< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hatipoglu -- 5 Eylül 2025; 16:48:23 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hatipoglu -- 5 Eylül 2025; 16:48:23 > |
Bugün çözüm merkezinden bir müşteri temsilcisi bana ulaştı. Tüm aksaklıkların sistemsel bir problem yüzünden olduğunu, şikayetimi bizzat takip edeceğini ve iadeyi gerçekleştireceklerini söyledi. Bu akşam tüketici hakem heyetine başvuracaktım aslında ama bu geri dönüşten sonra bir süre daha beklemeye karar verdim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hatipoglu -- 27 Ağustos 2025; 18:13:9 > |
Bugün itibariyle ilk siparişime ilişkin geri ödeme yapıldı, 15. günde gerçekleşmiş oldu. Diğer siparişim için beklemedeyim. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |