Şimdi Ara

Hepsiburada.com Telefon İadesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
12
Favori
38.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Simkart takmaman gerekirdi o telefonu iade almazlar, garantiye gönderip tamir ettirirsin artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değilde şarjı bitmiş olmasın sakın
  • General. kullanıcısına yanıt
    Hocam jelatini açılmış üründe de beklentimi karşılamadı diyip iade edebiliyor muyuz?
  • Bu sim kart muhabbetini kim çıkardı nerede yazıyor biri bana kaynak göstersin
  • Simkart takıncı sıkıntı fakat Amazondan alanların yorumlarına baktığımda simkart taksada sorunsuz iade alıyorlar Amazon iade konusunda çok daha iyi gibi
  • tosunpasa- T kullanıcısına yanıt
    Ben gördüm. Bu yorumu yazdığım xiaomi note 3 pro telefonu 550TL ye almıştım. Hatta ürün direk çinden geldi sıfır paketli. 3 yıldır kullanıyorum hiçbir sorunu da yok.
    Ayrıca jd.com' u da unutmadık. Zamanında 0.10 dolara bluetooth hoparlörler kulaklıklar vs almıştık.

    Konu sahibi için de, internetten alışveriş yapınca paketi açarken video kaydına alın. Herşey daha kolay olur. Tamam sizin telefon 10 dakika sonra arıza vermiş ama garanti belgesi var mıydı tam emin değilsiniz mesela.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 14 günlük iade süresi malı teslim aldığınız tarihte başlar. 14. gün kargoya vermiş olman ise cayma süresi açısından yeterlidir onların eline ulaşma tarihi önemli değil.

    THH ine başvuru tarihinde önemli değil gerekli kargo bilgilerini ve takip kodlarını elinde bulundurup heyete sunduğun sürece sorun olmaz.

    Ancak bu tarz başvurular genelde dava inceleme süresi içinde sonuçlanır ve hakem heyetine yapılan başvuru boşunadır. Devletin yaptığı kağıt emek ve posta masrafı ise boşa gitmiş olur.

    Devletin imkanının boşa harcanmaması gerektiğini düşünen bir kişi iseniz, size önerim siteden gelecek cevabı biraz sabrederek beklemenizdir ( hakem heyeti başvurunuz en iyi ihtimalle 2 ayda sonuçlanacaktır) eğerki cevap olumsuz gelir ise thh ine o halde başvurmanızdır.

    Not; size telefonu geri göndermeye kalkarlarsa teslim almayın, bırakın onlarda kalsın. kargoda gelebilecek bir zarar veya gönderdiğiniz yerde gelebilecek bir zarara karşı kendinizi bu şekilde koruyabilirsiniz. Red cevabı gelir ise gerekli kanıtları sunarak thh ine doğruca başvuruya gidersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    hepsiburada telefon konusunda pişmanlıktır.cihaza simkart taktıysanız iade almazlar büyük ihtimalle,takmadan kontrol ettiyseniz iade şansınız olabilir.14 gün içinde iade kuralı cep telefonlarında yok en azından hepsiburada buna uymuyor.
    Yine bir yanlış bilgi bunuda düzeltmem lazım.

    Yasada 48. Maddenin 4. fıkrası şöyledir " (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. "

    Burada özellikle son cümle değer kazanıyor. Malın mutat kullanımı; yani alışılmış bir kullanımdan bahsediyor, buda herkesin telefona sim kart takarak kullandığı gerçeğini aklımıza getirirsek, sim kart takmanın mutat kullanım olduğu gerçeğini ortaya çıkarır.

    Bu kısmı sıkıntıya sokacak hareket, telefonu kişiselleştirmeye başlamanızdır, yeni programlar yüklemek, hafızasına yeni şeyler yazdırmak gibi.

    Burada yasanın amacı internetten aldığınız ürüne gerekli inceleme fırsatını vermektir. Aldınız baktınız ekranı güzel kamerası güzel iyi çalışıyor gibi kontrolleri yapmanız malın mutat kullanımı diye değerlendirilir. ürünü çizip zarar vermediğiniz ve kişiselleştirmediğiniz sürece bu hakkınız korunur.




  • CharlieSelim kullanıcısına yanıt
    Tbr ederim hocam .Maden bulmuş gibi sanslisiniz
    F/p ürün bulmak piyango tutturmak gibi olmuş
    Konuda video çekmek kabul gören bir durum olmuyor
    Çünkü surecleri sandığımız gibi olmuyor
    Ha bu arada bundan sonra dışardan da getirtemeyiz
    Malum kayıt ücreti tel ücretini geçti
    Sanırsam sizin bu durumunuz uzun zaman önceydi
    Maziye karışmış 😃

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merak etme paranı iade ederler. Bu arada iade sürecinde fatura tarihi geçerlidir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lxde kullanıcısına yanıt
    Telefon kutusunun içinden çıkan dökümanları yada ilgili mevzuatı okursan görürsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JRR TOLKIEN kullanıcısına yanıt
    Tabiki jelatin açılmadan ürünün sorunlu olup olmadığını anlayamazsın.
    Keyfi iadeye karşıyım firma zarara uğratılmamalı, benim iadelerim mecbur olduğum için. Yoksa şu cihazı alayım bi deneyeyim sonra iade ederim diye keyfi almıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgili mevzuatı okudum öyle bir şey yazmıyor. Yukarıda arkadaşta açıklamış zaten bence siz okuyun.
    Bunlar mağazaların firmaların uydurduğu şeyler sim kart jelatin vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lxde -- 22 Şubat 2019; 11:37:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grimwood

    Bugün hepsiburadadan cevap geldi. Tahmin edebileceğiniz üzere iadeyi reddetmişler. Sebebi de servis raporu ve DOA raporu istemeleriymiş.
    Şimdi telefonun elime geçmesini bekleyeceğim sonrasında servise gidip raporla uğraşacağım sonrasında hepsiburadaya geri göndereceğim ve bir yandan THH'ye başvuracağım derken işler uzadıkça uzayacak.

    İşin başka bir açısı meizu forumlarında gezerken hepsiburada üzerinden alınmış cihazların bazılarında biztech garantili olmasına rağmen garanti belgesinin çıkmadığı söylenmiş. Hatırladığım kadarıyla benim cihazından kutusundan ne biztech etiketi ne de garanti belgesi çıkmıştı. Cihazın arızalı olduğu öğrenince sinir küpüne döndüğümden bu detayları hatırlayamıyorum. Biztech üzerinden imei sorgulattığımızda garantili olduğu belli oluyor.

    -Asıl sorum şu cihaz imeisini sorgulatınca biztech garantili gözüküyor ama kutunun içinde herhangi bir garanti belgesi yok. Servisten para iadesi için rapor alırken bu bir sorun teşkil eder mi ? Bir de bu garanti belgesi için bir şeylerin peşinden koşmak istemiyorum.

    1900 liraya hem rezil oluyorsunuz hem de başınıza bir ton iş açıyorlar. Hata başkalarında olmasına rağmen fatura size kesiliyor aylarca şak diye verdiğiniz paranın ardından koşuyorsunuz. Herkes topu başkasına atıyor. Kaç yıldır hepsiburada üzerinden alışveriş yapardım, tüm telefonlarımı ve ailemin telefonları buradan almıştık. Şuana kadar hiç sorun yaşatmamıştı bize. Bu saatten sonra hem hepsiburada defterini hem meizu defterini kapatıyorum.

    Meizu'ya gelince hepsiburada üzerinden Meizu Türkiye Garantili satılan cihazlar aslında Biztech Teknoloji adlı bir şirket garantisinde ama şirketin sitesinde meizu cihazların teknik servisinin KVK tarafından yapıldığı belirtilmekte. bknz :http://www.biztechteknoloji.com/destek/destek-meizu/
    Yani ortada aşçı, uşak,bahçivan gibi bir durum söz konusu. Bu konuda da bilgilendirmek istedim.

    Edit: İmla
    Bosuna ugrasma kardesim servisi kvk ise hayatta o urune servis raporu yazmazlar. Tamir edelim.diyecekler. Daha evvel forumda bu sekilde hepsiburdadan telefon alan bir arkadas vardi ayni senin gibi konu acmisti cihazi arizali cikmis. Hb ye gondermis hb de geri yollayip servis raporunu getirin demis. Servise verince cihazi, servis tamir edelim demis. Servis raporu vermemis. O arkadas cihazin ureticisiylede iletisime gecmisti ama sonuc degismedi. Benim.size tavsiyem direk thh ye gidin. Hepsiburada.com iyice bozulmus.

    Edit: Dostlar konuyu one cikaralim lutfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet8989 -- 22 Şubat 2019; 12:26:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lxde

    İlgili mevzuatı okudum öyle bir şey yazmıyor. Yukarıda arkadaşta açıklamış zaten bence siz okuyun.
    Bunlar mağazaların firmaların uydurduğu şeyler sim kart jelatin vs.
    yanlış okumuşsun kardeş o zaman, şimdi sana gerekli yazıyı arayıp bulamam
    ben zamanında okudum böyle bir şart var
  • www.resmigazete.gov.tr
    Ba�bakanl�k Mevzuat� Geli�tirme ve Yay�n Genel M�d�rl���
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm


    Üçüncü bölümden itibaren başlıyor okumak istersen link koyuyorum. Nerede yanlış okumuşum merak ediyorum.
  • ahmet8989 A kullanıcısına yanıt
    Dün akşam saatlerinde e-devlet üzerinden thh'ye başvurumu gerçekleştirdim hocam. Gerçekleştirdiğime dair belgeleri Müşteri Hizmetlerinin oluşturduğu konuşma üzerinden kendilerini şikayet ettiğimi, haklarımın olduğu ve bu haklarıma engel olduklarını olayı mahkemeye taşıyacağımı belirttim. Üstüne şikayetvar.com üzerinden şikayet konusu açtım ayrıca bugün müşteri hizmetlerini arayıp durumu sert bir dille anlatıp cihazı almayacağımı, geri gönderdiklerinde tekrar iade edeceğimi, hakkımı aramaya devam edeceğimi belirttim. Bakalım ilerleyen günlerde ne olacak
  • Geçmiş olsun, yazılmış mı göremedim ama THH hakkında kısa bir önemli bilgi vereyim.

    Bildiğim ve deneyimlediğim kadarıyla e-devlet'ten yaptığınız başvuru yeterli değil, o başvuru esnasında size bir başvuru formu oluşturuluyor. O formu indirerek talebinizi net bir şekilde ilgili yere azıp, imzalayıp taranmış halini bulunduğunuz il/ilçe hakem heyeti e-mail adresine göndermeniz gerekiyor. Bu gönderilmeden işleme sokmuyorlar, benim başvurularım bu şekilde oldu konuyla ilgili yanlışım varsa düzeltebilir diğer üyeler.

    İmzalı formu gönderip cevap olarak e-mail'le başvurunuz alınmıştır onayını alın, sonrası zaten inceleme ve takip şeklinde ilerleyecek. Cevao verilmezse telefonla ulaşın durumu anlatın başvurunuz işleme alınmıştır cümlesini duyun sonra bekleyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lxde

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

    Üçüncü bölümden itibaren başlıyor okumak istersen link koyuyorum. Nerede yanlış okumuşum merak ediyorum.
    satıcının ve mobil cihaz üreticisinin şartlarına bak birde ne demek istediğimi anlarsın.tüketici kanununda yazmaz simkart vs.(yazıyorsada bilmiyorum)

    uzaktan satış sözleşmesi, garanti belgesindeki şartlar, iade şartları vs. bunlardan birinde yazıyordu simkart taktığın telefonu iade almam diye




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.