Şimdi Ara

Seboreik Dermatit

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
7.254
Cevap
163
Favori
917.061
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    72 Mesaj
    tirnaklarinizi kesin,cunku uzun tirnak kasidiginiz bolgeleri cok daha tahrip ve tahris eder

    baharatli ve aci yiyicekleri az tuketin

    cinko ve a vitaminini gunluk karsilayabilecek bir vitamin alin

    sapka kullanmayin

    eski havlularinizin yerine yeni ve anti-bakteriyel olanini bulup almaya calisin

    saclarinizi tarakla sert taramayin,onlari incitmeyin kibar olun ki oda size karsilik versin:)

    scaling yapan ufak bir alet var bunuda sert bastirarak kullanmayin hatta hic kullanmayin,parmaklarinizla hafif masaj yapin

    forumlardaki arkadaslar ve bendede gordugum ortak ozellik duzensiz hayat bicim,ve uzun sureler bilgisayar basinda oturmamiz,sosyal olarak biraz daha aktif olmaliyiz,en azindan haftada bir kere arkadaslarimiz veya ailemizle sosyal aktiviteler yapmak,bu stresimizi de azaltacaktir

    ve bunlarin yaninda hem kilolarimiz hemde saglimiz icin bir spor salonuna baslamak
    mumkunse bir arkadas veya esle yani sana eslik edebilecek birisiyle baslamak

    aksama dogru yapacaginiz spor sizi hafif yorar dusunuz alip erkenden yatmak isteyeceksiniz,dolayisiyla gecelere sarkmayan gunleriniz olup daha duzenli olarak yasayabileksiniz,

    bunlar benim tespit ettiklerim hepinizi gecmis olsun
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    Arkadaşlar benim için kepek sorun değil yüzümdede yok sadece saç diplerimde kabuklar felan oda sorun değil tek sorunum kaşınma milletin içinde kaşınılmıyo insanlar sizden uzaklaşıyor kötü bir durum artı ketoral kullandım bügün saçım döküldü resmen banyodayken birdaha kullanmam . Ama kaşıntı sorunumu nasıl halledebilirim.
    saçımıda uzatmak istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acuster -- 23 Ocak 2010; 19:36:45 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    177 Mesaj
    soğuklar bastırdı yine arttı pullanmalar
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    slm arkadaşlar herkese geçmiş olsun. ben bu hastalıkla 2 senedir uğraşıyorum.forumda yazan arkadaşların hepsi ile sorunumuz bir sanırım.bende ketoral nizoral şampuanları kullandım krem olarakta ilk rosa adında verdiler sonra bi kaç dermotolojiye gittim farklı farklı kortizonlu ilaçlar verdiler fakat hiçbiri işe yaramadı. bitkisel kullanan arkadşlar varmı aranızda çözüm olarak deneyenlerde paylaşabilir.kepeklenmeyi önlemek için bi kaç arkadaşın dediği kısa sac olmasına katılıyorum bende.2-3 haftada bir kestirince hastalık düzelmeye başlıyor sanki.bi tane fotoğraf yolluyorum size bu şekilde cildi olan varmı arkadaşlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    64 Mesaj
    slmrkadaşlar bende de seboraik dermatit var ve 15 seneye yakındır taşıyorum bu hastalığı. önce göz kapağımda ve kaşımda çıktı onlar geçti ama sonra saçımda ve kulağımda çıktı. ordan da şimdi vücuduma yayılmaya başladı allahtan küçük noktalar halinde. ilginç olan rastgele çıkmıyor vücudun sağ ve sol taraflarında aynı yerlerde çıkıyor snırım yağ bezeleriyle alakalı. koltuk altlarını söylememe gerek de yok snırım. birsürü ilaç ve merhem denedim ama aralarında en etkili krem olarak dermovate krem; saç losyonu olarak da betnovat saç losyonu kulandım. bunları selçuk üniversitesi tıp fakultesinden verdiler. şampuan olarak fungoral ve nizoral verdiler. ama şampuanların hepsi hikaye. bu arada tüm bu egzama türleri ciğerden geldiği için fexofen adlı bir hap verdi fexodyn de aynı işi görüyor ama işe yarayıp yaramadıklarını anlayamadım. dermovate krem çok güçlü ve kortizon içerdiği için 3 günden fazla üstüste kulnmamanız gerekir ama en etkilisi o. pullanmalar başlayınca sürüyorsun ve geçiyor. bırakınca tekrar başlıyor. stres en büyük düşmanı ama tr şartlarında stresi engellemenin bir oylu yok gibi. doğal ilacı bildiğiniz gibi güneş ışığı. güneş ışığı hüceleri güçlendirdiği için erken ölmelerini engelliyor. oluşan o pullar ölü hücreler. vücut o noktalarda ölü hücreleri atamadığı için pullanma oluyor ve o noktada hücre yenilenmesi engelleniyor.
    bu arada doktorun bana söylediği bu ve buna benzer egzama türlerinin kesin tedavisinin olmadığı. lazer tedavisi,doktor balıklar ya da başka bir şey bunu kesin olarak tedavi edemiyor. ömür boyu bu hastalığı çekeceğimi söyledi bana. ve dediğine göre yeni gençliğin %60-70'işinde bu hastalık varmış. bana söylediği bu ilaçları pullanmalar geçse dahi kullanmam. yani tedavi edilmiş deri üzerine sanki pullanma varmış gibi kullanmaya devam etmeliyiz. çünkü o noktadaki hücreler diğer hücelere göre hastalıklı ve dayanıksız oluyorlar kullanılan ilaçlar hücrelerdeki eksiği kapatıyor ve hastalık göstergelerini geciktiriyor.
    ayrıca bişi daha eklemek istiyorum sizde nasıl biliyorum ama bu hastalığın ırsi olduğuna inanıyorum çünkü dedemde de bu hastalık vardı. biz toplamda 9 kuzeniz ve en şiddetli bende olmak üzere 3'ümüzde bu hastalık var. ırsi ama bir kuşak atlayarak geliyor sanırım siz de dikkat ettiniz mi buna?
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Acuster

    Arkadaşlar benim için kepek sorun değil yüzümdede yok sadece saç diplerimde kabuklar felan oda sorun değil tek sorunum kaşınma milletin içinde kaşınılmıyo insanlar sizden uzaklaşıyor kötü bir durum artı ketoral kullandım bügün saçım döküldü resmen banyodayken birdaha kullanmam . Ama kaşıntı sorunumu nasıl halledebilirim.
    saçımıda uzatmak istiyorum.

    valla ustam kaşıntı sorununu halletsem hiç bir sorunum yok.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    Arkadaşlar bende saçta kaşıntı epeydir vardı ama kaşlarıma ve burun kenarlarıma yeni geçti forumlarda gezinirken elma sirkesi kullanımını okudum ve ne zararı olur diye başladım elma sirkesi sürmeye , doktora gitmedim ve hiç bir ilaç kullanmadım baya bir etkisi oldu ilk başlarda kızarıklık ve kabuklanma oldu kaşlarımda ve burun kenarlarımda ama bir kaç gün içinde kızarıklıklar geçti saçımada kullandım saçımda ne kepek kaldı ne kaşıntı.Ama forumlarda 2-3 ay kullanın diye yazmışlar ben ise sadece kepeklenme başladığında kullanıyorum.Tavsiye ederim bir deneyin elma sirkesinin hiç bir yan etkisi şu ana kadar görülmemiş bir faydam olduysa sevindim .Şimdiden acil şifalar dilerim.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    68 Mesaj
    ELMA SİRKESİ + KETOKANAZOL ŞAMPUAN
    arkadaşlar bu hastalığı mücadalem 20 seneyi geçti
    okadar çok şey kullandımki....işe yaramadığı için yazmıyorum..
    bir gün internetde elma sirkesi ile SD tedavisi olduğunu söyleyen bir yazı okudum, daha önceden tedavi edilmeyen ayak mantarında ilaca destek olarak elma sirkesi ile kombine tedavi nin başarılı olduğunu duymuştum...
    denedim sonuç çok sevindiriciydi.SD + kepekten eser yoktu....

    elma sirkesinde: antimikrobiyel madde "E224" var,antioksidan "sodyum metabisülfit" var, asit-baz konsantrasyonu "3-4" arası.
    saçlarda herhangi bir yan etki olamdı,hatta dökülmesi durdu,sadece yağlanma artı oda banyo sonrası 2-3 gün normal kalıyor.

    ben haftada 2 kez olduğu gibi elma sirkesi ile kafamı ve yüzümü yıkıyorum 1 saat kuruduktan sonra duş alıp çıkıyorum başka bir şey yapmıyorum.hemen tepki vermiyor 15 gün sabredin umarım sizde de iyileşme olur.

    hastalık rekürren ve inaçcı bu yüzden tedaviye en az 120 devam edilmeli.....

    saygılarımla...........
    |
    |
    _____________________________
    Bir yeri güzel yapan, oranın insanıdır, yoksa güneş her yerde aynı doğar.




  • Çavuş
    47 Mesaj
    Herkese Merhaba!

    Tüm yazılanları okudum... ben de sizler gibi yaklaşık 15 senedir bu hastalığı çekiyorum... o zamandan beri bastırmak için hep kortizonlu kremler kullandım (cutivate,beklazon, advantan)... Bu krem yaşantımın bir en önemli parçası olmuştu... Ta ki 2 hafta önce kremimi Ankara'da ailemin evinde unutana kadar.... Unuttuğumu bilmeme rağmen yenisini almadım çünkü genelde İstanbul'da bu sorunu yaşamazken Ankara'da daha çok yaşıyordum... Neyse nasıl olsa İstanbul'da olmuyor derken önceki gün hayatımdaki maximum SD vakasını yaşadım :(

    Bugün doktora gittim, Beoderma temizleyici + krem ve bir de Elidel krem verdi... Bunların hepsi de çok pahalı ama kortizonu bırakma umuduyla satın aldım.. sonucu yazacağım.

    AMA ESAS NOKTAYA GELMEK İSTİYORUM:
    1- Yazılanları okurken kafamda bazı şeyler çaktı... Yaşam biçimlerimiz! 2 sene önce askerdeyken hiç kortizon kullanmadım, sadece traş sonrası nemlendirici kullanıyordum o kadar... Ve askerde hiç SD alevlenmesi yaşamadım!!! Aynen başka bir arkadaşın yazdığı gibi... Cildim rahattı, herşey iyiydi... Çünkü düzenli yaşam, uygun saatlerde yatma kalkma, alkol yok, sigara zaten içmem, sürekli sulu yemek, çay ve kahve minimum...

    2- Ankara'da oluyor, İstanbul'da olmuyor teşhisimi hep ben havadaki nemden diye düşünürdüm?!?!? AMA sanırım bu da şundan... Ankara'da ailem ve çok arkadaşım var, kısıtlı zamanda herkesi görmek adına, çok gezme, gece hayatı az uyku durumu oluyor... Bu yüzden belki de Ankara'da çıkıyor!!!! İstanbul'da çıkmıyor... Şimdi neden mi çıktı? Çünkü işim nedeniyle son 2-3 haftadır, sabah erken kalkıp PC başına, gece geç saate kadar PC başında hem işte hem evdeyken... Dengesiz beslenme ve yorgunluk!...

    BU DURUMLARA EMINIM HERKES KATILACAK.


    Başka bana dokunan şeyleri de paylaşmak isterim tecrübelerimle:
    - Bira ve şarap çok fena... Rakı çok etkilemiyor...
    - Kızartma, körili ve baharatlı şeyler, biranın yanına ikram edilen güzel ne varsa hepsi!
    - Ekmek arası, sandviç vs...
    - Kırmızı et yüklenmesi

    AYRICA bende B VITAMINI eksikliği var, alakalı mı bilmiyorum...

    Bir not daha saçlarım için her sabah ZETION kullanıyorum... Dökülme var, ama kepek, kaşıntı dert yok.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2479 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ergin0686

    seboreik dermatit e kesin ve yan etkisiz çözüm.now foods biotin 5mg 120 kapsül 55tl.now foods b-50 b complex vitamin 250 kapsül 60tl.sadece bunları kullanarak [email protected]


    Bir bunlar kaldı sanırım kullanmadığım. :( SOLGAR'ınkini buldum.NOW markalı biotin yerine SOLGAR'ınkide iyidir zannımca.Sipariş verelim bakalım.

    Allah'ım sen bize şifa ver.Burun kenarlarım çok feci.Yeni kesilmiş kurban eti renginde.inşAllah iyileşirim artık. :'( 9-10 yıl kadar oldu. :(

    Sebclair,GNC Mega Men,multibionta,bitkisel ilaçlar hiçbiri kar etmedi.Elma sirkesi ve biotin kapsülünüde deneyelim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2479 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MİY1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: ergin0686

    seboreik dermatit e kesin ve yan etkisiz çözüm.now foods biotin 5mg 120 kapsül 55tl.now foods b-50 b complex vitamin 250 kapsül 60tl.sadece bunları kullanarak [email protected]


    Bir bunlar kaldı sanırım kullanmadığım. :( SOLGAR'ınkini buldum.NOW markalı biotin yerine SOLGAR'ınkide iyidir zannımca.Sipariş verelim bakalım.

    Allah'ım sen bize şifa ver.Burun kenarlarım çok feci.Yeni kesilmiş kurban eti renginde.inşAllah iyileşirim artık. :'( 9-10 yıl kadar oldu. :(

    Sebclair,GNC Mega Men,multibionta,bitkisel ilaçlar hiçbiri kar etmedi.Elma sirkesi ve biotin kapsülünüde deneyelim.

    Yaklaşık 2 haftadır acaip azmış durumda dermatitim.Solgar'ın Vitamin B Complex 50'sinden aldım.Kullanıyorum ama acaip azmış durumda.Ne yapacağımı şaşırdım.Umarım ki iyileşme döneminin son virajına girdiğimin kanıtıdırda,2 hafta sonra buraya tekrar girince,büyük bölümünün geçtiğini yazarım.inşallah.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2940 Mesaj
    Konuyu uzun zamandır takip ediyorum yazmak şimdi nasip oldu.
    yazılanları okudum da arkadaşlar ben teşhisi koyamadım doktora da bugün yarın derken vakit darlığı falan gitmedim de.Sorunum şu cildim aşırı yağlanıyor saçlar da o şekilde,bazen yüzüm aşırı kızarıyor yanmaya başlıyor kulak arkalarında terlemeler saç derisinde öyle.Kendimce uyguladığım yöntem şu dove sabunla güzel bir yıkıyor arkasından garnierin bir toniği var onu pamuğa döküp iyice bir temizliyorum yüzümü arkasında durulama falan işte güne böyle başlamaktan bıktım ama yapıcak birşey yok ve 1-2 saat arayla da gidip suyla ıslatıp yağını falan alıyorum başka türlü rahat yok birde hiç yıkamasam öyle bıraksam 2 gün sonra falan yüzümde soyulmalar oluyor burun etrafında ve çene bölgemde sanki bir tabaka kaplaması falan bende SD olayı baş göstermiş diyebilirmiyiz?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    271 Mesaj
    benim de 3 yıldan beri devam eden bir kaşıntı ve kepeklenme sorunum var,2 defa doktora gittim ama
    daha sonra daha şiddetli olarak tekrarladı.bir arkadaşımın tafsiyesi ile J. F. Lazartigue şampuanı strawberrynet.com üzerinden
    37 liraya aldım 2 defa saçıma uyguladım.inanılmayacak şekilde kaşıntı ve kepeklenme şu anda bitti.
    1 ay sonunda saç merkezinde kepeklenme durumunu kontrol edicem.
    daha sonra tecrübelerimi yazar yardımcı olmaya çalışırım.
    |
    |
    _____________________________
    pain is temporary, quitting lasts forever
    lance armstrong
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj
    Selamlar,
    Akşam yatmadan, bir bardak suya bir tatlı kaşığı elma sirkesi koyup içiyorum. Kafamda kepek kalmadı. Tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cro -- 18 Nisan 2010; 21:31:05 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3091 Mesaj
    Saç için SELSUN Blue kullanıyorum. Ve kaşıntı, kepeklenme, kabuk bağlama sorunu neredeyse ortadan kalktı. Ondan önce ne kullandıysam uzun süreli etkisi olmadı ama bunun etkisi çok büyük. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ediyorum saç sorunu yaşayanlar için. 1 aydır neredeyse havalardan ve sinüzitim var diye saçlarımı yıkamadım ama hiç bir sd belirtisi olmadı. Birde kükürtlü ya da yeşil renkte olan sabunlar varya ondan alın. Saçınızı ilk sabunla yıkayın. Sonra Sensun Blue. Hatta benim saçın şekil alma sorunu olduğu için Sempre ile de yıkıyorum yine de bir şey olmuyor. Bu yüzden saçta olan sd için artık endişelenmiyorum ama yüze hâlâ çare bulamadım. Kortizonsuz olan Sebclair ve Bioderma Sensibio DS'yi denedim yine de bir sonuç alamadım. Daha da kötü yaptı diyebilirim hatta. O yüzden Advantan Krem(kortizonlu) kullanıyorum. Lütfen yüz için daha etkili ve kortizonsuz bir krem ya da tedavi biliyorsanız buraya yazın. Hepimize Allah kolaylık versin...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    554 Mesaj
    Bende saç için selsun blue kullanıyorum. evet işe yarıyor . Amerikadan getirttim . Orda bayağı bir çeşidi var . Selsun türkiyede 20-25 yıl öncesindede vardı . biliyorum . o zamanlar rengi turuncu idi ve bayağı kötü kokardı . yıllardır adamlar bu işle uğraşıyor . demekki bir bildikleri var. Ama haftada sadece 2 kez yıkanacak diyorlar kullanma talimatında . diğer zamanlardada normal şampuanı var oda kepek için. Bu ikisi muhteşem ikili oluyor.

    Fırsatı olan getirtsin amerikadan . bende yardımcı olurum . 320 cc lik kutularda . sanırım bu bi 3-4 ay yeter dahada fazla .fiyatı orda çok uygun ama buraya maliyeti 25-30 tl yi buluyor ama değer. isteyene yardımcı olmaya çalışırım...

    benim merak ettiğim bunu yüzümüzdede haftada iki kere kullansak bişey olurmu acaba. sonuçta saç derisi - yüz derisi . neden yüz için çıkarmıyor selsun anlamadım ....

    bende yüzümdeki sorunu çözemedim...
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    155 Mesaj
    arkadaşlar müjde ,sonunda seboroik dermatitime iyi gelen şampuanı buldum .bende işe yaradı ,bir süre deneme süresi tanıdım kendime ,geçicimi ,yoksa kalıcımı diye ,sonra sizinle paylaşmak istedim,bir buçuk aydır kullanıyorum sonuç mükemmel,umarım sizdede işe yarar..daha önce saçdaki kepeklenmeyi görseniz,kulakta,burun çevresinde,yüzde ,yani geçmesi inanılmaz..daha önce forumda yazmıştım,terabentin karışımı bir şampun kullanmışdım,o işe yaramadı ,son çare olarak ,annemin büyük ısrarıyla bir şampuan aldım ,biraz pahalı ama,insanın kendini yeni halinde daha mutlu hissetmeni sağlıyor,,şampuan vichy'nin kepeğe karşı olanı,yeşil kapaklı ,bendeki 200 ml,şampuanın içi sarı,fiyat 30 tyl civarı..umarım bu illetten sizde kurtulursunuz,7 yıldır çekiyordum,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ölümsüz -- 14 Mart 2010; 11:31:48 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    843 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ölümsüz

    arkadaşlar müjde ,sonunda seboroik dermatitime iyi gelen şampuanı buldum .bende işe yaradı ,bir süre deneme süresi tanıdım kendime ,geçicimi ,yoksa kalıcımı diye ,sonra sizinle paylaşmak istedim,bir buçuk aydır kullanıyorum sonuç mükemmel,umarım sizdede işe yarar..daha önce saçdaki kepeklenmeyi görseniz,kulakta,burun çevresinde,yüzde ,yani geçmesi inanılmaz..daha önce forumda yazmıştım,terabentin karışımı bir şampun kullanmışdım,o işe yaramadı ,son çare olarak ,annemin büyük ısrarıyla bir şampuan aldım ,biraz pahalı ama,insanın kendini yeni halinde daha mutlu hissetmeni sağlıyor,,şampuan vichy'nin kepeğe karşı olanı,yeşil kapaklı ,bendeki 200 ml,şampuanın içi sarı,fiyat 30 tyl civarı..umarım bu illetten sizde kurtulursunuz,7 yıldır çekiyordum,


    Peki saçında kuruma yapıyor mu yani kepeği önüyor şampuanlar ama bu seferde kurutup pul pul dökülüyor deri.Bu vichy nemlendirmede yapıyor mu yani kısacası kuruma vs. var mı
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    843 Mesaj
    Arkadaşlar bir şey daha soracağpım bu sd için olan şampuanlarda haftada 2 yada 3 kez kullanın diyor diğer günlerde napıcaz
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    155 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oBLoOd


    quote:

    Orijinalden alıntı: ölümsüz

    arkadaşlar müjde ,sonunda seboroik dermatitime iyi gelen şampuanı buldum .bende işe yaradı ,bir süre deneme süresi tanıdım kendime ,geçicimi ,yoksa kalıcımı diye ,sonra sizinle paylaşmak istedim,bir buçuk aydır kullanıyorum sonuç mükemmel,umarım sizdede işe yarar..daha önce saçdaki kepeklenmeyi görseniz,kulakta,burun çevresinde,yüzde ,yani geçmesi inanılmaz..daha önce forumda yazmıştım,terabentin karışımı bir şampun kullanmışdım,o işe yaramadı ,son çare olarak ,annemin büyük ısrarıyla bir şampuan aldım ,biraz pahalı ama,insanın kendini yeni halinde daha mutlu hissetmeni sağlıyor,,şampuan vichy'nin kepeğe karşı olanı,yeşil kapaklı ,bendeki 200 ml,şampuanın içi sarı,fiyat 30 tyl civarı..umarım bu illetten sizde kurtulursunuz,7 yıldır çekiyordum,


    Peki saçında kuruma yapıyor mu yani kepeği önüyor şampuanlar ama bu seferde kurutup pul pul dökülüyor deri.Bu vichy nemlendirmede yapıyor mu yani kısacası kuruma vs. var mı



    saçta kesinlikle kuruma yapmıyor ,en azından benim saçımda yapmadı,pul pul dökülme yok,nemlendiriyor,sanki hiç daha önce bir rahatsızlığın yokmuş gibi oluyor,koruma var ,bende işe yaradı ,umarım sendede işe yarar
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Bey Azura
üniversite
SEO
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,922
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.