Şimdi Ara

Hepsiburada.com Telefon İadesi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
12
Favori
38.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Detayları ilk mesaja eklemeye çalıştım arkadaşlar. Umarım herkese yardımcı olur bu konu.
    _____________________________
  • 2 yıl önce hepsiburadadan 500 liraya ucuz bir çin markası telefon alıp 3 gün sonra iade ettim,iadem kabul edildi ama 30 gün sonra ödemeyi yaptılar.Adamlara iflas ettiyseniz söyleyin başımın gözümün sadakası olsun yazıyordum Allah düşürmesin.
    _____________________________
  • Bende de Meizu M5S cihaz var cihaz sürekli bazen kendi kendine kapanıyor.Durduk yere kapanıyor.Ben anlamadım bu meizuların kronik sorunumu senin konunu görünce bende yazayım dedim.Bende yeni Meizu Not 8 almak istiyordum ama sizin konuyu görünce içime şüphe düştü şimdi.
    _____________________________
  • öncelikle tebrik ederim
    ayrıca şunları sormam lazım amazon.com.trde de durum aynımıdır ?
    yılların hb si değişmez indirim olmadan hbden telefon almamaya bakarım ben.
    eğer amazon hb gibi değilde olması gerektiği gibi yapıyorsa varsın 3-5 ucuz olsun amazondan alırım.
    _____________________________
  • En nefret ettiğim cümle: "Elektronik şans işidir"

    Yok böyle bir şans: Kalite kontrol bölümü var.

    O bölümde çalışan insanlara hak ettikleri ücretleri vermezseniz onlar da işi sallarlar ve ondan sonra bu efsane ortaya çıkar.

    İşin kötüsü, tüketicilerin ülkesinde iş görür bu argüman.
    _____________________________
  • dracarys41 D kullanıcısına yanıt
    Önceki sayfalarda amazondan bahsedilmişti hocam, sorun yapmadığı söylenmişti. Tabi bu bir kullanıcının yaşadığı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • dracarys41 D kullanıcısına yanıt
    amazondan telefon aldık. arıza çıktı ve 1 hafta içinde iade ettik. paramızı geri yatırdı. servis felan hiç bir şey sormadı. hepsiburada gibi firmalar büyük bir imaja sahip olabilir ama köy bakkalı mantığıyla işletiliyor. Onlar için kanun yok,şirket kuralları var. Ve bu tarz olayların sebebi kanunlar ve işlerini yapmayan bürokratlar .
    _____________________________
    |ViewSonicVX3211-4K-MHD | Z390 I AORUS PRO WIFI | i5-9600K | Evga 2070 XC | Corsair 16*2 |
    |WD Blue 1TB*4 | Samsung Evo 970 512 | James Donkey JD512 512GB | EVGA G3 750W |

    | Xbox One Controller | Tt Challenger Ultimate |
    | Logitech F710 / Performance MX / MX Master 2s / G602 / G413 / Z-506 |
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AÇILIN-BEN-MÜHENDİSİM

    1- ürün eline geçince başlar o süre
    2- telefon sorunluysa ayıp mal olmuş olur. para iade veya değişim hakkın var. bu arıza 6 ay içinde fark edilseydi yine bu hakkın oluyor.
    6 ay değil asgari yasal garanti süresi olan 2 yıl içinde farketmesi yeterli 6502 ye göre?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabit Fikir

    En nefret ettiğim cümle: "Elektronik şans işidir"

    Yok böyle bir şans: Kalite kontrol bölümü var.

    O bölümde çalışan insanlara hak ettikleri ücretleri vermezseniz onlar da işi sallarlar ve ondan sonra bu efsane ortaya çıkar.

    İşin kötüsü, tüketicilerin ülkesinde iş görür bu argüman.
    Kesinlikle katılıyorum ve aynı durum otomotiv sektörü içinde geçerli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    6 ay değil asgari yasal garanti süresi olan 2 yıl içinde farketmesi yeterli 6502 ye göre?

    Alıntıları Göster
    2 yıl garanti , 6ay içinde de ürünü ayıplı olduğu anlaşılırsa iade hakkın var . Değişmediyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DOLANDIRICILARA KARŞI DIKKATLI OL !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üç Kağıtçı Mesut

    Telefonu hep elden alırım. Kaçak bile olsa bir saat inceler öyle alırım. Bir de dükkandan olacak. İnternetten alacaksam mağazasından almam satıcıdan alırım ki iade süreci uzamasın diye. Hepsi burada ve diğer büyük internet siteleri elektronik ürünü geri iade almak istemez. Mağazadan bile iade almak çok güç oluyor. Mediamarketten laptop almıştım ölü piksel vardı ertesi günü değişim için götürdüm adamlar 3 piksele kadar aslında iade almıyoruz ama ben yine de değiştireyim dedi. Lutfetti değiştirmişti. Yani aynısı sanalda olsaydı hiç şansım olmazdı paketi açılmış elektronik ürünü almazlardı.
    sana yapamazlar reis nickten belli peki arkadasin durumunda sim karti takmadan deneseydi ve iade ederken bozuk demek yerine "ürün hosuma gitmedi cayma hakkimi kullaniyorum" deseydi sonuc alabilir miydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AÇILIN-BEN-MÜHENDİSİM

    2 yıl garanti , 6ay içinde de ürünü ayıplı olduğu anlaşılırsa iade hakkın var . Değişmediyse

    Alıntıları Göster
    Tamam da şahsın seçimlik hakları 2 yıllık garanti süresi içinde de geçerli. Adam 20. ayda ayıbı farketse de sözleşmeden dönüp iade hakkı var. Aynı arıza ikinci kez tekrarladıysa ve öncesinde onarım istediyse yine iade hakkı var.

    6502 sayılı yasa + 2014 tarihli Garanti Belgesi Yönetmeliği böyle diyor Furkan kardeş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Şubat 2019; 0:43:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Tamam da şahsın seçimlik hakları 2 yıllık garanti süresi içinde de geçerli. Adam 20. ayda ayıbı farketse de sözleşmeden dönüp iade hakkı var. Aynı arıza ikinci kez tekrarladıysa ve öncesinde onarım istediyse yine iade hakkı var.

    6502 sayılı yasa + 2014 tarihli Garanti Belgesi Yönetmeliği böyle diyor Furkan kardeş.
    Aynı arıza 3 veya 4 kere tekrar edince diye aklımda kaldı. 2 olmadığını biliyorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DOLANDIRICILARA KARŞI DIKKATLI OL !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AÇILIN-BEN-MÜHENDİSİM

    Aynı arıza 3 veya 4 kere tekrar edince diye aklımda kaldı. 2 olmadığını biliyorun

    Alıntıları Göster
    Furkan'cım o olay kalktı. 2014 yılında yayınlanan yönetmelik ve 6502 ile arıza sayısı limiti kalktı. İnsanlar genelde eskiye takıldığı için karıştırıyor. Şu an arızanın 2. Kez tekrar etmesi iade veya değişim için yetiyor. Arızanın ilk kez olmasında da seçimlik hakkınız yine saklıdır. Kesin bilgi çünkü mevzuat böyle diyor. Selamlar.

    Not: Madde 9 açık.
    www.resmigazete.gov.tr
    Ba�bakanl�k Mevzuat� Geli�tirme ve Yay�n Genel M�d�rl���
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-2.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Şubat 2019; 0:49:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amazon.tr den
    Samsung s9 plus aldım hanıma 4.380 tl ye
    1 ay iade hakkımın olduğunu biliyordum
    20 gün sonra cihaz 3890 a düştü kampanyalı fiyatla
    Aradım müşteri hizmetlerini cihazı geri yollayacağımı söyledim iade istediğimi ve tekrar 3890 yeni cihaz alacağımı ilettim
    26. Gün telefonu yolladım yeni telefonu sipariş ettim ellerine ulaşan cihazım sorgusuz sualsiz iade alındı ve param aynı gün geri yattı

    Tr de Amazon dışında hiçbir siteden alışveriş yapmam artık kimseyede yaptırmam yakınım olarak




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senpaituyun -- 23 Şubat 2019; 6:13:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 14 gün icerisinde sorgusuz sualsiz iade hakkimiz var fakat telefona sim kart takinca iade almiyorlar,bazi ürünlerde örneğin repeater almistim iade ettim kabul etmediler yeniden satilabilirligi olmadigi icin. Böyle bir haklari var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yararlı konu mesajım dursun
    _____________________________
    Donanım Haber Steam Topluluğu

    CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: MSI RX 5700 MECH GP OC | RAM: GSKILL 2x8GB Ripjaws V 3000MHz | Anakart: MSI B450-A PRO | SSD: Samsung 860 EVO 250GB | M.2 SSD: James Donkey JD1024 1TB | HDD: Seagate Barracuda 2TB | Kasa: Cooler Master MB520 | Monitör: Samsung C27HG70 | Fare: Logitech G102 | Klavye: James Donkey 610S Red Switch | Kulaklık: SteelSeries Arctis 3 (2019 Edition) | Pad: GamePower GP700 RGB | Gamepad: Xbox 360 Controller | Ses Sistemi: Logitech Z506 | Telefon: Poco X3 Pro 8/256GB
  • Hb ne zaman amazon olur bilmiyorum ama, efendi gibi ugrasmissin ben bu kadar uğraşmaya gerek olmadan isinin görülmesini yeglerdim.
    Fakat burası Türkiye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    --AMD Rules--
  • Donanım haberin tüketici haklı programını izleyin servis raporu falan lazım değil ama inatla servis raporu istiyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grimwood

    Cihaz Meizu Türkiye Garantili olarak satılıyordu hocam, suç bende aslında arkasını pek araştırmadan aldım ama kvk'da baştan savmazlar diye umuyorum.Zaten şuan cihazın nerede olduğu da belli değil. Herhangi bir bilgilendirme de yapılmadı.

    Ayrıca iade talebinin reddi üzerine sikayetvar.com'dan başlık oluşturup, THH'ye başvurumu yaptım ve hepsiburada'yı mesaj yoluyla bilgilendirdim. Bakalım devamında ne gibi gelişmeler olacak.
    KVK, sorunlu bir servistir...

    Şikayetvar.com'a bir bak, en sorunlu servislerden biri...Şayet telefon oraya gittiyse, tamir etme yolunu seçeceklerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black Code -- 23 Şubat 2019; 9:39:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.