Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.621.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmanhoca

    arkadaşlar merhaba. 2000 RNA da ilginç bir sorun var. motor rölantide direksiyonu oynatınca devir yükselip alçalıyor ve stop ediyor. sebep nedir bilemiyorum. hiç başına gelen var mı? diye daha önce önce mesaj atmıştım. bujileri değiştirdik, rölanti düzenleyiciyi temizledik ama problem devam ediyor. böyle bir durumla karşılaşan, yardımcı olabilecek arkadaşlardan ricamdır.....

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 1.4 16 v 2002 araçlarda rölanti ayarı oluyormu yoksa motor kendimi ayarlıyor rölantisini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: www59

    Arkadaşlar 1.4 16 v 2002 araçlarda rölanti ayarı oluyormu yoksa motor kendimi ayarlıyor rölantisini.

    Alıntıları Göster
    rolanti ve yakıt ayarı yok bizim arabalarda.
    kendi ayarlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    rolanti ve yakıt ayarı yok bizim arabalarda.
    kendi ayarlıyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benzin zamlarını protesto için antenlerinize SİYAH KURDELA baglayın YETER ARTIK nedir bu zamlar böyle pazartesi görürsünüz artık siyah kurdeleleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: starpower

    arkadaşlar benzin zamlarını protesto için antenlerinize SİYAH KURDELA baglayın YETER ARTIK nedir bu zamlar böyle pazartesi görürsünüz artık siyah kurdeleleri

    Alıntıları Göster
    Ben lpg ciyim ama yinede bende sonuna kadar destekliyorum.Hadi bakalım siyah kurdeleler antenlere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jordan83

    Ben lpg ciyim ama yinede bende sonuna kadar destekliyorum.Hadi bakalım siyah kurdeleler antenlere

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar dünkü gazetede gördüğüm bir ilan..
    clio'muzun bu resimde neden bulunduğuna pek anlam veremedim..
    muhtemelen bir yanlışlık var heralde..


     CLIO II SAHİPLERİ




  • Clio hb 2003 : Şehir içinde 20-30 giderken frene az sert basıyorum. 3-4 metrede (tahmini) tık diye durmam gerekir iken hemen ABS devreye giriyor ve frenleme mesafem 5-6 metreyi (tahmini) buluyor.
    Lastikler ve balatalar yeni
    Eskiden bu kadar fark yoktu
    1-ABS nin devreye girmesinin bir basınç, zaman, veya hız ayarı varmı?
    2-Arka balatalar azaldığı için öne daha fazla yüklendiği için olurmu?
    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    Clio hb 2003 : Şehir içinde 20-30 giderken frene az sert basıyorum. 3-4 metrede (tahmini) tık diye durmam gerekir iken hemen ABS devreye giriyor ve frenleme mesafem 5-6 metreyi (tahmini) buluyor.
    Lastikler ve balatalar yeni
    Eskiden bu kadar fark yoktu
    1-ABS nin devreye girmesinin bir basınç, zaman, veya hız ayarı varmı?
    2-Arka balatalar azaldığı için öne daha fazla yüklendiği için olurmu?
    teşekkürler.
    zemin nasıl? lastikleri kızaklamaya hemen geçirtecek kadar pürüzsüz bir yüzey ise bence normal.
    dişli asfaltta denedin mi aynı şeyi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    zemin nasıl? lastikleri kızaklamaya hemen geçirtecek kadar pürüzsüz bir yüzey ise bence normal.
    dişli asfaltta denedin mi aynı şeyi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: leki

    zemin nasıl? lastikleri kızaklamaya hemen geçirtecek kadar pürüzsüz bir yüzey ise bence normal.
    dişli asfaltta denedin mi aynı şeyi?

    şehiriçi pürüzsüz sayılır. lastikler yeni olduğundan tutunma çok iyi ise ABS yi erken uyarırmı yani kış mevsiminde karlı zeminde devreye girmesi gibi oluyor.
    yeni lastkle iyi fren yapacağım derken ABS nin tut bırakmadaki bırakması frenleme mesafemi uzatıyor.bırakmasa dahi iyi.
    Arkadaşlar ani fren yapaken kaçacak yeriniz yoksa elinizden geliyor ise ABS yi uyandırmayın.ABS siz symbol var 30km/h da o bile tık diye duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    quote:

    Orjinalden alıntı: leki

    zemin nasıl? lastikleri kızaklamaya hemen geçirtecek kadar pürüzsüz bir yüzey ise bence normal.
    dişli asfaltta denedin mi aynı şeyi?

    şehiriçi pürüzsüz sayılır. lastikler yeni olduğundan tutunma çok iyi ise ABS yi erken uyarırmı yani kış mevsiminde karlı zeminde devreye girmesi gibi oluyor.
    yeni lastkle iyi fren yapacağım derken ABS nin tut bırakmadaki bırakması frenleme mesafemi uzatıyor.bırakmasa dahi iyi.
    Arkadaşlar ani fren yapaken kaçacak yeriniz yoksa elinizden geliyor ise ABS yi uyandırmayın.ABS siz symbol var 30km/h da o bile tık diye duruyor.

    Alıntıları Göster
    şunu çözemedim ABS araç kızakladığında mı yoksa sert frenlemede mi duyarlı hale geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biz -- 19 Nisan 2008; 19:17:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: starpower

    valla arkadaşlar trigerden bende çekindim yedek parçacıdan orjinalini aldım bi tamirci arkadaş vardı onuda hafta sonuna ayaraladım açtık baktık abi dedi bu daha yeni değiştirmeye hiç gerek yok.sadece 25 ytl uğraşma parası verdim parçayıda götürüp teslim ettim ne yapayım.açınca değiştirmek gerekir diyorlar ama demekki değiştirmemekte olabiliyomuş.saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: leki


    quote:

    Orjinalden alıntı: seo2008

    Selam arkadaşlar

    Bugün üye oldum. Yakıt tüketimi konusunda ilgilenen arkadaşlar için bir bilgi de benden.
    Clio 1,4 RTA 16V araçla istanbulda açık yollarda 32 lt benzinle 450 km yol yaptım

    Bir de sorum olacak. Triger kayışının ne kadar yıprandığını görmek istiyorum. Bunu kontro etme imkanı varmıdır. Varsa nasıl kontrol edilir bilgisi olan varmı.
    Teşekkürler.


    triger kayışının kontrol edilmesinin mümkün olmadığını duymuştum, açıldığında değişmesi gerektiğini söylemişti bir usta. normal kullanımda 60bin km ve 4 yıl gibi bir limit var sanırım clio'larda.


    Alıntıları Göster
    Teşekkürler
    Arabam 70 binde önceki sahibi temiz kullanılmış. Daha ne kadar gider bilmiyorum ama işi şansa bırakmak istemiyorum. Değiştircez artık.

    Orjinalden alıntı: starpower

    valla arkadaşlar trigerden bende çekindim yedek parçacıdan orjinalini aldım bi tamirci arkadaş vardı onuda hafta sonuna ayaraladım açtık baktık abi dedi bu daha yeni değiştirmeye hiç gerek yok.sadece 25 ytl uğraşma parası verdim parçayıda götürüp teslim ettim ne yapayım.açınca değiştirmek gerekir diyorlar ama demekki değiştirmemekte olabiliyomuş.saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    quote:

    Orjinalden alıntı: leki

    zemin nasıl? lastikleri kızaklamaya hemen geçirtecek kadar pürüzsüz bir yüzey ise bence normal.
    dişli asfaltta denedin mi aynı şeyi?

    şehiriçi pürüzsüz sayılır. lastikler yeni olduğundan tutunma çok iyi ise ABS yi erken uyarırmı yani kış mevsiminde karlı zeminde devreye girmesi gibi oluyor.
    yeni lastkle iyi fren yapacağım derken ABS nin tut bırakmadaki bırakması frenleme mesafemi uzatıyor.bırakmasa dahi iyi.
    Arkadaşlar ani fren yapaken kaçacak yeriniz yoksa elinizden geliyor ise ABS yi uyandırmayın.ABS siz symbol var 30km/h da o bile tık diye duruyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: biz


    quote:

    Orjinalden alıntı: leki

    zemin nasıl? lastikleri kızaklamaya hemen geçirtecek kadar pürüzsüz bir yüzey ise bence normal.
    dişli asfaltta denedin mi aynı şeyi?

    şehiriçi pürüzsüz sayılır. lastikler yeni olduğundan tutunma çok iyi ise ABS yi erken uyarırmı yani kış mevsiminde karlı zeminde devreye girmesi gibi oluyor.
    yeni lastkle iyi fren yapacağım derken ABS nin tut bırakmadaki bırakması frenleme mesafemi uzatıyor.bırakmasa dahi iyi.
    Arkadaşlar ani fren yapaken kaçacak yeriniz yoksa elinizden geliyor ise ABS yi uyandırmayın.ABS siz symbol var 30km/h da o bile tık diye duruyor.


    bence tam tersi olması lazım zira abs tekerlekler kilitlendiğinde devreye giriyor her şartta. yakınlarda porye'yi değiştirttiniz mi? porye denilen şey disk taşıyıcısı, kazadan sonra benim kırılan parçalardandı bunlar ve çeşit çeşitti, yanlış alırsak ne olur diye sormuştum, abs ya hiç devreye girmez ya da düzensiz çalışır demişlerdi.
    bunun en iyi cevabını servis verir sanırım, allah korusun başınıza birşey gelmeden bir bilene danışın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orjinalden alıntı: biz


    quote:

    Orjinalden alıntı: leki

    zemin nasıl? lastikleri kızaklamaya hemen geçirtecek kadar pürüzsüz bir yüzey ise bence normal.
    dişli asfaltta denedin mi aynı şeyi?

    şehiriçi pürüzsüz sayılır. lastikler yeni olduğundan tutunma çok iyi ise ABS yi erken uyarırmı yani kış mevsiminde karlı zeminde devreye girmesi gibi oluyor.
    yeni lastkle iyi fren yapacağım derken ABS nin tut bırakmadaki bırakması frenleme mesafemi uzatıyor.bırakmasa dahi iyi.
    Arkadaşlar ani fren yapaken kaçacak yeriniz yoksa elinizden geliyor ise ABS yi uyandırmayın.ABS siz symbol var 30km/h da o bile tık diye duruyor.


    bence tam tersi olması lazım zira abs tekerlekler kilitlendiğinde devreye giriyor her şartta. yakınlarda porye'yi değiştirttiniz mi? porye denilen şey disk taşıyıcısı, kazadan sonra benim kırılan parçalardandı bunlar ve çeşit çeşitti, yanlış alırsak ne olur diye sormuştum, abs ya hiç devreye girmez ya da düzensiz çalışır demişlerdi.
    bunun en iyi cevabını servis verir sanırım, allah korusun başınıza birşey gelmeden bir bilene danışın derim.

    Alıntıları Göster
    Araçı ani frenle durdurmaya çalıştığınızda ve debriyaja basmadığnızda aracınız stop ediyormu. benimki vitesden düşüp, boşa çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    Araçı ani frenle durdurmaya çalıştığınızda ve debriyaja basmadığnızda aracınız stop ediyormu. benimki vitesden düşüp, boşa çıkıyor.

    Alıntıları Göster
    buna cevap veremeyeceğim malesef, otomatik benimki.
    ancak şimdiye kadar sürdüğüm hiçbir düz vitesli otomobilde böyle birşeye rastlamadım, sadece eski aracım 88 model R11 GTS bir aralar ikinci vitesten çıkıyordu şiddetli sarsıntılarda, o da yanlış hatırlamıyorsam senkromeç arızasındandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 20 Nisan 2008; 3:42:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    buna cevap veremeyeceğim malesef, otomatik benimki.
    ancak şimdiye kadar sürdüğüm hiçbir düz vitesli otomobilde böyle birşeye rastlamadım, sadece eski aracım 88 model R11 GTS bir aralar ikinci vitesten çıkıyordu şiddetli sarsıntılarda, o da yanlış hatırlamıyorsam senkromeç arızasındandı.

    Alıntıları Göster
    İZMİRDEKİ ARKADAŞLARI BEKİYORUZgüzel olcak güzel

    http://forum.donanimhaber.com/m_22692816/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyota SUPRA

    İZMİRDEKİ ARKADAŞLARI BEKİYORUZgüzel olcak güzel

    http://forum.donanimhaber.com/m_22692816/tm.htm

    Alıntıları Göster
    Benim 2003 sembol 1.4 8V, debriyaj seti,triger seti, v kayışı(+bilyaları) nın değişimi için dün ustadan fiyat aldım.
    Orjinal valeo debriyaj seti 125 ytl, triger seti için 50 ytl, v kayışı (ve iki bilyası içinde) 70 ytl, işçilik için 100 ytl, toplam 345 ytl istedi. Sizce fiyatlar nasıl? Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar ACİLEN bilgi verirse sevinirim. Zira yarın sabah arabayı ustaya bırakmayı düşünüyorum. Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MZ

    Benim 2003 sembol 1.4 8V, debriyaj seti,triger seti, v kayışı(+bilyaları) nın değişimi için dün ustadan fiyat aldım.
    Orjinal valeo debriyaj seti 125 ytl, triger seti için 50 ytl, v kayışı (ve iki bilyası içinde) 70 ytl, işçilik için 100 ytl, toplam 345 ytl istedi. Sizce fiyatlar nasıl? Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar ACİLEN bilgi verirse sevinirim. Zira yarın sabah arabayı ustaya bırakmayı düşünüyorum. Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    2000 clio sembol 1.4 arabamı 20 gün oldu.1 haftadır ilk çalışırken ilk kontak çevirmede bazen çalışıyor bazen 3-4 kez kontak çevirmem gerekiyor. Rolantide ve hareket halindeyken bir şey olmuyor motor sıcak veya soğuk farketmiyor.Servise götürdüm makinaya taktılar. Bir şey gözükmüyor ama akşam getirin burda kalsın sabahleyin araba soğukken bakalım dediler.Tekrar götüreceğim.Başına gelen arkadaşlar varsa cevap yazarsa sevinirim. Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cimbom38

    2000 clio sembol 1.4 arabamı 20 gün oldu.1 haftadır ilk çalışırken ilk kontak çevirmede bazen çalışıyor bazen 3-4 kez kontak çevirmem gerekiyor. Rolantide ve hareket halindeyken bir şey olmuyor motor sıcak veya soğuk farketmiyor.Servise götürdüm makinaya taktılar. Bir şey gözükmüyor ama akşam getirin burda kalsın sabahleyin araba soğukken bakalım dediler.Tekrar götüreceğim.Başına gelen arkadaşlar varsa cevap yazarsa sevinirim. Selamlar.

    Alıntıları Göster
    anahtarı düşürdüysen immobilizer kendini kitliyor olabilir.anahtarı kontaga tak bir tık çevir çakmağın üsütünde kapıları içerden kitleme düğmesi var ona 10 sn basılı tut bip sesi gelir . anahtarı çıkar tak bakalım nasıl olacak.daha sonra aynı işlemin tersini yap kapıları açma düğmesi ne 10 sn basılı tut kapılar otomatik kitlemeden çıksın.bu işlem motorla anahtar arasındaki bağlantıyı kuruyor.inşallah ondandır.bir dene.saygılar iyi sürüşler
    quote:

    Orjinalden alıntı: cimbom38

    2000 clio sembol 1.4 arabamı 20 gün oldu.1 haftadır ilk çalışırken ilk kontak çevirmede bazen çalışıyor bazen 3-4 kez kontak çevirmem gerekiyor. Rolantide ve hareket halindeyken bir şey olmuyor motor sıcak veya soğuk farketmiyor.Servise götürdüm makinaya taktılar. Bir şey gözükmüyor ama akşam getirin burda kalsın sabahleyin araba soğukken bakalım dediler.Tekrar götüreceğim.Başına gelen arkadaşlar varsa cevap yazarsa sevinirim. Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: starpower

    anahtarı düşürdüysen immobilizer kendini kitliyor olabilir.anahtarı kontaga tak bir tık çevir çakmağın üsütünde kapıları içerden kitleme düğmesi var ona 10 sn basılı tut bip sesi gelir . anahtarı çıkar tak bakalım nasıl olacak.daha sonra aynı işlemin tersini yap kapıları açma düğmesi ne 10 sn basılı tut kapılar otomatik kitlemeden çıksın.bu işlem motorla anahtar arasındaki bağlantıyı kuruyor.inşallah ondandır.bir dene.saygılar iyi sürüşler
    quote:

    Orjinalden alıntı: cimbom38

    2000 clio sembol 1.4 arabamı 20 gün oldu.1 haftadır ilk çalışırken ilk kontak çevirmede bazen çalışıyor bazen 3-4 kez kontak çevirmem gerekiyor. Rolantide ve hareket halindeyken bir şey olmuyor motor sıcak veya soğuk farketmiyor.Servise götürdüm makinaya taktılar. Bir şey gözükmüyor ama akşam getirin burda kalsın sabahleyin araba soğukken bakalım dediler.Tekrar götüreceğim.Başına gelen arkadaşlar varsa cevap yazarsa sevinirim. Selamlar.


    Alıntıları Göster
    Teşekkürler Sayın Starpower dediğinizi yaptım.Şimdilik düzgün çalışıyor.Dediğiniz gibi anahtarı düşürmüştüm.Birde yedek anahtar var onunla deneyeceğim.15 gün ikinci kontak çevirmeden çalıştı.Benzinden olabilir dedim ama benzin olsa rolantide ve hareket halindeyken hiç bir problem olmuyor. Bir kaç gün deneyeceğim.Araç düzenli servis bakımlı,eski sahibi sıfır araba almış. Olmazsa sonra servise götüreceğim.Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cimbom38

    Teşekkürler Sayın Starpower dediğinizi yaptım.Şimdilik düzgün çalışıyor.Dediğiniz gibi anahtarı düşürmüştüm.Birde yedek anahtar var onunla deneyeceğim.15 gün ikinci kontak çevirmeden çalıştı.Benzinden olabilir dedim ama benzin olsa rolantide ve hareket halindeyken hiç bir problem olmuyor. Bir kaç gün deneyeceğim.Araç düzenli servis bakımlı,eski sahibi sıfır araba almış. Olmazsa sonra servise götüreceğim.Selamlar.

    Alıntıları Göster
    Derinlik
    40 cm

    Yükseklik
    82 cm

    Genişlik
    118 cm

    yukarıdaki ebatlarda bir kutuyu clio'ma sıkıştırabilirmiyim yoksa hayal mi görüyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: starpower

    arkadaşım servisler böyle piyasanın 2 katı fiyat veriyo neden böyle yapıyolar bende anlamadım.sanayiden kendime bi tamirci arkadaş ayarladım allaha şükür hiç bir sorunum yok iyi bir tamirci servisin 600 dediğine o 200 diyor.neden servise gideyim ki.sizde böyle yapın ayarlayın kendinize birisini alın dışardan orjinal parçayıda yaptırın.geçenlerde bobin arızalanmış servişse sordum 85 dediler.dılşardan yine orjinal olmak kaydı ile ben 65 e aldım.insanları keriz yerine koyuyo servisler.
    quote:

    Orjinalden alıntı: babigo

    arkadaşlar kaput kilidi problemimi biraz uğraştırsada çok şükür kendim hallettim.

    leki bahsettiğin kısım saglam hiçbir yıpranma görünmüyor.birkaçdefa aç kapa yaptım problem yok.

    cumarteside egzostu halledersem gerisi tamamdır.

    buarada servise dun telefon edip egzostun on susturucusunu sordum ve işcilik hariç sadece parça için 245 ytl dedi bunların egzost sisteminde ne varki bukadar pahalı fiyat veriyor,çunki sanayide orjinaline 90 ytl,yerlisine 70 ytl diyorlar.


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende 2000 model 1.4 rta hb clio var 120.000 km de bakımı düzenli olarak yapıldı.bir depo benzinle şehir içi 450-500 km yol gidiyor.2 depo benzinle 1000 km gidiyor.çevremdeki clio sahiplerine sordum seninki çok yakıyo dediler.bir depo benzinle 1000 km yol gidenler varmış.sizce benim clio neden fazla yakıyodur.

    İlginiz için teşekkürler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weirdo -- 21 Nisan 2008; 16:43:33 >




  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.