Şimdi Ara

VW Taigo Ayıplı Araç Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Brother Tolga Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 7 Misafir (3 Mobil) - 5 Masaüstü3 Mobil
5 sn
75
Cevap
0
Favori
2.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
35. Sırada  bugün en iyi #7
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Doğuş Oto’dan 18 km’de ve henüz 10 günlük olan Volkswagen Taigo model aracımda kavrama yanması sorunu yaşadım. Aracım uyarı verince durdum, araçtan indiğimde kaputtan dumanlar çıkıyordu.


    Sorunu yaşadıktan sonra satin aldığım yetkili bayi ve Doğuş Oto’ya başvurdum. Garanti kapsamında tamir işlemi yapıldı, ancak ben araç değişimi talep etmeme rağmen bu isteğim kabul edilmedi. Bunun yerine cam filmi veya bakım hediyesi teklif edildi, fakat bu çözümü yeterli bulmuyorum. Sikayetvar'da şikayet oluşturdum, burada olay anında çektiğim video da mevcut, ekşisözlüğe konuyu taşıyabilecek üye var ise çok sevinirim.


    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/34024289


    Bu aşamada sizlerin de tavsiyelerinizi almak isterim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Her arıza da da değişim istenmez ki...

    Sonuçta firma garantiden tamiri ya da gerekli parcayi değiştirmeyi yapmış.

    Ha aynu arıza yi 3 kere ustuste yaparsa o zaman değişim isteme hakkınız oluyor.

    Ancak her arıza da değişim istenmesi bana garip geliyor...

    Garanti garanti çalışıyor...

    İlk mesajınız da garanti kapsamında tamir edildiğini Yazmışsınız.


    Evet garantiden tamir edilmiş ve yapılması gereken yapılmış.


    Garanti x km sonra başlar ondan önce çıkan arızalar da değişim olur diye bir şey yok.


    Şanssız bir durum yaşamışsınız ancak "bence" yapılması gereken yapılmış...

    Cevap işinize gelmediği için bence hoş olmayan bir cevap vermişsiniz... (firma temsilcisi gibi)


    Yaşadığınız bir olay hakkında fikir istemek için foruma yazıyorsanız herkesin sizinle aynı nokta da olmasını beklemeniz en basit tabiri ile doğru değil...


    Ancak... Tatsız bir durum yaşamanıza ve sizinle ters fikri savunmama rağmen;

    Gayet naif bir şekilde "aynı sorunu yaşamamanızı ümit ederim" düşüncesinde olduğunuz için TEŞEKKÜR EDERİM...

    Rezalet görmemişsiniz bazı markalarda kullanıcı hatası deyip parasıyla yapmak istiyorlar.

    Öyle bir toplum oluştu ki hizmet alabilen insanlar dahi memnun olmuyor. O firma garanti dışı kalmış kullanıcı hatası dediği an mahkemeye başvursan bile 2 yıl uğraşacaksın. Yapılması gereken yapılmış koparırım diye eşeliyorsun.

    Madem değişim istedin kabul edilmedi kararının arkasında duraydın tamir ettirmeyip çekseydin yediemine ihtar çekip dava için arabulucuğa başvursaydın. Servis kafadan araç tamir etmez siz tamir seçeneğini kabul edip aracı yaptırmışsınız. Geri aracı da teslim almışsınız. Kendi kararının arkasında durmamışsın bayide ben ya da başkası neden senin arkanda durup seni desteklesin?
  • Her arıza da da değişim istenmez ki...

    Sonuçta firma garantiden tamiri ya da gerekli parcayi değiştirmeyi yapmış.

    Ha aynu arıza yi 3 kere ustuste yaparsa o zaman değişim isteme hakkınız oluyor.

    Ancak her arıza da değişim istenmesi bana garip geliyor...

    Garanti garanti çalışıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Birisi bana 'Napıyorsun' diyince, kısık bir sesle 'Hiç' diyorum.
    Kimse anlamıyor;
    H'ayatın İ'çinden Ç'ıkamıyorum.

    "Yüreğin, kadını erkeği yoktur. Bi mert olanı vardır, bir de namert olanı"...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: True_Sun

    Her arıza da da değişim istenmez ki...

    Sonuçta firma garantiden tamiri ya da gerekli parcayi değiştirmeyi yapmış.

    Ha aynu arıza yi 3 kere ustuste yaparsa o zaman değişim isteme hakkınız oluyor.

    Ancak her arıza da değişim istenmesi bana garip geliyor...

    Garanti garanti çalışıyor...

    Henüz 18 km'de olan bir araçta fabrika hatası olduğunu düşündüğüm bu problemin garanti kapsamında tamir edilmesi gerekmez mi, araç 1800 km ya da 18000 km'de yapmadı bu sorunu, 18 km'de kaputtan dumanlar çıktı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • rerus R kullanıcısına yanıt

    İlk mesajınız da garanti kapsamında tamir edildiğini Yazmışsınız.


    Evet garantiden tamir edilmiş ve yapılması gereken yapılmış.


    Garanti x km sonra başlar ondan önce çıkan arızalar da değişim olur diye bir şey yok.


    Şanssız bir durum yaşamışsınız ancak "bence" yapılması gereken yapılmış...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Birisi bana 'Napıyorsun' diyince, kısık bir sesle 'Hiç' diyorum.
    Kimse anlamıyor;
    H'ayatın İ'çinden Ç'ıkamıyorum.

    "Yüreğin, kadını erkeği yoktur. Bi mert olanı vardır, bir de namert olanı"...
  • Size kisa ve net konusacagim o arac mahkemeye vermeden degismez mahkemeye verirsen 5 sene sürer bana kalirsa hic ugrasma tamiratini yaptir bin gec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • True_Sun kullanıcısına yanıt

    Firma temsilcisi gibi davranmissiniz, aynı sorunu yasamamanizi umit ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sinoplu kullanıcısına yanıt

    Tavsiye için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu ülkede faturası kesilmiş aracı teslim alırken kapının önünde yolda kalsanız bile sıfırını verecek bir distribütör yok. Yenisini istiyorsanız tek yok mahkeme.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
    Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320
    Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6
    Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R
  • Arif kullanıcısına yanıt

    Tavsiyeniz için teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • True_Sun kullanıcısına yanıt
    Yasal olarak bu araç “ayıplı mal”dır. Yasal olarak değişimi gerekir ki anayasa mahkemesinin kararlarının iplenmediği bir ülkede tüketici kanununun uygulanması için tüketici mahkemesi, üstüne istinaf üstüne yargıtaya kadar gidilmesi gerekir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
    Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320
    Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6
    Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R
  • rerus R kullanıcısına yanıt

    Cevap işinize gelmediği için bence hoş olmayan bir cevap vermişsiniz... (firma temsilcisi gibi)


    Yaşadığınız bir olay hakkında fikir istemek için foruma yazıyorsanız herkesin sizinle aynı nokta da olmasını beklemeniz en basit tabiri ile doğru değil...


    Ancak... Tatsız bir durum yaşamanıza ve sizinle ters fikri savunmama rağmen;

    Gayet naif bir şekilde "aynı sorunu yaşamamanızı ümit ederim" düşüncesinde olduğunuz için TEŞEKKÜR EDERİM...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Birisi bana 'Napıyorsun' diyince, kısık bir sesle 'Hiç' diyorum.
    Kimse anlamıyor;
    H'ayatın İ'çinden Ç'ıkamıyorum.

    "Yüreğin, kadını erkeği yoktur. Bi mert olanı vardır, bir de namert olanı"...
  • Rezalet görmemişsiniz bazı markalarda kullanıcı hatası deyip parasıyla yapmak istiyorlar.

    Öyle bir toplum oluştu ki hizmet alabilen insanlar dahi memnun olmuyor. O firma garanti dışı kalmış kullanıcı hatası dediği an mahkemeye başvursan bile 2 yıl uğraşacaksın. Yapılması gereken yapılmış koparırım diye eşeliyorsun.

    Madem değişim istedin kabul edilmedi kararının arkasında duraydın tamir ettirmeyip çekseydin yediemine ihtar çekip dava için arabulucuğa başvursaydın. Servis kafadan araç tamir etmez siz tamir seçeneğini kabul edip aracı yaptırmışsınız. Geri aracı da teslim almışsınız. Kendi kararının arkasında durmamışsın bayide ben ya da başkası neden senin arkanda durup seni desteklesin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • garanti zaten bunlar icin yok mu?


    yapilmis mi yapilmis. bos bir konu bu

    _____________________________
  • Geçmiş olsun üzücü durum ama sağlık olsun demek gerekir sorun çözüldü ise şuan hiç moral bozmayın tadını çıkarın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    _____________________________
  • Araç direk ayıplı mal! Neyin garantisi?
    Adam marşa basıyor, elinde kalıyor!

    Bir vw sahibi olarak garanti meselesinde doğuşu gayet iyi tanıyoruz. Ülkede adalet olmayınca maalesef durum bu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt

    10 km kullanılan henüz 18 km'de otomatik vites bir araçta nasıl bir kullanıcı hatası olabilirdi acaba, aracı yetkili servise verdim, servis benden tamir için onay vs almadı bu arada, şu an itibariyle aracım işlemleri tamamlanmış halde serviste, aracı henüz teslim de almış değilim, ülkedeki hukuk süreci belli, bu foruma tavsiye almak ve kamuoyu oluşturmak amaçlı yazdım, bu arada "eşelemek" sizin cinsinize has bir eylem olsa gerek, ben kendimce hakkımı aramaya çalıştım o kadar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    garanti zaten bunlar icin yok mu?


    yapilmis mi yapilmis. bos bir konu bu

    Garanti 2 yıl, bu sorun aldıktan 1,5 yıl sonra 18000 km'de olsa anlardım, araçla ilk kez evimden çıktım, evime geri dönemeden 18 km'de başımıza bu iş geldi, bu kadar ücret ödediğimiz araçlara en azından bir kaç ay keyifle binmek hakkımız değil mi, kaputtan duman çıktığını gördüğümüz an yaşadığımız hayal kırıklığını kimsenin yaşamamasını temenni ederim, sorun elbette olur ama burada fabrika çıkışı bir sorun var, o fabrikadan sorunsuz ürün almak hakkımız değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt

    Sağolun, çok teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    Gelen mesajlara baktığımda genel tablo yazdığınız gibi maalesef


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.