Şimdi Ara

Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
356
Cevap
9
Favori
26.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]

    ___________________________________

    Resmi Site
    https://www.sekirothegame.com/

    Steam Sayfası
    https://store.steampowered.com/agecheck/app/814380/

    Tür: Aksiyon, Macera
    Geliştirici: FromSoftware
    Yayıncı: Activision (Excluding Japan and Asia), FromSoftware (Japan), 方块游戏 (Asia)
    Çıkış Tarihi: 22 Mar 2019

    Yayıncı Activision ve Dark Souls serisinin geliştiricisi From Software tamamen yeni bir aksiyon macera oyunu olan Sekiro: Shadows Die Twice'i PlayStation 4, Xbox One ve PC için duyurdu.
    Sekiro: Shadows Die Twice 2019'da çıkacak.

    Sekiro bir RPG oyunu olmayacak, karakteri yaratmayacağız, niteliklerini (stats) belirlemeyeceğiz, seviye atlama olmayacak. Oyunda sahip olduğumuz ekipman dışında ekstra zırh ve silah olmayacak.

    Souls oyunlarında ve Bloodborne'da bulunan sınıf sistemi Sekiro'da bulunmayacak. Çoklu oyuncu modu olmayacak, başka oyuncunun dünyasına girme veya yardım çağırma söz konusu değil.

    Oyunda ölmek Souls serisinde olduğu gibi ruh veya benzeri bir şeyler kaybetmemize sebep olmayacak. Bonfire gibi belirli kayıt noktaları olmayacak, bu konuda net bir bilgi yok yapımcı daha üzerinde çalıştıklarını söyledi.

    Oyun 1500'lü yıllarda Sengoku Dönemi ( (Japonca: Sengoku jidai; "İç Savaş Dönemi"), Muromachi döneminde 1467-1603 yıllarını kapsayan dönemdir. Sengoku dönemi toplumsal ayaklanmalar, siyasal entrikalar ve askerî çatışmalar ile geçmiştir.) Japonya'sında geçiyor.

    Karakterimiz ismi belli olmayan bir shinobi ( Shinobiler aynı zamanda ninjalar olarak da bilinirler, Feodal Japonya'da gizli ajanlık ve paralı askerlik yaparlardı.), görevi ise 10 yaşında gizli bir soydan gelen genç bir lordu korumak.

    Karakterimiz görevi esnasında güçlü bir samuray tarafından saldırıya uğruyor, saldırı sonrası bir kolunu kaybediyor ve samuray genç lordu kaçırıyor. (Sekiro ismi Japonca'da tek kollu kurt anlamına geliyor.)

    Saldırı sonrası karakterimiz ölüme terk ediliyor fakat gizli bir figür tarafından kurtarılıyor sonrasında.

    Oyunun dünyası tarihi gerçeklere dayanmıyor, bir nevi orta-çağ Japonya'sının yeniden kurgulanmış hali.

    Bazı editörler oyunun kapalı kapılar ardında gösterilen demosunu izlemiş ve gördükleri kadarıyla düşmanların çoğu insanmış.

    From Software çalışanı Yasuhiro Kitao oyunu askiyon-macera oyunu olarak tanımlamış, oyunda etrafı araştırmanın önemli olduğunu, araştırma esnasında bulduğumuz eşyaların Zelda'da olduğu gibi ilerleyişe katkısı olacağını söylemiş.

    Başta da belirttiğim gibi karakteri seviye atlattırma olmayacak fakat oyunda ilerledikçe "Shinobi Prosthetic" isimli kesilen kolumuzun yerini dolduran proteze çeşitli eklentiler ekleyeceğiz.

    Demoyu izleyen editöre göre Bloodborne'daki Hile silahlarını sevenler bu yeni gelen protez geliştirme olayını da sevecek.

    Karakterin sağ eli için kullandığı silah her zaman katanası olacak fakat sol eli yani protez eline birçok eklenti takabilecek, bu eklentilerin bazıları saldırı konusunda yardımcı olurken bazısı savunma anlamında olacak.

    Demoda karakter protez elinde Shinobi Firecracker isimli bir eklentiye sahipmiş bu eklenti sayesinde düşmanlarını sersemletebiliyormuş buna ek olarak meşale görevi de görüyormuş.

    Protez kola eklentilerin yanı sıra balta veya kalkan gibi saldırı veya savunma sırasında yardımcı olacak şeylerde takılabilirmiş.

    Protez kola takılan eklentiler oyundaki kombo çeşitliliğini artırıyormuş ve ortaya çok ilginç kombaların çıkmasına sebep oluyormuş.

    Yine demo sırasında oynayan kişi katanasını kolundaki meşale eklentisine sürerek kılıcı alevlendirmiş bu sayede her kılıç darbesinde düşmanlar ekstradan alev darbesi de almışlar.

    Karakter katanası ve protez kolunun yanı sıra istediği her yere atabileceği bir kancaya sahip, bu kanca aracılığı ile çatılara ve uçurumlara sorunsuz bir şekilde çıkabiliyormuş, oyunun dünyası buna uygun bir şekilde tasarlanmış.

    Kancayı bir yerlere atmak için kitlemeye gerek yokmuş, tuşa basıp direk atıyormuşuz.

    Kancayı ayrıca dövüşler esnasında da kullanabiliyormuş. Kanca aracılığıyla düşmanlarımızı yanımıza çekebiliyor arkalarından ölümcül darbeler indirebiliyormuşuz.

    Kitao dövüş mekaniklerine dair fazla bilgi vermemiş fakat anlattıklarına bakılacak olursa oyunun mekanikleri Souls serisi ve Bloorborne'daki mekaniklere hiç benzemeyecek.

    Miyazaki bu oyunda daha çok kılıç kılıca çarpışma hissini dövüş mekaniklerine yedirmek istemiş.

    Dövüş mekanikleri oyundaki duruş pozisyonuna göre değişiklik gösteriyormuş. Düşmanlarımıza saldırdığımızda kolayca bizi bloke ediyorlarmış fakat her bloke edişlerinde duruşları daha da dengesizleşiyormuş, dengelerini tamamen kaybettiklerinde ise oyuncuya Shinobi Death Blow isimli bitirici vuruş Fırsatı tanınıyormuş.

    Aynı şekilde düşmanlar da karaktere saldırdığında eğer iyi bir şekilde bloke edemezsek, karakter de duruşundan ödün veriyor ve dengesini kaybediyormuş.

    Oyunda karakterin üzerinde bazen Kanji (Kanji, Çince yazı karakterlerine Japoncada verilen isim.) sembolleri beliriyormuş. Her sembolün kendine has bir anlamı varmış, mesela tehlike belirdiğinde karakterin üzerinde bir Kanji sembolü beliriyormuş. Düşmanlar karaktere özel bir saldırı ile saldırmayı denediklerinde karakterimizin tepesinde bu Kanji sembollerinden biri beliriyormuş.

    Bu özel atakları Souls serisi ve Bloodborne'da olduğu gibi okuyabilir ve onlardan kaçınabilirmişiz fakat bazı düşmanların saldırıları bloklanamaz saldırılarmış, o saldırılardan kaçınmanın tek yolu zıplamaymış.

    Oyunda karakterin gizli ilerlemesini sağlayacak mekanikler bulunuyormuş. Mesela bir duvara siper almış veya bir uçurumdan aşağıya doğru sarkarken düşmanımızı çekebiliyor ve tek hareketle öldürebiliyormuşuz.

    Demoyu izleyen editör 2 sahneden örnekler vermiş. Bir tanesinde karakter ilk önce nişancı düşmanı indirip sonrasında başka bir düşmanın kafasına binmiş, bu sayede 5'e 1'lik bir dövüşü 3'e 1'liğe indirmiş. Yine başka bir sahne de karakterin saklandığı mekana yaşlı bir kadın girmiş eğer bu kadın, karakteri görse bağırıp düşmanlara haber verecekmiş bunun üzerine karakter gizlice yaklaşıp kadının boğazını kesmiş.

    Demonun sonunda karakter Corrupted Monk boss ile karşılaşmış. Boss korkutucu derecede büyükmüş ve nakinata kılıcı kullanıyormuş. Dövüş esnasında yukarıda bahsetmiş olduğum Kanji sembolleri belirmiş karakterin tepesinde bu sayede oynayan kişi boss'un saldırılarından kaçınmış ve onları bloke etmiş.

    Editör boss savaşı sonrası katananın, protez kolun ve kancanın oluşturduğu komboların dövüşleri Bloodborne'a kıyasla çok daha agresif ve ölümcül kıldığını söylemiş.

    Oyunda tamamen yeni bir ölüm sistemi kullanılıyormuş, yapımcı bu konu hakkında pek bilgi vermemiş. Verilen bilgilere göre oyunda Dark Souls'daki gibi bonfire benzeri kayıt noktaları olmayacak, öldüğümüz yerden anında kalkabilecek ve kaldığımız yerden devam edebileceğiz. İlginç olan şey ise düşmanlarımız bizi öldürdükten sonra bizi bırakıp yaptıkları işe geri dönecekler, o arada biz ise kalkmış olacağız ve düşmanın bu umursamaz halini fırsata çevireceğiz.

    Ölüm sonrası hemen geri dönmek her ne kadar kulağa kolaymış gibi gelse de Kitao'nun deyimine göre bunun bir sınırı olacakmış.

    Oyunun dünyası Dark Souls 1'deki gibi kestirmelerle doluymuş, bu kestirmeleri etrafı keşfederek bulacakmışız.

    Oyunun yayınlanan fragmanın son kısımlarında yılan benzeri devasa bir yaratık gördük. Kitao bu tip büyük yaratıklarla karşılaşacağımızı ve oyunda bu tip büyük yaratıklardan yeri geldiğinde kediden kaçan bir fare gibi kaçacağımızı söylemiş.

    Demoyu izleyen editörün izlemine göre bu tip devasa yaratıklarla gireceğimiz boss savaşları Souls serisinde tanık olduğumuz klasik savaşlara benzemeyecekmiş daha çok bulmaca çözmeyi andıracakmış.


    Oyunda bossların ve sıradan düşmanların zayıflıklarını konuşmalarını dinleyerek öğrenebileceğiz.

    Oyunda birçok ninja tipi figür bulunacak. Tenchu'daki bulunan dönen Ninja kapıları bu oyunda da olacak.

    Karakterin durumu kafasının üstünde Kanji sembollerine benzer yazılarla gösterilecek. Mesela karakterimiz yanıyorken böyle "炎上" bir şey belirecek.

    Demodaki Corrupted Monk bossunun iki fazı varmış, saldırıları güçlü ve akıcıymış. Boss'un ikinci fazında sis beliriyormuş ve arka planda çalan müzik daha da yoğunlaşıyormuş. Boss ikinci fazda sisin içinde gizleniyor ve sürekli saldırıyormuş.

    Oyunda hem Japonca hem de İngilizce seslendirme seçenekleri bulunacakmış.

    Oyun, karakter öldüğünde Souls ve Bloodborne'da olduğu gibi oyuncunun suratına "ÖLDÜN" yazısını vurmuyormuş bunun yerine Japonca ölüm manasına gelen "死" böyle bir karakter beliriyormuş.

    Protez kola taktığımız eklentiler menüye girmeksizin değiştirilebiliyormuş. Sanırım hızlı erişim olacak ve oradan değiştirebileceğiz.

    Oyunda önceki Souls ve Bloodborne oyunlarında olduğu gibi herhangi bir zorluk ayarı bulunmayacak.

    Miyazaki Gamespot'a verdiği röportaj'da oyunun önceki From Software oyunlarına kıyasla daha zor olacağını söylemiş.

    Miyazaki bu oyunun Souls ve Bloodborne oyunlarıyla bir tutulmaması gerektiğini, bu oyunun konseptinden oynanışına sıfırdan tasarlandığını söylemiş.

    Miyazaki ölüm sonrası hemen dirilişin oyunu kolaylaştırması için koyulmadığını, dövüşleri daha akıcı tutmak ve oyunun temposunu düşürmemek için yaptıklarını söylemiş.

    ENFES BİR AKSİYON OYUNU // SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE OYNADIK!



    How Sekiro's Shinobi Prosthetic Opens Up Gameplay – Gamescom 2018



    SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE デビュートレーラー【2018 E3】



    Sekiro: Shadows Die Twice Gameplay Interview - IGN Live E3 2018



    Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU] Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU] Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]
    Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU] Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU] Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 10 Aralık 2021; 11:45:5 >



  • Bu oyun oynadığım en iyi oyun olabilir ya. Atari günlerine döndürüyor insanı. Atari de aynı oyunları sıkılmadan defalarca oynardık bu da o tadı veriyor. Defalarca ölsem de sinir olsamda oyun kendini oynatıyor. Genichiro'yu uzun uğraş sonucunda geçtim. Dövüş sekanslarını çok iyi ayarlamışlar. Hani filmlerde acemi dövüşçü ustası ile dövüşüp tekniği öğrenir ya biz de Genichiro ile dövüşerek kendimizi geliştiriyoruz resmen. Bir de gamepad ile oynadıktan sonra geçtim Genichiro'yu oyunu gameplad ile oynamak çok daha iyi. Kenarda duran ucuza aldığım gamepad işe yaradı. Oyunu acımasız şekilde zor yapmışlar bossu falan geçtim horozuydu maymunuydu bunlar bile deli ediyor insanı. İnsan oynayacak bunu yaa..

    Bir de şu yılanı öldürmeden önce bir kapıdan geçmemiz gerekiyor o kapı kilitli açmamız için ne yapmak lazım? Dolaşmadığım yer kalmadı kapı hala kilitli. O bölgenin olduğu yerin altından da geçtim gene kilitli.

    Konu da flood yapıyorum ama konuya yazan yok yapacak bir şey yok.
  • Takip.
  • Sekiro: Shadows Die Twice - Gameplay Demo - IGN Live E3 2018
  • Hayret hiç ilgi yok 10 numara 5 yıldız oyun geliyor.Hikaye odaklı olması ayrı güzel.
  • Nioh dark souls'u kopyaladı.Bunlarda nioh tarzında oyun çıkarıyorlar.

    Niye böyle yaptılar ki?

    Neyse oyun güzele benziyor from software kalitesiz iş yapmaz.
  • PcGamer editörünün kapalı kapılar ardında izlediği demo ve yapım ekibinden Kitao ile yaptığı konuşma sonrası yazdığı yazıyı okudum ve Türkçeye çevirdim, hatalar olabilir, belirtirseniz düzeltirim.

    Sekiro bir RPG oyunu olmayacak, karakteri yaratmayacağız, niteliklerini (stats) belirlemeyeceğiz, seviye atlama olmayacak. Oyunda sahip olduğumuz ekipman dışında ekstra zırh ve silah olmayacak.

    Souls oyunlarında ve Bloodborne'da bulunan sınıf sistemi Sekiro'da bulunmayacak. Çoklu oyuncu modu olmayacak, başka oyuncunun dünyasına girme veya yardım çağırma söz konusu değil.

    Oyunda ölmek Souls serisinde olduğu gibi ruh veya benzeri bir şeyler kaybetmemize sebep olmayacak. Bonfire gibi belirli kayıt noktaları olmayacak, bu konuda net bir bilgi yok yapımcı daha üzerinde çalıştıklarını söyledi.

    Oyun 1500'lü yıllarda Sengoku Dönemi ( (Japonca: Sengoku jidai; "İç Savaş Dönemi"), Muromachi döneminde 1467-1603 yıllarını kapsayan dönemdir. Sengoku dönemi toplumsal ayaklanmalar, siyasal entrikalar ve askerî çatışmalar ile geçmiştir.) Japonya'sında geçiyor.

    Karakterimiz ismi belli olmayan bir shinobi ( Shinobiler aynı zamanda ninjalar olarak da bilinirler, Feodal Japonya'da gizli ajanlık ve paralı askerlik yaparlardı.), görevi ise 10 yaşında gizli bir soydan gelen genç bir lordu korumak.

    Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]


    Karakterimiz görevi esnasında güçlü bir samuray tarafından saldırıya uğruyor, saldırı sonrası bir kolunu kaybediyor ve samuray genç lordu kaçırıyor. (Sekiro ismi Japonca'da tek kollu kurt anlamına geliyor.)

    Saldırı sonrası karakterimiz ölüme terk ediliyor fakat gizli bir figür tarafından kurtarılıyor sonrasında.

    Oyunun dünyası tarihi gerçeklere dayanmıyor, bir nevi orta-çağ Japonya'sının yeniden kurgulanmış hali.

    Bazı editörler oyunun kapalı kapılar ardında gösterilen demosunu izlemiş ve gördükleri kadarıyla düşmanların çoğu insanmış.

    From Software çalışanı Yasuhiro Kitao oyunu askiyon-macera oyunu olarak tanımlamış, oyunda etrafı araştırmanın önemli olduğunu, araştırma esnasında bulduğumuz eşyaların Zelda'da olduğu gibi ilerleyişe katkısı olacağını söylemiş.

    Başta da belirttiğim gibi karakteri seviye atlattırma olmayacak fakat oyunda ilerledikçe "Shinobi Prosthetic" isimli kesilen kolumuzun yerini dolduran proteze çeşitli eklentiler ekleyeceğiz.

    Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]


    Demoyu izleyen editöre göre Bloodborne'daki Hile silahlarını sevenler bu yeni gelen protez geliştirme olayını da sevecek.

    Karakterin sağ eli için kullandığı silah her zaman katanası olacak fakat sol eli yani protez eline birçok eklenti takabilecek, bu eklentilerin bazıları saldırı konusunda yardımcı olurken bazısı savunma anlamında olacak.

    Demoda karakter protez elinde Shinobi Firecracker isimli bir eklentiye sahipmiş bu eklenti sayesinde düşmanlarını sersemletebiliyormuş buna ek olarak meşale görevi de görüyormuş.

    Protez kola eklentilerin yanı sıra balta veya kalkan gibi saldırı veya savunma sırasında yardımcı olacak şeylerde takılabilirmiş.

    Protez kola takılan eklentiler oyundaki kombo çeşitliliğini artırıyormuş ve ortaya çok ilginç kombaların çıkmasına sebep oluyormuş.

    Yine demo sırasında oynayan kişi katanasını kolundaki meşale eklentisine sürerek kılıcı alevlendirmiş bu sayede her kılıç darbesinde düşmanlar ekstradan alev darbesi de almışlar.

    Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]


    Karakter katanası ve protez kolunun yanı sıra istediği her yere atabileceği bir kancaya sahip, bu kanca aracılığı ile çatılara ve uçurumlara sorunsuz bir şekilde çıkabiliyormuş, oyunun dünyası buna uygun bir şekilde tasarlanmış.

    Kancayı bir yerlere atmak için kitlemeye gerek yokmuş, tuşa basıp direk atıyormuşuz.

    Kancayı ayrıca dövüşler esnasında da kullanabiliyormuş. Kanca aracılığıyla düşmanlarımızı yanımıza çekebiliyor arkalarından ölümcül darbeler indirebiliyormuşuz.

    Kitao dövüş mekaniklerine dair fazla bilgi vermemiş fakat anlattıklarına bakılacak olursa oyunun mekanikleri Souls serisi ve Bloorborne'daki mekaniklere hiç benzemeyecek.

    Miyazaki bu oyunda daha çok kılıç kılıca çarpışma hissini dövüş mekaniklerine yedirmek istemiş.

    Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]


    Dövüş mekanikleri oyundaki duruş pozisyonuna göre değişiklik gösteriyormuş. Düşmanlarımıza saldırdığımızda kolayca bizi bloke ediyorlarmış fakat her bloke edişlerinde duruşları daha da dengesizleşiyormuş, dengelerini tamamen kaybettiklerinde ise oyuncuya Shinobi Death Blow isimli bitirici vuruş fırsatı tanınıyormuş.

    Aynı şekilde düşmanlar da karaktere saldırdığında eğer iyi bir şekilde bloke edemezsek, karakter de duruşundan ödün veriyor ve dengesini kaybediyormuş.

    Oyunda karakterin üzerinde bazen Kanji (Kanji, Çince yazı karakterlerine Japoncada verilen isim.) sembolleri beliriyormuş. Her sembolün kendine has bir anlamı varmış, mesela tehlike belirdiğinde karakterin üzerinde bir Kanji sembolü beliriyormuş. Düşmanlar karaktere özel bir saldırı ile saldırmayı denediklerinde karakterimizin tepesinde bu Kanji sembollerinden biri beliriyormuş.

    Bu özel atakları Souls serisi ve Bloodborne'da olduğu gibi okuyabilir ve onlardan kaçınabilirmişiz fakat bazı düşmanların saldırıları bloklanamaz saldırılarmış, o saldırılardan kaçınmanın tek yolu zıplamaymış.

    Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]


    Oyunda karakterin gizli ilerlemesini sağlayacak mekanikler bulunuyormuş. Mesela bir duvara siper almış veya bir uçurumdan aşağıya doğru sarkarken düşmanımızı çekebiliyor ve tek hareketle öldürebiliyormuşuz.

    Demoyu izleyen editör 2 sahneden örnekler vermiş. Bir tanesinde karakter ilk önce nişancı düşmanı indirip sonrasında başka bir düşmanın kafasına binmiş, bu sayede 5'e 1'lik bir dövüşü 3'e 1'liğe indirmiş. Yine başka bir sahne de karakterin saklandığı mekana yaşlı bir kadın girmiş eğer bu kadın, karakteri görse bağırıp düşmanlara haber verecekmiş bunun üzerine karakter gizlice yaklaşıp kadının boğazını kesmiş.

    Sekiro:Shadows Die Twice GOTY Edition (2019) [PC ANA KONU]


    Demonun sonunda karakter Corrupted Monk boss ile karşılaşmış. Boss korkutucu derecede büyükmüş ve nakinata kılıcı kullanıyormuş. Dövüş esnasında yukarıda bahsetmiş olduğum Kanji sembolleri belirmiş karakterin tepesinde bu sayede oynayan kişi boss'un saldırılarından kaçınmış ve onları bloke etmiş.

    Editör boss savaşı sonrası katananın, protez kolun ve kancanın oluşturduğu komboların dövüşleri Bloodborne'a kıyasla çok daha agresif ve ölümcül kıldığını söylemiş.

    Oyunda tamamen yeni bir ölüm sistemi kullanılıyormuş, yapımcı bu konu hakkında pek bilgi vermemiş. Verilen bilgilere göre oyunda Dark Souls'daki gibi bonfire benzeri kayıt noktaları olmayacak, öldüğümüz yerden anında kalkabilecek ve kaldığımız yerden devam edebileceğiz. İlginç olan şey ise düşmanlarımız bizi öldürdükten sonra bizi bırakıp yaptıkları işe geri dönecekler, o arada biz ise kalkmış olacağız ve düşmanın bu umursamaz halini fırsata çevireceğiz.

    Ölüm sonrası hemen geri dönmek her ne kadar kulağa kolaymış gibi gelse de Kitao'nun deyimine göre bunun bir sınırı olacakmış.

    Oyunun dünyası Dark Souls 1'deki gibi kestirmelerle doluymuş, bu kestirmeleri etrafı keşfederek bulacakmışız.

    Oyunun yayınlanan fragmanın son kısımlarında yılan benzeri devasa bir yaratık gördük. Kitao bu tip büyük yaratıklarla karşılaşacağımızı ve oyunda bu tip büyük yaratıklardan yeri geldiğinde kediden kaçan bir fare gibi kaçacağımızı söylemiş.

    Demoyu izleyen editörün izlemine göre bu tip devasa yaratıklarla gireceğimiz boss savaşları Souls serisinde tanık olduğumuz klasik savaşlara benzemeyecekmiş daha çok bulmaca çözmeyi andıracakmış.

  • Yeni bilgiler geldi.

    Oyunda bossların ve sıradan düşmanların zayıflıklarını konuşmalarını dinleyerek öğrenebileceğiz.



    Oyunda birçok ninja tipi figür bulunacak. Tenchu'daki bulunan dönen Ninja kapıları bu oyunda da olacak.

    Karakterin durumu kafasının üstünde Kanji sembollerine benzer yazılarla gösterilecek. Mesela karakterimiz yanıyorken böyle "炎上" bir şey belirecek.

    Demodaki Corrupted Monk bossunun iki fazı varmış, saldırıları güçlü ve akıcıymış. Boss'un ikinci fazında sis beliriyormuş ve arka planda çalan müzik daha da yoğunlaşıyormuş. Boss ikinci fazda sisin içinde gizleniyor ve sürekli saldırıyormuş.

    Oyunda hem Japonca hem de İngilizce seslendirme seçenekleri bulunacakmış.

    Oyun, karakter öldüğünde Souls ve Bloodborne'da olduğu gibi oyuncunun suratına "ÖLDÜN" yazısını vurmuyormuş bunun yerine Japonca ölüm manasına gelen "死" böyle bir karakter beliriyormuş.

    Protez kola taktığımız eklentiler menüye girmeksizin değiştirilebiliyormuş. Sanırım hızlı erişim olacak ve oradan değiştirebileceğiz.

    Oyunda önceki Souls ve Bloodborne oyunlarında olduğu gibi herhangi bir zorluk ayarı bulunmayacak.

    Miyazaki Gamespot'a verdiği röportaj'da oyunun önceki From Software oyunlarına kıyasla daha zor olacağını söylemiş.

    Miyazaki bu oyunun Souls ve Bloodborne oyunlarıyla bir tutulmaması gerektiğini, bu oyunun konseptinden oynanışına sıfırdan tasarlandığını söylemiş.

    Miyazaki ölüm sonrası hemen dirilişin oyunu kolaylaştırması için koyulmadığını, dövüşleri daha akıcı tutmak ve oyunun temposunu düşürmemek için yaptıklarını söylemiş.
  • Sekiro: Shadows Die Twice Gamescom 2018'de Oynanabilir Olacak

    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Sekiro_Shadows_Die_Twice_Gamescom_2018de_Oynanabilir_Olacak-91838.htm

    Dark Souls serisinin geliştiricisi From Software, E3 2018'de duyurdukları aksiyon macera oyunu Sekiro: Shadows Die Twice'ın Gamescom 2018 etkinliğinde oyuncular tarafından oynanabilir olacağını duyurdu. Gamescom 2018 etkinliği 21 - 25 Ağustos tarihlerinde Almanya'nın Köln şehrinde düzenlenecek.
  • How Sekiro's Shinobi Prosthetic Opens Up Gameplay – Gamescom 2018

  • Biraz daha basit yapsalar ne güzel olur. Beceremiyorum böyle zor savaş sistemine sahip oyunları
  • Fromsoftware oyun sektörünün peygamberi



    Oyun efso oynanış mükemmel Xbox Gamepad ile akariz artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ENFES BİR AKSİYON OYUNU // SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE OYNADIK!

  • Çok beğendim ya,Fromsoftware'in her oyunu önsiparişi hakediyor.
  • Oyun harika görünüyor.

  • PC sistem gereksinimleri.

    MİNİMUM:

    İşletim Sistemi: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
    İşlemci: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
    Bellek: 4 GB RAM
    Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
    DirectX: Sürüm 11
    Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
    Depolama: 25 GB kullanılabilir alan
    Ses Kartı: DirectX 11 uyumlu

    ÖNERİLEN:
    İşletim Sistemi: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
    İşlemci: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
    Bellek: 8 GB RAM
    Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
    DirectX: Sürüm 11
    Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
    Depolama: 25 GB kullanılabilir alan
    Ses Kartı: DirectX 11 uyumlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az kaldı az.
  • Oyunun PC konusu ölü durumda Fromsoftware oyunları oynamak kolay değil tâbi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıksın, herkesin eline geçsin konu hareketlenir.
  • Sıktı bu tür hiçbir merak duygusu yok içimde. Sanırım en iyisi de demon's souls olarak kalacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.