Şimdi Ara

=== SHELL V-POWER NITRO+ HAKKINDA HERŞEY === (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
289
Cevap
6
Favori
39.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,
    son 2 depomda servisin tavsityesi ile v-power kullandım.
    kullanmaz olaydım..
    İzmit tem üzerindeki shell bayi 2 lt eksik mazot sattı bana..
    ayrıca ne ses, ne gidiş, nede yakıt konusunda değişim oldu..

    eksik mazot sattıklarını ispat ettim, kabul etmediler.. bu çok normal..
    ama ne yala söyleyim, mersin deki shell eksik satmıyor.

    ancak 4.45 ve 4.47 tl ortalama fiyatla satılan bu yakıt için o kadar para vermeye değmez..
    ben hep ucuz mazot kullanıyorum, hiç bir farkı yok.. kaldıki bu ucuz mazotlar yakıtı arttırmıyor. güçten düşürmüyor..

    ucuz mazot alıp bor yakıt katkısı kullanırsanız çok daha fazla performans ve tasarruf sağlarsınız. bendne söylemesi..
  • aracım için daha önceleri total excellium alırdım gayet memnunum
    ama nitro daha farklı bir yakıt hem performans olarak bariz bir şekilde çekişi yüksek hemde oldukça sessiz çalışıyor

    yakıt konusunda aracım yolda kalsın en yakın istasyon da opet olsun kesinlikle almam
    mazotunda yüksek seviyede su var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    aracım için daha önceleri total excellium alırdım gayet memnunum
    ama nitro daha farklı bir yakıt hem performans olarak bariz bir şekilde çekişi yüksek hemde oldukça sessiz çalışıyor

    yakıt konusunda aracım yolda kalsın en yakın istasyon da opet olsun kesinlikle almam
    mazotunda yüksek seviyede su var

    Abi opetten bende asla mazot almiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • opetten bende almam.. ama shell dende almam.. bazı bayilerinin eksik sattığına çok emnim.
    ancak ben 2 tam dolu v power kullandım.. hiç bir fark hissetmedim..
  • Merakıma yenildim 1 depo aldım yaklaşık 54 lt. 980 km yaptım yakıt bitti. Aracı uzun süre kullandıktan sonra stop etmeye çalıştığımda ( ki 40 sn beklerim ) gürültülü bir şekilde duruyor, dahası aynı litre ile opet'te 1080 km yapıyordum. Hadi sert kış koşulları nedeniyle opet ile de 1000 km yapayım. Yine daha az km yapmış oluyorum. Kısacası hiç beğenmedim. Yakıtı kolej'de ki bayiden aldım ki eski aracıma hep oradan yakıt alırdım memnun olduğum bir bayidir.

    Özet; beğenmedim
  • Opel Vectra 1.9 CDTİ aracımda 3 depo shell nitro dizel kullandım. Diğer firmalarla arasında, motor sesinde azaltma, çekişte yükselme gibi bir farkını görmedim. Hatta menzilde azalma oldu. Bariz bir şekilde araç 100 km.de 0.5 ile 1 litre kadar daha fazla yakmaya başladı. Enjektör temizleme falan gibi özellikleri varmı bilinmez ama bence fiyatı diğerleri ile aynı bile olsa, tercih sebebi değil artık benim için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü 3 gün önce Yamaha YBR 125 motoruma aldım.

    Depo tamamen boştu motosiklet çalışmıyordu yedekte ise 2.5 litre yakıt vardı.

    Gaz tepkisi iyileşti gibi geldi bana bir canlılık geldi motora daha önce 95 oktan PO ofisinden alıyordum benzini.

    Fakat gözle görülür bir biçimde çok yaktı bu yakıt ile

    Aracımda da denemek istiyorum fakat çok yakacak diye korkuyorum.

    1.4 atmosferik motora bir etki edeceğini de pek düşünmüyorum açıkcası

    Motosiklette 3 depo kadar denedikten sonra kararımı vereceğim artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unforgiv3n -- 1 Ocak 2014; 12:06:45 >
  • dizeli çok sessiz arkadaşlar ilk izlenimim bu
  • Arkadaşlar uzun yola çıkacağım v-power mi alayım fuelsave mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet 1905

    Arkadaşlar uzun yola çıkacağım v-power mi alayım fuelsave mi?

    Nitro+ al

    V-Power yok zaten.

    Fuelsave ve Nitro+ kaldı.
  • "Önceden nitro diesel ilgili başka bir konuya yazdığım cevap. baya bir araştırmıştım"

    Değerli Dostlar,

    Aracım henüz 3700km'de yani 4 depoyu tamamen kullanmadım bile. Bunu söylememin nedeni aracın motoru yeni olması dolayısı ile temiz; kurum veya korozyon gibi dertleri yok. Olabildiğine objektif bir gözle bakabilmek için ilk iki depoda en sıradandır dediğim Türk Petrolden TP motorin kullandım. O zamanlar zaten bir önceki aracımda tiryakisi olduğum Shell GTL piyasadan kaldırıldığından ve nitro + diesel henüz gelmediğinden "Shell" benim için çok da olmaz sa olmaz değildi.

    nitro+ diesel geldiğinde 50 lt'lik depoya 47,7 lt nitro+ diesel aldım. Motorun sesi, gaza tepkisi, rölantideki kararlı hırıltısı hemen hoşuma gitti; ancak plasebo etkisi olduğundan şüphelendim. Belki de hiç bir şey değişmemişti; sadece shell'in global pazarlama stratejileri algımı yanıltıyor olabilirdi.

    Aracımı hep aynı güzergah ve saatlerde kullandığım için hesaplamalar birbiri ile aynı parametreler ile yapılıyor diye düşünüyorum. 870 km'yi görünce yine Shell' e gittim her zamanki gibi 870 km'de 47,7lt yakıt aldım. Yani TP motorin ile Shell Nitro + diesel arasında km farkı yok. Yalnız fiyat farkı var:

    Lt'si 4.46TL olan TP ile 870km yol km başına 0,244TL yakılan yakıt 47,7 LT
    Lt'si 4,57TL olan nitro ile 870km yol km başına 0,250TL yakılan yakıt 47,5 LT

    Psikolojik olarak çok fazla değişim hissediyorum; ancak tüketimle ilgili rakamsal veriler ve 0-100km hızlanması değişmiyor. Öyleyse fark nedir diye biraz araştırma yaptım. Ve aslında çok basit bir şekilde gerekli açıklamanın "Shell" şirketi tarafından yapıldığını gördüm.

    Shell web-sitesinde yakıtlarının içerikleri ile ilgili bir pdf yayınlamış ve bu pdf belgenin 3. maddesi "ÜRÜN İÇERİK BİLGİSİ". Bu pdf belgenin adı ise, (özellikle kimse okumasın diye mi dandik bir isimle verilmiş) : Malzeme Güvenlik Formu.

    Ben Shell'in katkısız yakıtı "fuel save"in Malzeme Güvenlik Formu Madde 3 Ürün İçerik Bilgisi ile Shell Nitro + Diesel'inkini karşılaştırdım ve hakikaten de Nitro+diesel'de aşağıda ismi geçen katkılar kullanılıyor : Kimyager dostlar daha iyi bilirler:

    1- Fischer - Tropsch yöntemi ile elde edilmiş Distilatlar (Karbonmonoksit ve hidrojen karışımını sıvı hidrokarbona dönüştürme)
    2- Alkane (Parafin)
    3- Naftalin
    4- Kümen

    Bu adı geçen katkı maddeleri ise motordaki kurumu temizlemeye yönelikmiş. Yani o da ne kadar etkili bilemiyorum ama bu benim gibi 0 motor sahibi kullanıcıları pek cezbetmez.

    Hasılı içine üçkağıt karışmamış motorin ile nitro+ diesel, performans ve sarfiyat ile ilgili tipik istatistiklere sahiptir. Ancak nitro+ diesel motor temizliği ile ilgili kimyasal maddeler içermektedir. HP artışı ve sarfiyat düşüşü beklememek gerekmektedir.

    Bence nitro+ diesel ürünü alınca hissettiğimiz fark içine "üç kağıt karışmış" shell harici motorinden sonra arslan gibi bir motorinin getirdiği değişim olmalı. Yani herhangi bir dürüst istasyonun sağlayacağı ter temiz motorin de (Ne bileyim solventsiz, susuz, havasız) nitro+ diesel'in getireceği farkı sağlar.


    Benim yaklaşımım : nitro+ diesel alınca bir depoda 5TL civarı fazla para veriyorum. Senede 20 depo mazot alsam 100TL fark eder. At ile deve değil. Motor hassas iş; depo başına 20TL gibi bariz bir fark olmadıkça temiz olduğuna kanaat getirdiğim nitro+ diesel'e devam.

    Bu arada bahsettiğim belgeler :

    nitro+diesel için :http://s03.static-shell...power-diesel-manual.PDF
    fuel save için :http://s07.static-shell...lsave-diesel-manual.pdf


    Uzun vadede de zaten daha insancıl vergileri ve devlet teşkilatının halkına zulüm için değil hizmet için çalıştığı bir ülkeye göç etmeyi düşünüyorum.

    Saygılar




  • Arkadaşlar Merhaba.

    Motosikletimde deniyordum bu yakıtı kesinlikle tüketim olarak önermiyorum.

    Fazla zorlamadığım halde 10 litre benzinle 280 kilometre gidebildim bu motosikletimin yakıt tüketim değeri için çok kötü bir rakam PO ile 350-380 kilometre arası gidebiliyordum.
  • Bilgiler için çok teşekkürler
  • crdi dizel i20 arcıma sıfırdan beri gtl gtl den sonra nitro+ kullanıyorum. onun için diğer firmaları bilemicem ama birkez indirimden dolayı opetten mazot aldım.
    1500-1750 devir civarında titreme meydana geldi 5. vites ve 6. viteste.ve aracım bariz bi şekilde seriliğini kaybetti çekişte düşüş oldu.( hiç unutamıyorum o anlarıuzun yolculuktaydım tabi.)ondan sonra dahada opetten mazot almadım almamda.diğer markalar nasıl bilemiyorum. zaten tek opet deneyimimden sonra diğer markalardan korkar oldum.

    shell nitro+ ya devam
  • Opet, reklamını ve yaygınlığını kalitesine sirayet ettirememiş bir marka ne yazık ki :s
    Bence Shell ve BP'den şaşmayacaksın eğer bildiğin başka marka istasyon yok ise. Ben yaşadığım küçük şehirde genelde Shell'den alıyorum. Fuel save veya Nitro.
    Ama Ankaraya gidersem yakındaki BP, İskitlerdeki Shell'in kendi istasyonu, TP'nin şaşmazdaki indirimli istasyonu ile Lukoilin istanbul yolundaki istasyonundan alıyorum.
    Bunların hepsi hem menzil hem de kalite açısından OPETin filan üzerinde bence.Menzil açısından BP çok iyi gerçekten de. hakkını veriyor. TPde fena değil
    Ayrıca Totali de hiç beğenmedim. Hem de Ankara'da DOCO'dan almıştım mazotu. Çok yakıyor.
    Saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: esat_emin

    crdi dizel i20 arcıma sıfırdan beri gtl gtl den sonra nitro+ kullanıyorum. onun için diğer firmaları bilemicem ama birkez indirimden dolayı opetten mazot aldım.
    1500-1750 devir civarında titreme meydana geldi 5. vites ve 6. viteste.ve aracım bariz bi şekilde seriliğini kaybetti çekişte düşüş oldu.( hiç unutamıyorum o anlarıuzun yolculuktaydım tabi.)ondan sonra dahada opetten mazot almadım almamda.diğer markalar nasıl bilemiyorum. zaten tek opet deneyimimden sonra diğer markalardan korkar oldum.

    shell nitro+ ya devam




  • Arkadaşlar 2005 1.2 Clio Hb de bu yakıtı kullanıyorum sıkıntı olur mu ?
  • Fluence için tam depo shell nitro aldım. 300 KMyi aşkın yol yaptım. Daha önceki depoyu opetten doldurmuştum. Opete göre sessizleşir diye umuyordum. Ancak arabanın rolanti sesi eşimin bile fark edebileceği kadar arttı. Hareket halinde iken herhangi bir fark hissetmedim. Hatta araba daha hantallaştı gibime geliyor. Ustama temiz yakıt satan bir istasyon önermesini söyleyeceğim ve bir daha shell almayacağım. 10 yıllık dizel araç geçmişimde zaten bu ikinci idi. 7 yıl önce bir kez daha almıştım shell. ozaman da beğenmeyip bir daha almamıştım bu güne kadar.
  • Kia Picanto dizel aracımda yaklasık 20000 km GTL+ ve Nitro+ kullandım. Araç şuan 157000 km lerde. Yakıt filtresi değişiminde filtre oldukça temiz gözüktü gözüme.
    Normalde servisler 45000 yerine 30000 km de yakıt filtresini değiştirmeyi tavsiye ediyor. Bana göre Nitro+ yakıt ile 45000 km değişim yapılabilir.
    Enjektörler, yakıt pomapası, EGR gibi elemanlarda arıza çıkma olasılığını da azaltmış olursunuz.
    Nitro+ kullanıp ağır bakım yaptıranlar yukarda saydığım elemanlardaki farkları gözlemlemiş olacaktır.
  • bu akşam 100 liralık atayım dedim boş depoya, ses bayağı bir arttı ama bayırda daha iyi çekiş sağlıyor gibi. uzun yolda denemek lazım
  • bu işin gerçeği nedir acaba?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.