Şimdi Ara

Sefaköy'ü Nasıl Bilirsiniz? (İstanbul'da)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
17.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstanbul'da Sefaköy nasıl bir muhittir? Semtte takılanlar ve ikamet edenler nasıldır? Bilenler yazabilir mi?



    _____________________________
  • Çok kötü olmamakla beraber çokta iyi denemez.
    _____________________________
    Visita Interiorae Terrae, Rectificando Invenies Occultum Lapidem
  • K.Paşa-Gültepe-Fevzi Çakmak-Sultan Murat-Kanarya gibi mahallelerden oluşur. Gerçi Kanarya bayağı aşağıda kalıyor. Ama Sefaköy'e bağlı..
    Liselerinde heryerde olduğu gibi serseriler de vardır torbacılar da..
    Sefaköy genelde sakin biryerdir. Ama en sevmediğim yerlerdendir. Çevren olmadığı zaman bayağı yanlız kalırsın. Dersaneler-liseler-ilkokullar boldur. Arel Üniversitesi de vardır hatta. Sefaköy'ün içine yerleşeceksen, (Armoni Park çevresi. Halkalı'ya doğru..) birşey demem. Ama arka mahallelerine gideceksen gitme derim. Çok birşey bekleme. Hatta hiçbirşey bekleme
    İnsanları genelde iyidir. Sen bir sorun çıkarmadıkça bir sorun olmaz. Esnafı gayet iyidir.
    Lisede falan okuyacaksan gelme sakın. Düz lise ve meslek lisesinden başka birşey yok. Olanlar da uzakta. Nahit Menteşe Endüstri Lisesi-Eşref Bitlis Lisesi-Kız Meslek Liseleri(kadriye moroğlu gibi..)-Sefaköy lisesi vs.. gibi liselerden oluşur. Arkadaş çevresi genelde serserimsi kılıklardır. Tabi Sefaköy'lüler gelip de bana taş atmasın şimdi.. Üstünüze alınmayın..
    _____________________________




  • sefaköye bağlı inönü mahallesinde oturuyorum arkadaş yazmamış
    iyidir bizim buralar ama yollar çamurdur bazen özellikle kışın çok çamur var burda
    doğduğumdan beri burda yaşıyorum bence güzel bi yer
    _____________________________

    R.I.P PAUL GRAY
  • Dayımlar orda kalıyor. 10 dakikada bir başlarından uçak geçiyor.

    (bknz. Atatürk Havalimanı )
    _____________________________

    ANIME&MANGA Origin:DHadilazimdegilx Steam:The Loly Trinity Nintendo 3DS FC: 2337-4451-5701
    Gigabyte B550 Gaming X V2 - Ryzen 7 5800x3D - Scythe Fuma 2 - 2x 32GB Corsair Vengeance LPX 3600Mhz C18 - Zotac GTX 1070 Mini - Crucial MX100 256GB + Samsung QVO 1TB + Samsung F3 500GB - Phanteks P360A - Samsung C27JG50 27" QHD 144Hz - Logitech G105 Klavye & Logitech G300s Fare - Logitech X530 5+1 & Logitech G35 - Logitech F510 Gamepad & Logitech Driving Force GT - xDrive 15'li Oyuncu Koltuğu - NETBOOK: Acer Aspire One AO722

  • iyi bilirdik...
    _____________________________
  • Pek sevmem
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sefaköy boğazkesen gençlik rulezzz!!! çekmiş esrarı gözleri kanlı vs....çok serseriyizzz çoookk.
    _____________________________
    Mutlu Geçsin günlerimiz,sevgi dolu kalplerimiz,herkese güleriz,sevgi saçarız lay lay lay loy loy hobaaaaa

    Black metal terrorism has begun by the Yusuf Nalkesen
  • ağırlıklı olarak varoş kesim yaşar
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .Uğur.

    sefaköye bağlı inönü mahallesinde oturuyorum arkadaş yazmamış
    iyidir bizim buralar ama yollar çamurdur bazen özellikle kışın çok çamur var burda
    doğduğumdan beri burda yaşıyorum bence güzel bi yer

    güzelmi reiz naptın yaa KaraBelasıydı cihanıydııı ohoooo reiz naptın ya

    Gerçekten berbat bi yer gelme sakın kendini kurtar 2001'den beri oturuyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: inek_avcısı

    sefaköy boğazkesen gençlik rulezzz!!! çekmiş esrarı gözleri kanlı vs....çok serseriyizzz çoookk.

    ok
    _____________________________
    Söndü...

    ARABESK Destek Hattı-
    25.06.09
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adilazimdegilx

    Dayımlar orda kalıyor. 10 dakikada bir başlarından uçak geçiyor.

    (bknz. Atatürk Havalimanı )


    heh tam sölicektim bende ya nasıl iştir 10dk bir camlar sallanıyo yeter allahım ya
    _____________________________
  • o değil de.. sabahın 6 sında helikopter geçiyor. hergün aynı saatte aynı rotadan gidiyor şerefsiz. tak etti bir gün indiricem o laneti
    _____________________________
  • sefaköyde arkadaşın babasının 2 tane üstü kapalı halısaha var.metrobüse biniyoruz sefaköy durağında iniyoruz.meydandan taksiye binince 5 dk sonra sahaya variyoruz.Bıkana kadar oynuyoruz

    tek masrafımız metrobüs bileti ve 1 lira taksi parası
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: -Marlon-

    o değil de.. sabahın 6 sında helikopter geçiyor. hergün aynı saatte aynı rotadan gidiyor şerefsiz. tak etti bir gün indiricem o laneti

    ya ne adamsın gülmekten öldüm
    _____________________________
  • Bende Sefaköy- İnönü'deyim burası normal çokda kötü denemez. Uçak sorunu var biraz o kadar
    Bu arada ne çok Sefaköylü varmış Dh'de .
    _____________________________
    Kasko - Trafik Sigortası- TSS- Konut Tüm Sigortalarda Yüzde 10 indirim kodu İçin ÖM atın ücretsizdir.
  • Sefaköyde oturuyorum memnunum gayet iyi biyer
    _____________________________
    İntel core2duo e4300@3300mhz(3750mhz max) ((tt bigtyphoon))
    ((load ta 45 C)) ||Hİ-LEVEL 1 gb ddr2 667@850mhz ram||Palit 7600gt||asus p5b||520 GB SEAGATE Barracuda 7200 rpm 16MB CACHE SATA2||us Robotics 9107||Creative Audigy2 7+1||FSP 400 watt psu||Logitech Drive Force Pro (DFP) Direksiyon seti
    SUPER Pİ 1M:17 sn
  • Sefaköy güzel bi yer aslında ama şu serseri gençleri olmasa çok daha iyi olur. Okumak için geliceksen sakın gelme derim ben burada okuyorum ve 17 senedirde Tevfikbey'de ikamet ediyorum acayip pişmanım.
    Gezilecek yerler pek yok ama Cennet ve civarlarında gezilecek yerler vardır.

    Genel olarak söyleyeceğim ise Okumak için sakın gelme.
    _____________________________
    Beni özene bezene yaratan kim? sen
    Ne yapacağımı da yazmışsın önceden
    Demek günah işleten de sensin bana
    O zaman nedir o cennet cehennem?

    Ömer Hayyam
  • varoş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: -Marlon-

    o değil de.. sabahın 6 sında helikopter geçiyor. hergün aynı saatte aynı rotadan gidiyor şerefsiz. tak etti bir gün indiricem o laneti

    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.