|
Biz de mining yaptık, aldığımızdan ucuza da sattık. Pahalıya da sattık. Şu anda piyasa çok karışık bir halde. Hepsiburadada sıfırı 16.000₺ olan kartları 2. El 25.000₺ ye satmaya çalışanlar var. İnsanlar dayanamadı bu düşüşe. Yediremiyorlar hala. Adam sıfırı 16k olan 6900xt yi ikinci el 25.000₺ ye koymuş. Diyor ki onlar sahte :D xfx merc 17k kardeşim. Arkadaşlar eth deki güç altcoinlere öyle bir dağıldı ki şu anda miningden kâr edilebilmesi için tüm coinlerin en az x4 yapması gerekiyor. Şu piyasada, doların devamlı güçlendiği bu dönemde imkansız. Hele ki elektrik fiyatları böylesine yükselmişken... Girin whattomine a bakın. Kâr ettiren 1 coin bile yok. Tüm mineable coinler zarar yazıyor. Mining alemine geçmiş olsun diyor, oyunculara başarılar diliyorum. İkinci el 6900xt satılabilir fiyatı max 12.000₺ dir. Hayal görmeyin. Dolar isterse 19₺ olacak olsun. Şu andaki değerinden %2 fark eder. Kart alacaklara da tavsiyem, 1 ay daha bekleyin ve düşüşü görün. Mining alemi hala bir arayış içinde cihazları bir oraya bir buraya kazdırıyor. Cebinde parası olan mining yapsın, elektriği cepten ödeyebiliyorsa ne ala... Gerisi fasa fiso. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rorschach_ -- 30 Eylül 2022; 1:24:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






