Şimdi Ara

Üniversite Öğrencisinin 1993 Mazda 323 ile İmtihanı (Edit : 04.05.2015) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
115
Cevap
13
Favori
7.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
110 oy
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    Tek kelime ile harika ellerine sağlık.
    kardeş herşeyi bitirince arabayı bana satsana :D
    _____________________________

    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
    - Bilgisayar Mühendisi -
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    Tek kelime ile harika ellerine sağlık.
    Böyle konuları seviyorum umarım devamı gelir hocam
    _____________________________
  • Konunun bu kadar ilgi çekeceğini bilsem daha detaylı fotoğraflar çekerdim..Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Konuyu yakın zamanda düzene sokacağım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL BİR ARAÇ,TEKNİK BİLGİ,SORUNLARI VE ÇÖZÜMLERİ)

    Dokuz Eylül Üniversitesi - Mekatronik Öğrencisi / İnfiniti İ30 3.0 V6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.Canky

    Konunun bu kadar ilgi çekeceğini bilsem daha detaylı fotoğraflar çekerdim..Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Konuyu yakın zamanda düzene sokacağım..
    Ben de makine teknikeriyim coltuma bu tarz değişiklikler yaptım ama resim çekmedim doğru düzgün, biraz daha detaya girdiğin an araç sıfır performansına yaklaşıcak tadına doyamazsın, inşallah böyle devam edersin takibindeyim.
    _____________________________
  • Maşallah maşallah.. plakayi aldim. Trafikte denk gelirsem selam veririm hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    Tek kelime ile harika ellerine sağlık.
    Valla elinize sağlık öncellikle.Fakat daha temiz bir araç alsaydınız da bu kadar masraf etmeseydiniz.
    _____________________________
  • Her şeyin başı ilgi duymak,arabayı kuaföre sokup,zamanında muayeneye getirmeyi aracı sevmek olarak bilirdim,insanlar söküp takıyor maşallah.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    Valla elinize sağlık öncellikle.Fakat daha temiz bir araç alsaydınız da bu kadar masraf etmeseydiniz.

    Alıntıları Göster
    Aracın kaputunda ve tavanında güneş yanıkları var..En azından diğer tarafların renginin biraz toparlanması için Sonax ın hızlı cilasını kullandım...

    Sonax hızlı cila uygulamasını nasıl yaptınız ? Ürün gerçekten hakkını verdi mi ? Bende 1.4 turbo linea aracım için düşünüyorum,boyası çok cansız.
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • Allah kaza bela vermesin. Araç ne halden ne hale gelmiş. Kısıtlı bütçe ve kendi imkanlarınla bunu yapmana imrendim açıkçası. Helal olsun dostum. Bende istanbul daki işgüzarlar yüzünden saç baş yoluyorum. 4 ay önce benzin pompasını yaktığım için benzin pompası ve kablolarını değiştirdim. Bu akşam ise arkadaşları arayıp sinemaya gidelim diyicektim. Tam adamlarıtopladım yola çıkacam. Işıklarda bi koku geldi. Arkadan vatandaş aracı kapat kapat diyince heralde dedim bi hhayvanı falan ezdim diye içim gitti. Meğerse usta adamakıllı kabloları bağlayamadığı için alttan kablo çıkmış ve benzini dışarı boşaltmış. Çektim sağa zar zor eve geldim. Şimdi işin yoksa tekrar uğraş dur. En sonunda isyan edecem. Zaten hevesimde var. İşimi gücümü bırakıp bi ustanın yanına çıraklığa girecem. Kendi işimi kendim görecem o derece. Yaş 27 çok geç kaldım ama insanı buna zorluyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.Canky

    Konunun bu kadar ilgi çekeceğini bilsem daha detaylı fotoğraflar çekerdim..Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Konuyu yakın zamanda düzene sokacağım..

    Hocam ilgi çeksin tabiki. İlgi çekmesine ben bile seviniyorum. Bıktık oto bölümünde marka kavgalarından, herşeyi bilen ama daha altında aracı olmayan ergenlerden. Yalnız sana önerim daha detaylı anlat. Mesela 3 dişli buji gibisinden terimler kullanıyosun. Neden 3 dişli ? Ne özelliği var ? Araca ne yararı var ? Hem göster, hem bizi de bilgilendir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yapayzeka037

    quote:

    Orijinalden alıntı: C.Canky

    Konunun bu kadar ilgi çekeceğini bilsem daha detaylı fotoğraflar çekerdim..Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Konuyu yakın zamanda düzene sokacağım..

    Hocam ilgi çeksin tabiki. İlgi çekmesine ben bile seviniyorum. Bıktık oto bölümünde marka kavgalarından, herşeyi bilen ama daha altında aracı olmayan ergenlerden. Yalnız sana önerim daha detaylı anlat. Mesela 3 dişli buji gibisinden terimler kullanıyosun. Neden 3 dişli ? Ne özelliği var ? Araca ne yararı var ? Hem göster, hem bizi de bilgilendir.

    Alıntıları Göster
    Helal olsun toplam kaç para harcadınız hocam
    _____________________________




  • +1 valla hocam bizim emektar 206 yı da istersen 1 ay sana bırakabiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • C.Canky kullanıcısına yanıt
    19 yaşında bilgine ve yaptıklarına hayram oldum, eline emeğine sağlık kardeşim. Umarım iyi yerlere gelirsin.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jrbatu

    19 yaşında bilgine ve yaptıklarına hayram oldum, eline emeğine sağlık kardeşim. Umarım iyi yerlere gelirsin.
    Hocam meraktan soruyorum bu kadar bilgiyi nereden, nasıl öğrendiniz acaba ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    Tek kelime ile harika ellerine sağlık.
    Elinize sağlık, çok güzel bir iş çıkmış ortaya...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    Tek kelime ile harika ellerine sağlık.
    Muhteşem olmuş elinize sağlık.

    Size Gıpta ediyorum. Araba, motor vs işlerinden anlamayı yapmayı çok isterdim. Tebrikler.
    _____________________________
    "Kocaeli bizi ilk maçta 1-0 yendi. 'Hamsinin kafasını ezdik' başlığı attılar. Gazeteleri soyunma odasına astım. 20 dakikada skor 5-0 oldu. Bizde öyle bir güç vardı o zamanlar." Ali Kemal Denizci / Trabzonspor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delioflu

    Muhteşem olmuş elinize sağlık.

    Size Gıpta ediyorum. Araba, motor vs işlerinden anlamayı yapmayı çok isterdim. Tebrikler.

    Alıntıları Göster
    Eline sağlık

    Umarım ilgi alanına uygun bir mesleğe yönelme şansı bulursun.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    Tek kelime ile harika ellerine sağlık.
    @#Lord of War# @flyer_mig Sonax hızlı cila özellikle koyu renkte bir aracınız varsa çok güzel bir ürün..Böyle bir ürün olduğunu çook daha önce farketseydim diğer araçlarımada uygulardım..Şisesi 16 - 20 tl civarında..Benim diğer koyu renkli aracıma uyguladığımda araç ışıl ışıl yandığını söylüyebilirim..Gri renkte denedim..Az buçuk parlama var..Fakat bordo , lacivert, yeşil, kırmızı,mavi vs renkli araçlarınıza uygulandığında çok güzel sonuç veriyor..Boyanın özelliğini çıkarıyor diyebilirim..İçindeki inci taneleri parlamaya başlıyor..

    Uygulanış şeklinide anlatayım..Baktım ilgi yoğun onada detaylı konu açayım..

    Malzemeler : Sonax hızlı cila, temiz sünger,temiz mikrofiber bez

    Aracınızı güzelce yıkatın ve durulayın..Daha sonra boya kurusun..Sonax cilayı elinize alın ve iyice çalkalayın..1-2 dk falan..Daha sonra uygulamak istediğiniz yere sanki boya yaparmış gibi 2-3 kere boylu koyunca sıkın..Süngerle sıktığınız yere iyice yayın..Cilalamak istediğiniz bütün parçaya yayılsın..1-2 dk bırakın kurusun.Tamamen kurumalı..Parmağınızı dokundurun..Cilanın tamamen kuruduğundan emin olun..Daha sonra temiz mikrofiber bezi alın..Yavaş yavaş parçanın başından hafif bastırarak ovalamaya başlayın..Eğer iyice ovalamazsanız cilanın kalıntıları kalır..O cila tabaka gibi yayılıyor..Yavaş yavaş iyice ovalamaya başlayınca boyanın parlamaya başladığını göreceksiniz..

    Kolay gelsin..

    @pokezoom Aslında dediğim gibi ben nissan maxima ve infiniti üzerine çalışıyorum..Niye bunu söylüyorsun dersen konuyu oraya bağlayacağım..Normalde bu araçlarda tek tırnak platium uzun ömürlü bujiler kullanılır..Hiç kimsede denememiş buna çift tırnak 3 tırnak taksak ne olur diye..2 sene önce ilk aldığımız nissan maxima v6 ya 3 tırnak takınca gaz tepkimesinde iyileşme söz konusu oldu..Onu satıp aynı araçtan bir tane daha alıp onun üzerindede denedim..Daha 3.0 infiniti v6 da da..Performans filtre , buji ve lpg nin düzgün ayarlanması sonucu egzozdan su atıyor + egzozda herhangi bir karalık olmaması gerekiyor...3 tırnak buji bana kalırsa daha dengeli ve tam yanma sağlıyor..Özellikle nikel buji kullanıyorum..Nikel bujinin bir eksi yanı 20 - 25 bin de bir değişmesi gerektiği..Ama üyelerimizinde test ettiği gibi gaz tepkimesinde iyileşme ve yakıt tasarrufu gözlendi..Üzerine performans filtre de taktırıyoruz..Yakıt değerlerinde baya bi düşme mevcut..Bu araçlarda ise daha iyi yanma ve gaz tepkimesinin iyileşmesi için kullanıyorum..Enjeksiyonlularda 2 3 tırnaklı bujinin baya bi faydasını gördüm ama karbüratörlüler için ne derece fark eder test etmedim ama egzozdan şalır şalır su akıyor..

    @zallas Motor meslek çıkışlı olmama rağmen okulda öyle aman aman bir şey öğretmiyorlar..Ha tamam senin belli bir yere kadar gelmeni sağlıyorlar ama yeterli değil..Okul zamanında ilk sorunlu bir aracımız vardı..Enjeksiyonlu v6 maxima idi..O arabayla o kadar çok uğraşmıştımki o arabanın üzerinde staj yaptım diyebilirim..Şu sorun neyden kaynaklanır diye yabancı forumların hepsinden sabahlara kadar araştırıyordum..E merakımda vardı tabi..Hiç sıkılmıyordum..Bu araç tamir olayı taa benim büyükbabamdan kalma..Benim babamda yıllarca bu işle uğraşmış..Sağdan solda göre göre öğrene öğrene kurcalaya kurcalaya araştıra araştıra şuanki konuma geldim ve hala daha o kadar çok şey varki..Mesela bu yıl olan bir şeyi anlatayım..Ocak ayında yeni aldığımız araca bir türlü lpg ye uyum sağlamıyordu ve sürekli arıza lambası yakıyordu..Benimde biraz tepem attı arıza lambası yandığında sanayiye gitmekten..Babamla konuştum usa dan arıza tespit cihazı getirttim :D.. Şimdi mesela arıza olduğunda bağlıyorum cihazıma ha buymuşmuş eyvallah diyip siliyorum, kaygımda kalmadı..Öğrenmemdeki olay araştırmak , bu işi sevmek ve kurcalamak..:)
    _____________________________
    İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL BİR ARAÇ,TEKNİK BİLGİ,SORUNLARI VE ÇÖZÜMLERİ)

    Dokuz Eylül Üniversitesi - Mekatronik Öğrencisi / İnfiniti İ30 3.0 V6




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.Canky

    @#Lord of War# @flyer_mig Sonax hızlı cila özellikle koyu renkte bir aracınız varsa çok güzel bir ürün..Böyle bir ürün olduğunu çook daha önce farketseydim diğer araçlarımada uygulardım..Şisesi 16 - 20 tl civarında..Benim diğer koyu renkli aracıma uyguladığımda araç ışıl ışıl yandığını söylüyebilirim..Gri renkte denedim..Az buçuk parlama var..Fakat bordo , lacivert, yeşil, kırmızı,mavi vs renkli araçlarınıza uygulandığında çok güzel sonuç veriyor..Boyanın özelliğini çıkarıyor diyebilirim..İçindeki inci taneleri parlamaya başlıyor..

    Uygulanış şeklinide anlatayım..Baktım ilgi yoğun onada detaylı konu açayım..

    Malzemeler : Sonax hızlı cila, temiz sünger,temiz mikrofiber bez

    Aracınızı güzelce yıkatın ve durulayın..Daha sonra boya kurusun..Sonax cilayı elinize alın ve iyice çalkalayın..1-2 dk falan..Daha sonra uygulamak istediğiniz yere sanki boya yaparmış gibi 2-3 kere boylu koyunca sıkın..Süngerle sıktığınız yere iyice yayın..Cilalamak istediğiniz bütün parçaya yayılsın..1-2 dk bırakın kurusun.Tamamen kurumalı..Parmağınızı dokundurun..Cilanın tamamen kuruduğundan emin olun..Daha sonra temiz mikrofiber bezi alın..Yavaş yavaş parçanın başından hafif bastırarak ovalamaya başlayın..Eğer iyice ovalamazsanız cilanın kalıntıları kalır..O cila tabaka gibi yayılıyor..Yavaş yavaş iyice ovalamaya başlayınca boyanın parlamaya başladığını göreceksiniz..

    Kolay gelsin..

    @pokezoom Aslında dediğim gibi ben nissan maxima ve infiniti üzerine çalışıyorum..Niye bunu söylüyorsun dersen konuyu oraya bağlayacağım..Normalde bu araçlarda tek tırnak platium uzun ömürlü bujiler kullanılır..Hiç kimsede denememiş buna çift tırnak 3 tırnak taksak ne olur diye..2 sene önce ilk aldığımız nissan maxima v6 ya 3 tırnak takınca gaz tepkimesinde iyileşme söz konusu oldu..Onu satıp aynı araçtan bir tane daha alıp onun üzerindede denedim..Daha 3.0 infiniti v6 da da..Performans filtre , buji ve lpg nin düzgün ayarlanması sonucu egzozdan su atıyor + egzozda herhangi bir karalık olmaması gerekiyor...3 tırnak buji bana kalırsa daha dengeli ve tam yanma sağlıyor..Özellikle nikel buji kullanıyorum..Nikel bujinin bir eksi yanı 20 - 25 bin de bir değişmesi gerektiği..Ama üyelerimizinde test ettiği gibi gaz tepkimesinde iyileşme ve yakıt tasarrufu gözlendi..Üzerine performans filtre de taktırıyoruz..Yakıt değerlerinde baya bi düşme mevcut..Bu araçlarda ise daha iyi yanma ve gaz tepkimesinin iyileşmesi için kullanıyorum..Enjeksiyonlularda 2 3 tırnaklı bujinin baya bi faydasını gördüm ama karbüratörlüler için ne derece fark eder test etmedim ama egzozdan şalır şalır su akıyor..

    @zallas Motor meslek çıkışlı olmama rağmen okulda öyle aman aman bir şey öğretmiyorlar..Ha tamam senin belli bir yere kadar gelmeni sağlıyorlar ama yeterli değil..Okul zamanında ilk sorunlu bir aracımız vardı..Enjeksiyonlu v6 maxima idi..O arabayla o kadar çok uğraşmıştımki o arabanın üzerinde staj yaptım diyebilirim..Şu sorun neyden kaynaklanır diye yabancı forumların hepsinden sabahlara kadar araştırıyordum..E merakımda vardı tabi..Hiç sıkılmıyordum..Bu araç tamir olayı taa benim büyükbabamdan kalma..Benim babamda yıllarca bu işle uğraşmış..Sağdan solda göre göre öğrene öğrene kurcalaya kurcalaya araştıra araştıra şuanki konuma geldim ve hala daha o kadar çok şey varki..Mesela bu yıl olan bir şeyi anlatayım..Ocak ayında yeni aldığımız araca bir türlü lpg ye uyum sağlamıyordu ve sürekli arıza lambası yakıyordu..Benimde biraz tepem attı arıza lambası yandığında sanayiye gitmekten..Babamla konuştum usa dan arıza tespit cihazı getirttim :D.. Şimdi mesela arıza olduğunda bağlıyorum cihazıma ha buymuşmuş eyvallah diyip siliyorum, kaygımda kalmadı..Öğrenmemdeki olay araştırmak , bu işi sevmek ve kurcalamak..:)
    Tebrik ederim. Aracı görünce ve öğrenci işini görünce bir an "Aha geliyor soba borusu egzoz!" dedim. Beni yanılttın. Meslek lisesi gençliğine olan saygımı arttırmış bulunuyorsun.

    Müzik setine dokunmak istersen haberim olsun. Pek kesip biçmeden, verdiğin bütçe ile en kaliteli sesi alman için malzeme ve işçilik tavsiyesi seve seve veririm.
    _____________________________




  • Tebrik ederim. Eline, emeğine, bileğine sağlık.
    Arabanın bakımı, kıymetinin bilinmesi parayla pulla alakalı değil. İnce zevk sahibi olmak önemli. Trilyonluk arabaya binen adam, senin şu arabadan aldığın hazzı almıyordur.
    Paylaşımın için ayrıca teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.