gayet güzel çünkü bu 50 tl lik gaz ile ilk ayar yapıldı, yol testi yapıldı daha sonra bana verdiler aracı bende direk trip a yı sıfırladım ve 164 km geldim hala bitmedi,gerçi son led yanıp yanıp sönüyor bitmeye yakındır kullanım ise ilk 7km şehir içi sonraki 80km izmit istanbul hızlı ve öfkeli tarzı kullanım geri kalanlar ise istanbul trafiği işe gidip gelme mesela bugün sabah kartal levent yaptım 1saat 40 dk sürdü toplasan 35-40km dir ama uzun sürüyor köprü trafiği vs.. Yani aslında kullanım tam karma ve kullanırken eco ları yakmaya pek özen göstermedim, bakalım benzine kaç km de geçecek

    Tüple pompada sevinmek başka bişey ama inadım inat tüp takmayacağım.

    Yaptığım km iyice azaldı. Verdiğim tüp bağlama parasını amorti edecek kadar binemeyeceğim araca. Tüp konusu çok konuşulan ve sorulan meselelerden bir tanesi ancak hiç kimsenin tüple problem yaşamadan, tüp taktıran herkesin araçlarına mutlu mesut binmelerini görmek güzel.


    @jay jay justified
    Değişimin maliyeti yüksek. Panjur 400-450 lira arası ama bodykit 4000 liranın üzerinde tutuyor.

    Ses sistemi yine zevk meselesi. Ben önlere Focal mid takımı arkaya Hertz Coax. ve bagaja Hertz slim bass koydum. Birde JBL amfi kullandık. Bunların hiç birini yapmadan sadece ekran takılabilirdi. Bu haliyle geri görüş kamerası dahil ekran, kamera vs. işçiliği ben yapmama rağmen 2000 lirayı geçti.

    Valla dostum hafta içileri günde 60 km yapıyorum nereden baksan ondan dolayı yaptırmak zorunda kaldım :D tabi az km yapıyorsanız hiç gerek yok. Ayrıca iyi dileklerin için teşekkür ederim

    Bu arada 173km de benzine geçti, depoda hala 2-3 tl lik lpg vardır diye düşünüyorum çünkü bitmeden belli bir seviyeye gelince geçiyor benim bildiğim, buna göre bakarsak 27-28 kuruş gibi, tabi ilk deponun günahı olmazmış ikinci ve üçüncü depoda gerçek değerlere daha çok yaklaşacaktır.




  • guneslen kullanıcısına yanıt
    ilk deponun günahı olmazmış, tüketiminin dahada düşeceğini düşünüyorum.
  • evet bizim araçlar zamanının ilerisinde üretilmiş gibi :D tasarım, donanım ve malzeme kalitesi olarak
  • eCCo kullanıcısına yanıt
    aynen tasarım vs. olarak zamanın ilerisinde tasarımı var. ancak üzüldüğüm nokta yeni kasada ne motor ne dış görünüş ne de şanzıman olarak üzerine koymayı geçtim fersah fersah daha gerilere gidiş var. umarım bu hatalarından dönerler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    ilk deponun günahı olmazmış, tüketiminin dahada düşeceğini düşünüyorum.

    şuanki tasarruf % 38. Açıkçası % 40 ın üstüne çıkamaz tasarruf, ancak benim biraz daha sakin kullanmam lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    aynen tasarım vs. olarak zamanın ilerisinde tasarımı var. ancak üzüldüğüm nokta yeni kasada ne motor ne dış görünüş ne de şanzıman olarak üzerine koymayı geçtim fersah fersah daha gerilere gidiş var. umarım bu hatalarından dönerler.

    katılıyorum, zaten aracı alalı 2-3 ay oluyor uzun bir süre değiştirmeyi düşünmüyorum artık kasa yenilendiği zaman değiştiririm ve direk yeni kasaya geçerim diye düşünüyorum belki ozamana düzeltirler araçları zaten accord larda yok artık ne alacağız bilemiyorum bu aracı değiştirmek istesek ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen


    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    ilk deponun günahı olmazmış, tüketiminin dahada düşeceğini düşünüyorum.

    şuanki tasarruf % 38. Açıkçası % 40 ın üstüne çıkamaz tasarruf, ancak benim biraz daha sakin kullanmam lazım

    sakin kullanım çok fark ettirecektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    aynen tasarım vs. olarak zamanın ilerisinde tasarımı var. ancak üzüldüğüm nokta yeni kasada ne motor ne dış görünüş ne de şanzıman olarak üzerine koymayı geçtim fersah fersah daha gerilere gidiş var. umarım bu hatalarından dönerler.

    katılıyorum, zaten aracı alalı 2-3 ay oluyor uzun bir süre değiştirmeyi düşünmüyorum artık kasa yenilendiği zaman değiştiririm ve direk yeni kasaya geçerim diye düşünüyorum belki ozamana düzeltirler araçları zaten accord larda yok artık ne alacağız bilemiyorum bu aracı değiştirmek istesek ?

    aynen. uzun sure Renault kullandım. uzun kiralama süresince a4 ve 3.16 kullandım. şu araca binince belki konfor konusunda yadırgadım ancak diğer konularda kesinlikle verdiğim parayı fazlasıyla hakkettiğini söyleyebilirim. zaten her ortamda söylüyorum. fiyat ve performans olarak bu aracın üzerine yok. ben bu aracı aldığımda 107.000 ve 2007 bir araçtı. aldığım fiyat 31.000 tl idi. kuzenime gittik. kendisinde hybrid yaris var. o da yeni aldı. bana ilk söylediği neden düz vites bir yaris almadın oldu. işte burada insanlara kırmadan 69 beygir aracın beni kesmeyeceğini anlatamıyorsun. he deyip geçtim. bunu böbürlenmek vs. olarak algılamayın ancak sürekli 120 130 hp üzeri araç kullanınca 80 90 beygir araç almak aklının ucundan geçmiyor insanın.

    diğer konu da atmosferik motor olayı. turbo beslemeli araçlar iyi güzel ancak atmosferik motorun her ne kadar geleceği yok dense de yeri ayrı benim için. motor sesinin sürekli yükselmesi ayrı bir tat benim için. o sebepten bu aracı aldığımdan beri Honda benim için ayrı bir yerde. ancak bu motor seçenekleri ve bu kasalar ile sizing de dediğiniz gibi accord un da olmadığı bir ortamda sanıyorum sonraki aracım Honda olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    aynen tasarım vs. olarak zamanın ilerisinde tasarımı var. ancak üzüldüğüm nokta yeni kasada ne motor ne dış görünüş ne de şanzıman olarak üzerine koymayı geçtim fersah fersah daha gerilere gidiş var. umarım bu hatalarından dönerler.

    katılıyorum, zaten aracı alalı 2-3 ay oluyor uzun bir süre değiştirmeyi düşünmüyorum artık kasa yenilendiği zaman değiştiririm ve direk yeni kasaya geçerim diye düşünüyorum belki ozamana düzeltirler araçları zaten accord larda yok artık ne alacağız bilemiyorum bu aracı değiştirmek istesek ?

    aynen. uzun sure Renault kullandım. uzun kiralama süresince a4 ve 3.16 kullandım. şu araca binince belki konfor konusunda yadırgadım ancak diğer konularda kesinlikle verdiğim parayı fazlasıyla hakkettiğini söyleyebilirim. zaten her ortamda söylüyorum. fiyat ve performans olarak bu aracın üzerine yok. ben bu aracı aldığımda 107.000 ve 2007 bir araçtı. aldığım fiyat 31.000 tl idi. kuzenime gittik. kendisinde hybrid yaris var. o da yeni aldı. bana ilk söylediği neden düz vites bir yaris almadın oldu. işte burada insanlara kırmadan 69 beygir aracın beni kesmeyeceğini anlatamıyorsun. he deyip geçtim. bunu böbürlenmek vs. olarak algılamayın ancak sürekli 120 130 hp üzeri araç kullanınca 80 90 beygir araç almak aklının ucundan geçmiyor insanın.

    diğer konu da atmosferik motor olayı. turbo beslemeli araçlar iyi güzel ancak atmosferik motorun her ne kadar geleceği yok dense de yeri ayrı benim için. motor sesinin sürekli yükselmesi ayrı bir tat benim için. o sebepten bu aracı aldığımdan beri Honda benim için ayrı bir yerde. ancak bu motor seçenekleri ve bu kasalar ile sizing de dediğiniz gibi accord un da olmadığı bir ortamda sanıyorum sonraki aracım Honda olmaz.

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bu mesaj başlığında ilk mesajım ,
    Kendimi tanıtayım , Edirneden Ben Şeref, type-s sahibi türkerin arkadaşıyım.
    Şuan 54. Sayfadayım, Forum başlığınız çok kıymetli bilgiler içeriyor.
    Bugün itibariyle imzamdaki aracı aldım.

    bir kaç sorum olacak;
    - Aracımın kullanım kitapçığı yok , e-bay sitesinden ingilizcesini bulmak mümkün fakat Türkçesi elektronik ortamda bulabilirmiyiz.

    - Kadir bey , Gösterge paneli için plastx kullanmış , kullanımı hakkında bilgi verirmisiniz?

    - Koltuk Bej döşeme , sıkıntı!? , bunun temizliği için kullandığınız ürünler nelerdir? bu araca yeniden koltuk kaplama yaptıran varmı?

    - Dodik dediğimiz bu plastik aksamları orjinal haline kavuşturmanın bir yolu varmıdır? Sıfırı çokmu pahalı?

    - Gri kapı kolunda hafif bi soyulma var , bunları boyuyan , ve boyayı tutturan varmı ?

    - Saat ayarlarında 12-24 olayını buldum fakat saat nasıl ayarlınıyor ?

    - Ve sağ ön jantımda biraz çizik var , ne yapmalı ? çıkmacılardan çok temiz bi tane mi almalı, yoksa işlem yaptırıp boyatsam ton farkı olurmu
    tek 6 kollu jant satan var ise , temiz olması kaydıyla talip olabilirim.

    Teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 281282283284285
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.