Şimdi Ara

Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Volkswagen hala elektrikli GTI modelini piyasaya sürmeye hazırlanırken, Peugeot, rakibinden hızlı davranarak tamamen elektrikli E-208 GTi modelini tanıttı. “GTi” ifadesinde geleneksel küçük harfli “i” kullanımını sürdüren Fransız üretici, 2020 yılında 308 GTi ile bıraktığı seriyi elektrikli döneme taşımış oldu.



    Yeni E-208 GTi, Peugeot Sport tarafından geliştirilen ilk tam elektrikli araç olma özelliğini taşıyor. Daha önce piyasaya sürülen hibrit 508’in ardından gelen E-208 GTi, önden çekişli yapısını koruyarak klasik hot hatch ruhunu sürdürüyor. Aracın kalbinde yer alan elektrikli motor 280 beygir güç ve 345 Nm tork üretiyor. Standart E-208’e göre 124 beygir ve 85 Nm daha fazla güç sunan E-208 GTi, 0’dan 100 km/s hıza yalnızca 5,7 saniyede ulaşabiliyor. Maksimum hızı ise 180 km/s olarak açıklanmış.



    Performansa öncelik verilmesi doğal olarak menzili etkiliyor. WLTP standardına göre menzil 433 kilometreden 350 kilometreye düşmüş durumda. Ancak araç hâlâ standart 54 kWsa’lik bataryayı kullanıyor ve 100 kW hızlı şarj desteğiyle batarya %10’dan %80’e yaklaşık 30 dakikada şarj edilebiliyor.



    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Elbette bu model sadece daha güçlü bir motorla gelmiyor. Peugeot, aracın yol tutuşunu geliştirmek adına süspansiyon sistemini sertleştirip 30 mm alçaltmış. Ayrıca ön iz genişliği 56 mm, arka ise 25 mm artırılarak yere daha sağlam basan bir duruş sağlanmış. Özel tasarlanmış 18 inç jantlar, 208 GTi’nin eski model jantlarını anımsatıyor. Canlı kırmızı dış renk, efsanevi 205 GTi’ye gönderme yaparken, ön spoyler ve arka difüzör gibi aerodinamik eklentiler sportif kimliği tamamlıyor.



    Ayrıca Bkz.Tesla yenilenmiş Model S ve Model X'i piyasaya sürdü: İşte değişiklikler



    Performans odaklı donanım listesi de oldukça etkileyici. Michelin Pilot Sport Cup 2 lastikler, şanzımana entegre kendinden kilitli diferansiyel, yeni bir arka denge çubuğu ve 355 mm çapında dört pistonlu fren sistemi yer alıyor. Tüm sürüş destek sistemlerini tek tuşla devre dışı bırakmak isteyenler için özel bir Sport modu da bulunuyor.



    Kabinde ise sportif detaylar dikkat çekiyor. Ön koltuklar, entegre başlıklar ve kırmızı şeritleriyle 205 GTi 1.9 modelini hatırlatıyor. Yolcu koltuğundaki desen ise 205 GTi 1.6’ya bir selam niteliğinde. Alcantara döşemeler, özel paspaslar ve kırmızı detaylı direksiyon simidiyle iç tasarımda da farklılık yaratılmış.



    E-208 GTi, Abarth 500e, Cupra Born VZ, Mini JCW Electric, Alpine A290 ve MG4 XPower gibi elektrikli sıcak hatchback modellerinin yer aldığı yeni segmentte iddialı olmayı hedefliyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi
    Peugeot, GTi serisini elektrikli olarak geri döndürdü: İşte yeni E-208 GTi








  • Jantlar çok kötü ya.

  • Peugeot un sonu 06 ile biten bütün gtiları tasarım olarak en atletik gti lardı. 07 ve ilk 08 modelleri tasarım olarak gti olmaktan çok uzaklardı. Son nesilde pejo eski 06 lı modellere dönüşe başladı ama motor olarak çok güçsüz kalmıştı. Umarım performans olarak da eski 90 lo yıllar pejosuna döner

  • mert1907 kullanıcısına yanıt
    Kötü olduğu yetmemiş, bir de dana kadar GTI yazmışlar. Şahsen çamurlukları da sevemedim. Onun dışında güzel duruyor ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 14 Haziran 2025; 23:21:34 >
  • CWaRRioR kullanıcısına yanıt
    Güzel araba aslında da jantlara ayar atmaları lazım.

  • Olması gereken ??

    208 GTI 1.6 Puretech 180hp

    208 RS 1.6 Puretech 225hp



    Konu kilit

  • Al spor araba kovala.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Menzil 350 km ise 250 yaparsa öpüp başınıza koyun. Ölü araç. Pejonun elektriklerinin vaad ettiği menzilin hiçbirini vermeyen hep daha az giden bi tomar araç şikayetiyle geliyodu müşteriler. E 308 in E 3008 ve 2008 in menzili çok çok az 500-600 km ile alakaları yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gti yaptık ama menzil düştü. Ne anlamı kaldı o zaman.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben burada hot hatch bir gti görmüyorum. Normal şaseyi al biraz güçlü bir elektrik motor koy adı da gti olsun.

    Bildiğin gt paketi allamış pullamışlar 2 kapı olmadan 2 serisi gti olmaz. Tutmayacak sonra da diyecekler bu tarz araçlara ilgi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 15 Haziran 2025; 10:52:38 >
  • mert1907 kullanıcısına yanıt
    Bence güzel

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ezicioyuncu kullanıcısına yanıt
    Yoo GTI 4 kapı da çok güzel olmuş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rakamı çok merak ediyorum , 1.5 milyon altında yapmayı başarabilecekler mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ses ve patlama olmadıktan kim ne yapsın elektrikli gti. Adına gti yerine gte deselerdi tam olurmuş

  • Drift D kullanıcısına yanıt

    Motor gücünden ötürü %10 ötv ile satılamaz yani 1.5 milyon bile imkansız duruyor, 2 milyon civarı olabilir. Getireceklerini sanmıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jantlar 205 Gtı'ın speedline'ına gönderme ama arabanın pek 205le ilgisi yok normal olarak. Bir de bu kadar offsetli olacağını sanmıyorum seri üretimde jant-lastiğin. Aero mahvolur bu şekilde.

  • Fiyat ne olur tahmini ?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.