Şimdi Ara

Samsung shop gerekçesiz iptal ettiği siparişlerimle ilgili para iadesi problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
1
Favori
112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung shop gerekçesiz iptal ettiği siparişlerimle ilgili para iadesi problemi


    Samsung shop gerekçesiz iptal ettiği siparişlerimle ilgili para iadesi problemi

    İnanılmaz kötü bir samsung online mağaza deneyimi yaşıyorum. Konu Samsung'un siparişlerimi, sipariş verdikten kısa süre sonra makul bir neden göstermeden (muhtemelen hatalı işleyen bir algoritma nedeniyle) iptali, ancak parayı tahsil etmesi ve yasal sürede iade yapmaması. Şimdi ayrıntılara geçeyim.


    Eğitim indirimi mağazasını kullanıyorum. Temmuz ayı içerisinde lansmana özel promosyonu olan bir ürün almıştım. Promosyonu siparişime ekleyemediğim için müşteri hizmetlerini aradım, onlar da siparişi iptal edin ve tekrar verin dediler. İkinci sipariş sırasında da telefon hafızasını yanlış seçtiğimi sonradan farkettim. Yine Samsung müşteri temsilcisini yardımıyla bu siparişi de iptal edip 3. denememde başarılı sipariş verdim ve bu sipariş bana geldi. Hesabımda aynı ürün için iptal edilen iki sipariş ve başarıyla sonuçlanan son siparişim var.

    Ne olduysa ondan sonra oldu. Önce 13.08.2025 tarihinde telefon kılıfı sipariş ettim. İyzico cüzdan bakiyesiyle ödedim. 10-15 dakika sonra siparişiniz iptal edildi diye yukarıda görselini gördüğünüz eposta geldi. Siparişlerime girdiğimde sipariş hiç gözükmüyordu. İki farklı kanaldan Samsung müşteri hizmetlerine kayıt bıraktım. Bana geri dönüş yaptıklarında, çoklu alım nedeniyle hesabımın askıya alındığı, aldığım ürünün para iadesinin yapılacağı söylendi. Ben de çoklu ürün almadığımı, iptal edilen ilk iki siparişimi de Samsung müşteri hizmetleri yardımıyla iptal ettiğimi söyledim. Bir daha alışveriş yaparsam aynı sorunu tekrar yaşar mıyım diye sordum. Benimle konuşan temsilci hiç bir şeye hakim değildi, hiç bir net cevap veremedi.

    İlk siparişimin ücret iadesini beklerken 21.08.2025 tarihimde bu sefer kredi kartıyla alışveriş yaptım. Aynı şekilde 10-15 dakika sonra iptal edildi. Bu şekilde hesabımın gerçekten başarılı alışveriş yapamaz hale getirildiğini anladım. İlk saçma nokta madem hesabımı askıya aldılar, hiç sipariş verememeliydim. Oysa bana ürünü satıp parayı alıp sonra iptal ettiler. Son siparişim iptal edildiğinde halen "bekleyen provizyon" aşamasındaydı. Yani Samsung'u ciddi bir firma zannedip bu sefer provizyondan iptal edilecek sandım. Ama süpriz bir şekilde bir gün sonra kredi kartıma ücretin yansıtıldığını gördüm ve şoke oldum. Hesabıma girdiğimde yine bu sipariş de hiç gözükmüyordu. Normalde iptal edilen sipariş olarak listelenmesi gerekirdi.

    Tekrar kayıt bıraktım, hem de farklı yollarla (whatsapp, eposta) ancak bu sefer Samsung hiç geri dönmemeye başladı. Kaydınız alındı ilgili birim geri dönecek diyorlar ancak hiç bir gelişme yok. İlk siparişim için yasal para iade süresi olan 14 gün yarın doluyor, halen iade yok. İlk defa bu kadar köklü bir firmanın alışveriş sitesinde bu kadar olumsuz bir müşteri deneyimi yaşıyorum. İnanılır gibi değil.

    Bu arada şikayetvar'a yazdım. Bizimle iletişim bilgilerinizi paylaşın geri dönelim diye yazdılar. Kişisel iletişim bilgilerimi herkese açık bir platforma yazamayacağımı, şikayette yer alan sipariş numaralarımdan bana kolayca ulaşabileceklerini söyledim. Bunun üzerine kişisel iletişim bilgilerinizi paylaşmadığınızdan yardımcı olamıyoruz diye konuya mesaj yazıp bıraktılar şaka gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hatipoglu -- 5 Eylül 2025; 16:48:23 >







  • Bugün çözüm merkezinden bir müşteri temsilcisi bana ulaştı. Tüm aksaklıkların sistemsel bir problem yüzünden olduğunu, şikayetimi bizzat takip edeceğini ve iadeyi gerçekleştireceklerini söyledi. Bu akşam tüketici hakem heyetine başvuracaktım aslında ama bu geri dönüşten sonra bir süre daha beklemeye karar verdim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hatipoglu -- 27 Ağustos 2025; 18:13:9 >
  • Bugün itibariyle ilk siparişime ilişkin geri ödeme yapıldı, 15. günde gerçekleşmiş oldu. Diğer siparişim için beklemedeyim.

  • Bugün itibariyle iptal edilen ikinci siparişimin de para iadesi gerçekleşti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.