Arkadaşlar selam, başıma gelen olayı paylaşmak istiyorum belki yaşayan olmuştur, belki de çözüm yolu bilen çıkar. 15 Ağustos 2025 Cuma günü saat 13:30 – 14:00 arasında Balıkesir Merkez Eski Kuyumcular, Yeşilli Cd. No:2A’daki Ziraat Bankası 2218077 kodlu ortak ATM’den, Vakıfbank banka kartımla 18.400 TL yatırdım. Para 184 tane 100’lük banknottu. ATM parayı aldı, ekranda onay falan beklerken bir anda işlem iptal oldu ve para ATM’nin içinde kaldı. Hesabıma yansımadı. MERKEZDEN YANIT ALINAMADIĞI İÇİN PARANIZA EL KONULDU EN YAKIN ŞUBE İLE İLETİŞİME GEÇİN HATASI VERDİ(GÖRSEL EKLEYECEĞİM) Hemen Şubeye girdim Şube Ziraat bankası mh arayın dedi. müşteri hizmetlerini aradım, Ziraat bankası “bizden değil Vakıfbank’a iletin” dedi, Vakıfbank da “talep açıldı, ATM sayımı yapılınca fazla çıkarsa hesabınıza yatırılır” dedi. Ama işin saçmalığı şu: Aradan 6 iş günü geçti, hâlâ param yok. Acil ödemelerim, Kiram,vs olabilir bu rezalet nedir. Paramı nedensiz nasıl alıkoyabiliyorlar. Bugün gelen mesajda yapılan sayımda fazla para çıkmamıştır diyor. hemen aradım vakıfbank MH'yi bana talep kaydı bizim hatamızla yanlış açılmıştır deniliyor. Hem parama alıkoyuyorlar hem iade etmeyi yanlış yapıyorlar hem hala talep açıp bekletiyorlar. Ben paramı yatırırken anında çekebiliyorlar ama iş iadeye gelince günlerce bekletiyorlar. BDDK’ya şikayet ettim, CİMER’e de yazdım. Ödemlerimi aksatmayan kredi borcu vs olmayan birisi olarak bu komedi beni çok şaşırttı. ORTAK ATM Reklamı yapıyorlar ama müşterilerini mağdur ediyorlar. Bu durumu yaşayanınız var mı nasıl ilerlemeliyim ortak atm den asla para yatırmanızı tavsiye etmiyorum. rezalet bir olay. GÜNCELLEME bir haftanın daha sonuna geldik tam 1 ay olacak yarın. param hala ortada yok dönüşte yok. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NaughtyPLYR -- 13 Eylül 2025; 22:32:9 > |
_____________________________
|