Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (579. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
779.248
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demirdemirel

    Otomatik odeme de ilk ay beles kampanyasi yokmus dedi mh. Nerden uyduruyoz bele seyleri bilmem.

    Beleş değil ilk ay denemesi bedava kampanyası vardı. Mayıs sonuna kadardı ancak büyük ihtimal devam ediyordur. 34. gün içinde iptal ederseniz paranız iade ediliyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son zamanlarda çok şikayet görüyorum. Tam geçecektim aklım karıştı. Devamlı bağlantısı kesilenler var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pspez

    Son zamanlarda çok şikayet görüyorum. Tam geçecektim aklım karıştı. Devamlı bağlantısı kesilenler var mı?

    Ben çok memnunum şikayetçi olan var tahhütsüz geç baktın kötü başka firmaya geçersin ama ya iyise turknet sende başka firmaya tahhüt verirsen bilemezsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt
    Kim demişse yanlış demiş. Sizin için telefon tahsisini de Turknet yapıyor. Ayrıca ttnet ile felan işiniz yok. Başvurunuzu yapın evraklarınızı yollayın. Telekom ekibi kablonuzu ankastreye kadar çeker gider. Siz kendiniz kabloyu modeme kadar çekersiniz. Şu an için aktif bir internet kullanıcısı iseniz kablo ilede işiniz olmaz. Sadece sinyal değişikliği yapılır. Siz Turknet abonelik bilgilerinizi modeme girerek internetinizi kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • merhaba, arkadaşım müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışıyormuş ama telesekreter çıkıyormuş karşısına devamlı, sadece teknik desteğe ulaşabilmiş ama onda da sıra varmış 10dk beklemiş hala sıra varmış bir türlü müşteri hizmetlerine bağlanamamış böyle bir sorun var mı? Kendisi evrak gönderecek ama bir soru sorması gerekiyor böyle saçmalık görmedim dedi bana.
  • arkadaşlar turknet tam bir pişmanlıktır sakın ola geçmeyin canınız sıkılmasın.

    yaklaşık 3 ay önce turknete geçtim ilk 2 ay sıkıntı yoktu ancak 3. ay internette durduk yere kopmalar başladı tam bir kabus. ttnette 5 yıldır yaşamadığım sorunları turknette 1 aydır fazlasıyla yaşıyorum.

    çağrı merkezine kayıt işlemleri için hemen bağlanabilirsiniz ancak arıza kaydı açtırmak isterseniz en az bakın en az diyorum 2 saat teledonda bekletiliyorsunuz.

    turknette herşey abone olana kadar sonrası boş. 3 kurus fazla verin ama kafanız rahat olsun
  • pspez P kullanıcısına yanıt
    İlk günler oluyordu kaliteli modem aldım kesildi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 28 Mayısta başvurdum halen dsl ışığı yanmiyor problemiyle uğraşıyorum telefon calisiyor dsl yok 1 dk kullanmadim fatura işliyor ama.. Gerçekten yoruldum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramo03

    İlk günler oluyordu kaliteli modem aldım kesildi.

    Hangi modemi kullanıyorsunuz?
  • Mert103 kullanıcısına yanıt
    Ben böyle bir sorun yaşamadım. Ne zaman arasam bağlanıyor. Fazla beklediğimi de hatırlamıyorum hiç. Ama hatlarda bazen sorun oluyor belki arkadaşınıza denk gelmiştir. Sorun özel değilse biz yardımcı olmaya çalışalım buradan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • larenuf kullanıcısına yanıt
    Adsl portu yoktur bölgenizde muhtemelen. Bu durumda elinizden pek birşey gelmez beklemekten başka.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    ne demek istediğinizi anlamadım internet bağlandı fatura işliyor sinyal gelmiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi larenuf -- 12 Haziran 2017; 21:39:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • larenuf kullanıcısına yanıt
    Müşterimizin bulunduğu santralde kapasitenin dolması durumunda yeni yapılan başvurularda boş port olmaması nedeni ile beklemeye alınır. Bu durumda port havuzunun genişletilmesi için geleneksel altyapı sağlayıcı ile operasyon ekiplerimiz görüşür. Normalde başvuru sırasında sistemden müsait port olup olmadığı bilgisi gelir. Ancak tüm altyapı sağlayıcılar aynı port takip sistemini kullanır, dolayısıyla bu sistemde zaman zaman hatalı port bilgisi bulunabilmekte, ya da boş olan port daha önceden başka bir operatöre tahsis edildiğinden dolayı anlık olarak dolabilmektedir.

    Sizin telefon aboneliğiniz aktif çünkü dsl den ayrı bir durum. Ancak dsl aboneliğiniz aktif olmayabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • larenuf kullanıcısına yanıt
    Diğer bir seçenek ise ya modem bozuk yada kablo bağlantılarınız yanlış. Dsl kullanıcı adi ve şifre gelmiş ise bu seçenek daha yüksek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Bana aktif olduğunu soylediler internetimin neden dsl. ışığımın yanmadigina dair bir neden bulamıyorlar telekom ekibide geldi oda bi halta yaramadi yinede internetim aktif olmayabilir mi?

    kablolamam yanlış olamaz ankastre nin yaninfa bağladım modemi sinyal yok sifre vs geldi evet..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi larenuf -- 12 Haziran 2017; 21:50:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • larenuf kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum hocam aklıma başka birşey gelmiyor. Santral ile alakalı bir problemmiş gibi görünüyor. Daha önce aktif bir aboneliğiniz varmıydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThesadisT -- 12 Haziran 2017; 21:57:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Daha onceden telekom kullaniyordum 1 senedir kullanmıyorum geçelim dedim ilk basta dediler size sinyal geliyor bina ici tesisat ta sikinti vardir gittim ankastre den taktım yok internet gelmiyor bugunde telekom ekibi gelmis turknet bana mesaj atio yine bina ici tesisat ıvır zıvır... dedim ankastrenin yanından deniyorum die bidaha ariza birakalim diyor.



    Bu sefer ethernet kablosunu takili biraktim ankastre ye telekom ekibi gelince yanlarinda modemi takicam yoksa sallamiyolar bina ici deyip geciyolar. Banada santralle ilgili gibi geliyor baska birsey gelmiyor aklima..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • larenuf kullanıcısına yanıt
    Modem de sıkıntı olma olasılığını da düşünün hocam. Garip yani ekip de gelmiş. Başka bir modemle de deneme şansınız varsa deneyin isterseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Bende dun TTNET baglatayim.demisdim ama teklifleri cazip gelmedi guzel bi kamlanyada yok.İsin ilginc yani bulundugum.semmtte sadece adsl var (raziyiz mecburen) ama.gelkorki fiberden daha pahali fiyat bictiler.Universiteli kapmaunayasindan 50gb akn 16mbit hiz.73 filan.Hic dusunmeden vede tahahhut olmamasindan oturu Turknet baglaatmaya karar verdim .İlk abone olcam.Telefon hatti filan hic bsey yok evimde (mustakil bu arada 2 katli) Umarim memnun kalirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet kullanıyorum 3 senedir. Bugün turknet tarafından aradım. Ses kaydı yaz ayları boyunca AKN'yi 250gb'a sabitledik. Denemelerimiz başarılı olursa eylülden itibaren ücrete ilave olmadan AKN'nin 250 gb olacağını söyledi. Gerçi bende AKN yok.
  • 
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.