Şimdi Ara

Servicepoint Mefta Anakartı, garanti kapsamında dirilten Servis..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
1
Favori
777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 23 saat 5 dakika
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • carpediem76 (6 mesaj) kunGFu (2 mesaj) huso (2 mesaj) crow in cornfield (2 mesaj) AlkanExclusive (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (1 mesaj) (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • MSİ X570 Anakartım, her nasıl becermişmişsem?! işlemci soketi ve besleme devrelerinden birine hasar vermişim. Büyük ihtimalle kasa değişiminde olmuştur diye düşünüyorum.

    Kasa değişiminden sonra PC sorunsuzca çalışmaya devam etti ama bir süre sonra(tam hatırlayamıyorum) bir gün Bilgisayar açma düğmesine basınca PC açılmadı.

    Anakarta güç geliyor, Mystik Light fanlar falan çalışıyor, ama EZ_Debug Bir türlü CPU'yu geçemiyor, Sürekli CPU Debug ledi yanık kalıyordu.

    Geçen hafta Türkiye'deki tek yetkili servis olan ServisPoint'e gönderdim. İnternette araştırınca, haklarında epey bir olumsuz eleştiri yazılmış. Açıkça, tereddütlerim oluştu.

    Ertesi gün beni aradılar, kırık direncin, işlemci soketindeki eğik pinin resmini atmışlar, kullanıcı hatası olduğunu ve garanti dışı kalacağını söylediler.

    Resimler kabak gibi ortadaydı, birşey diyemedim. Kaderime razı oldum. Tamam neyse gereği yapın dedim. 280 TL + KDV tamir ücreti için onay istediler verdim.

    aradan 6 gün geçti, bugün (9 mart) beni aradılar, parçaları değiştiklerini, eğik pini düzelttiklerini ve test edince anakartın sorunsuzca çalıştığını söylediler. Böylelikle, bekledikleri gibi (işlemci soket arızalarında çok büyük sorunlar olabiliyormuş) büyük sorunlar oluşmadığı için, anakartı garanti kapsamına soktuklarını ve halen de garantisinin devam edeceğini söylediler.  

    Bir anda 300 TL masraftan yırtıp, üstüne kullanıcı hatası diye garanti dışı kalmaktan kurtuldum.

    Hatta, yüzsüzlük ettim; USB 3.0 soketleri çok ters yerde olduğu için kasanın bağlantı kablosunu takarken pinlerini kırmıştım onu da yapar mısınız dedim. Severek kabul ettiler.  

    Bundan sonra ServisPoint'e laf söyletmem, benim için KRAL oluyorlar kendileri.
     



    |
    |




  • Sizin icin cok guzel bir deneyim olmus, hele ki 350TL den yırtmak cok guzel olmus.

    Genele bakmak lazım Asus benişm garantili karta 150 kagıt istedi yoksa geri yolluyom dedi seve seve verdik.hakkımı da helal etmiyorum o da ayrı cunku hala kendi hatam oldugunu dusunmuyorum.


    Gigabyte garantili karta bakmadı.Garantisi bitti.o da Servispoint...


    Sizin gibi guzel ornekler %5 ise %95 olumsuz orneklerdir.


    Gule gule kullanın.

  • huso h kullanıcısına yanıt
    Walla bilemiyorum hocam?
    Her aşamada aranmak, sonrasında, garantiyle işi çözmeleri ve hatta garantiyi yakmamaları benim için çok iyiydi. En azından, benim güzel tecrübemde kayıtlarda dursun.
  • İlginç bir deneyim olmus, daha önce yazdığım konulardan ikisinde küçücük diyotun kazara kopması sonucu ikisinde de garanti kapasamindan çıkartılıp, ücrete tabi tutulmuslardı, çok para değil tabi ki ama şimdi o arkadaşlara haksızlık oldu, onların ki neden garanti kapsamından çıkartıldı peki?

    Kral değil de iyi vaktinde, iyi çalışanına denk gelmişsinizdir, başka ihtimallerde olabilir tabi ki...Şanslısınız, iyi günlerde kullanın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kunGFu kullanıcısına yanıt
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Ben, sadece kendi deneyimim paylaştım. Takdir edersiniz ki, bu deneyimden sonra insan çok iyi hissediyor. Kopan, diyotu takmışlar, işlemci soketindeki eğik pini düzeltmişler, üstüne, pinini kırdığım için kullanmadığım USB 3.0 soketini de değişecekler. Daha ne yapsınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carpediem76 -- 9 Mart 2021; 17:47:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kunGFu

    İlginç bir deneyim olmus, daha önce yazdığım konulardan ikisinde küçücük diyotun kazara kopması sonucu ikisinde de garanti kapasamindan çıkartılıp, ücrete tabi tutulmuslardı, çok para değil tabi ki ama şimdi o arkadaşlara haksızlık oldu, onların ki neden garanti kapsamından çıkartıldı peki?

    Kral değil de iyi vaktinde, iyi çalışanına denk gelmişsinizdir, başka ihtimallerde olabilir tabi ki...Şanslısınız, iyi günlerde kullanın :)

    Cok para Hocam burada, Servispoint 150TL+KDV gibi garip ve fahis Arıza Tespit ucreti istiyordu.ustune de Tamir ucreti zaten orneklerşi de biliyorsun.

    Bu Orneklerin tamamına yakını Norvecte,Avrupa da garantiye sokulur.Ama TR de cogu nasıl garanti dısına sokarım diye dusunuyor.maalesef burada Musteri memnuniyeti diye bir yaklasım yok.Ancak iste boyle milyonda bir ornekler cıkıor.O kisiler de kendini haklı olarak sanslı sayıyor.


    Gigabyte AB350N WİFİ Garantili Anakartım hicbir sekilde bakılmadı Ucretli ya da Ucretsiz, Asus Anakartım CPU pini kopuk diye Ucretli tamir edildi ki O 1331 pini benim gormemin mumkunatı yok.1600W Higpower PSU ma 1300TL Tamir ucreti istendi.Ustune yanlıs yerlere gonderilerek 3 defa toplamda 150TL ye yakın Kargo Ucreti Odetildi.Daha da cok ornek cıkar.


    Starforce Arkadasımıza toptancı listeyi vermis 3000TL ye Dişstribitorun aldıgı Ekran Kartına Distribitor ki cogu aynı zamanda Perakendeci Allah ne veriyse 7500-10000 Fiyat yapıstırıyor.ustune bozuldugunda Garanti dısı bırakmak icin ugrasıyor.


    Zor bizim isimiz Hocam sen sanslısın.





  • huso h kullanıcısına yanıt
    Sizin adınıza üzüldüm. O zaman dediğiniz gibi ben kendimi şanslı sayayım. Ama, belki de, benim de okuduğum onca olumsuzluk yüzünden, politikalarını değiştirmişlerdir kimbilir?
  • Masaüstü platformuna merhametli davranan MSI service point, Laptop platformunda sadece klavye değişimine 1125 TL para istiyor. Geçen mail attım service pointe üst kasayı komple söküyorlarmış.


    Ya sanki üst kasa altın kaplama ulan ABS plastik bile değil dandik plastik sadece klavye ve üst kasa 1125 TL dediler ben böyle kaldım.


    N11'den yan sanayi retro 430 TL klavye aldım MSI GP62M 7RD Leoparda lehimle tek tek plastik perçinleri eritip söktüm üst kasadan klavyeyi ayırdım değiştirdim. İşlemci ve ekran kartı soğutma bloğuna heatsink blokları koydum ısınınca makine anakartın altında kaldığından klavye flex kablosu çok kolay yamuluyor. Soğutma modifikasyonları yaptım iyi kötü.


    Kısaca iyi kötü değiştirdim lehimleyip yaptım.


    Masaüstüne 280 TL çıkaran servis point sadece kıçı kırık üst kasa ve klavyeye 1125 TL ile ciğer sökme peşinde...


    Garantim bitti bende artık onarımlarımı kendim yapıyorum gerçeği servise 1 kere gitmiştim garanti bitmeden 1 gün önce tuş kırılmıştı X ve A tuşları onları değiştirmiştim. Temizlerken oldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E9F644F03 -- 9 Mart 2021; 17:53:50 >




  • huso h kullanıcısına yanıt

    Servispoint ve konu sahibinin yazdıklarını bagdaslastiramadim bende :) hatirliyorsun, arkadaşın biri ekrankarti takarken kazara o yakınlardaki bir diyoda denk getiriyor hatta onu bile fark etmiyor. Tamir ediliyor lakin garanti dışı ve ücrete mukabil problem çözülüyor. Bir diğeri alır almaz anakartta bu tip bir hata oluyor ve sıfır ürün yine aynı muhabbet dönüyor hani bunları burda görmemiş (foto, ss) okumamis yazmamış olsam, vay be, helal olsun servispointe derdim lakin simdi ne diyim bilemedim. Konu sahibi için iyi bir haber, sikayetvar com daki bir sürü şikayet sahibi içinde inşallah yakın zamanda böyle güzel haberler gelir. Bir kişiye değil, insallah genele yapılır bu güzellikler ümidiyle..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla servispoint'i çok gömüyorlar lakin garanti konusunda daha önce 1 defa işim düştü kendilerine ve mağdur etmemişlerdi sağolsunlar. asıl önemli olan bireysel birkaç örnekte değilde umarım genele yönelik müşteri memnuniyeti sağlamayı başarırlar. hayırlı olsun sizin adınıza güzel bir gelişme olmuş.

  • Bugün anakart servisten geldi.
    monte ettim çalıştı, USB 3.0 girişleri de değişmişler, hatta 1 tane de led patlakmış onu da değişmişler.
    Buraya da bu tecrübeyi ekleyeyim dursun. Hep kötü olacak değil ya...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carpediem76 -- 14 Mart 2021; 11:50:17 >
  • Servispoint hakkında olumlu deneyimler duymak güzel gerçekten. Genelde kullanıcılar hep olumsuz deneyimleri ücretli onarım ve kolay bir şekilde garanti dışı bırakma gibi durumlar paylaşılıyordu. Belki de şikayetleri okuyup müşteri memnuniyetine daha çok önem vermeye başlamışlardır.

  • 2 kere MSI laptopum oldu. Biri çok basit bir modeldi, ikincisi ve bugün hala kullandığım GE72 6QF gaming laptop.

    Sırf şu ServisPoint yüzünden MSI markasına tövbe ettim. Neden? MSI laptopların özellikle gaminglerin ekran menteşesi (özellikle sağ menteşe) kırılır. Ya ekran panelinizin içine eder ya kasanın plastiğini kırar.

    MSI servisinin sadece 1 tane ve İstanbul'da olması ama ServisPoint'in Türkiye çapında 79 ilde 400'den fazla anlaşmalı servisi olması bana son derece garip geldi. Laptopumu güvenip kargo ile bile Ankara'dan kargoya vererek göndermedim. Olumsuz yorumların haddi hesabı yok. Üstelik garanti kapsamından sonra, ücretli yaptıracaktım. Sonra baktım hiç uğraşılacak gibi değil, laptopun başına da bir şeyler gelebilir düşüncesi ile Ankara'da bulduğum bir bilgisayarcıya tamir ettirdim.

    Sırf bu sebepten dolayı MSI'ın hiçbir ürününü tercih etmeyeceğime yemin ettim. Şimdi 2 tane PC topluyorum. Biri gaming biri streaming için ve hiçbir bileşen MSI marka değil. Sırf ServisPoint yüzünden. 2 gün sonra bir problem olduğunda uğraşmamak için.

    Ama sizin adınıza sevindim. Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 21 Mart 2021; 12:21:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Sizin icin cok guzel bir deneyim olmus, hele ki 350TL den yırtmak cok guzel olmus.

    Genele bakmak lazım Asus benişm garantili karta 150 kagıt istedi yoksa geri yolluyom dedi seve seve verdik.hakkımı da helal etmiyorum o da ayrı cunku hala kendi hatam oldugunu dusunmuyorum.


    Gigabyte garantili karta bakmadı.Garantisi bitti.o da Servispoint...


    Sizin gibi guzel ornekler %5 ise %95 olumsuz orneklerdir.


    Gule gule kullanın.

    vatan bilgisayar kargoda hasar gören anakartımın üstüne yattı. bizi alakadar etmez servise gönder dedi. türkiyede hizmet malesef böyle leş.

  • garantiyle falan ğraşmıyorum,kolay bişeyse kendim yapıyorum. yoksa atıyorum. bu kanı bozuklar yüzünden hep ucuz şeyler kullanmak zorunda kalıyoruz. pahalı şey alıp bozulursa bana gireceğini biliyorum çünkü.

  • Enteresan şekilde bugüne kadar ServisPoint 'ten hep olumlu sonuç aldım.

    MSI laptop anakart değişimi (garanti dahilinde)
    MSI anakart (2.el) işlemcim olmadığı için bios update için yolladim. Ses yongası arızalı çıktı. Parça temin edilemeyince ucret iadesi.
    MSI laptop bios uçtu (nedenini hiçbir zaman anlamadım) ücreti dahilinde bios yazilimi.
    Gigabyte z390 bios flashback çalışmadığı için gönderdim. Bios chipleri yazıldı gönderildi. 1 2 kusur ile geri dönsede (anakart üzerinde plastikte leke gibi) distribütör aracılığı ile kapağı sıfırıni temin edip yolladılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün bios güncellerken, anakart güncelleme bitince restart atıp, bi daha açılmadı. CPU Ez-debug yanıyor, bios açılmıyor. Flash butonla da bios atılmıyor. Yine servise yolcu☹️. Ne zaman bios update yapmaya çalışsam anakart göçüyor, anlam veremedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.