|
Bildirim

|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 14 Haziran 2025; 23:21:34 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X3D • Msi RTX 3080 Suprim X 10G • Msi B550 Tomahawk • G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) • DeepCool LS520 WH 240MM • WD Black SN770 1Tb Gen4 • WD Blue SN570 1Tb Gen3 • Samsung 870 Evo 1Tb • Samsung 860 Evo 500Gb • Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum • CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz • Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 15 Haziran 2025; 10:52:38 > |
|
_____________________________
*2024 Peugeot 508 1.5 BlueHDi 130HP GT - *2014 Peugeot 308 1.6 e-HDi 115HP 6M/T Allure - AMD Ryzen 7 9700X - MSI B850 MPG EDGE Ti Wifi - Corsair iCUE LINK TITAN 360 RX LCD White - KLeev Cras V RGB 48GB (2x24) 7200Mhz CL34 White - MSi GeForce RTX5070Ti Inspire OC 16GB - Corsair iCUE LINK 6500X RGB White - Kioxia 480GB SSD - Samsung 970 Evo Plus 2TB M.2 SSD - Gigabyte GP1 1TB M.2 SSD - Adata 2TB Legend 900 Pro - Monster Aryond A32 31.5' V1.1 QHD 165hz HDR/GSync Monitör - NZXT C850 White 850W 80+ GOLD - Corsair K70 MLX TR Klavye - Razer Basilisk V3 Pro White 30K DPI Fare - Apple iPhone 16 Pro Max 256 Desert Titanium - Apple iPhone XS 64GB Gold - Apple Watch 11 46 Black - Playstation 5 Slim Dijital Edition 1TB
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
--AMD Rules--
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
--AMD Rules--
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
--AMD Rules--
|
|
|
Motor gücünden ötürü %10 ötv ile satılamaz yani 1.5 milyon bile imkansız duruyor, 2 milyon civarı olabilir. Getireceklerini sanmıyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Jantlar 205 Gtı'ın speedline'ına gönderme ama arabanın pek 205le ilgisi yok normal olarak. Bir de bu kadar offsetli olacağını sanmıyorum seri üretimde jant-lastiğin. Aero mahvolur bu şekilde. |
|
_____________________________
|
|