Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (282. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
762.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • guneslen kullanıcısına yanıt
    Eyvallah dostum bagaj kapağı olayını boş bir anımda çözeceğim ama bu aralar pel bir yoğun işler, daha arabaya pasta cila yaptıramadım eski sahibinden kalan çizikler vs var araçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guneslen kullanıcısına yanıt
    ben sürekli POdan alıyorum. ama 97 var orada, gördüm sanki..

    shelden aldığım vuruntu, geri vitesle giderken sallama yapmıştı.

    POya geçtim, iyi geldi. 95in ölçümünü merak ettim.
  • Arkadaşlar bizim fiskiyeler mist wash diye geçiyormuş, nasıl ayarlanır onu araştırıyorum, fıskiyelerimin bir tanesi nerdeyse suyun hepsini tavana atıyor, servis ayar olmadığını değişeceğini söyledi, ayarlanamıyor olmasına inanasım gelmiyor.
  • Beyler selam birkaç arkadaş ön cam silecek fıskiyelerinin ayarını sormuş bende nette biraz araştırma yaptım ve şunla karşılaştım şu anda araç yanımda değil ama aracı yanında olan biri kontrol edebilirse sevinirim,
    fıskiyenin üzerinde 2 adet bosluk bulunuyor biri dikey diğer yatay olarak, şekil olarak T harfine benziyor, dikey olan T harfinin "ı" kısmı gibi olan kısımdan su fışkırıyor, "_" gibi olan üst taraftaki boşluğa ise düz tornavida sokarak yukarı aşağıya hareket ediyor olması gerekiyor.

    edit: dayanamayıp gidip baktım araca ve kendi ayarımı kendim yaptım benimde sol taraf biraz yükseğe atıyordu suyu şu anda normal duruma geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eCCo -- 19 Kasım 2013; 14:18:04 >




  • buluşma işi için gelişme var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Arkadaşlar bizim fiskiyeler mist wash diye geçiyormuş, nasıl ayarlanır onu araştırıyorum, fıskiyelerimin bir tanesi nerdeyse suyun hepsini tavana atıyor, servis ayar olmadığını değişeceğini söyledi, ayarlanamıyor olmasına inanasım gelmiyor.

    eccoya katılıyorum kesinlikle ayarlanabilir. ince uçlu bir aparatla kendin yapabilirsin.
    eski aracımda bile iğne ile yapıyordum:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Beyler selam birkaç arkadaş ön cam silecek fıskiyelerinin ayarını sormuş bende nette biraz araştırma yaptım ve şunla karşılaştım şu anda araç yanımda değil ama aracı yanında olan biri kontrol edebilirse sevinirim,
    fıskiyenin üzerinde 2 adet bosluk bulunuyor biri dikey diğer yatay olarak, şekil olarak T harfine benziyor, dikey olan T harfinin "ı" kısmı gibi olan kısımdan su fışkırıyor, "_" gibi olan üst taraftaki boşluğa ise düz tornavida sokarak yukarı aşağıya hareket ediyor olması gerekiyor.

    edit: dayanamayıp gidip baktım araca ve kendi ayarımı kendim yaptım benimde sol taraf biraz yükseğe atıyordu suyu şu anda normal duruma geldi.

    hocam süpersin, çok teşekkür ederim, o girintiyi bende farkettim demek ayar içinmiş, peki bunu koskaca servis bilmiyor mu ? bana niye ayarlanmaz komple değişecek diye açıklıyor anlamak mümkün değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Beyler selam birkaç arkadaş ön cam silecek fıskiyelerinin ayarını sormuş bende nette biraz araştırma yaptım ve şunla karşılaştım şu anda araç yanımda değil ama aracı yanında olan biri kontrol edebilirse sevinirim,
    fıskiyenin üzerinde 2 adet bosluk bulunuyor biri dikey diğer yatay olarak, şekil olarak T harfine benziyor, dikey olan T harfinin "ı" kısmı gibi olan kısımdan su fışkırıyor, "_" gibi olan üst taraftaki boşluğa ise düz tornavida sokarak yukarı aşağıya hareket ediyor olması gerekiyor.

    edit: dayanamayıp gidip baktım araca ve kendi ayarımı kendim yaptım benimde sol taraf biraz yükseğe atıyordu suyu şu anda normal duruma geldi.

    hocam süpersin, çok teşekkür ederim, o girintiyi bende farkettim demek ayar içinmiş, peki bunu koskaca servis bilmiyor mu ? bana niye ayarlanmaz komple değişecek diye açıklıyor anlamak mümkün değil...

    Rica ederim dostum, zaten konumuzun amacı bu hondadaşlarımıza yardımcı olmak :D

    servisleri geçelim bence, çünkü adamların yaptıkları aracı pc ye bağlayıp bozuk parçayı tespit edip değiştirmek yada fiziksel hasar varsa onu değiştiriyorlar, elimizde parça ve takım olsa onlardan daha güzel işçilik çıkartacağımızı düşünüyorum.





  • yazmıştım birkaç kez..
    koskoca orjinal honda servislerindeki elemanlar, belli başlı şeyler dışında birşey bilmiyor!

    servisler ucuz eleman çalıştırıyor ve onlara da yeterli eğitim,seminer vermiyor.
    sonuç fossss...

    bu konuda en şanslımız Hakkı..
    onun kafasını karıştıracak bi servisi bile yok kastamonuda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Arkadaşlar 2007 ve sonrasındaki HB Civic'lerin şanzıman farklarını kısaca yazabilecek olan var mı? 2007-2008 Civic HB 1.8 için tüple kullanılmak üzere öneren var mı? Ne dersiniz?

    Bir de Sahibinden'de 1.8 Sport ve 1.8 i-VTEC yazıyor, bunların farkları nelerdir?
    quote:

    Arkadaşlar 2007 ve sonrasındaki HB Civic'lerin şanzıman farklarını kısaca yazabilecek olan var mı? 2007-2008 Civic HB 1.8 için tüple kullanılmak üzere öneren var mı? Ne dersiniz?

    Bir de Sahibinden'de 1.8 Sport ve 1.8 i-VTEC yazıyor, bunların farkları nelerdir?

    Arkadaşlar sohbetiniz bol olsun ama şunlara cevap verebilecek olan var mı? Arkadaşın dediğine göre iki farklı kategori olması bir şey ifade etmiyor, ikisi de aynı. Doğru mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Arkadaşlar 2007 ve sonrasındaki HB Civic'lerin şanzıman farklarını kısaca yazabilecek olan var mı? 2007-2008 Civic HB 1.8 için tüple kullanılmak üzere öneren var mı? Ne dersiniz?

    Bir de Sahibinden'de 1.8 Sport ve 1.8 i-VTEC yazıyor, bunların farkları nelerdir?

    Arkadaşlar sohbetiniz bol olsun ama şunlara cevap verebilecek olan var mı? Arkadaşın dediğine göre iki farklı kategori olması bir şey ifade etmiyor, ikisi de aynı. Doğru mu?

    aynen oyle. 2006 da itibaren hb lerin sadece motor ve şanzıman farkı var. donanım hepsinde ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    aynen oyle. 2006 da itibaren hb lerin sadece motor ve şanzıman farkı var. donanım hepsinde ayni

    Hocam teşekkür ederim. Siz de o motor ve şanzıman farklarını kısaca yazıp, hangisini önerdiğinizi söylerseniz sevinirim. Eğer aklıma yatarsa, ay sonu gelmeden alacağım çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    aynen oyle. 2006 da itibaren hb lerin sadece motor ve şanzıman farkı var. donanım hepsinde ayni

    Hocam teşekkür ederim. Siz de o motor ve şanzıman farklarını kısaca yazıp, hangisini önerdiğinizi söylerseniz sevinirim. Eğer aklıma yatarsa, ay sonu gelmeden alacağım çünkü.

    2006da tek motor tek donanim cikti. 1.8 140hp.
    Yariotomatik i-shift ve manuel.
    2009da makyaj gordu yine 1.8 motor ve tek donanimla satildi. Makyajdaki en belirgin fark on panjur ve jantlar. Yari otomatik i-shift yerinede tam otomatik sanziman geldi.
    2010dan sonra otv patlayinca 1.8 getirmediler sadece 1.4 getirdiler son makyajli kasa ve 1.4 motor. O da comf. Ve spor paketlerle geldi. Sanziman tekrar yari otomatik i-shift oldu.
    Alacagin her 1.8 ayni donanimdadir sadece makyajli 1.8lerde aux usb cikisi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    2006da tek motor tek donanim cikti. 1.8 140hp.
    Yariotomatik i-shift ve manuel.
    2009da makyaj gordu yine 1.8 motor ve tek donanimla satildi. Makyajdaki en belirgin fark on panjur ve jantlar. Yari otomatik i-shift yerinede tam otomatik sanziman geldi.
    2010dan sonra otv patlayinca 1.8 getirmediler sadece 1.4 getirdiler son makyajli kasa ve 1.4 motor. O da comf. Ve spor paketlerle geldi. Sanziman tekrar yari otomatik i-shift oldu.
    Alacagin her 1.8 ayni donanimdadir sadece makyajli 1.8lerde aux usb cikisi var.

    Hocam çok makbule geçti, süper oldu. Eline sağlık.

    Son bir soru, özelden sormuştum, buraya yazayım; forumda Candan arkadaşımız şanzımanın yazılımı değiştirilerek verimi artırılabiliyor demişti yanılmıyorsam. Doğru mudur? Bir de USB çok önemli benim için. 2009'dan öncekilerde bu yok anladığım kadarıyla. Peki bağlantısı yapılamıyor mu? CD ile falan uğraşmak istemiyorum hiç. Micra'da canımıza tak etti bu durum, transmitter ile çözdük ama ses kalitesi malum.

    Bir de ortaya ekran takıldığını görmüştüm ilanlardan birinde, biraz eğreti dursa da. Bu konuda ne söylersin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    2006da tek motor tek donanim cikti. 1.8 140hp.
    Yariotomatik i-shift ve manuel.
    2009da makyaj gordu yine 1.8 motor ve tek donanimla satildi. Makyajdaki en belirgin fark on panjur ve jantlar. Yari otomatik i-shift yerinede tam otomatik sanziman geldi.
    2010dan sonra otv patlayinca 1.8 getirmediler sadece 1.4 getirdiler son makyajli kasa ve 1.4 motor. O da comf. Ve spor paketlerle geldi. Sanziman tekrar yari otomatik i-shift oldu.
    Alacagin her 1.8 ayni donanimdadir sadece makyajli 1.8lerde aux usb cikisi var.

    Hocam çok makbule geçti, süper oldu. Eline sağlık.

    Son bir soru, özelden sormuştum, buraya yazayım; forumda Candan arkadaşımız şanzımanın yazılımı değiştirilerek verimi artırılabiliyor demişti yanılmıyorsam. Doğru mudur? Bir de USB çok önemli benim için. 2009'dan öncekilerde bu yok anladığım kadarıyla. Peki bağlantısı yapılamıyor mu? CD ile falan uğraşmak istemiyorum hiç. Micra'da canımıza tak etti bu durum, transmitter ile çözdük ama ses kalitesi malum.

    Bir de ortaya ekran takıldığını görmüştüm ilanlardan birinde, biraz eğreti dursa da. Bu konuda ne söylersin?

    Rica ederim. Yazılım olayı doğrudur.
    İLk etapta araç ilk çıktığında kullanılan yazılımın üzerine epey bi yazılım çıkardılar. Her yazılımla tek kavrama bir şanzımanın ulaşabildiği en iyi noktaya ulaşmaya çalıştılar.
    USB makyajlı kasalarda var. Makyajlı olmayan kasalarda yok ama takılabiliyor.
    Ben takmıştım. 16 klasör klasör başına 99 mp3 alabiliyor. Direksiyon kontrolleri aktif kullanılabiliyor. Ses kalitesi CD ile eşdeğer.
    Ekran takılıyor. USB-SD kart aparatını çıkarıp ekrana geçtim.
    Bence eğreti durmuyor. Gayet güzel oldu.






  • Sanırım konfor açısından en ideali 2009 model tam otomatik modeller. Şimdi ekran konusunda fikirlerim de değişti, zaten şart diyordum, sorunsuz uygulandığını görünce kesin karar verdim. Her türlü taktıracağım.

    Bu ekranlarda markadan markaya fark var mı? Sendeki hangisi supremum hocam? Necvox falan çok yaygındı son baktığımda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 20 Kasım 2013; 0:19:49 >
  • Tam otomatik olanlar tartışmasız vites geçişleri açısından daha konforlu. Ancak I-shiftin manuel kullanıma imkan vermesi olayını unutmamak lazım.
    Hani mesela bu araba 120 ile giderken en iyi 3'te hızlanıyor ama otomatik seçenekte ise 120 ile giderken dipgazda 4'e çekiyor. 70-80 arası giderken en iyi 2'de hızlanıyor. Ancak otomatik seçeneğinde iken bu hızda 3'e çekiyor...
    Tam otomatiğin -I-shifte göre biraz fazla yakması haricinde I-shiftte de duruma göre baskı balata değişimi gerekebiliyor.

    Benim araçta tesisat vardı ve ses kalitesi açısından en iyi seçeneklerden birini seçmeyi tercih ettim. Piyasada Necvox vb. özelliği çok fiyatı ucuz cihazlar çok ama ben bunun yerine Pioneer aldım. Hoş benimki de çok pahalı değil ama aynı fiyata Necvox. vs. bir cihazın navigasyonlu vs. modelini alabilirdim. Birde oem cihazlarda markaya göre direksiyon kontrol kumandalarını kullanamama durumu vardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tetete37

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Pazar gunu bulusalim diyorum. Ne dersiniz?


    Şu modüllere istekleri toplayalım oradan boş gelmeyelim, gittiğimize deysin bari
    Orjinal düğme iptal olmazsa ben kesinlikle varım... Bundan sonrakilerede EVET sormana gerek yok
    Mustafa abide gelirse benide kontenjana yaz gelmezse gelmem heeee

    Bu hafta değilde bir sonraki hafta sonu kesinlikle uyar bana zaten çoğunun işi var gibi! yani 30/11 - 01/12 gibi...

    Modül için ben elemandan montaj bilgisi isteyeyim. Gözüm keserse yapabileceğim ve forumdaşların yaptırabileceği bir şey ise bir kaç set getirtiriz.
    Orjinal düğme iptal olmuyor o konuda sıkıntı yok. Yoksa bende istemem.


    Yakıtla ilgili olarak PO'nun test ölçümlerini iptal etmişler çünkü sürelerde istedikleri seviyeye çıkamama sebebi belli olduktan sonra gerek kalmamış.
    Uydudan ölçüm yapan drift box ile ölçüm yapacakları zaman veya pist zamanlarında action zamanlarında özel yakıt kullanıyorlardı.


    Bu da farklı bir Civic


    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Tam otomatik olanlar tartışmasız vites geçişleri açısından daha konforlu. Ancak I-shiftin manuel kullanıma imkan vermesi olayını unutmamak lazım.
    Hani mesela bu araba 120 ile giderken en iyi 3'te hızlanıyor ama otomatik seçenekte ise 120 ile giderken dipgazda 4'e çekiyor. 70-80 arası giderken en iyi 2'de hızlanıyor. Ancak otomatik seçeneğinde iken bu hızda 3'e çekiyor...
    Tam otomatiğin -I-shifte göre biraz fazla yakması haricinde I-shiftte de duruma göre baskı balata değişimi gerekebiliyor.

    Benim araçta tesisat vardı ve ses kalitesi açısından en iyi seçeneklerden birini seçmeyi tercih ettim. Piyasada Necvox vb. özelliği çok fiyatı ucuz cihazlar çok ama ben bunun yerine Pioneer aldım. Hoş benimki de çok pahalı değil ama aynı fiyata Necvox. vs. bir cihazın navigasyonlu vs. modelini alabilirdim. Birde oem cihazlarda markaya göre direksiyon kontrol kumandalarını kullanamama durumu vardı.


    Kadir hocam bir de xenon olayına el atmışsın sen sanırım. :) Bu eBay linkini falan gördüm, pek anlamıyorum piyasasından. İki şeyi merak ettim;

    - Muayenede sorun oluyor mu? Bazıları çıkarıyormuş muayene zamanında sanırım.
    - Görüntüsü ve işlevi çakma xenon gibi mi? Böyle ana-bacı küfür yedirecek bir şeyse okumayayım boşuna xenon mesajlarını.

    Ayrıca şu ön farlar tek kaşlı amele gibi durmasa çok güzel olacak. Kapatmanın yolu nedir? Panjur değişimi mi, yoksa bir şeyler sarıp sarmalamak mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 20 Kasım 2013; 7:56:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Tam otomatik olanlar tartışmasız vites geçişleri açısından daha konforlu. Ancak I-shiftin manuel kullanıma imkan vermesi olayını unutmamak lazım.
    Hani mesela bu araba 120 ile giderken en iyi 3'te hızlanıyor ama otomatik seçenekte ise 120 ile giderken dipgazda 4'e çekiyor. 70-80 arası giderken en iyi 2'de hızlanıyor. Ancak otomatik seçeneğinde iken bu hızda 3'e çekiyor...
    Tam otomatiğin -I-shifte göre biraz fazla yakması haricinde I-shiftte de duruma göre baskı balata değişimi gerekebiliyor.

    Benim araçta tesisat vardı ve ses kalitesi açısından en iyi seçeneklerden birini seçmeyi tercih ettim. Piyasada Necvox vb. özelliği çok fiyatı ucuz cihazlar çok ama ben bunun yerine Pioneer aldım. Hoş benimki de çok pahalı değil ama aynı fiyata Necvox. vs. bir cihazın navigasyonlu vs. modelini alabilirdim. Birde oem cihazlarda markaya göre direksiyon kontrol kumandalarını kullanamama durumu vardı.


    Kadir hocam bir de xenon olayına el atmışsın sen sanırım. :) Bu eBay linkini falan gördüm, pek anlamıyorum piyasasından. İki şeyi merak ettim;

    - Muayenede sorun oluyor mu? Bazıları çıkarıyormuş muayene zamanında sanırım.
    - Görüntüsü ve işlevi çakma xenon gibi mi? Böyle ana-bacı küfür yedirecek bir şeyse okumayayım boşuna xenon mesajlarını.

    Ayrıca şu ön farlar tek kaşlı amele gibi durmasa çok güzel olacak. Kapatmanın yolu nedir? Panjur değişimi mi, yoksa bir şeyler sarıp sarmalamak mı?

    Bizim araçların far tası zaten çok dar. O yüzden ciddi bir göz alma durumu olmamakla birlikte Türkiye'de xenon satan zibille yer olmasına rağmen yurtdışından bir tarafı karartılarak göz alma durumu daha da azalatılmış ampüller getirdik.
    Ancak yinede muayeneden önce sökmek gerekiyor.

    Bütün görünen ön tasarım aslında aracın karakteristiği.
    FArklı bir hava katıyor. Bakma ben panjuru değiştirdim çünkü Type-R hayranlığı başka.
    Malum sadece panjurla da kalmadık.




  • 
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.