12/10/2021 tarihinde SteelSeries Apex 3 Klavye - Rival 3 Mouse aldım. Klavye'nin bilek desteği 14 günde sol taraftan boya-kaplama kalkma yaptı. 14 günde bu hale geliyorsa 1 yıl olmadan çöpü boylayacak demek ki. Bütün sosyal medya hesaplarına mesaj attım. Geri dönüş de yapılmıyor. Benim bu sorunumu kim giderecek? Bu markayı tercih ettiğime bin pişman oldum.Bu firmanın yetkili servisi kim nereyi arayacağız acaba ?
EDİT: Steelseries Türkiye hiç bir sosyal medya hesabından geri dönüş yapmıyor. Servisleri olan despec bilgisayar da da sinirli bir kadın var her aradığımda fırça atıyor. Ama bugün klavye'nin sıfırını göndermişler.
Daha önce de kulaklığımın(sn-rw6) yastıkları eskidiği için kendilerinden temin etmiştim. Geçenlerde sorduğumda yastıkların mevcut olmadığını söylediler. Gold renk olmadığını bildiğimden siyah rengini sormak için dün ve bugün kendilerine birkaç defa yazdım. Çevrim içi görünmelerine rağmen WhatsApp destek hattından mesajıma cevap vermiyorlar. Şu an hala piyasada satışı devam eden bir kulaklığın yedek parçası nasıl olmaz anlam veremiyorum.Bu firmanın arkasında olduğu ürünleri asla almam.Telefonla ulaşınca yok arkadaşlar yemekte yok whatsappdan yazmanız lazım diye baştan savıyorlar.
Acer Sahibi Herkes Okusun
Ttnetin Fantezileri
|
Ağ Uyuşmazlığı Kod 768[Çözdüm]
|
Complete Pack aldım,başka ne gerekli?
|
Ps3 Super Slim İzlenimim
|
Tekken Tag2 Online Giriş Kodu ?
|
35 km sinyal yardım!!!
|
Meslek: -
|
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: geçen hafta
Mesaj Sayısı: 805
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.004
İkinci El Bölümü Mesajları: 61
Konularının görüntülenme sayısı: 11.343 (Bu ay: 138)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 108 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar