Şimdi Ara

BMW 330ci neden gitmiyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
5.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 330ci 2002 model 330 bin kmde manuel coupe aldım,fabrika verisi 6.5 saniye ama bir türlü o veriyi yakalayamıyorum.Akıllara soru geliyor niye aldım o zaman madem gitmeyecektin ? Debriyaj setini yeni değiştirdim,filtreleri ve motor yağını yeni değiştirdim.Lastikler de orta derece.
    Dsc komple kapalı araçta 2 kişiyiz toplam ağırlığımız 130 kg hafif eğimli yolda bile 7.5 saniye altını göremiyorum.Ve araç yine fabrikasyon 12.8 lt benzin yakıyor diyor 15 lt altını yakmıyor.Ben bu işten bir şey anlamadım.Sen bu kadar benzin yak dsc kapalı 7.5 saniyeyle git olacak iş değil.6.5 saniyede 0-100’e ulaşmanın sırrı nedir ?
    BMW 330ci neden gitmiyor ?
    BMW 330ci neden gitmiyor ?
    BMW 330ci neden gitmiyor ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sucre Maricruz -- 29 Şubat 2020; 22:28:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sucre Maricruz S kullanıcısına yanıt
    S Sucre Maricruz demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sucre Maricruz

    Yapamıyorum diye beğenmiyorum ya ,6.9 bile olsa derim ki 0.4 delay saniye gayet normal bu yaştaki araç için.

    Yorum yapan herkese teşekkür ederim aracı dediğiniz testlere veririm,eğer sorun çıkarsa 💶 lar gitti.Türkiye’de veya Türk değilim arkadaşlar Avrupa’dayım Avrupalıyım burada 330 bin normal.Neden automobile ölü gibi davrandınız anlamıyorum.

    Alıntıları Göster
    Türk değilsin ama n11den monitör alıyorsun , Sabiha Gökçen etrafındaki depremleri hissediyorsun
    garipbirdost kullanıcısına yanıt
    garipbirdost demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: garipbirdost

    Türk değilsin ama n11den monitör alıyorsun , Sabiha Gökçen etrafındaki depremleri hissediyorsun

    Alıntıları Göster
    Türkiye’de şirketim var gidip geliyorum.Bu sayede Türkçe biliyorum.Sanırım Sabiha Gökçen sizin için çok ulaşılmaz bir yer.

    Sizi çok kötü bozabilirim aracın ruhsatını ve araba üzeri donanimhaber yazılı atarim,ithamlarınızi çok iyi bir şekilde def ederim.Herkes yalancı değil.Hırvatistanlıyım,Türkiyeyi seviyorum
    Yahu metal yorgunluğu diyenler olmuş. Motorun neresinde metal yorgunluğu olacak? Sabit blok. Arabanın kendisinde de metal yorgunluğu olmaz ki hem. Boeing 737 değil ki bu metal yorgunluğundan söz edelim? 330 bin kilometre de çok büyütmeyin gözünüzde. İlk günkü performansa çok yakın bir performans gösterir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sucre Maricruz

    Yapamıyorum diye beğenmiyorum ya ,6.9 bile olsa derim ki 0.4 delay saniye gayet normal bu yaştaki araç için.

    Yorum yapan herkese teşekkür ederim aracı dediğiniz testlere veririm,eğer sorun çıkarsa 💶 lar gitti.Türkiye’de veya Türk değilim arkadaşlar Avrupa’dayım Avrupalıyım burada 330 bin normal.Neden automobile ölü gibi davrandınız anlamıyorum.

    Alıntıları Göster
    Fabrika verişini zaten hiç bir araçta yakalayamazsınız çünkü şartlar aynı değil ayrıca aracın eski olması da eklenince gayet normal...
  • Belli ki araçta yolunda olmayan bir şeyler var. Ya buji v.b elemanlarda sorun var, ya motorun kendisinde. 330 bin kilometre olduğundan dolayı motorun sağlığı nasıl mesela?
  • Fabrika verisi 6.5 saniye olan süreyi sen 300 bin km'deki araçla yapıyorsun ve beğenmiyor musun , vay başımıza gelenler.

    Kafamıza taş yağacak taş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 330.000km'de bmw motorundaki fabrika çıkış verisi aramak,
    20 yaşındaki işlevi 80yasindaki dede'de aramak gibidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 330.bin kmde yakıt olarak kullanıma yola bağlı olarak değişken gösterir ve genelde fabrika verisi zor yakalanır 2004 318ci otomatik 12 litre yakıyordum normal kullanımda 0-100 gelince 330.000 kmde 18 yıllük bir araç fabrika verisi aramak olmaz motor sanzıman defransiyel vs bir sürü etken var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 26 Şubat 2020; 0:26:28 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Belli ki araçta yolunda olmayan bir şeyler var. Ya buji v.b elemanlarda sorun var, ya motorun kendisinde. 330 bin kilometre olduğundan dolayı motorun sağlığı nasıl mesela?
    Servis,motor için kilometresine göre gayet iyi diyor.Bujiler de iyi durumdaymış.Şanzımanda da bir sorun göremedik.Ben bu aracı 6.5 saniye değerini veriyor diye aldım 7.5 saniye altını göremedim.330 bin kmde benzinli motorun performans kaybı yaşaması normal mi bir de yaşı da var tabi.Ne yaparak bu aracı tam 6.5 olmasada 7 saniye altına çekebilirim ?
    Youtube videolarında 6 saniyeleri görünce ister istemez benim araç neden gitmiyor diyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Kaç saniye normal ? Nasıl bir performans beklemem gerekiyor sizce ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Yanlış. Bakımları aksatılmamışsa, özellikle kast edilmemişse bir benzinli motor ilk günküne yakın performans gösterir.
    Ayrıca %70 motor durumu diye bir şey de yok.
    Aracı kompresyon testine sokarsınız, motor kompresyonu fabrika verisine ne kadar yakın ona bakarsınız.
    Bu değer aracı 300 bin küsur kilometre olan @nacker'ın aracında 180 psi idi. Aracın fabrika verisi sıfır motor için 188 psi.

    Ben de aracım 232 bin kilometredeyken 0-100 denemesi yaptığımda, fabrika verisi 9.7 saniye iken, benim aracımda LPG sisteminin varlığına (Motorun da yıllarca LPG ile çalıştığına, dolu LPG ve ağzına kadar dolu benzin deposuna, bagajdaki 50 kiloya yakın yüke rağmen 10.1-10.7 arası değerler aldım.

    @Sucre Maricruz Benzin pompası benzin yetiştiremiyor olmasın ya da motorda başka bir sorun?




  • 330bin km kullanıldığı için olabilir bak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Aracın bakımları düzgün yapılmışsa; yan vermeyle, gazlamayla motoru doğrudan öldüremezsiniz. Ha yıpranır ama 0-100 süresinde 1 saniye kaybedecek kadar da ölmez.

    Ha benzinli motorlar ölümsüz değil ama 200 bin deyince de kaldırıp çöpe atılmıyor. Yüzbinlerce kilometreyi ciddi bir performans kaybı olmadan yaparsınız. LPG'nin motora zararı sadece kötü ayarla egzoz supaplarına oluyor. Onun dışında ölümüne bir zararı olmuyor. Hele supapları üretici buna uygun tasarlamışsa (Bkz. Volvo), o motor LPG ile ölmez. Gelin 271 bindeki arabamı görün. Üst kapağı açılmadı henüz.

    Ben yukarıda ne dedim? Bakımlı bir araç. Siz bana "Bakımı yapılmayıp conta yakan yatak saran arabalar var" diyorsunuz. Kaldı ki conta yakması motor arızası değildir. Contayı değiştirirsiniz, motorunuz hala sağlamdır. Ama bakımlı bir motoru kolay kolay öldüremezsiniz. Ben 271 bine gelmiş arabama 5w40 yağ koyuyorum ve bakımdan bakıma yağ ilave etmeme gerek kalmıyor, o yağ makul seviyede eksiliyor.




  • Orjinal ağırlıkla ve sağlıklı motorla ulaşılabilir.
  • Cok eski araba ondan oluyor. 3.0 6 silindirden asagi almayin sunlari, hicbir keyfi yok. BMW dedigin arkayi direk atacak, o gucu de 6 silindir altinda bulmak imkansiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ibrahim Akca -- 26 Şubat 2020; 3:32:12 >
  • Hem ağırlık hem km yüksekliği sebebiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Silindirlerde basınç kaybı vardır veya sübablarda. Araç yorgun artık. Komple bir rektefiye adam eder belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw ve 330ci yan yana gelince o motorun bu km'de sağlıklı olması için araca sandık motor takılmış olması lazım. Bu araçların geneli hor kullanılır ve bu km'lerde ilk günkü performansını beklemek yanlış olur.
    Kompresyon testi yapılmalı, düşük çıkarsa yağlı olarak tekrar yapılmalı. Sonuçları da buraya yazarsanız bizim de bilgimiz olur.
  • Araba bitik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.