Şimdi Ara

=== SHELL V-POWER NITRO+ HAKKINDA HERŞEY === (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
289
Cevap
6
Favori
39.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forever1907

    Benzini anladık da, dizeli hangi Ferrari modeli ile test etmişler?

  • yakıtta önceliğim menzildir. ve en iyi menzili de VMax ve BP Ultimate ile alıyordum.
  • Geçen depomu 4.61'den almıştım. Bugün yine fulledim 4.46.. Depodan depoya aynı ay içerisinde bile amma oynak fiyatlar var.
  • bi deneyelim bakalım enjektör temizliği için.
  • Tsi motorlu araçlarda kullanan var mı arkadaşlar bu yakıtı?
  • Az once adapazari shell istasyonundan 50 litre aldim

    Memnun kaldim nitrodan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40 litre Shell Nitro Ankara şehir içi trafiği (ağırlıklı Eskişehir Yolu!!!)

    Menzil 409km (Yakıtı aldığım yere 1 çizgi daha vardı)
    Ortalama hız 31km/h
    Ortalama 9.3/100lt


    Yorumlarım:

    sürekli Fuelsave 95 alan birisi olarak Nitro daha performanslı, daha vuruntusuz, daha sessiz ve fuelsave ile aynı menzile sahip bir yakıt olduğunu düşünüyorum.
    Birisi kısa mesafe değil uzun mesafe yakıtı demiş bu doğru olabilir motor ısındıkça verimi artıyor (gerçi her benzin için geçerlidir)
  • Bir depoya yakın kullandım.

    Gerçekten güzel bir yakıt.

    Şimdilik motor daha sarsıntısız ve biraz performans artışı var.

    Menzile olumlu yada olumsuz bir etkisi olmadı.
  • İlk depom bitmek üzere.uzun mesafede menzil diğerleri ile aynı lakin kısa mesafelerde menzili kesinlikle daha kısa.motor daha sessiz daha rahat gibi.depom bitince total alacam ve sessizlik daha net ortaya çıkar.yol bilgisayarına göre 100 km de 0,6 civarı daha fazla yaktığı için zorunlu olmadıkça almayı düşünmüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ikinci depomu bitirmek uzereyim performans iyi ama ses bariz artti normal dizele devam edecegim gibi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Az once adapazari shell istasyonundan 50 litre aldim

    Memnun kaldim nitrodan



    Napiyon Cihan orda

    Hosgeldin bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Az once adapazari shell istasyonundan 50 litre aldim

    Memnun kaldim nitrodan



    Napiyon Cihan orda

    Hosgeldin bu arada.

    Hanim adapazarli

    Ziyarte geldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nitro ile motor daha sessiz oldu kesinlikle ama soğuk motor 2-3km lik güzergahta eskisi kadar ısınamıyor, bu da bu mesafe içindeki ortalamayı yükseltiyor ancak uzun mesafede tüketim iyi.
  • Eskisi kadar isinamamasinin nedeni havalarin gittikce sogumasi olmasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    Eskisi kadar isinamamasinin nedeni havalarin gittikce sogumasi olmasin

    Yok, Balıkesir Akçay da hala hava gün içinde 25-26 dereceye kadar yükseliyor ve gün içinde iş gereği birkaç kez katettiğim güzergahta motor Nitro ile her zamankinden geç ısınıyor, bir ihtimal düşük sürtünmeli bu yakıt sesi azalttığı gibi açığa çıkan ısı enerjisinin de azalmasına neden oluyordur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerauto

    astra 1.4 140 hp kullanıcılarına şiddetle tavsiye edilir. Performansta çok belirgin artış ve motor sessinde azalma var öyleki 3000-4000 devirler bile çok sessiz. hızlanma çok iyi. arabayı aldığım İlk yıl yakıtı sadece shell den aldım ancak memnun kalmadım ve opete geçtim yaklaşık bir yıl kadarda opet kullandım. opetin benzininden memnun kaldım artık sürekli opetten alırım diyordum taki shell nitro ile tanışana kadar. shell in benzinini hiç beğenmezdim birdaha shellden alma düşüncemde hiç yoktu ama bu sefer olmuş nitroya devam.

    Bizim araçlar için aslında Shell in Fuel Save i de çok iyi ancak ne yazık ki istasyondan istasyona bu durum değişiyor.


    Nitro ile gerçekten motorun sesi 4000dd den sonra duyuluyor ki onda da bariz bir ses yok ancak dediğim gibi motorun biraz daha geç ısınmasına ve bu esnada da 0.5 - 0.6 litre fazla tüketmesine neden oluyor, uzun yolda ise gayet iyi; aracım yazılımla 140 dan 166 Hp ye yükseltildi, 5 Ekim de Ankara dan Sivrihisar a kadar 4.3 litre, ordan Balıkesir Akçay a kadar da 5.3 litre ortalama ile yolu tamamladım, araçta sürücü harici 3 yetişkin 1 çocuk ve orta/ağır çaplı bagaj vardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: powerauto

    astra 1.4 140 hp kullanıcılarına şiddetle tavsiye edilir. Performansta çok belirgin artış ve motor sessinde azalma var öyleki 3000-4000 devirler bile çok sessiz. hızlanma çok iyi. arabayı aldığım İlk yıl yakıtı sadece shell den aldım ancak memnun kalmadım ve opete geçtim yaklaşık bir yıl kadarda opet kullandım. opetin benzininden memnun kaldım artık sürekli opetten alırım diyordum taki shell nitro ile tanışana kadar. shell in benzinini hiç beğenmezdim birdaha shellden alma düşüncemde hiç yoktu ama bu sefer olmuş nitroya devam.

    Bizim araçlar için aslında Shell in Fuel Save i de çok iyi ancak ne yazık ki istasyondan istasyona bu durum değişiyor.


    Nitro ile gerçekten motorun sesi 4000dd den sonra duyuluyor ki onda da bariz bir ses yok ancak dediğim gibi motorun biraz daha geç ısınmasına ve bu esnada da 0.5 - 0.6 litre fazla tüketmesine neden oluyor, uzun yolda ise gayet iyi; aracım yazılımla 140 dan 166 Hp ye yükseltildi, 5 Ekim de Ankara dan Sivrihisar a kadar 4.3 litre, ordan Balıkesir Akçay a kadar da 5.3 litre ortalama ile yolu tamamladım, araçta sürücü harici 3 yetişkin 1 çocuk ve orta/ağır çaplı bagaj vardı.


    Gözleminiz çok net ve doğru.kısa mesafe kullanımda yol bilgisayarı 0,5-0,6 daha fazla gösteriyor.uzun mesafe açık trafikte menzil aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün artık emin oldum; hava soğuk olmamasına rağmen ve hatta aracı devirli kullanmama rağmen motor normalden geç ısındı ve sebebi de çok büyük ihtimalle Nitro. Depoyu bir dahakine Fuel Save ile doldurup kıyaslayacağım, Nitro nun yumuşak ve sessiz çalışması çok güzel ama kısa mesafe için pahalıya maloluyor.
  • bp nin 97 oktan benzini daha iyi gibi, nitro ile pek bir fark hissedemedim(araç 1.6 atmosferik benzinli). düşük devirlerde daha pürüzsüz ama bp 97oktan sanki daha iyiydi performans açısından, belki de psikolojiktir
  • bunlara inanacak enayi illaki çıkar tüketici toplumunu kemiren reklamlar.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.