Şimdi Ara

Togg T10F ve T10X Almanya’da satışa çıktı: Fiyatlar nasıl?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
2
Favori
3.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Togg T10F ve T10X Almanya’da satışa çıktı: Fiyatlar nasıl?
    Yerli elektrikli otomobil markası Togg’un T10X ve T10F modelleri 29 Eylül 2025 Pazartesi günü Almanya’da satışa sunuldu. Ön sipariş için kullanıcılardan 1.000 Euro tutarında ön ödeme alınırken Togg T10X ve Togg T10F için ilk etapta toplam 1.000 araçlık stok ayrılmıştı. Bu arada Togg, Avrupa pazarı için hazırladığı T10X ve T10F modellerinin Euro NCAP güvenlik testlerinin tamamından 5 yıldız alarak geçtiğini duyurmuştu.



    Togg’un Almanya fiyatları nasıl?



    Togg T10F ve T10X Almanya’da satışa çıktı: Fiyatlar nasıl?



    Togg T10X ve T10F’nin Almanya fiyatları yüzde 19 KDV dahil 34.295 Euro seviyesinden başlıyor. Fiyatlandırmalar şöyle:




    • Togg T10F V1E RWD Standard Range: 34.295 euro

    • Togg T10F V1 RWD Long Range: 40.118 euro

    • Togg T10F V2 RWD Long Range: 41.200 euro

    • Togg T10X V1E RWD Standard Range: 34.295 euro

    • Togg T10X V1 RWD Long Range: 40.118 euro

    • Togg T10X V2 RWD Long Range: 41.200 euro



    Halihazırda siparişler her iki modelin de en üst sürümü yani V2 RWD Long Range için verilebiliyor. Bu versiyonda tüm opsiyonlar seçildiğinde fiyat KDV dahil 46.940 euro (2.29 milyon TL) oluyor. Aynı model Türkiye’de ise 3.2 milyon TL civarına geliyor. Türkiye’de tüm opsiyonlar seçildiğinde her iki modelde de ÖTV oranı yüzde 25’ten yüzde 55’e yükseliyor.



    Togg T10X ve T10F'nin siparişleri Almanya'da bugün başlamış olsa da teslimatların Ocak 2026'da başlayacağı belirtiliyor. Togg, Almanya'nın ardından Fransa ve İtalya pazarlarına girmeyi hedefliyor.




    Kaynak:https://www.togg.eu/t10f-price-list
    Kaynak:https://www.togg.eu/price-list







  • Seçime gelince mangalda kül bırakmayıp koyu milliyetçi kesilen ve bu yüzden de 2 malum partiye oy veren gurbetçiler bakalım bu yerli ve milli markaya ne kadar ilgi gösterecekler hep beraber göreceğiz. Bu durum, bunların milliyetçiliğini ölçen bir turnusol kağıdı görevi görecektir. Hakiki milliyetçi olan bir gurbetçi, elindeki aracı satıp bu markanın aracını satın alır

    Evet devlet destekli üretiliyor, mesela Chery. Ama üreten ülkeler halkı da kullansın diye kâr falan düşünmüyor, esktra vergilendirmeler yapmıyor.

    Bırak kendi halkını; Chery, Türkiye pazarında dominant olsun diye 500k ya yakın ucuza getiriyor destekle birlikte, niçin ? satılsın diye, piyasa oluşsun diye.

    Biz de hem devlet destek veriyor hem de halktan aldığı vergi payını artırıyor %25 yapıyor bir de üstüne bunun kdvsini alıyor, sözüm ona togg kullanacak makamlar birer birer Mercedes, Audi A8 Long'larina geri dönüyor (bknz: Aile bakanı ) vs vs, bunu savunmak yalnız ülkeye ve millete değil ahlâka düşmanlıktır!
    Joven denen trollcan, devlet destekli olmasından kimse rahatsız değil. Seçim malzemesi yapılmasından insanlar rahatsız. Sen Japon hükümetinin kalkıp Toyotayı seçim malzemesi yaptığını gördün mü? Alman hükümetinin Bmw yi? Fransızların Pejoyu? Seçim dönemi Togg dan inmeyen siyasiler seçim bitince tekrar alman mercedesine binmeye devam etti. Senin gibi trollere ne anlatsak boş ama meydanı da size bırakmamak için arada ders vermek gerekiyor.

    Öncelikle bu yazacaklarımı siyasetten bağımsız yazdığımı söylemek istiyorum.


    Türkiye'nin Togg gibi bir otomobil firmasına ihtiyacı vardı. Bu bir gerçek. Bu aracın üretilmesi Arge ve cari açık anlamında pozitif bir durum.


    Şimdi gelelim negatiflere.


    Aracın ısı pompası hala yok.

    Araç Türkiye'de dünya devleri ile aynı fiyata satılıyor. (Tesla, Kia EV3, Ioniq vs)

    Aracın Servis ağı yaygın değil ve bazı yazılımsal sorunları mevcut.

    Türkiye nüfusuna bakıldığında aracın satın alınması ile ilgili çok büyük finansal zorluklar var.

    Aracın çıkış amacı uygun fiyatlı idi değil mi? Şimdi bu amaca hizmet etmiyor. Araca en çok ihtiyaç duyan orta ve orta-alt gelir grubuna bu araç ulaşmıyor.



    Bunlar bu toprakları ilgilendiren durumlar.

    Şimdi gelelim Avrupa pazarına,


    Almanya'da yaklaşık her yıl 3 milyon araç satışı olur. Bunun %15-16'sı elektrikli araçlardan oluşur.

    Almanya'da 20 bin Euro'ya Volkswagen Polo, Opel Corsa, Renault Clio, Ford Fiesta vb.

    30 bin Euro'ya Volkswagen Golf (Mk8), Skoda Octavia, Opel Astra, Seat Leon vb. araçlar satılıyor.


    Sizce bu araca veya bu 35-40 bin Euro'luk saçma fiyattaki herhangi bir elektrikli araca (Saçmalık diyorum çünkü 35-40 bin Euro'ya D sınıfı hibrit, ekonomik benzinli araçlar satılıyor Avrupa'da) talep olur mu?

    Avrupalı milliyetçidir, kendi malını alıp kullanmak ekonomiye canlılık katmak ister. Bu aracın hedef pazarı Avrupa'da yaşayan Türkler midir?


    Burada tam olarak Togg'un hedefi nedir, pazar kitlesi kimdir? Çıktığı yoldaki amacını tamamen kayıp mı etmiştir? Yıllık 100 bin araç hedefi nerededir?

    20-25 bin dolara B sınıfı araç üretecek midir?

    Togg'a yakın isim tanıyorsanız bu soruların cevabını buraya yazarsanız çok memnun kalacağım. Çünkü Otomobil ve teknoloji pazarı yol haritasız ve bu sorunlara cevap veremeden ilerleyemez.

  • Yazılacak çok şey var. Baya uzun yazacaktım ama gerek yok bence

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Sadece &amp;amp;amp;quot;LA&amp;amp;amp;quot;
  • Görünen o ki alamanya fiyatı daha pahalı.

  • 24 bine euroya ikinci el BYD atto 3 var. 40 bin euroya biraz zor satılır

  • Öncelikle bu yazacaklarımı siyasetten bağımsız yazdığımı söylemek istiyorum.


    Türkiye'nin Togg gibi bir otomobil firmasına ihtiyacı vardı. Bu bir gerçek. Bu aracın üretilmesi Arge ve cari açık anlamında pozitif bir durum.


    Şimdi gelelim negatiflere.


    Aracın ısı pompası hala yok.

    Araç Türkiye'de dünya devleri ile aynı fiyata satılıyor. (Tesla, Kia EV3, Ioniq vs)

    Aracın Servis ağı yaygın değil ve bazı yazılımsal sorunları mevcut.

    Türkiye nüfusuna bakıldığında aracın satın alınması ile ilgili çok büyük finansal zorluklar var.

    Aracın çıkış amacı uygun fiyatlı idi değil mi? Şimdi bu amaca hizmet etmiyor. Araca en çok ihtiyaç duyan orta ve orta-alt gelir grubuna bu araç ulaşmıyor.



    Bunlar bu toprakları ilgilendiren durumlar.

    Şimdi gelelim Avrupa pazarına,


    Almanya'da yaklaşık her yıl 3 milyon araç satışı olur. Bunun %15-16'sı elektrikli araçlardan oluşur.

    Almanya'da 20 bin Euro'ya Volkswagen Polo, Opel Corsa, Renault Clio, Ford Fiesta vb.

    30 bin Euro'ya Volkswagen Golf (Mk8), Skoda Octavia, Opel Astra, Seat Leon vb. araçlar satılıyor.


    Sizce bu araca veya bu 35-40 bin Euro'luk saçma fiyattaki herhangi bir elektrikli araca (Saçmalık diyorum çünkü 35-40 bin Euro'ya D sınıfı hibrit, ekonomik benzinli araçlar satılıyor Avrupa'da) talep olur mu?

    Avrupalı milliyetçidir, kendi malını alıp kullanmak ekonomiye canlılık katmak ister. Bu aracın hedef pazarı Avrupa'da yaşayan Türkler midir?


    Burada tam olarak Togg'un hedefi nedir, pazar kitlesi kimdir? Çıktığı yoldaki amacını tamamen kayıp mı etmiştir? Yıllık 100 bin araç hedefi nerededir?

    20-25 bin dolara B sınıfı araç üretecek midir?

    Togg'a yakın isim tanıyorsanız bu soruların cevabını buraya yazarsanız çok memnun kalacağım. Çünkü Otomobil ve teknoloji pazarı yol haritasız ve bu sorunlara cevap veremeden ilerleyemez.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swat882 -- 29 Eylül 2025; 12:16:52 >
    _____________________________




  • 15 bin euroyada TESLA var ikinci el

  • Almanya’da daha ucuz tepkilerinden sonra onlarda da pahalandı. Yani , hükümet her zaman her yerde zam diyor resmen. Üzücü.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Seçime gelince mangalda kül bırakmayıp koyu milliyetçi kesilen ve bu yüzden de 2 malum partiye oy veren gurbetçiler bakalım bu yerli ve milli markaya ne kadar ilgi gösterecekler hep beraber göreceğiz. Bu durum, bunların milliyetçiliğini ölçen bir turnusol kağıdı görevi görecektir. Hakiki milliyetçi olan bir gurbetçi, elindeki aracı satıp bu markanın aracını satın alır

    _____________________________
  • swat882 kullanıcısına yanıt
    Başka bir haber altında da yazmıştım hocam. Bence dümdüz gurbetçileri hedefliyorlar. Yoksa bir Alman için Togg almak çok büyük risk.

  • yazın gelen yabancı plakalara sorunca bahanesi yol uzun şarjla uğraşmamak için getirmedik orda duruyor togumuz diye yalanlara hazır olun :D:D

  • Ülkemize dönmeyi cesaret edemeyen gurbetçileri piste davet ediyoruz Togg T10F ve T10X Almanya’da satışa çıktı: Fiyatlar nasıl? 

    _____________________________
  • Bakınız bunu iyi okuyunuz.Çünli üreticilerin tüm araç marka ve modelleri devlet destekli üretiliyor.

    Togg devlet desteği olduğu için bir güruh kesim tarafından istenmiyor.

    Mesele siyaset değil mesele düşmanlıklar.

    Daha nice Erdoğanlı yıllara.

  • Almanya fiyatı daha ucuz olacak denilmişti, doğrulanmış oldu.
    Türkiye'de ek vergilerden dolayı daha pahalı almak zorunda kalıyoruz da diyebiliriz.

  • Bu versiyonda tüm opsiyonlar seçildiğinde fiyat KDV dahil 46.940 euro (2.29 milyon TL) oluyor. Aynı model Türkiye’de ise 3.2 milyon TL civarına geliyor. Türkiye’de tüm opsiyonlar seçildiğinde her iki modelde de ÖTV oranı yüzde 25’ten yüzde 55’e yükseliyor.


    Diyeceklerim bu kadar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Joven denen trollcan, devlet destekli olmasından kimse rahatsız değil. Seçim malzemesi yapılmasından insanlar rahatsız. Sen Japon hükümetinin kalkıp Toyotayı seçim malzemesi yaptığını gördün mü? Alman hükümetinin Bmw yi? Fransızların Pejoyu? Seçim dönemi Togg dan inmeyen siyasiler seçim bitince tekrar alman mercedesine binmeye devam etti. Senin gibi trollere ne anlatsak boş ama meydanı da size bırakmamak için arada ders vermek gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BursaliEfsane -- 29 Eylül 2025; 12:45:04 >
  • Onlarda ötv yok KDV var sadece bu durum normal.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________

    ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ☾☆ | Togg | ☾☆ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
    [2024] Togg T10X V2 | [2012] Opel Astra J Cosmo | [2012] VW Polo 1.6 TDI DSG | Samsung Galaxy Z Fold 6 | Huawei P30 Pro | Huawei GT3 Pro | Sony PS4 20. Yıl Özel Sürümü | Sony PS5 Pro | Vestel 43UD9300 | Vestel 65O9930 | AMD Ryzen 9 7900X3D | Asus TUF Gaming X670E-Plus | Corsair 64GB DDR5 RAM | MSI 1 TB Spatium M480 | Nvidia 12GB GeForce RTX 4070Ti
  • joven kullanıcısına yanıt
    Evet devlet destekli üretiliyor, mesela Chery. Ama üreten ülkeler halkı da kullansın diye kâr falan düşünmüyor, esktra vergilendirmeler yapmıyor.

    Bırak kendi halkını; Chery, Türkiye pazarında dominant olsun diye 500k ya yakın ucuza getiriyor destekle birlikte, niçin ? satılsın diye, piyasa oluşsun diye.

    Biz de hem devlet destek veriyor hem de halktan aldığı vergi payını artırıyor %25 yapıyor bir de üstüne bunun kdvsini alıyor, sözüm ona togg kullanacak makamlar birer birer Mercedes, Audi A8 Long'larina geri dönüyor (bknz: Aile bakanı ) vs vs, bunu savunmak yalnız ülkeye ve millete değil ahlâka düşmanlıktır!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanli64 -- 29 Eylül 2025; 12:55:48 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fazla diyecek birşey yok. herşey ortada!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Quiet
  • Bizi kıskanan Almanya ile bu kadar az fiyat farkı kabul edilemez. Ülkemizde derhal 3 milyona çıkarılmalıdır. Şanımıza leke sürülmemesi gerekiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • dekareme kullanıcısına yanıt
    gurbetçilere neden bu kadar yükleniyorsun. aynı şeyi ülkemizdeki kişiler için diyebilecek misin. mesela kendi akrabalarını, komşularını bu turnusol kağıdından geçiriyor musun?

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.