Şimdi Ara

25.000 bütçeyle e36 alınır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
16.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hep hayalimdi e36 almak, fakat bir türlü cesaret edemedim. 25.000 tl bütçem var temizi bulunur mu ? boya değişen mühim değil sonuç olarak 20 senelik araba, aracın şasesinde podyesinde vs kaynak kırık oynama falan olmasın, motoru, yürürü, mekaniği uğraştırmayan sanayiye ayda yılda bir uğrayabileceğimiz bir araba bulunur mu ? 3.20i mi 3.18i mi alınmalı ? bilgili ve tecrübeli arkadaşların yardımlarına ihtiyacım var.



  • Tr'deki E36'lar preslik vaziyette, hatta E46'lar dahi hafiften bitiyor. İlanda en temiz gözüken aracın bile gidip yanına bakıyorsun arka taşıyıcılar içten çürümüş, iki fitil söküyorsun yine çürük, hepsinde podyelerde içlerde kat kat macunlar atılmış, kapatılmış bir daha atılmış. Gerçi çoğu kesme biçme araba ya neyse. Debriyaja basarsın gıcırdar atar, camlar yamuk yumuk çalışır, tavan iptal vaziyette zaten, diferansiyeli yağ kaçırır motoru yağ kaçırır. Ya da mekaniği azıcık derli toplu olsa bu kez içi komple ahır gibi oluyor. Anlatsam sabaha kadar bitiremem. Arada sıradan gerçekten temizleri çıkıyor, onlara da 40bin+ çekiyolar.

    Bu ülkede bu tarz işlere ancak hobi amacıyla girilir, yani bütçen vardır alır söker güzelce toplar binersin. Ucu ucuna 25bin bütçem varla E36 olmaz.
    7 senedir e36 kullaniyorum arkadas ciddi aliciyim desin 1 haftada 5 tane temiz e36 bulurum varmi problem ?

    edit: bu arada genelleme yapiyorum e36 soyledir boyledir masraf gerektirir diyenlerde buraya yazsin bir zahmet normalin disinda hangi masraflari aciyor bu e36 lar? uzaydanmi geldi bunlarda diger arabalardan farkli masraflari oluyor? Tutturmussunuz bi apaci arabasi sosyal mecrada izleyip izleyip burada yorum yapiyorsunuz. Kaldirirsin arabayi lifte bakarsib difine akslarina sanzimanina bosluk varmi otme yapiyormu vurma yapiyormu anlarsin olayi daha varsa kafana takilan birsey cevaplarim
  • 3.18i daha fazla öneriliyor genelde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok zor hocam ben de dusundum ama bulamadim duzgununu o paralara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En az 30 gerekli. Performans olarak tabii ki de 20i daha iyi. 18 de fena sayılmaz hatta is olursa o daha mükemmel olur
    Yedek parça fiyatlarını bmw gruplarında öğrenebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    performans çok önemli değil hocam 3.18 lerin temizlerini bulmak daha kolay sanki
  • hevesimiz kursağımızda kalıyor hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsav12

    hevesimiz kursağımızda kalıyor hocam
    Bir kere en asagi 3.18is olması lazım. Performans aramayacaksak niye bu arabayla ugrasalim ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • orası da doğru, 3.18 is'lerde de gereksiz bir pahalılık var, 3.20i daha mantıklı.
  • Bir kenara 20 bin koy,yoksa geç kardaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.18 al hocam. 3.20i 6 silindir olduğu için olası masraf açma durumu daha fazla olabilir. Motoru yürüyeni temizse boya değişene çok takılmayın alın derim kaç senelik araçlar neticede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyadan ziyade bakımlarına bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • preslik araçlar tam
  • O arabaların temizini 30`a almak için 316i olması lazım.
    318is ler daha az yakıp 320 nin ensesinde performansı olduğundan daha pahalıdır.
    318i ise 8v 116hpdir.
    98 falan alacaksan sorun yok da ilk 318i ler 113hp, 320iler vanossuzdu. 318isde de sanırım iki farklı motor var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben olsam E30 alırdım kalan parayla da arabanın başından sonuna kadar düzelttirir temiz temiz kullanırim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsav12

    performans çok önemli değil hocam 3.18 lerin temizlerini bulmak daha kolay sanki
    Doğrudur
    Mümkün olduğunca yüksek modelli bulmaya çalış. Pert olmadıktan sonra hasarlı araç alınır. Zaten hasarsız olsun diye uğraşma, mekanik daha önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E90 altı 3 kasa alınmaz

    E46 belki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    hocam hasarı çok dert değil, bazı arabalar oluyor ortadan 2 araç birleştirilmiş şasesi podyesi dağılmış o seviye olmasın yeterli, boyaymış değişenmiş falan sıkıntı değil, mekanik iyi olsun yeter.
  • Tr'deki E36'lar preslik vaziyette, hatta E46'lar dahi hafiften bitiyor. İlanda en temiz gözüken aracın bile gidip yanına bakıyorsun arka taşıyıcılar içten çürümüş, iki fitil söküyorsun yine çürük, hepsinde podyelerde içlerde kat kat macunlar atılmış, kapatılmış bir daha atılmış. Gerçi çoğu kesme biçme araba ya neyse. Debriyaja basarsın gıcırdar atar, camlar yamuk yumuk çalışır, tavan iptal vaziyette zaten, diferansiyeli yağ kaçırır motoru yağ kaçırır. Ya da mekaniği azıcık derli toplu olsa bu kez içi komple ahır gibi oluyor. Anlatsam sabaha kadar bitiremem. Arada sıradan gerçekten temizleri çıkıyor, onlara da 40bin+ çekiyolar.

    Bu ülkede bu tarz işlere ancak hobi amacıyla girilir, yani bütçen vardır alır söker güzelce toplar binersin. Ucu ucuna 25bin bütçem varla E36 olmaz.
  • ferrari091 kullanıcısına yanıt
    e30 kasayı pek beğenmiyorum hocam ya
  • 20 yaşında hem de bmw’ye bineceksin bir de sanayiye uğramak istemeyeceksin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.