Şimdi Ara

SBM 'Trafik Sigortası Yenileme Teklifi' ekranı hakkında her şey

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
47
Cevap
7
Favori
14.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 39 gün 12 saat 49 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • nilbek (5 mesaj) isikayhan (4 mesaj) JeNyoOps (4 mesaj) özcan35 (3 mesaj) kacanga (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (19 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Sigorta ve Kasko İşlemleriniz >> SBM 'Trafik Sigortası Yenileme Teklifi' ekranı hakkında her şey
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    8 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası veya bilinen adıyla Trafik Sigortası yenileme tekliflerini alabileceğiniz ekrana www.sbm.org.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

    Bu ekranın yenileme teklifleri için özel olduğunu en başta belirtmekte fayda var. İlk defa veya yeni bir aracınız için teklif almak istiyorsanız sigorta şirketinize ve/veya acentenize danışabilirsiniz.

    Ekranda ilk olarak "Trafik Sigortası ile ilgili tüm sorularınız ve teklifinizin poliçeleştirilmesi için Sigorta Şirketinize ve/veya Acentenize başvurunuz. Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi tarafından herhangi bir poliçe düzenleme işlemi yapılmamaktadır." uyarısıyla karşılaşılıyor.

    Örnek sorgulama ekranı aşağıdaki gibi.



    Plaka alanında karışıklık yaşayanlar olabiliyor. Açıklamak gerekirse; ilk bölüme plaka il kodunu, ikinci kısma da plakanın kalan kısımlarını bitişik olarak yazmanız gerekiyor.

    Bilgilendime formunu okumanız önem arz ediyor. Okuduktan sonra da kabul ettiğinizi belirten bölümü işaretlemeniz gerekiyor.

    Teklif al dediğinizde açılan ekranda sigorta şirketlerinin sizin için verdiği teklifleri Teklif No ve Prim tutarı olarak görebiliyorsunuz. Ayrıca listenin üzerinde bulunan E-posta butonunu kullanarak bu sayfaya daha sonra kolayca ulaşabilmenizi sağlayacak linki kendinizi gönderebilirsiniz. Bu, bilgileri kolayca kaydedebilmeniz konusunda faydalı olacaktır. Aldığınız teklif nosu ile acente ve/veya sigorta şirketinize giderek teklifinizi poliçeleştirebilirsiniz.

    Bu sorgulama ekranı ile vatandaş olarak tek bir kerede bütün sigorta şirketlerinin tekliflerini tek bir ekranda görerek fırsatları yakalamamız mümkün. Böylece şirketlerin de rekabet ortamı sebebiyle indirime gitmeleri olası.

    Bu aşamaların herhangi birisinde hata almanız durumunda size en doğru bilgiyi verebilmesi için sigorta şirketinizle iletişime geçmenizi tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nilbek -- 3 Ekim 2016; 23:52:05 >



    |
    |




  • Er
    8 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bazı soru ve cevaplar:

    S: Bilgilerimi doğru girdiğim halde teklif listeleme ekranına geçemiyorum hata alıyorum.

    C: "Yenileme teklifi" alabilmek için uygun şartları taşımıyor olabilirsiniz. Eğer süresi bitmiş bir poliçeniz varsa veya poliçe sürenizin son bir ayındaysanız sigorta şirketinizle iletişime geçerek bilgi almanızı tavsiye ederim.

    S: Neden bütün şirketler teklif vermiyor?

    C: Sigorta şirketleri sistem yoğunluğu, bilgi eksikliği, teknik aksaklıklar veya benzeri sebeplerle teklif verememiş olabilir. Gün içerisinde tekrar sorgulayarak veya kendinize gönderdiğiniz e-postadaki linke tıklayarak daha sonra kontrol edebilir veya ertesi gün yeni bir teklif almaya çalışabilirsiniz.

    S: Aldığım teklifler gerçek ve geçerli mi?

    C: Teklif ile ilgili koşullarda bir değişiklik olmadığı sürece aldığınız teklif no ile şirket ve/veya acentenize başvurduğunuzda belirtilen fiyattan poliçe yaptıramamanız için hiçbir sebep yok. Teklif satırındaki Görüntüle butonuna tıklayarak sigorta şirketlerinin satış kanallarına (genellikle en yakın acente sayfasına) ulaşabilirsiniz. Aldığınız tekliflerin ay sonuna (ay son gününde alındıysa bir sonraki ayın 3. gününe) kadar geçerli olduğunu hatırlatmakta fayda var.

    S: Ne sıklıkla teklif alabilirim?

    C: Teklif listeleme ekranının üst bölümünde bulunan bilgilendirme metinleri ile bir sonraki yeni teklifi ne zaman alabileceğini görebilirsiniz.

    S: SBM 5001 5002 5003 5004 5005 5006 5007 5008 hatalarinin aciklamalari nelerdir?

    C: Aldiginiz hata sizinle, aracinizla, policenizle veya ilgili sigorta sirketiyle ilgili bir hata olabilir. Bu sebeple dogru ve detayli bilgiyi sigorta sirketinizden alabilirsiniz. Aldiginiz bilgiler dogrultusunda bizi de bilgilendirebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nilbek -- 12 Ekim 2016; 11:06:48 >




  • Yüzbaşı
    419 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nilbek

    Bazı soru ve cevaplar:

    S: Bilgilerimi doğru girdiğim halde teklif listeleme ekranına geçemiyorum hata alıyorum.

    C: "Yenileme teklifi" alabilmek için uygun şartları taşımıyor olabilirsiniz. Eğer süresi bitmiş bir poliçeniz varsa veya poliçe sürenizin son bir ayındaysanız sigorta şirketinizle iletişime geçerek bilgi almanızı tavsiye ederim.

    S: Neden bütün şirketler teklif vermiyor?

    C: Sigorta şirketleri sistem yoğunluğu, bilgi eksikliği, teknik aksaklıklar veya benzeri sebeplerle teklif verememiş olabilir. Gün içerisinde tekrar sorgulayarak veya kendinize gönderdiğiniz e-postadaki linke tıklayarak daha sonra kontrol edebilir veya ertesi gün yeni bir teklif almaya çalışabilirsiniz.

    S: Aldığım teklifler gerçek ve geçerli mi?

    C: Teklif ile ilgili koşullarda bir değişiklik olmadığı sürece aldığınız teklif no ile şirket ve/veya acentenize başvurduğunuzda belirtilen fiyattan poliçe yaptıramamanız için hiçbir sebep yok. Teklif satırındaki Görüntüle butonuna tıklayarak sigorta şirketlerinin satış kanallarına (genellikle en yakın acente sayfasına) ulaşabilirsiniz. Aldığınız tekliflerin ay sonuna (ay son gününde alındıysa bir sonraki ayın 3. gününe) kadar geçerli olduğunu hatırlatmakta fayda var.

    S: Ne sıklıkla teklif alabilirim?

    C: Teklif listeleme ekranının üst bölümünde bulunan bilgilendirme metinleri ile bir sonraki yeni teklifi ne zaman alabileceğini görebilirsiniz.

    S: SBM 5001 5002 5003 5004 5005 5006 5007 5008 hatalarinin aciklamalari nelerdir?

    C: Aldiginiz hata sizinle, aracinizla, policenizle veya ilgili sigorta sirketiyle ilgili bir hata olabilir. Bu sebeple dogru ve detayli bilgiyi sigorta sirketinizden alabilirsiniz. Aldiginiz bilgiler dogrultusunda bizi de bilgilendirebilirsiniz.
    henüz bir indirim söz konusu değil mayısta 780 liraya neova sigortadan yaptırmıştım şimdi 820 lira çıkıyor.
    |
    |




  • Er
    8 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Burada vatandas olarak bize de gorev dusuyor, bu ekrani kullanarak en dusuk teklif veren sirketleri sectikce diger sirketler de fiyatlari dusurmek zorunda kalacak.

    Ekran acildigi gun sorgulamistim, bugun tekrar sorguladigimda 100 lira daha ucuza teklif aldim ayni sirketten. Bu ekran kullanildikca ve yayginlastikca teklifler dusecektir diye umuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nilbek -- 4 Ekim 2016; 9:21:02 >
    |
    |
  • Yarbay
    3144 Mesaj
    Asıl teklif son bir ay içinde alınırken çok ilginç ki teklif vermiyor.

    Bilgi bulunamadı. Sigorta şirketinizden ve/veya acentenizden bilgi alabilirsiniz. (KOD: 5006)
  • Yarbay
    3380 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    Asıl teklif son bir ay içinde alınırken çok ilginç ki teklif vermiyor.

    Bilgi bulunamadı. Sigorta şirketinizden ve/veya acentenizden bilgi alabilirsiniz. (KOD: 5006)
    gecen sene sampa japondan yaptırdım 750lıraydı
    sımdı baktım aynı sıgorta 900 lıra ıstıyor tamamen uydurmaca bı sıte
    ınanasım gelmedı
  • Er
    10 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AsosyalBilgisayar

    gecen sene sampa japondan yaptırdım 750lıraydı
    sımdı baktım aynı sıgorta 900 lıra ıstıyor tamamen uydurmaca bı sıte
    ınanasım gelmedı

    Alıntıları Göster
    bu yeni sbm sitesinden yeni aldığım 2. el araç için teklif alabiliyor muyuz?

    yoksa sadece mevcut poliçelerin yenilemesi için mi çalışıyor?
  • Binbaşı
    1598 Mesaj
    Çoğu firmanın gerçek fiyatları değil. Tutmuyor fiyatlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özcan35 -- 10 Ekim 2016; 20:01:20 >
  • Teğmen
    221 Mesaj

    Geçici ruhsatla alamazsın dostum sadece yenilemelerde bakabilirsin
    |
    |
    regist88 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    221 Mesaj

    Yooo gayet doğru veriyor iyi iş çıkarmışlar
    |
    |
    özcan35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1598 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JeNyoOps

    Yooo gayet doğru veriyor iyi iş çıkarmışlar

    Ethica Sigorta 750 tl yazıyor ekranda. Bölge müdürlüğünde çalışan arkadaşım 620 lira fiyat çıkarıyor. Neresi doğru ?
  • Yarbay
    6064 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: özcan35

    quote:

    Orijinalden alıntı: JeNyoOps

    Yooo gayet doğru veriyor iyi iş çıkarmışlar

    Ethica Sigorta 750 tl yazıyor ekranda. Bölge müdürlüğünde çalışan arkadaşım 620 lira fiyat çıkarıyor. Neresi doğru ?

    iki fiyatı da veren onlar sonuçta. bi hata varsa sigorta sirketinin . bir de teklifleri düşürebiliyorlar. siteden 600 veren şirket bi gün sonra 450 verdi. sigortacımdan da teklif istedim o da en düşük oplna aynı şirketi önerdi fiyat aynen 450 idi
    |
    |
  • Teğmen
    221 Mesaj

    Trafik sigortası fiyatları günlük değişir kasko 15 günde 1
    |
    |
    özcan35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1598 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JeNyoOps

    Trafik sigortası fiyatları günlük değişir kasko 15 günde 1

    Günlük aldım zaten teklifleri.
  • Teğmen
    221 Mesaj

    1 yeremi sordun ?
    |
    |
    özcan35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1688 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: JeNyoOps

    1 yeremi sordun ?
    Acente sahibi olarak sorularınıza cevaplayayım,

    Sbm'nin çıkardığı sistem şuan için sadece Trafik yenileme fiyatları göstermektedir, 2.el ve sıfır araç alımların da fiyat alamazsınız.

    Trafik fiyatları günlüktür çıkan fiyat ertesi gün artabilir de düşebilir de ihtimalı söz konusu.

    Bazı sigorta şirketleri genel müdürlükten fiyat aldığınız zaman acenteye vereceği komisyonu düşüp fiyat vermektedir.

    Örnek olarak Ethica Sigorta 750 TL'lik trafik poliçesi kesildiği zaman arada ki 130 TL'yi acenteye komisyon olarak veriyorken

    acente kanalı üzerinden yerine direkt genel müdürlüğünden fiyat isterseniz şayet arada acente olmadığından dolayı 130 TL indirimli fiyat veriyorlar.
    |
    |




  • Binbaşı
    1688 Mesaj

    Serbest piyasa sonuçta geçen sene Sompo Japan 700 TL fiyat verirken bu sene 900 TL fiyat veriyor ise burada SBM'nin neresi uydurmaca?

    SBM sadece şirktlerin vermiş olduğu rakamları sizi bir arada topluyor.
    |
    |
    AsosyalBilgisayar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: damneed

    Serbest piyasa sonuçta geçen sene Sompo Japan 700 TL fiyat verirken bu sene 900 TL fiyat veriyor ise burada SBM'nin neresi uydurmaca?

    SBM sadece şirktlerin vermiş olduğu rakamları sizi bir arada topluyor.
    5 ile başlayan hata mesajlarının açıklaması hiçbir yerde yok. Demek ki neymiş, "hakkında her şey" değilmiş.
  • Er
    8 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    5 ile başlayan hata mesajlarının açıklaması hiçbir yerde yok. Demek ki neymiş, "hakkında her şey" değilmiş.

    Aldiginiz hata buyuk ihtimalle sizinle, aracinizla veya policenizle ilgili bir durumdan kaynaklaniyor. Bu sebeple yukarida da dedigim gibi en iyi cevabi sigorta sirketinizden alabilirsiniz. Genel bir cevabi yok bildigim kadariyla hata kodlarinin, sizin icin uygun olan bir cevap baskasinin durumunu karsilamayabilir. Siz biliyorsaniz paylasmaktan cekinmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nilbek -- 12 Ekim 2016; 11:01:19 >
  • Firma Yetkilisi
    3681 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nilbek

    quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    5 ile başlayan hata mesajlarının açıklaması hiçbir yerde yok. Demek ki neymiş, "hakkında her şey" değilmiş.

    Aldiginiz hata buyuk ihtimalle sizinle, aracinizla veya policenizle ilgili bir durumdan kaynaklaniyor. Bu sebeple yukarida da dedigim gibi en iyi cevabi sigorta sirketinizden alabilirsiniz. Genel bir cevabi yok bildigim kadariyla hata kodlarinin, sizin icin uygun olan bir cevap baskasinin durumunu karsilamayabilir. Siz biliyorsaniz paylasmaktan cekinmeyin.

    Alıntıları Göster
    Bugün bu sistemin merkezini ziyaret ettim , arkadaşlar gezdirdi sağ olsunlar.

    Çoğu firmada fiyat farklarının sebebi sistemlerin birbirleri ile uyumsuz olması.Mesela verilen rakam şirketlerin sisteminde olmuyor çünkü şirketler verilen fiyatları otomatik olarak tanımlıyor.

    Bu ayın sonundan itibaren yeni tescil araçlar için de fiyat verilme işlemlerine başlanacak gibi bir plan var .Umarım yerine getirilir.

    Buradan alınan fiyatları kontrol ettirmekte yarar var 900 liraya yakın farklar çıkıyor mesela.Sistemin üç aya kadar yerine oturulması bekleniyor.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
bankacılar
takipçi satın al
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.