|
Merhaba, 5-6 ay kadar önce Turkcelle geçiş yapmıştım. Evimde hiç sorun yoktu. İyi de çekiyordu. Son 2 aydır evde hiç çekmiyor. 2g de bile çekmiyor. Turkcelle 2-3 defa durumu ilettim, inceleyip "olumlu geri dönüş yapamıyoruz" şeklinde dönüş yaptılar. Her şey düzgünken bir anda ne oldu anlayamadım. Cimer'e şikayet ettim, bir link verdiler buraya yazın dediler. Orada zaten otomatikman benim şikayetlerim düşmüş. Bu sebeple tekrar talep açamadım. Sistem izin vermedi. E artık ev telefonu da yok. Evde iletişimimiz sıfır. İmzaladığım taahhüt ve sözleşmelere baktım. Her maddeye "coğrafi koşullar sebebiyle değişkenlik gösterebilir" ibaresi yazmışlar. Tüketici haklarında hizmetten fayda sağlayamamak haklı cayma sebebi. Ancak hakem heyetinde vs durumlar 6 aydan önce çözülmüyor. Benim taahhütümün zaten bitimine 6 ay civarı var. Hiç başına gelen, yaşayan ya da şahit olan oldu mu diye sizlere danışmak istedim. Tartışmasız, uzatmadan turkcell ile olan sözleşmeyi haklı sebeple bozma hakkım var mı evimde bana hizmet sunamadıkları için? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






